231 kommentarer

  1. Hanna

    Smykker, drakt, lave sko, dans. Det er bare en som har slik sans. Welcome Guru-king! ❤️

    55
  2. A

    Personen spør om hen bør bruke lave sko, altså er det vel en jente?

    6
    • Hm..

      Ikke nødvendigvis…

      1
  3. mitt hjärta i garderoben

    kommer inte att klara av om vi får ett sista meddelande mellan guru och baby jesus

    6
  4. 1881

    Hvorfor tror folk det er Vilde? Har ikke folk fått med seg at Vilde allerede har hatt en dag?

    6
  5. Mor

    Litt Eskild i stilen, ja, men tror det er Vilde. Eskild spør ikke om ‘drakt, smykker og lave sko’… og han ville vært mer flørtete i tonen. Heller ikke så naiv…

    Stakkars Vilde hvis hun drar for å kjøpe ‘eid-pakke’??

    7
    • SKAMalyse

      Seff spør ESKILD om han må ha på seg spesiell drakt, smykker og lave sko! ESKILD elsker å kle seg ut. Litt ESKILD i stilen? Hallo, det lyser jo ESKILD alle veier!
      Hvem var det som brukte ordet researche sist? ESKILD !
      (Og dermed får vi også sett LINN.
      Det gledes 🙂

      46
      • maya

        satsar också på Eskild, senaste uppdateringen är ju Linn och det tolkar jag som att fokus är medlemmarna i kollektivet (snarare än en enskild karaktär)

  6. takk

    GURUUUUU

    7
  7. Magnus eller Eskild

    Hvem er det i dag da?? Har ventet hele dagen for dette hahaha trodde at det skulle være Elias eller Yousef i dag 🙁

    9
    • Hey

      Me tooo

      2
  8. Bi

    Må være en jente – «skal jeg ha lave sko»

    3
    • Tika

      Tenkte jente jeg og. Men skulle ikke forundre meg om eier av glittertights også eier hæler

      17
  9. ESKIIIIIILD

    ÅH, HERREGUD GLEDER MEG

    4
  10. Linn

    Hvis det er Eskild håper jeg han gjør noe hyggelig for Linn!

    10
  11. Pagla

    Linn?

    6
  12. Jana

    lo høyt av denne lol

    6
  13. Det er da

    Emma!!

    1
  14. Meg

    Det må vel være Emma?

    1
  15. Hey

    Hvornår kommer der et afsnit til den der besked?

    2
  16. May we proudly present:

    EEEEEEEEEEEEEEEEESKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILD <3 <3 <3 <3 <3

    7
  17. ?

    ?Jag älskar Eskild!!?

    4
  18. Yeey

    Definitivt Eskild…! Hahah

    4
  19. Det

    Er Emma!!

    2
  20. Kanskje

    Magnus?????

    3
  21. Marte

    I’m so excited! Eskild getting a clip on the first day of Oslo Pride seems fitting. I hope his clip is about PRIDE!

    I would love one last scene with Eskild and Isak about how proud Eskild is of Isak for growing into the man he is today. I’ve really missed their relationship.

    24
  22. Bella

    Tror ikke akkurat at det er eskild for å si det sånn, når vedkommende spørr om man burde ha på seg smykker, eventuelt lave sko. >:D

    1
  23. Fuglen

    Magnus fo sho

    3
  24. Hurra!

    Begynte å bli nervøs for at det ikke skulle komme klipp i dag, JA liker å holde oss på pinebenken

    6
  25. :-)

    Detta er vel Magnus

    2
  26. Hurra!

    Begynte å bli nervøs for at det ikke skulle komme noe klipp i dag. Har oppdatert som en gal i hele dag. JA liker å holde oss på pinebenken.

    11
  27. Skamvill

    Hahahaha! ! Jeg som satt her og nesten grunde meg til hva som kom i dag..og så kom dette!! Morsomste chatten jeg har sett?? Det må vel være Eskild. Utrolig kjekt!! Har virkelig lurt på hva som skjer bak dørene hans (?),selv om vi har fått lure et par ganger ?
    Kanskje vi også får se Linn gjennom hans øyne? Kanskje hun får mer støtte enn vi har sett? Håper hvertfall vi får se litt av Linn også i dag. Og kanskje litt Guru advicing ?? Gleder meg til denne dagen ?

    19
  28. Enten Eskild eller Emma

    Høres ikke ut som Magnus eller Linn og Vilde-dag har vi hatt. Gjennom Eskild kunne vi få mer info om Linn (jeg er bekymret for henne!), men om dette er Emma får vi endelig vite hvordan hun kjenner Yousef. (Husk det «Emma, Yousef er her!» -kommentar i begynnelsen av sesong 3).

    7
  29. Plz julieee

    Hoppas hoppas hon playar oss Alltså eftersom trailern va backwards, samtidigt skriver hon att de e sista säsongen, ger oss små klipp på folk som inte fått sin säsong å idag en lista på alla som skulle fått dela sina historier i en säsong, skriver man inte kontrakt på sånt i förväg? Hoppas efter sista klippe l ba got u bitches så fåe alla sin säsong och du och jag är nöjda forever

    3
  30. Vilde?

    Litt rart om det er henne, kanskje, men det minner veldig om henne, den naive stilen på spm
    og at hun ikke skjønner at han tuller med eidpakken?. «På internett» er en frase hun har brukt før og det er jo ikke så vanlig å si lenger? Skjønner ikke hvem det ellers kan være..muligens Sara, tvilsomt Linn..
    Har forresten noen andre lagt merke til at Noora har kuttet ut endel av»lissomene» sine denne sesongen? Kanskje hun har» hørt» på endel av fansen som har kommentert akkurat det? At det var litt ioverkant mange lissom. Lissom? ?

    5
  31. ..

    Vil ha video av Eskild som handler på Grønland nå. «Så.. jeg må ta dette baklengs? Ja… uh… hvordan blir det»

    14
    • ;D

      Det ku være føkking sjovt!

  32. Skamvill

    Eller er det Magnus som researcher for Vilde? ? Tror ikke Elias kjenner denne personen så godt.. «Halla?» Liksom ?
    Ler ??

    7
  33. PRIDE??

    OMG FÅR VI PRIDE-KLIPP MED ESKILD? FOR DA DØR JEG

    17
    • Gjerne!

      Støtter pride-klipp!

      9
  34. Sara eller Vilde?

    Sara er en sånn person som driver med research, hun har allerede spurt Isak og andre gutter når de satt på benken… Eller Vilde, hun er den eneste av jentene som er venn med Elias på FB, og det stod ikke at de ble venner først i chatten…

    2
  35. =D

    Eskild??? ?????????

    2
  36. Aaliya

    So today isn’t Elias’ pov 🙁

    2
  37. Nina

    Yousef som kommer på overraskelsesbesøk???

    3
  38. Lykkenoor

    Erre mulig???? Lykke til på Grønland!
    ???

    4
  39. who

    Vilde:)

    1
  40. ...

    Vil gjerne se når han spør etter standard eid-pakke… ???

    6
  41. Må være Vilde eller Linn...

    Naiv, skrivefeil, søt… Også ingen forespørsel om vennskap, betyr at de allerede er venner på FB. Vilde vet vi er, mens Linn og Eskild kan ha added Elias på FB etter at han overnattet på sofaen deres… Jeg «dør» hvis det er Eskild, lave sko og smykker ?

    9
  42. Who there?

    Sara? Emma? Tror ikke det er Eskild eller Linn (dessverre). Tipper Emma.

    4
  43. Eskild

    Det er uten tvil Eskild! Han kjenner jo Elias fra at han sov på sofaen!

    6
  44. Nora

    Nora?

    1
  45. Noora vel..?

    Det er Noora som skriver talen, da er det vel henne? Eller kanskje Magnus som vil ha alt pakket og klart når har skal i «spesiel» fest?

    1
  46. Eskild fordi..

    Eskild kan godt lide at researche på nettet. I Guruadvising ville han lave research om hvilken religion brødre og søstre ku gifte sig i. Til Evas fødselsdag vidste han ikke hvad Ramadan var, men troede det var en slags slanke- eller helsekur. Han ved ik en disse om religon men freestyler bare derudaf. Og så snakker Eskild generelt bare vildt meget når han er oppe og køre. Hvilken han åbenbart er idag 🙂

    11
  47. Omg

    Håper det er Eskild<333

    2
  48. Magnus

    Det er Magnus og en del spørsmål kommer fra Vilde.

    4
  49. Hvem kan det være?

    Tror det er Nora jeg. Skulle ikke hun undersøke litt før festen og lage tale?

    1
    • Mina

      Noora er ikke så masete i stilen.

  50. ?Hustler in Hijab?

    Eid Mobarak Magnus?☀️

    7