231 kommentarer

  1. Rody

    Jeg er selv muslim og jeg vet ikke hva er en eid bakke. I eid vi spiser hovedsaklig godtari og kjekks og barna får lekker eller penger. For voksne er det ofte hjemme laget kjekks som sendes som ei gave. Hvis jeg var en av de jentene jeg vil kjøpe sana dyr sjokkolade eller noe sånn eller en fin kjøle eller en perfume

    17
  2. Elias my precious little baby?

    Hade hoppats på Elias pov…

    1
  3. Hvem er dette?

    Dette må være Eskild,vel.Eller?

    2
  4. A

    I’m guessing this is either Eskild… or Vilde texting from Magnus’s phone (i.e. Magnus POV) because of the whole «no secrets» thing or because Magnus wants to see what Vilde talks about with Elias or something…

    4
    • Bra tänkt

      Du kan vare smartare än Julie Andem du! Eskild känns för uppenbart och Magnus är ju den nionde.

    • Anita

      Hva betyr POV? Nå skriver så mange det hele tiden i kommentar feltet!

      • alt for seint men...

        Point Of View = Gjennom auga til/synsvinkel

  5. Hvem?

    Eskild?
    For: Han kender Elias. Han er over-the-top enthusiastic
    Imod: «Guruen» ville vidde mange af de her ting i forvejen eller selv researche på nettet. Og selvom han er stereotyp homofil vil han nok ikke spørge om han må møde i i høje sko, dragt og smykker.

    Linn:
    For: Klippet i går lagde op til hende. Hun er en jente.
    Imod: Slet ikke Linn’s sprog/entusiasme.

    Emma:
    For: Hun er jente, entusiastisk og kender formegentlig ikke noget til Eid.
    Imod: Kun kender nok ikke Elias – han er tre år ækdre og har gået på en anden skole.

    Sara:
    For: Hun kender intet til Islam. Hun er ligefrem og nysgærrig
    Imod: Hun ville nok ikke gå så meget op i, om hun opførte sig rigtigt. Hun kender nok ikke Elias.

    Vilde:
    For: Meget vilde-agtigt skrevet på alle måder.
    Imod: Hun har allerede haft et klip.

  6. H

    Tror kanskje det er Eskild som har fått i oppdrag av Noora og resten av jentegjengen å researche til Sanas fest. Hvis det blir Eskild i dag, kan kanskje SKAM overraske med en episode av Linn på dagen i morgen…….. Håper ihvertfall på det.

  7. Eskild ?

    ❤????
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  8. Tb

    Noora!!!!!❤️❤️

  9. Eskild ????

    Gratulerer med Pride, Eskild!!! ?‍❤️‍??‍❤️‍??????

  10. Hannah

    Det er Vilde 😉

  11. Sikker på at det er

    Emma, altså «lave sko og smykker» også er jo hun ganske gira på den festen. Så jeg er ganske sikker på at det er henne (:

  12. HAHAHAHAHA

    ESKILD ER SÅ SYKT DUM

  13. Elias da!

    Haha, tast koden baklengs, hehe. Han altså!

  14. ?Hustler in Hijab?

    Neiass… Dette må være Magnus! ?
    Eskild har nok allerede kunnskap om Eid, eventuelt ville han ikke vært så opptatt av å gjøre det «riktig», men kommet som seg selv. Tror nok også han ville prøvd å gi inntrykk av å ha litt Eid-peiling uten å fortelle at han hadde googlet det som en islam-noOb! Magnus er oppriktig, entusiastisk, grundig, samvittighetsfull og «all-in».
    Eid Mobarak Magnus – du er helt herlig?

    PS: gi Noora en lekse i grunnleggende respekt når det gjelder behandlingen av Linn? Denne serien trenger sårt litt mer Magga-guruadvising i samme form du serverte Isak!

  15. Lol

    Er dere så kort tenkte? D står «eid pakke here i come» selvfølgelig er det yousef.

  16. Even??

    Er jeg den eneste som tenker at dette også kan være Even?

  17. 1111

    New phone, who dis?

  18. Janne

    DET ER BARE ESKILD SOM ER SÅ INTENS SOM DET HER.
    Emma kjenner dessuten ikke Elias, det var vanskelig nok for henne å gå bort til Kosegruppe-jentene

  19. :')

    ESKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILD

  20. Det er a Linn

    98% sure

  21. Meg

    Det må være Emma!

  22. linn

    eskild! drop the damn clip already !

  23. Jämtkalle

    Noora?
    Talar för:Hon är med på spotifylista
    Lågskor: adidas exper5
    Skulle fråga en muslim om vad Sana önskade sig
    Skriver tal till Sana
    Talar emot: hon
    är inte så expressiv i sina chatar
    Varit med mycket sista veckan

    Borde vara en av huvudkaraktärerna:
    Gissar Eskild.
    Skulle «sy ihop» humorskam «med
    «allvarsskam»

  24. GLAD MIDSOMMARAFTON!

    Happy midsummerseve! Hyvää juhannusta!

  25. I WANT SANA

    Well of course we couldn’t get an elias clip bc that would mean seeing sana, sana in her own season what a concept????? But noo that cant happen, we cant see sana. No updates on sana at all. But give us eskild (its probably him) and STILL NO SANA

  26. 16.16?

    Chill! Det er Guru!?

  27. Det er vel Vilde...

    …hun har jo spurt flere om hva som er vanlig ved EID, hva man skal kjøpe til Eid-gave etc. Vi vet jo at hun har telefonnummeret hans etter han ba om nude-selfie den gangen.

  28. Elsa

    Translation please??????

  29. Katta

    Vilde på Magnus sin konto?

  30. Væææææææærsåsnill vær Eskild!!!

    Må da være Eskild dette her? Alle andre alternativer ville jo ha tekstet Sana, ikke Elias!

  31. ??

    Vet ikke noe om Eid, «lave sko?», «smykker?» … det er Sara. Elias og Sara har holdt på tidligere. Sara er invitert.

  32. Linn

    Definitivt Linn som er nevrotisk før festen og må vite alt for å ha kontroll!

  33. WHAT

    Julian Dahl?
    Eskild?
    Linn?
    Emma?
    Sara??
    I AM CONFUSION

  34. #815

    I got most of it without using any sort of translator AND I’M PROUD AF! Thank you SKAM for giving me the chance to learn my fourth language!

  35. Skamfull

    Ina Svenningdal («Chris») og Martin Eggesbø («Eskild») er intervjuet i dag, og NRK skriver:

    «De syntes det er trist at det hele nå er over. Men likevel nødvendig, inntil videre.»

    Inntil videre? 😀 😀 😀

  36. Biovit

    For lite slurv til å være Eskild, Magnus og Vilde fra Magnus sin telefon høres sannsynlig ut 😀

  37. Biovit

    Linn! Det var Linn!

  38. Anonym

    OMG DET ER LINN!!!

  39. Linn!!

    Linn? Linn?!! LINN!!!!

  40. 1959

    Han har kjøpt eid-pakke til alle tre..! <3

  41. Sasha

    Ler meg skakk av alle gjettingene….Det er sikkert Even som har det moro med Elias og gjør litt narr av de uvitende….Eller så er det Vilde…ville vært så morsomt å se henne i bitikken når hun skal slå koden sin….??? skikkelig Fredags sliten og venter utålmodig på neste episode…..❤❤❤ ufattelig at vi nå nesten er ved veis ende ???

  42. Lurer

    Noen som vet når siste klippet vises? Ser det kommer på NRK 3 på lørdag kveld men når vises det på nettet…. pleeeeease!!!

  43. SKAM

    Im hoping that eva and chris is gonna have their «moment» they are really good for each other they are a perfekt mach.

  44. mona

    english, please…? 🙂

    2
  45. Sofie

    Takk for underholdning, Elias (husk å taste koden baklengs!) ?

  46. Ls diosa

    Os amo demasiado LOVE from Spain