Jeg er selv muslim og jeg vet ikke hva er en eid bakke. I eid vi spiser hovedsaklig godtari og kjekks og barna får lekker eller penger. For voksne er det ofte hjemme laget kjekks som sendes som ei gave. Hvis jeg var en av de jentene jeg vil kjøpe sana dyr sjokkolade eller noe sånn eller en fin kjøle eller en perfume
Elias my precious little baby?
Hade hoppats på Elias pov…
Hvem er dette?
Dette må være Eskild,vel.Eller?
A
I’m guessing this is either Eskild… or Vilde texting from Magnus’s phone (i.e. Magnus POV) because of the whole «no secrets» thing or because Magnus wants to see what Vilde talks about with Elias or something…
Bra tänkt
Du kan vare smartare än Julie Andem du! Eskild känns för uppenbart och Magnus är ju den nionde.
Anita
Hva betyr POV? Nå skriver så mange det hele tiden i kommentar feltet!
alt for seint men...
Point Of View = Gjennom auga til/synsvinkel
Hvem?
Eskild?
For: Han kender Elias. Han er over-the-top enthusiastic
Imod: «Guruen» ville vidde mange af de her ting i forvejen eller selv researche på nettet. Og selvom han er stereotyp homofil vil han nok ikke spørge om han må møde i i høje sko, dragt og smykker.
Linn:
For: Klippet i går lagde op til hende. Hun er en jente.
Imod: Slet ikke Linn’s sprog/entusiasme.
Emma:
For: Hun er jente, entusiastisk og kender formegentlig ikke noget til Eid.
Imod: Kun kender nok ikke Elias – han er tre år ækdre og har gået på en anden skole.
Sara:
For: Hun kender intet til Islam. Hun er ligefrem og nysgærrig
Imod: Hun ville nok ikke gå så meget op i, om hun opførte sig rigtigt. Hun kender nok ikke Elias.
Vilde:
For: Meget vilde-agtigt skrevet på alle måder.
Imod: Hun har allerede haft et klip.
H
Tror kanskje det er Eskild som har fått i oppdrag av Noora og resten av jentegjengen å researche til Sanas fest. Hvis det blir Eskild i dag, kan kanskje SKAM overraske med en episode av Linn på dagen i morgen…….. Håper ihvertfall på det.
TESSA
Jente-Chris!?!
Eskild ?
❤????
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Tb
Noora!!!!!❤️❤️
Eskild ????
Gratulerer med Pride, Eskild!!! ?❤️??❤️??????
Hannah
Det er Vilde 😉
Sikker på at det er
Emma, altså «lave sko og smykker» også er jo hun ganske gira på den festen. Så jeg er ganske sikker på at det er henne (:
HAHAHAHAHA
ESKILD ER SÅ SYKT DUM
Elias da!
Haha, tast koden baklengs, hehe. Han altså!
?Hustler in Hijab?
Neiass… Dette må være Magnus! ?
Eskild har nok allerede kunnskap om Eid, eventuelt ville han ikke vært så opptatt av å gjøre det «riktig», men kommet som seg selv. Tror nok også han ville prøvd å gi inntrykk av å ha litt Eid-peiling uten å fortelle at han hadde googlet det som en islam-noOb! Magnus er oppriktig, entusiastisk, grundig, samvittighetsfull og «all-in».
Eid Mobarak Magnus – du er helt herlig?
PS: gi Noora en lekse i grunnleggende respekt når det gjelder behandlingen av Linn? Denne serien trenger sårt litt mer Magga-guruadvising i samme form du serverte Isak!
Lol
Er dere så kort tenkte? D står «eid pakke here i come» selvfølgelig er det yousef.
Even??
Er jeg den eneste som tenker at dette også kan være Even?
1111
New phone, who dis?
Janne
DET ER BARE ESKILD SOM ER SÅ INTENS SOM DET HER.
Emma kjenner dessuten ikke Elias, det var vanskelig nok for henne å gå bort til Kosegruppe-jentene
:')
ESKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILD
Det er a Linn
98% sure
Meg
Det må være Emma!
linn
eskild! drop the damn clip already !
Jämtkalle
Noora?
Talar för:Hon är med på spotifylista
Lågskor: adidas exper5
Skulle fråga en muslim om vad Sana önskade sig
Skriver tal till Sana
Talar emot: hon
är inte så expressiv i sina chatar
Varit med mycket sista veckan
Borde vara en av huvudkaraktärerna:
Gissar Eskild.
Skulle «sy ihop» humorskam «med
«allvarsskam»
GLAD MIDSOMMARAFTON!
Happy midsummerseve! Hyvää juhannusta!
I WANT SANA
Well of course we couldn’t get an elias clip bc that would mean seeing sana, sana in her own season what a concept????? But noo that cant happen, we cant see sana. No updates on sana at all. But give us eskild (its probably him) and STILL NO SANA
16.16?
Chill! Det er Guru!?
Det er vel Vilde...
…hun har jo spurt flere om hva som er vanlig ved EID, hva man skal kjøpe til Eid-gave etc. Vi vet jo at hun har telefonnummeret hans etter han ba om nude-selfie den gangen.
Elsa
Translation please??????
Katta
Vilde på Magnus sin konto?
Væææææææærsåsnill vær Eskild!!!
Må da være Eskild dette her? Alle andre alternativer ville jo ha tekstet Sana, ikke Elias!
??
Vet ikke noe om Eid, «lave sko?», «smykker?» … det er Sara. Elias og Sara har holdt på tidligere. Sara er invitert.
Linn
Definitivt Linn som er nevrotisk før festen og må vite alt for å ha kontroll!
WHAT
Julian Dahl?
Eskild?
Linn?
Emma?
Sara??
I AM CONFUSION
#815
I got most of it without using any sort of translator AND I’M PROUD AF! Thank you SKAM for giving me the chance to learn my fourth language!
Skamfull
Ina Svenningdal («Chris») og Martin Eggesbø («Eskild») er intervjuet i dag, og NRK skriver:
«De syntes det er trist at det hele nå er over. Men likevel nødvendig, inntil videre.»
Inntil videre? 😀 😀 😀
Biovit
For lite slurv til å være Eskild, Magnus og Vilde fra Magnus sin telefon høres sannsynlig ut 😀
Biovit
Linn! Det var Linn!
Anonym
OMG DET ER LINN!!!
Linn!!
Linn? Linn?!! LINN!!!!
1959
Han har kjøpt eid-pakke til alle tre..! <3
Anonym
LINN ❤❤❤
Sasha
Ler meg skakk av alle gjettingene….Det er sikkert Even som har det moro med Elias og gjør litt narr av de uvitende….Eller så er det Vilde…ville vært så morsomt å se henne i bitikken når hun skal slå koden sin….??? skikkelig Fredags sliten og venter utålmodig på neste episode…..❤❤❤ ufattelig at vi nå nesten er ved veis ende ???
Lurer
Noen som vet når siste klippet vises? Ser det kommer på NRK 3 på lørdag kveld men når vises det på nettet…. pleeeeease!!!
SKAM
Im hoping that eva and chris is gonna have their «moment» they are really good for each other they are a perfekt mach.
mona
english, please…? 🙂
Nett trollet
Teit
Sofie
Takk for underholdning, Elias (husk å taste koden baklengs!) ?
Jeg er selv muslim og jeg vet ikke hva er en eid bakke. I eid vi spiser hovedsaklig godtari og kjekks og barna får lekker eller penger. For voksne er det ofte hjemme laget kjekks som sendes som ei gave. Hvis jeg var en av de jentene jeg vil kjøpe sana dyr sjokkolade eller noe sånn eller en fin kjøle eller en perfume
Hade hoppats på Elias pov…
Dette må være Eskild,vel.Eller?
I’m guessing this is either Eskild… or Vilde texting from Magnus’s phone (i.e. Magnus POV) because of the whole «no secrets» thing or because Magnus wants to see what Vilde talks about with Elias or something…
Du kan vare smartare än Julie Andem du! Eskild känns för uppenbart och Magnus är ju den nionde.
Hva betyr POV? Nå skriver så mange det hele tiden i kommentar feltet!
Point Of View = Gjennom auga til/synsvinkel
Eskild?
For: Han kender Elias. Han er over-the-top enthusiastic
Imod: «Guruen» ville vidde mange af de her ting i forvejen eller selv researche på nettet. Og selvom han er stereotyp homofil vil han nok ikke spørge om han må møde i i høje sko, dragt og smykker.
Linn:
For: Klippet i går lagde op til hende. Hun er en jente.
Imod: Slet ikke Linn’s sprog/entusiasme.
Emma:
For: Hun er jente, entusiastisk og kender formegentlig ikke noget til Eid.
Imod: Kun kender nok ikke Elias – han er tre år ækdre og har gået på en anden skole.
Sara:
For: Hun kender intet til Islam. Hun er ligefrem og nysgærrig
Imod: Hun ville nok ikke gå så meget op i, om hun opførte sig rigtigt. Hun kender nok ikke Elias.
Vilde:
For: Meget vilde-agtigt skrevet på alle måder.
Imod: Hun har allerede haft et klip.
Tror kanskje det er Eskild som har fått i oppdrag av Noora og resten av jentegjengen å researche til Sanas fest. Hvis det blir Eskild i dag, kan kanskje SKAM overraske med en episode av Linn på dagen i morgen…….. Håper ihvertfall på det.
Jente-Chris!?!
❤????
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Noora!!!!!❤️❤️
Gratulerer med Pride, Eskild!!! ?❤️??❤️??????
Det er Vilde 😉
Emma, altså «lave sko og smykker» også er jo hun ganske gira på den festen. Så jeg er ganske sikker på at det er henne (:
ESKILD ER SÅ SYKT DUM
Haha, tast koden baklengs, hehe. Han altså!
Neiass… Dette må være Magnus! ?
Eskild har nok allerede kunnskap om Eid, eventuelt ville han ikke vært så opptatt av å gjøre det «riktig», men kommet som seg selv. Tror nok også han ville prøvd å gi inntrykk av å ha litt Eid-peiling uten å fortelle at han hadde googlet det som en islam-noOb! Magnus er oppriktig, entusiastisk, grundig, samvittighetsfull og «all-in».
Eid Mobarak Magnus – du er helt herlig?
PS: gi Noora en lekse i grunnleggende respekt når det gjelder behandlingen av Linn? Denne serien trenger sårt litt mer Magga-guruadvising i samme form du serverte Isak!
Er dere så kort tenkte? D står «eid pakke here i come» selvfølgelig er det yousef.
Er jeg den eneste som tenker at dette også kan være Even?
New phone, who dis?
DET ER BARE ESKILD SOM ER SÅ INTENS SOM DET HER.
Emma kjenner dessuten ikke Elias, det var vanskelig nok for henne å gå bort til Kosegruppe-jentene
ESKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILD
98% sure
Det må være Emma!
eskild! drop the damn clip already !
Noora?
Talar för:Hon är med på spotifylista
Lågskor: adidas exper5
Skulle fråga en muslim om vad Sana önskade sig
Skriver tal till Sana
Talar emot: hon
är inte så expressiv i sina chatar
Varit med mycket sista veckan
Borde vara en av huvudkaraktärerna:
Gissar Eskild.
Skulle «sy ihop» humorskam «med
«allvarsskam»
Happy midsummerseve! Hyvää juhannusta!
Well of course we couldn’t get an elias clip bc that would mean seeing sana, sana in her own season what a concept????? But noo that cant happen, we cant see sana. No updates on sana at all. But give us eskild (its probably him) and STILL NO SANA
Chill! Det er Guru!?
…hun har jo spurt flere om hva som er vanlig ved EID, hva man skal kjøpe til Eid-gave etc. Vi vet jo at hun har telefonnummeret hans etter han ba om nude-selfie den gangen.
Translation please??????
Vilde på Magnus sin konto?
Må da være Eskild dette her? Alle andre alternativer ville jo ha tekstet Sana, ikke Elias!
Vet ikke noe om Eid, «lave sko?», «smykker?» … det er Sara. Elias og Sara har holdt på tidligere. Sara er invitert.
Definitivt Linn som er nevrotisk før festen og må vite alt for å ha kontroll!
Julian Dahl?
Eskild?
Linn?
Emma?
Sara??
I AM CONFUSION
I got most of it without using any sort of translator AND I’M PROUD AF! Thank you SKAM for giving me the chance to learn my fourth language!
Ina Svenningdal («Chris») og Martin Eggesbø («Eskild») er intervjuet i dag, og NRK skriver:
«De syntes det er trist at det hele nå er over. Men likevel nødvendig, inntil videre.»
Inntil videre? 😀 😀 😀
For lite slurv til å være Eskild, Magnus og Vilde fra Magnus sin telefon høres sannsynlig ut 😀
Linn! Det var Linn!
OMG DET ER LINN!!!
Linn? Linn?!! LINN!!!!
Han har kjøpt eid-pakke til alle tre..! <3
LINN ❤❤❤
Ler meg skakk av alle gjettingene….Det er sikkert Even som har det moro med Elias og gjør litt narr av de uvitende….Eller så er det Vilde…ville vært så morsomt å se henne i bitikken når hun skal slå koden sin….??? skikkelig Fredags sliten og venter utålmodig på neste episode…..❤❤❤ ufattelig at vi nå nesten er ved veis ende ???
Noen som vet når siste klippet vises? Ser det kommer på NRK 3 på lørdag kveld men når vises det på nettet…. pleeeeease!!!
Im hoping that eva and chris is gonna have their «moment» they are really good for each other they are a perfekt mach.
english, please…? 🙂
Teit
Takk for underholdning, Elias (husk å taste koden baklengs!) ?
Os amoooooo
Os amo demasiado LOVE from Spain