Smykker, drakt, lave sko, dans. Det er bare en som har slik sans. Welcome Guru-king! ❤️
A
Personen spør om hen bør bruke lave sko, altså er det vel en jente?
Hm..
Ikke nødvendigvis…
mitt hjärta i garderoben
kommer inte att klara av om vi får ett sista meddelande mellan guru och baby jesus
1881
Hvorfor tror folk det er Vilde? Har ikke folk fått med seg at Vilde allerede har hatt en dag?
Mor
Litt Eskild i stilen, ja, men tror det er Vilde. Eskild spør ikke om ‘drakt, smykker og lave sko’… og han ville vært mer flørtete i tonen. Heller ikke så naiv…
Stakkars Vilde hvis hun drar for å kjøpe ‘eid-pakke’??
SKAMalyse
Seff spør ESKILD om han må ha på seg spesiell drakt, smykker og lave sko! ESKILD elsker å kle seg ut. Litt ESKILD i stilen? Hallo, det lyser jo ESKILD alle veier!
Hvem var det som brukte ordet researche sist? ESKILD !
(Og dermed får vi også sett LINN.
Det gledes 🙂
maya
satsar också på Eskild, senaste uppdateringen är ju Linn och det tolkar jag som att fokus är medlemmarna i kollektivet (snarare än en enskild karaktär)
takk
GURUUUUU
Magnus eller Eskild
Hvem er det i dag da?? Har ventet hele dagen for dette hahaha trodde at det skulle være Elias eller Yousef i dag 🙁
Hey
Me tooo
Bi
Må være en jente – «skal jeg ha lave sko»
Tika
Tenkte jente jeg og. Men skulle ikke forundre meg om eier av glittertights også eier hæler
ESKIIIIIILD
ÅH, HERREGUD GLEDER MEG
Linn
Hvis det er Eskild håper jeg han gjør noe hyggelig for Linn!
I’m so excited! Eskild getting a clip on the first day of Oslo Pride seems fitting. I hope his clip is about PRIDE!
I would love one last scene with Eskild and Isak about how proud Eskild is of Isak for growing into the man he is today. I’ve really missed their relationship.
Bella
Tror ikke akkurat at det er eskild for å si det sånn, når vedkommende spørr om man burde ha på seg smykker, eventuelt lave sko. >:D
Fuglen
Magnus fo sho
Hurra!
Begynte å bli nervøs for at det ikke skulle komme klipp i dag, JA liker å holde oss på pinebenken
:-)
Detta er vel Magnus
Hurra!
Begynte å bli nervøs for at det ikke skulle komme noe klipp i dag. Har oppdatert som en gal i hele dag. JA liker å holde oss på pinebenken.
Skamvill
Hahahaha! ! Jeg som satt her og nesten grunde meg til hva som kom i dag..og så kom dette!! Morsomste chatten jeg har sett?? Det må vel være Eskild. Utrolig kjekt!! Har virkelig lurt på hva som skjer bak dørene hans (?),selv om vi har fått lure et par ganger ?
Kanskje vi også får se Linn gjennom hans øyne? Kanskje hun får mer støtte enn vi har sett? Håper hvertfall vi får se litt av Linn også i dag. Og kanskje litt Guru advicing ?? Gleder meg til denne dagen ?
Enten Eskild eller Emma
Høres ikke ut som Magnus eller Linn og Vilde-dag har vi hatt. Gjennom Eskild kunne vi få mer info om Linn (jeg er bekymret for henne!), men om dette er Emma får vi endelig vite hvordan hun kjenner Yousef. (Husk det «Emma, Yousef er her!» -kommentar i begynnelsen av sesong 3).
Plz julieee
Hoppas hoppas hon playar oss Alltså eftersom trailern va backwards, samtidigt skriver hon att de e sista säsongen, ger oss små klipp på folk som inte fått sin säsong å idag en lista på alla som skulle fått dela sina historier i en säsong, skriver man inte kontrakt på sånt i förväg? Hoppas efter sista klippe l ba got u bitches så fåe alla sin säsong och du och jag är nöjda forever
Vilde?
Litt rart om det er henne, kanskje, men det minner veldig om henne, den naive stilen på spm
og at hun ikke skjønner at han tuller med eidpakken?. «På internett» er en frase hun har brukt før og det er jo ikke så vanlig å si lenger? Skjønner ikke hvem det ellers kan være..muligens Sara, tvilsomt Linn..
Har forresten noen andre lagt merke til at Noora har kuttet ut endel av»lissomene» sine denne sesongen? Kanskje hun har» hørt» på endel av fansen som har kommentert akkurat det? At det var litt ioverkant mange lissom. Lissom? ?
..
Vil ha video av Eskild som handler på Grønland nå. «Så.. jeg må ta dette baklengs? Ja… uh… hvordan blir det»
;D
Det ku være føkking sjovt!
Skamvill
Eller er det Magnus som researcher for Vilde? ? Tror ikke Elias kjenner denne personen så godt.. «Halla?» Liksom ?
Ler ??
PRIDE??
OMG FÅR VI PRIDE-KLIPP MED ESKILD? FOR DA DØR JEG
Gjerne!
Støtter pride-klipp!
Sara eller Vilde?
Sara er en sånn person som driver med research, hun har allerede spurt Isak og andre gutter når de satt på benken… Eller Vilde, hun er den eneste av jentene som er venn med Elias på FB, og det stod ikke at de ble venner først i chatten…
=D
Eskild??? ?????????
Aaliya
So today isn’t Elias’ pov 🙁
Nina
Yousef som kommer på overraskelsesbesøk???
Lykkenoor
Erre mulig???? Lykke til på Grønland!
???
who
Vilde:)
...
Vil gjerne se når han spør etter standard eid-pakke… ???
Må være Vilde eller Linn...
Naiv, skrivefeil, søt… Også ingen forespørsel om vennskap, betyr at de allerede er venner på FB. Vilde vet vi er, mens Linn og Eskild kan ha added Elias på FB etter at han overnattet på sofaen deres… Jeg «dør» hvis det er Eskild, lave sko og smykker ?
Who there?
Sara? Emma? Tror ikke det er Eskild eller Linn (dessverre). Tipper Emma.
Eskild
Det er uten tvil Eskild! Han kjenner jo Elias fra at han sov på sofaen!
Nora
Nora?
Noora vel..?
Det er Noora som skriver talen, da er det vel henne? Eller kanskje Magnus som vil ha alt pakket og klart når har skal i «spesiel» fest?
Eskild fordi..
Eskild kan godt lide at researche på nettet. I Guruadvising ville han lave research om hvilken religion brødre og søstre ku gifte sig i. Til Evas fødselsdag vidste han ikke hvad Ramadan var, men troede det var en slags slanke- eller helsekur. Han ved ik en disse om religon men freestyler bare derudaf. Og så snakker Eskild generelt bare vildt meget når han er oppe og køre. Hvilken han åbenbart er idag 🙂
Omg
Håper det er Eskild<333
Magnus
Det er Magnus og en del spørsmål kommer fra Vilde.
Hvem kan det være?
Tror det er Nora jeg. Skulle ikke hun undersøke litt før festen og lage tale?
Smykker, drakt, lave sko, dans. Det er bare en som har slik sans. Welcome Guru-king! ❤️
Personen spør om hen bør bruke lave sko, altså er det vel en jente?
Ikke nødvendigvis…
kommer inte att klara av om vi får ett sista meddelande mellan guru och baby jesus
Hvorfor tror folk det er Vilde? Har ikke folk fått med seg at Vilde allerede har hatt en dag?
Litt Eskild i stilen, ja, men tror det er Vilde. Eskild spør ikke om ‘drakt, smykker og lave sko’… og han ville vært mer flørtete i tonen. Heller ikke så naiv…
Stakkars Vilde hvis hun drar for å kjøpe ‘eid-pakke’??
Seff spør ESKILD om han må ha på seg spesiell drakt, smykker og lave sko! ESKILD elsker å kle seg ut. Litt ESKILD i stilen? Hallo, det lyser jo ESKILD alle veier!
Hvem var det som brukte ordet researche sist? ESKILD !
(Og dermed får vi også sett LINN.
Det gledes 🙂
satsar också på Eskild, senaste uppdateringen är ju Linn och det tolkar jag som att fokus är medlemmarna i kollektivet (snarare än en enskild karaktär)
GURUUUUU
Hvem er det i dag da?? Har ventet hele dagen for dette hahaha trodde at det skulle være Elias eller Yousef i dag 🙁
Me tooo
Må være en jente – «skal jeg ha lave sko»
Tenkte jente jeg og. Men skulle ikke forundre meg om eier av glittertights også eier hæler
ÅH, HERREGUD GLEDER MEG
Hvis det er Eskild håper jeg han gjør noe hyggelig for Linn!
Linn?
lo høyt av denne lol
Emma!!
Det må vel være Emma?
Hvornår kommer der et afsnit til den der besked?
EEEEEEEEEEEEEEEEESKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILD <3 <3 <3 <3 <3
?Jag älskar Eskild!!?
Definitivt Eskild…! Hahah
Er Emma!!
Magnus?????
I’m so excited! Eskild getting a clip on the first day of Oslo Pride seems fitting. I hope his clip is about PRIDE!
I would love one last scene with Eskild and Isak about how proud Eskild is of Isak for growing into the man he is today. I’ve really missed their relationship.
Tror ikke akkurat at det er eskild for å si det sånn, når vedkommende spørr om man burde ha på seg smykker, eventuelt lave sko. >:D
Magnus fo sho
Begynte å bli nervøs for at det ikke skulle komme klipp i dag, JA liker å holde oss på pinebenken
Detta er vel Magnus
Begynte å bli nervøs for at det ikke skulle komme noe klipp i dag. Har oppdatert som en gal i hele dag. JA liker å holde oss på pinebenken.
Hahahaha! ! Jeg som satt her og nesten grunde meg til hva som kom i dag..og så kom dette!! Morsomste chatten jeg har sett?? Det må vel være Eskild. Utrolig kjekt!! Har virkelig lurt på hva som skjer bak dørene hans (?),selv om vi har fått lure et par ganger ?
Kanskje vi også får se Linn gjennom hans øyne? Kanskje hun får mer støtte enn vi har sett? Håper hvertfall vi får se litt av Linn også i dag. Og kanskje litt Guru advicing ?? Gleder meg til denne dagen ?
Høres ikke ut som Magnus eller Linn og Vilde-dag har vi hatt. Gjennom Eskild kunne vi få mer info om Linn (jeg er bekymret for henne!), men om dette er Emma får vi endelig vite hvordan hun kjenner Yousef. (Husk det «Emma, Yousef er her!» -kommentar i begynnelsen av sesong 3).
Hoppas hoppas hon playar oss Alltså eftersom trailern va backwards, samtidigt skriver hon att de e sista säsongen, ger oss små klipp på folk som inte fått sin säsong å idag en lista på alla som skulle fått dela sina historier i en säsong, skriver man inte kontrakt på sånt i förväg? Hoppas efter sista klippe l ba got u bitches så fåe alla sin säsong och du och jag är nöjda forever
Litt rart om det er henne, kanskje, men det minner veldig om henne, den naive stilen på spm
og at hun ikke skjønner at han tuller med eidpakken?. «På internett» er en frase hun har brukt før og det er jo ikke så vanlig å si lenger? Skjønner ikke hvem det ellers kan være..muligens Sara, tvilsomt Linn..
Har forresten noen andre lagt merke til at Noora har kuttet ut endel av»lissomene» sine denne sesongen? Kanskje hun har» hørt» på endel av fansen som har kommentert akkurat det? At det var litt ioverkant mange lissom. Lissom? ?
Vil ha video av Eskild som handler på Grønland nå. «Så.. jeg må ta dette baklengs? Ja… uh… hvordan blir det»
Det ku være føkking sjovt!
Eller er det Magnus som researcher for Vilde? ? Tror ikke Elias kjenner denne personen så godt.. «Halla?» Liksom ?
Ler ??
OMG FÅR VI PRIDE-KLIPP MED ESKILD? FOR DA DØR JEG
Støtter pride-klipp!
Sara er en sånn person som driver med research, hun har allerede spurt Isak og andre gutter når de satt på benken… Eller Vilde, hun er den eneste av jentene som er venn med Elias på FB, og det stod ikke at de ble venner først i chatten…
Eskild??? ?????????
So today isn’t Elias’ pov 🙁
Yousef som kommer på overraskelsesbesøk???
Erre mulig???? Lykke til på Grønland!
???
Vilde:)
Vil gjerne se når han spør etter standard eid-pakke… ???
Naiv, skrivefeil, søt… Også ingen forespørsel om vennskap, betyr at de allerede er venner på FB. Vilde vet vi er, mens Linn og Eskild kan ha added Elias på FB etter at han overnattet på sofaen deres… Jeg «dør» hvis det er Eskild, lave sko og smykker ?
Sara? Emma? Tror ikke det er Eskild eller Linn (dessverre). Tipper Emma.
Det er uten tvil Eskild! Han kjenner jo Elias fra at han sov på sofaen!
Nora?
Det er Noora som skriver talen, da er det vel henne? Eller kanskje Magnus som vil ha alt pakket og klart når har skal i «spesiel» fest?
Eskild kan godt lide at researche på nettet. I Guruadvising ville han lave research om hvilken religion brødre og søstre ku gifte sig i. Til Evas fødselsdag vidste han ikke hvad Ramadan var, men troede det var en slags slanke- eller helsekur. Han ved ik en disse om religon men freestyler bare derudaf. Og så snakker Eskild generelt bare vildt meget når han er oppe og køre. Hvilken han åbenbart er idag 🙂
Håper det er Eskild<333
Det er Magnus og en del spørsmål kommer fra Vilde.
Tror det er Nora jeg. Skulle ikke hun undersøke litt før festen og lage tale?
Noora er ikke så masete i stilen.
Eid Mobarak Magnus?☀️