Hm.... Mon tro om det ikke er noen i det hele tatt i dag, bare girer opp til i morgen?
hm…
Julie
Hoppas att Julie playar oss hårt. Alltså eftersom trailern va backwards, samtidigt skriver hon att de e sista säsongen, ger oss små klipp på folk som inte fått sin säsong å nu en lista av 9 st som skulle få sin säsong.
Hoppas efter sista klippet ikväll ba got bitches 😀 man fick ju inget closer på alla små klipp denna vecka, nästan bara mer frågor hahah. Men om det nu inte är så så tack för vörldens bästa serie! ALT ER LOVE
TRYING TO COMMENT AGAIN
To eveyone saying William is a fuckboy, abuser etc.
Even cheated on Sonja(haven’t seen an apology for that yet) Isak used Emma, Jonas was veryy often rude to Eva, Eva cheated on Jonas, P-Chris cheated on his girlfriend, Jonas and Eva had sex again so Jonas cheated on Emma.
BUT still it is William who gets all the hate for things he did. Yes he was a fucbkoy once, but he changed for the better, he apoligized to vilde, and proved us wrong in the end. End of story, go look at your own favorite characthers and you will se all of them have done some wrong;)
SKAM fan from Finland
The best couple, I love William and Noora ❤️?
Sugmeg
Så jæææævlig søte… skulle ønske jeg kunne fått et forhold som dere :(((( vet at det bare er skuespill men fortsatt likssom…
Morgan
De er for ekte så jævla søte, jeg elsker dem så mye!!!
Rettelse??
Det er vel 2016…?
Ann
HELLO FROM RUSSIA!
WE LOVE YOU SO MUCH! <33333
LilleMeg
Skam er som en Twistpose. Man finner sine favoritter, og disse to er uten tvil mine. ?
Joyce Mara
Jeg elsker dette paret også. Til tross for rotet i sesongen vil de alltid være det beste par serier, ekte kjærlighet som fikk meg til å gråte også ❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️
Cutest and most beautiful couple ever❤️❤️❤️
Wahida
This is so cute ❤️❤️❤️ Never gave up on this ship
Karoline
Dere er et perfekt kjerestepar på skam.
Og Noora er veldi heldi som har William som kjærest på for han er drit kjekk?
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Mathea
Dere er søtere en Jonas å Eva.?
William+Noora=sant. ?
???????????
hm…
Hoppas att Julie playar oss hårt. Alltså eftersom trailern va backwards, samtidigt skriver hon att de e sista säsongen, ger oss små klipp på folk som inte fått sin säsong å nu en lista av 9 st som skulle få sin säsong.
Hoppas efter sista klippet ikväll ba got bitches 😀 man fick ju inget closer på alla små klipp denna vecka, nästan bara mer frågor hahah. Men om det nu inte är så så tack för vörldens bästa serie! ALT ER LOVE
To eveyone saying William is a fuckboy, abuser etc.
Even cheated on Sonja(haven’t seen an apology for that yet) Isak used Emma, Jonas was veryy often rude to Eva, Eva cheated on Jonas, P-Chris cheated on his girlfriend, Jonas and Eva had sex again so Jonas cheated on Emma.
BUT still it is William who gets all the hate for things he did. Yes he was a fucbkoy once, but he changed for the better, he apoligized to vilde, and proved us wrong in the end. End of story, go look at your own favorite characthers and you will se all of them have done some wrong;)
The best couple, I love William and Noora ❤️?
Så jæææævlig søte… skulle ønske jeg kunne fått et forhold som dere :(((( vet at det bare er skuespill men fortsatt likssom…
De er for ekte så jævla søte, jeg elsker dem så mye!!!
Det er vel 2016…?
HELLO FROM RUSSIA!
WE LOVE YOU SO MUCH! <33333
Skam er som en Twistpose. Man finner sine favoritter, og disse to er uten tvil mine. ?
Jeg elsker dette paret også. Til tross for rotet i sesongen vil de alltid være det beste par serier, ekte kjærlighet som fikk meg til å gråte også ❤️❤️❤️❤️
Cutest and most beautiful couple ever❤️❤️❤️
This is so cute ❤️❤️❤️ Never gave up on this ship
Dere er et perfekt kjerestepar på skam.
Og Noora er veldi heldi som har William som kjærest på for han er drit kjekk?
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Dere er søtere en Jonas å Eva.?
William+Noora=sant. ?
???????????