231 kommentarer

  1. Bitch yes

    ESKILD <3

    294
    • LINN

      Linn,
      Eskild er ikke så uvidende
      Og har trods alt haft en muslimsk kæreste

      63
      • Julie

        Må være Eskild? Eskild er ikke alltid like oppegående han heller?

        32
      • Meg

        Men dets må jo være en jente siden hun spør om lave sko

      • ..

        Linn skriver ikke på den måten. Definetivt Eskild.

        45
      • Eskild! Ellers Eksild ;)

        Eskild ved ikke en dritt om religon heller ikke Islam. Han har jo bare ‘bladret’ lidt i Bibelen 🙂 Og tror Ramadan er en slags helsekur 😀 (når Adam og Mutta siger til Evas bursdag siger de ikke kan spise pølser fordi de faster)

        43
      • Eva Lill

        Ramadan er jo en slags helsekur, er det ikke? 😉

      • Yeah!

        Jeg holder også på Linn! ??

        1
    • Siste fredag med Skam......the feels!

      Jeg skal være så ærlig å innrømme at det ikke spiller så stor rolle for meg hvem som kommer i dag, denne uken har bare vært en så nydelig blomsterbukett av småklipp at alt jeg kan gjøre er å NYTE 😀 I morgen skal jeg drikke et glass vin og se på det siste Skam-klippet og gråte mine modige tårer 😀 <3 Skammer meg ikke en plass for de tårene, for en fantastisk magisk reise dette har vært, og man skal ikke skamme seg uansett 😀 Alt er love og livet er NÅ! <3

      199
    • eskild...

      i lave sko? vel okei…?

      24
      • Skamvill

        Så mange gode kommentarer…og de får meg til å ombestemme meg hele tiden om hvem dette kan være!! Kan det ikke skje mer nå! Sitter her limt til telefonen.. livet er liksom NÅ..men her sitter jeg med bare telefonen i hånden og oppdaterer og leser kommentarene ?? Hahahaha! Kanskje det er bra det snart er slutt,så jeg får en liten mobil-avvenning ?

        1
      • g

        og smykker? han hadde ikke med gave i bdagen til eva engang..

    • Skamvill

      Tenkte først Eskild,så Magnus. Nå har jeg gått mer over mot Emma..hun er jo litt av den masete typen. Hmm.. ikke lett å bestemme seg ? Som sagt,dette må være den morsomste og mest pirrende uken EVER!!?
      ❤❤❤ I LOVE IT ❤❤❤

      44
      • Mina

        Kan vel ikke være Emma, hun sa jo til Jonas at hun ikke kjenner noen som skulle være på festen. Må være en som kjenner Elias.

      • Charlotte

        Det er ikke Emma, hun kjenner ikke Elias og er bare med som date til Jonas, det er ikke en gutt ettersom de spør om lave sko, drakt og smykker.. det burde være Linn

        1
      • Elin

        Men känner Emma och Elias varandra?

    • Fsb

      Hillarious ??? Eskil er vel hypp på Elias så da kan han plutselig engasjere seg i å forberede seg til Eid. Han begynte jo med veldedighet og klesinnsamling sist han var forelska..

    • Tb

      Må være noora! Ingen av gutta går med smykke og noora vil være med å lage en bra fest for sana!

    • Sara?

      Tenker også Sara, egentlig mest pga det med de lave skoene og det hun spurte om i klippet til Jonas. Men er egentig mest på Eskild altså

      1
    • P

      Kanskje han snart får en tekst fra «Fadderkattungen»?

    • Kan det være

      Sara nørstelien?

      1
    • p

      Jeg tror det er yousef der overrasker. Ville være mærkeligt hvis eskild ville skrive til elias, nu hvor de ikke snakker sammen. Desuden er yousef jo ikke muslim og ved derfor lige så lidt som mange af os andre ikke-muslimer hvad eid går ud på

      2
    • The one and only GURU!!!

      Så klart det er Eskild, alt ved denne chatten skriger af the Guru of all Gurus!!! ❤️?❤️

      1
    • It's BRITNEY, BITCH!!!! ?✌?

      Nu er mysteriet opklaret, og selvfølgelig var det vores allesammens Eskild ? Men uanset, så glæder jeg mig vildt til i morgen, når Yousef kommer hjem fra Tyrkiet for at fejre sin Sana ? Det er jeg ikke et sekund i tvivl om vil ske ❤️

      5
  2. nooo

    awww i was really hoping elias was gonna have the last pov, guess not =(

    37
  3. Åshild

    ESKILD??
    MAGNUS??
    WHO IS IT

    57
    • Emma

      Kan det være Emma?
      Hun er jo av det ivrige (og naive) slaget 😉
      Er så mange som er utelukket.
      Og synes det ikke stemmer helt med Eskild.
      Heller ikke med Linn. Slik vi er blitt kjent med henne, er hun ikke fullt sånn «frempå».
      Skulle forresten ha ønsket et klipp med henne….

      32
      • Fredag blir en blanding?

        Kanskje i dag blir en blanding av flere karakterer? 🙂

        20
      • ❤️

        Det tenkte jeg også. Hun er passe intens. Men samtidig er det litt typisk Eskild, selv ned kommentaren om lave sko

        10
      • Vilde

        Høye eller lave sko…. er vel jente

      • Marte

        Det eneste hun gjør er å sove

        1
      • fw

        Fast varför skulle Emma ha Elias nummer?

  4. ...

    Eskil!??

    31
  5. S

    Elias ?

    26
  6. ???

    Hvem?

    5
  7. DØD

    Omgggggg hvem er dette da???

    18
  8. tig

    Hmmm… Sara?

    22
    • tig

      Eller kanskje Linn, selv om jeg synes dette er mye snakk på en gang til å være henne? Spørsmålet om lave sko får meg til å tro at det er en jente, men det kan jo bare være en avledningsmanøver fra Mari sin side. :p Det ligner på Vilde i stilen, men hun har jo allerede hatt et klipp. Jeg er så forvirra!

      19
      • Vilde

        Jeg synes også det lyder meget som Vilde, men kan det mon passe, når nu hun allerede har hatt et klipp denne uken? ?

        1
    • Sara?

      Trodde kanskje vi skulle få Saras Pov men er det naturlig at hun skriver til Elias? Men det kan jo være for å lure oss litt…?

  9. jatakk

    Får vi Eskild?! 😀

    39
  10. What

    Hvem er dette? Som ikke er muSlim, og som snakker med Elias??? I AM CONFUSED

    10
    • it's ya boy

      Eskild, vel ?

      12
      • mm

        Kan da ikke være Eskild når vedkommende spør om lave sko.

        9
      • SKAMalyse

        Hallo, hvem tror du gleder seg til at han må kle seg ut som det som han ser som en stereotypisk muslimsk mann på vei til moskeen med abajeh, på sandaler og med bønnekrans og det hele!?

      • Kødder du

        Han kødder jo om lave sko. Det er helt sikkert Eskild, hverken Emma, Linn eller Sara har denne typen relasjon til Elias.

      • Elias ofc

        Hvorfor kan ikke Elias ha annet enn lave sko? Han er typen til å spørre om alt dette! ?
        PS; Emma kjenner jo ikke Elias..? Hun sa jo at hun ikke kjente noen andre enn Kosegruppa.

      • Joda

        Klart det kan det! 🙂

      • K

        Det er eskild vi prater om her. Typisk han

        1
  11. Hvilken skam karakter er dette da? Spent

    Men gleder meg sykt til i morgen ?

    10
  12. Blodfan

    Vilde som chatter? Får vel den Eid-pakka gratis vel?? ???

    12
    • Ben

      Vi har allerede hatt Vilde-dag…

      15
  13. Moi

    Eskild!!!!????

    30
  14. S

    ESKILD! DEfinitivt Eskild!!!!

    42
    • g

      som spør om lave sko? og har hatt muslimsk kjæreste?

  15. Heii

    Hvem er dette?????

    4
  16. Mina

    Husk å trykke koden baklengs ?

    Er det Magnus?

    39
    • Speed

      LOL bare Magnus på speed kunne skrive det her ? Kjære tid, hører Eskild med en gang i alle de fantastisk direkte spørsmålene

      44
  17. ...

    Where Yousef?

    36
    • Leo

      Wait, you were expecting to see Yousef in a chat? I have never seen a person in a chat consisting of texts.

      11
    • ??

      yousef er i tyrkiet som er blevet nævnt flere gange i serien 🙂 altså følger folk overhovedet med

  18. Hvorfor

    Tenker jeg på Sara? Så mye spørsmål liksom

    17
    • ❤️

      Godt poeng. Hun har jo også vært med siden starte.

      3
    • ...

      Ja… eller Ingrid

  19. O

    Er det Eskild? ❤ Jeg venta på han eller Magnus og dette kan neste være begge med sin hang til morsomme spørsmål….

    25
    • Yey!

      Tenkte jeg og! EID MOMBARAK!

      6
  20. Eskild

    ESKILD???? ITS BRITNEY BITCH

    70
  21. Margrethe

    Vilde????

    6
    • Leo

      Vi har alt fått en Vilde-dag…

      6
  22. AAA

    PLEASE YOUSEF!!!!!!

    19
  23. M

    Må være Eskild! El Magnus?

    9
  24. Dk

    Kan KUN være Eskild ❤️?

    41
  25. julian

    Julian Dahl, is this u?

    241
    • Julian Dahl fan nr 1

      Jaaaa HAHAHAHA det var det jeg tænkte

      1
    • JULIAN

      HAR VENTET I ÅR PÅ Å SE HAN

      1
    • B

      Hahaha jeg dør. Julian Dahl = the biggest enigma of Skam

      3
    • Who is

      Julian Dahl?
      Married to SuiciDahl?

  26. M

    Tipper det er Eskild ass ? haha dævver av svaret til Elias «halla?»

    41
  27. Eskild??

    Er det Eskild??

    8
  28. Pippi

    Uten til LINN hahah

    7
  29. Missa

    La oss få Eskild, og en liten dose Linn❤️

    34
  30. Magnus?

    …eller Eskild? Hvertfall ikke Linn?

    8
  31. Strålende

    1 stk eid pakke! Det vil jeg og ha! Dette må være Eskil… eller?

    20
    • AMS

      og jeg vil også ha standard eid-pakke!
      hurra, hurra, hurraaaaaaaaaaaaaaaaa!

  32. Omg

    Hahaha og personen reagerer ikke på den «arabisk»-joken engang ?????

    29
  33. GOSH

    PLEAE GIVE US YOUSEF

    15
    • Ikke Yousef

      Det er vel meget klart at de ikke er Yousef… Han er for det første i Tyrkia, og for det andre trenger han ikke drive research i forhold til hva eid er…

      34
  34. Sarah

    Det må være vilde

    3
    • Definitivt ikke Vilde

      Det er ikke hennes måte å skrive på. Hun er av det litt enkle slaget og ville aldri brukt så mye fremmedord. Det minner mer om Noora…

  35. Jagvillhayousanaaaaa

    Jag som verkligen trodde vi skulle få se Yousef idag? Hoppas att han dyker upp på festen imorgon annars blir jag ledsen på riktigt

    37
  36. em

    Magnus. can’t believe Eskild would be interested in doing some thing for Sana, he didn’t even have got gift for Eva’s birthday 🙂 but maybe i’m wrong

    15
    • Jeg

      Eskild want to make a good impress on Elias ☺

  37. Eskild

    ❤️❤️❤️

    6
  38. ❤️❤️ !!! ESKILD !!! ❤️❤️

    Elias er morsom da!! Lo litt for ivrig av alt han legger opp til for Eskild ??? Morsomste chatten jeg har sett *tørker tårene* Lykke til der ute, Eskild!

    32
  39. Dennis

    Yusef?

    2
    • Leo

      Yousef?

      Yousef vet hva EID er btw… Han ble oppdratt som muslim…

      22
      • Abc

        Og han er i Tyrkia

        6
  40. Caroline

    Hahahahaha…okey nå døde jeg!!

    Gleder meg til å se hvem det er 😉

    12
  41. Idk

    Er det Eskild eller Magnus tho???

    3
  42. ESKILD

    Eskildeskildeskild??? ESKILD???? Eskild eskild!???? Eeeeeeskild?? Eskiiiild??eeeeeeeeeee

    8
  43. Loo

    Eskild! Tror jag:)

    9
  44. :(

    skulle ønske vi fikk et elias klipp. håper ihvertfall det er eskild, men jeg mistenker at det er magnus..

    2
  45. ESKILD???

    Eskild Esklid Esklid??? Eskild?? Eskild eskildeskildeskild???

    7
  46. lol

    taste baklengs. elias ❤️

    19
  47. EID MOMBARAK

    Dævverrr d r ofc Eskild, litt synd ingen av ballong gutta ikke fikk en dag da :/ men jaja

    7
    • Eid Mubarak og Sankthansdagen

      Ballonggutta har jo fått sin egen youtube-konto da. Er ikke det en trøst?
      Jeg hadde håpet på Linn, men henne er dette nok ikke. Med mindre hun har gjennomgått en større personlighetsforvandling siden sist vi hørte fra henne.

      13
  48. hahah!

    eid mombarak, da dere!

    13
  49. TAKK SKAM

    Hmmm.. Sara, Eskild, Linn, Magnus..? Lave sko, smykker, spotifyliste..virker jo som en jente, men dét er jo ikke sikkert! ? Hvem kan dette være??? Venter i spenning, EIDfest blir gøy!?
    NÅ skal jeg snart se hele SKAM igjen og jeg gleder meg spesielt gjensyn til s2, da jeg for alvor fikk SKAMfeber. Vi har jo alle våre «feberøyeblikk», vil jeg tro!
    Jhar ikke våget et tilbakeblikk, for jeg har vært redd for at det ikke skulle ende godt for Noora og William! Heldigvis er SKAMverdenen, imotsetning til den virkelige verden, helt magisk og kjærligheten får styre der! SKAM har ikke noen (kardemomme)lov, men et visdomsmotto som alle SKAMmere kan bekjenne seg til;
    «Be kind, always- Hvert menneske er en øy- men Mennesker trenger mennesker- Du er ikke alene- for Alt er Love! ❤️»
    Når «the real world» blir for barsk, skal jeg finne fram godputen, lene meg tilbake og hente fram alle disse visdomsordene, fra alle disse fantastiske menneskene! SKAM er ikke kanskje virkelig, men det er ihvertfall en tilstand i min sjel og mitt ❤️ for alltid!!
    1000takk til alle nydelige fiktive og ekte SKAMfolk som har beriket meg og gitt meg all denne fantastiske visdommen!❤️SKAM i mitt ❤️

    67
    • SKAM - en sinnstilstand!

      «En tilstand i mitt sinn og min sjel» – det er så sant!

      12
    • Tika

      Tenker Sara eller Eskild. Linn er ikke så rask på avtrekkern. Men ville Eskild gått på koden baklengs spøken, eller spiller han bare med?

      2
    • Jeg

      Tipper det er Eskild som viser seg fra sin litt mer feminine side ?

  50. Em

    Jeg vet ikke hvem dette er – men jeg smiler allikevel 🙂

    16