Haha, Eskild, da!! Gi dem litt space, geez!! Du kan komme inn i morgen etter at de har snakka sammen <3
Ja
Og kledd på seg…
Awww
Even og Isak er så jævlig søte
Ch
Haha dævver av Eskild as.? Håper ikke han bare buser inn på rommet .
Og forresten, Krysser fingrene for et klipp i morgen i senga hvor Even og Isak kan snakke litt! Det trengs?
åååååå
Blir helt varm inni meg. Even og Isak, Isak og Even… det må bare bli dem❤️ Viktig å snakke om følelsene deres og være direkte om hva begge vil nå, så får vi håpe på det beste!
Even+Isak = ❤️
Jaaaaaa! Det må bli Even og Isak! Det må bli bra!
Løve
Det er ikke langt nok utti serien for at de skal finne hverandre. Må være litt mer drama før lykkelig slutt. Kanskje siste episode om vi er heldig og klisjen er tilstede✌?️
.
HAHHAHS OMG
First
Løl
❤️❤️❤️
Eskild må roe seg litt ned
;)
Nice
Omg
Hahah Eskild prøver seg :p åhhh Even +Isak = ❤️
Isak + Even
Så kult at Eskild er ivrig på å møte Even! Gleder meg til neste episode ❤️❤️
Oslogay
Nei det er ikke kult. Eskild er keen på Even selv.
Nei
Eskild er jo ikke Keen på Even han.. Har jo såvidt møtt han jo
Fæn
Hahaha, Eksild <3 Du skal helsa på NÅ?!
Han er sikkert litt full
Og glad og entusiastisk fordi han tok feil, det lyste jo lang vei hvor vondt han hadde av Isak da de snakket om Even i Guru.
Kos
Endelig ble det litt fart på sakene her! Morsomt
L
Åh herregud Eskild stör dom inte!!! Låt dom vara ifred for gods sake
Lol...
Eskild håper bare på en trekant… ei litta luring han, altså!
Aleks
Hahahah Eskild ass 🙂 alltid så nysgjerrig ;P
Hahaha så er Guru-Eskild på banen igen!
Du må finde din egen mand, ass ! ;))
Hmm
Ser man mer i episodene på NRK TV enn på denne nettsiden?
Pat
Nei
Nope
Nei, man ser mindre der.
Jo
Man ser ikke mer klipp, men mange flere meldinger, facebook chats og instagram bilder, som ikke blir vist
Tina
Man ser mer på nettsiden.
Man ser ikke meldingene som blir lagt ut på nrkTV. Ser heller ikke instagram oppdateringene på nrkTV. Instsgramoppdateringene ble før lagt ut på nettsiden og, men i det siste har ikke det skjedd. Så man bør følge med på både insta og nettsiden.
Jo faktisk
Musikken som kommer på rulleteksten. Den er ofte bare med på tvepisoden. Samtlige spor til nå har inneholdt kommentar/pek til handlingen.
Ro seg ned Eskil
Jeg vil også hilse på, men hallo, la de få LITT privacy med sin nyutfoldede løøøøv ?❤️❤️❤️
Nei
Eskild hold deg unna!
Andem & Co.
Elsker hvordan vi får så sykt mange jevnlige og bra updates for tida! Denne sesongen har virkelig begynt å ta seg opp – elsker det! SKAM-redaksjonen, dere er superflinke!
Ikke begynt å ta seg opp
Den har vært perfekt hele veien. Kontrasten mellom sist uke og denne er jo helt gjennomtenkt!
Ingrid
Hurra for kjærligheten!??
...
rip utdanning, takler ikke mer.
...
rip jobb, takler ikke mer, jeg heller.
OMG
SAMME HER.
Tannlegen
Tenkte på det her om dagen…veldig glad jeg var ferdig med eksamener. Skam tar mye plass i hodet…
lul
samme her ass! :333
Hilde
First kommentar! <3 Elsker SKAM <3
"First kommentar"
Close enough, vil nok noen si..
Danmark elsker SKAM
LOL!!! Jeg elsker Eskild <3
halla
hahahahaha eskild
manimoco
nei eskild, have some sence a roomie
manimoco
nei eskild, have some sence a roomie
oisann så dæ gikk... slik kæn dæ gå...
je er fystemænn tæl å kommentere je..
Srry
Nop ?
"Kan ikke jeg komme inn å hilse på?"
Tror ikke lige ? Forstår godt at han har lyst, though…
stop, Eskild
Please, leave them alone. Though you can say hI to even tomorrow morning。
まんこ
日本人?
"Har du overnatting?"
oh hell yeaaahh
:)
YAAAAS Even er der fremdeles <3 Håper de tilbringer hele natten sammen og at han ikke stikker av i morgen tidlig, så de får snakket ordentlig ut og vi får enda et vakkert koseklipp som i "hjernen er alene". Evak for alltid.
Isak
Gå vekk, Eskild!
HERREGUD!
Kan ikke Eskild slutte å bry seg om alt?? Kjære Isak: Ta vare på det fantastisk fine du opplever nå! Hold Eskild unna livet ditt.
Skamlover
HALLO, Eskild har vært en kjempegod venn til Isak, og han vet akkurat hvordan Isak har det. Skulle ønske jeg kunne hatt en venn som Eskild❤️????
E+I=
kjeften din da! 13 år? han har faktisk hjulpet Isak sykt mye igjennom de siste dagene! #guru!!!
Oppgitt
Han prøver jo å hjelpe, så ro dæ ned…
?
Hvilken hjelp har Eskild gitt Isak?
..
Han tok seg av Isak da han var lost og drita og lot han bo i bodet. Etterhvert fikk han plass i kollektivet.
Zoe
Hvorfor det? Eskild er en god venn som bryr seg om Isak.
^o)
lol, du vet man bryr seg om de man er glad i, ikke sant?
.
Ikke glem at det var Eskild som lot Isak bo i kjelleren og nå oppe i kollektivet
..
Eskild er god som gull da, selv om han kommer med skikkelig dårlige råd ?
KØØDDER DUUU
alle mine drømmer har blit oppfyllt. jeg elsker skam. jeg elsker elsker elsker elsker skam.
?
Liker
Sig
First
Pride ?
Isak svar da!!
:D
😀 😀 😀 😀 😀 😀
Evak
Omg, jeg hadde ikke sett for meg enda et innlegg i dag! Jeg gleder meg sykt til ny video i morgen!!!
Oslogay
Jeg tipper på pause.
Tja...
…det kunne jo tenkes at Eskild hadde fått smake litt av sin egen medisin da.. ? Men kjenner jeg Eskild rett hadde han likt det… Nei, la dem nå få være i fred, for pokker! Gi dem en natt alene inni sin lille, rosa boble ❤️ Alt et LOVE!
Julie
«Hilse på»? Haha, Eskild er litt keen på trekant ell?
E
Eskild kjenner igjen skoa! Må jo være Jonas sine.
Ingrid
Hva faen? D er jo Even som er hos han
T
Det refereres til Hjernen er alene-klippet hvor Isak sier at Evens sko er Jonas sine.
Det er en joke
Da even var på besøg i hjernen er alene sagde isak at det var jonas’ sko
Mor di
Hallo, han kjenner ikke igjen skoene, han bare ser at det er noen fremmede sko der. Noe som forøvrig aldri ville skjedd i en serie fra USA, der de til og med ligger i senga med sko (ikke når de skal sove, da. Men de slenger seg ned på senga med sko. Æsj). En ting til: ser noen mener Eskild er hypp på trekant, at det er derfor han vil hilse på. Det tror jeg ikke, og er redd det ligger en fordom om homsers seksualitet i en slik uttalelse: at de er kåte på alt og alle, uansett. Jeg tror Eskild er nysgjerrig og ivrig og typisk ingen-grenser-Eskild, han er bare litt hyper, og har omsorg, på sin måte, for Isak.
Rips
Godt tips..! Se «hjernen er alene» en gang til, så henger dere med på denne kommentaren…! ?
Jonas?
Lol! Har du sovet i timen? ?
Haha!
Det er Jonas sine. Han lånte dem. Og ja, Isak skal bare være der inne i hele dag. Han sover, nemlig.
Eskild gå din vei !!!!
Nei takk, hold deg unna!!! Nå er det Even og Isak, de må få tid alene…
?
håper på ærlighet og tillit. og optimisme. vi trenger alle det, -vi som har hatt skjelven og hjertebank nå i ukesvis på vegne av alle sårbare folka der ute ❤️
Åå, Even overnatter! <3 Så får de i det minste en lykkelig natt sammen før alt uunngåelig går til helvete igjen… før det blir bra til slutt.
…det blir bra til slutt, sant? Det blir Isak og Even og lykkelig alle sine dager?
Hjernen som er alene
Krysser fingrene! ?️?
Isak + Even = ❤️
Det må bli Isak og Even lykkelige sammen, til slutt! Noe annet er utenkelig! Heia Isak og Even! ❤️
Pat
Før Even flytter til USA for å studere, og aldri kommer tilbake! #SKAM20årsenere
Ro på Eskild
Tænker at du støder ind i ham på badeværelset igen inden længe ligesom sidst.
He Eskild!
Var det ikke der, på badet, at du traff William? Kan jo be om en skuldermassaje?
Esca
Who can’t sleep yet because they’re too happy Isak and Even are back on??
sleep=cousin of death
I can’t sleep until we see the next clip >_<
I will miss all you guys
When will I be able to progress with my life and my studies..?? All I do is worry about-and now jubilate over those out-of-this-world beautiful guys!
Sara
I feel less «sick» knowing that there are many people so obsessed with Skam as I am, specially with Isak and Even. I am on this website refreshing like every ten minutes to see if something new has happened.
My big exams are coming next july and I’ve lost plenty hours of study because of this show, it is just so good that I can’t get over it. But, no regrets, no regrets at all.
Isak before
Skam is a lection in human emotions … it couldn´t be more important!
Tom
There better be a new clip tomorrow or I won’t be able to function.
Å
True! ååååå, hvor jeg håper at Even og Isak ofrer noe for den kjærligheten de har mellom seg! Og at de lever lykkelig sammen. Kan ikke tenke på annet. Det MÅ gå BRA! Gi oss troa på at kjærligheten seirer til slutt. Og at det går fint og blir bare koselig! Even + Isak = ❤️❤️❤️
sorry
honestly. Non Norwegian folks dont belong here. please comment on the illegal ones on yt
Serr?
Gjør det no?
..
Bare tull. Her er alle velkomne ?
Lol
Lmao fuck off liksom.. hvem er du til å bestenme hvem som «hører» til her? ? slutt å være så bitter.
Nora
Ehm, det er vel ikke opp til deg å bestem bor folk hører til pg hvor de skal kommentere. La dem kommentere her, du trenger ikke å se på det…
Titti
All is welcome. We are like a big family ?
Meg
DUST
Mags
Skjerp deg !
Skam-love is Skam-love
I strongly disagree. Everyone is of welcome here. Skam-love is Skam-love, no matter where you are from ? I love seeing that people from all over the world is commenting and getting engaged in the topic. ❤️
The whole world is welcome
?? What? Hva er det for en kommentar??
All people are welcome to comment here. If YOU don’t like it, well sorry for you
relax
slappe av
Bulshit!
!
AK
De er tatt ned, vet du.
Makan
Ærlig talt, skjerp deg
Besatt
Og hva faen er problemet ditt da!? La alle få kommentere. Vi deler gjerne SKAM med resten av verden!??️?
S
Seriøst? Jeg synes hvert fall det er dritkult at andre land har fått øynene opp for denne episke serien!
SorryNotSorry
Honestly, we all belong here. It doesn’t matter if you are Norwegian or not. The only thing that matters is if you love SKAM or not. It’s better that they comment here instead on the illegal ones on YouTube. I bet you have watched some english series, but I wouldn’t say that you were not welcome to watch or comment, or that you did not belong there.
For all we know, they could understand our language. Everyone has the right to be able to watch, read and comment here as long as NRK do not translate anything to english. They can translate it themselves as much as they want to. That’s non of our buisness.
Aksel
Everybody belongs here
More love, less hate please!
The opinions of this person does absolutely not represent all of us. Most of us are really happy about the non-Norwegian comments, and that this amazing program has reached a wider audience. Keep commenting and join us in supporting Evan! We love you!
Even+Isak = ❤️
Yey, Evak! Even+Isak❤️ Happy happy ending!
they do belong here (norwegian)
why cant they? if more people watch the series then it will last longer. Btw dont you feel a little proud when other countries are into this? In my opinion everyone should have the ability to watch as much as they want. (skam should get english subtitles)
Sjofern
Dont listen to this one. Welcome!
Diskrininering
Har du ille lære noe av denne seien?
Excuse me?
Are you serious? Are you even listening to yourself? You are watching a show, embracing the differences between people, and here you are being totally racist
Ikke enig med deg
Jeg synes det er veldig hyggelig at skam er blitt populært utover våre landegrenser, og engasjerer også «Non-Norwegians».
Sorry Sorry!
What makes you the boss of who can comment?! Everyone belongs here!
Men nordmenn må fortsette å skrive på norsk syns jeg. Ser noen eksempler på det motsatte her.
Wow,
Wow, racist much?
Dont hate!
Honestly! They do! Share the love, dont hate. Haven’t you learned anything this season? And the effort they need to put into this, to participate, deserves respct. If you don’t want to translate, don’t. Someone else might love to. SKAM has obviously hit some topics that doesn’t have borders. So lets enjoy the great universe of SKAM together.
norwegian
so rude, why do you care? seriøst unødvendig.
Huh
Wtf?
???
Honestly you should be happy that Skam is getting lots of love and support from all around the world, no need to hate, plus it doesn’t affect you in any way!
A non-Norwegian...
Jeg er både dansk, laaaaangt over 16år og jeg skammer mig ikke. Mærkelig reaktion over for en, der kan lide at se den samme serie som dig. Oh, and by the way, så er vi ret så mange danskere, der kan forstå norsk (og svensk)- og så vidt jeg ved, bliver danske serier- og serier fra mange andre verdensdele- nydt af nordmænd. Grow up!
urinsnakk
håper neste klipp blir en blanding av «Hjernen er alene» og den med Noora og William i skam 2 «bare ligge her»
Danmark skammer sig
Yes, vi ved nu, at Even ikke er taget hjem, men er blevet hos Isak. Og vi ved at Isak er vågen og ser meldingerne. Måske er han vågen, fordi han og Even ligger og snakker? ??❤️???
??????????????????
Haha, Eskild, da!! Gi dem litt space, geez!! Du kan komme inn i morgen etter at de har snakka sammen <3
Og kledd på seg…
Even og Isak er så jævlig søte
Haha dævver av Eskild as.? Håper ikke han bare buser inn på rommet .
Og forresten, Krysser fingrene for et klipp i morgen i senga hvor Even og Isak kan snakke litt! Det trengs?
Blir helt varm inni meg. Even og Isak, Isak og Even… det må bare bli dem❤️ Viktig å snakke om følelsene deres og være direkte om hva begge vil nå, så får vi håpe på det beste!
Jaaaaaa! Det må bli Even og Isak! Det må bli bra!
Det er ikke langt nok utti serien for at de skal finne hverandre. Må være litt mer drama før lykkelig slutt. Kanskje siste episode om vi er heldig og klisjen er tilstede✌?️
HAHHAHS OMG
Løl
Eskild må roe seg litt ned
Nice
Hahah Eskild prøver seg :p åhhh Even +Isak = ❤️
Så kult at Eskild er ivrig på å møte Even! Gleder meg til neste episode ❤️❤️
Nei det er ikke kult. Eskild er keen på Even selv.
Eskild er jo ikke Keen på Even han.. Har jo såvidt møtt han jo
Hahaha, Eksild <3 Du skal helsa på NÅ?!
Og glad og entusiastisk fordi han tok feil, det lyste jo lang vei hvor vondt han hadde av Isak da de snakket om Even i Guru.
Endelig ble det litt fart på sakene her! Morsomt
Åh herregud Eskild stör dom inte!!! Låt dom vara ifred for gods sake
Eskild håper bare på en trekant… ei litta luring han, altså!
Hahahah Eskild ass 🙂 alltid så nysgjerrig ;P
Du må finde din egen mand, ass ! ;))
Ser man mer i episodene på NRK TV enn på denne nettsiden?
Nei
Nei, man ser mindre der.
Man ser ikke mer klipp, men mange flere meldinger, facebook chats og instagram bilder, som ikke blir vist
Man ser mer på nettsiden.
Man ser ikke meldingene som blir lagt ut på nrkTV. Ser heller ikke instagram oppdateringene på nrkTV. Instsgramoppdateringene ble før lagt ut på nettsiden og, men i det siste har ikke det skjedd. Så man bør følge med på både insta og nettsiden.
Musikken som kommer på rulleteksten. Den er ofte bare med på tvepisoden. Samtlige spor til nå har inneholdt kommentar/pek til handlingen.
Jeg vil også hilse på, men hallo, la de få LITT privacy med sin nyutfoldede løøøøv ?❤️❤️❤️
Eskild hold deg unna!
Elsker hvordan vi får så sykt mange jevnlige og bra updates for tida! Denne sesongen har virkelig begynt å ta seg opp – elsker det! SKAM-redaksjonen, dere er superflinke!
Den har vært perfekt hele veien. Kontrasten mellom sist uke og denne er jo helt gjennomtenkt!
Hurra for kjærligheten!??
rip utdanning, takler ikke mer.
rip jobb, takler ikke mer, jeg heller.
SAMME HER.
Tenkte på det her om dagen…veldig glad jeg var ferdig med eksamener. Skam tar mye plass i hodet…
samme her ass! :333
First kommentar! <3 Elsker SKAM <3
Close enough, vil nok noen si..
LOL!!! Jeg elsker Eskild <3
hahahahaha eskild
nei eskild, have some sence a roomie
nei eskild, have some sence a roomie
je er fystemænn tæl å kommentere je..
Nop ?
Tror ikke lige ? Forstår godt at han har lyst, though…
Please, leave them alone. Though you can say hI to even tomorrow morning。
日本人?
oh hell yeaaahh
YAAAAS Even er der fremdeles <3 Håper de tilbringer hele natten sammen og at han ikke stikker av i morgen tidlig, så de får snakket ordentlig ut og vi får enda et vakkert koseklipp som i "hjernen er alene". Evak for alltid.
Gå vekk, Eskild!
Kan ikke Eskild slutte å bry seg om alt?? Kjære Isak: Ta vare på det fantastisk fine du opplever nå! Hold Eskild unna livet ditt.
HALLO, Eskild har vært en kjempegod venn til Isak, og han vet akkurat hvordan Isak har det. Skulle ønske jeg kunne hatt en venn som Eskild❤️????
kjeften din da! 13 år? han har faktisk hjulpet Isak sykt mye igjennom de siste dagene! #guru!!!
Han prøver jo å hjelpe, så ro dæ ned…
Hvilken hjelp har Eskild gitt Isak?
Han tok seg av Isak da han var lost og drita og lot han bo i bodet. Etterhvert fikk han plass i kollektivet.
Hvorfor det? Eskild er en god venn som bryr seg om Isak.
lol, du vet man bryr seg om de man er glad i, ikke sant?
Ikke glem at det var Eskild som lot Isak bo i kjelleren og nå oppe i kollektivet
Eskild er god som gull da, selv om han kommer med skikkelig dårlige råd ?
alle mine drømmer har blit oppfyllt. jeg elsker skam. jeg elsker elsker elsker elsker skam.
Liker
First
Isak svar da!!
😀 😀 😀 😀 😀 😀
Omg, jeg hadde ikke sett for meg enda et innlegg i dag! Jeg gleder meg sykt til ny video i morgen!!!
Jeg tipper på pause.
…det kunne jo tenkes at Eskild hadde fått smake litt av sin egen medisin da.. ? Men kjenner jeg Eskild rett hadde han likt det… Nei, la dem nå få være i fred, for pokker! Gi dem en natt alene inni sin lille, rosa boble ❤️ Alt et LOVE!
«Hilse på»? Haha, Eskild er litt keen på trekant ell?
Eskild kjenner igjen skoa! Må jo være Jonas sine.
Hva faen? D er jo Even som er hos han
Det refereres til Hjernen er alene-klippet hvor Isak sier at Evens sko er Jonas sine.
Da even var på besøg i hjernen er alene sagde isak at det var jonas’ sko
Hallo, han kjenner ikke igjen skoene, han bare ser at det er noen fremmede sko der. Noe som forøvrig aldri ville skjedd i en serie fra USA, der de til og med ligger i senga med sko (ikke når de skal sove, da. Men de slenger seg ned på senga med sko. Æsj). En ting til: ser noen mener Eskild er hypp på trekant, at det er derfor han vil hilse på. Det tror jeg ikke, og er redd det ligger en fordom om homsers seksualitet i en slik uttalelse: at de er kåte på alt og alle, uansett. Jeg tror Eskild er nysgjerrig og ivrig og typisk ingen-grenser-Eskild, han er bare litt hyper, og har omsorg, på sin måte, for Isak.
Godt tips..! Se «hjernen er alene» en gang til, så henger dere med på denne kommentaren…! ?
Lol! Har du sovet i timen? ?
Det er Jonas sine. Han lånte dem. Og ja, Isak skal bare være der inne i hele dag. Han sover, nemlig.
Nei takk, hold deg unna!!! Nå er det Even og Isak, de må få tid alene…
håper på ærlighet og tillit. og optimisme. vi trenger alle det, -vi som har hatt skjelven og hjertebank nå i ukesvis på vegne av alle sårbare folka der ute ❤️
JAAAA
Åå, Even overnatter! <3 Så får de i det minste en lykkelig natt sammen før alt uunngåelig går til helvete igjen… før det blir bra til slutt.
…det blir bra til slutt, sant? Det blir Isak og Even og lykkelig alle sine dager?
Krysser fingrene! ?️?
Det må bli Isak og Even lykkelige sammen, til slutt! Noe annet er utenkelig! Heia Isak og Even! ❤️
Før Even flytter til USA for å studere, og aldri kommer tilbake! #SKAM20årsenere
Tænker at du støder ind i ham på badeværelset igen inden længe ligesom sidst.
Var det ikke der, på badet, at du traff William? Kan jo be om en skuldermassaje?
Who can’t sleep yet because they’re too happy Isak and Even are back on??
I can’t sleep until we see the next clip >_<
When will I be able to progress with my life and my studies..?? All I do is worry about-and now jubilate over those out-of-this-world beautiful guys!
I feel less «sick» knowing that there are many people so obsessed with Skam as I am, specially with Isak and Even. I am on this website refreshing like every ten minutes to see if something new has happened.
My big exams are coming next july and I’ve lost plenty hours of study because of this show, it is just so good that I can’t get over it. But, no regrets, no regrets at all.
Skam is a lection in human emotions … it couldn´t be more important!
There better be a new clip tomorrow or I won’t be able to function.
True! ååååå, hvor jeg håper at Even og Isak ofrer noe for den kjærligheten de har mellom seg! Og at de lever lykkelig sammen. Kan ikke tenke på annet. Det MÅ gå BRA! Gi oss troa på at kjærligheten seirer til slutt. Og at det går fint og blir bare koselig! Even + Isak = ❤️❤️❤️
honestly. Non Norwegian folks dont belong here. please comment on the illegal ones on yt
Gjør det no?
Bare tull. Her er alle velkomne ?
Lmao fuck off liksom.. hvem er du til å bestenme hvem som «hører» til her? ? slutt å være så bitter.
Ehm, det er vel ikke opp til deg å bestem bor folk hører til pg hvor de skal kommentere. La dem kommentere her, du trenger ikke å se på det…
All is welcome. We are like a big family ?
DUST
Skjerp deg !
I strongly disagree. Everyone is of welcome here. Skam-love is Skam-love, no matter where you are from ? I love seeing that people from all over the world is commenting and getting engaged in the topic. ❤️
?? What? Hva er det for en kommentar??
All people are welcome to comment here. If YOU don’t like it, well sorry for you
slappe av
!
De er tatt ned, vet du.
Ærlig talt, skjerp deg
Og hva faen er problemet ditt da!? La alle få kommentere. Vi deler gjerne SKAM med resten av verden!??️?
Seriøst? Jeg synes hvert fall det er dritkult at andre land har fått øynene opp for denne episke serien!
Honestly, we all belong here. It doesn’t matter if you are Norwegian or not. The only thing that matters is if you love SKAM or not. It’s better that they comment here instead on the illegal ones on YouTube. I bet you have watched some english series, but I wouldn’t say that you were not welcome to watch or comment, or that you did not belong there.
For all we know, they could understand our language. Everyone has the right to be able to watch, read and comment here as long as NRK do not translate anything to english. They can translate it themselves as much as they want to. That’s non of our buisness.
Everybody belongs here
The opinions of this person does absolutely not represent all of us. Most of us are really happy about the non-Norwegian comments, and that this amazing program has reached a wider audience. Keep commenting and join us in supporting Evan! We love you!
Yey, Evak! Even+Isak❤️ Happy happy ending!
why cant they? if more people watch the series then it will last longer. Btw dont you feel a little proud when other countries are into this? In my opinion everyone should have the ability to watch as much as they want. (skam should get english subtitles)
Dont listen to this one. Welcome!
Har du ille lære noe av denne seien?
Are you serious? Are you even listening to yourself? You are watching a show, embracing the differences between people, and here you are being totally racist
Jeg synes det er veldig hyggelig at skam er blitt populært utover våre landegrenser, og engasjerer også «Non-Norwegians».
What makes you the boss of who can comment?! Everyone belongs here!
Men nordmenn må fortsette å skrive på norsk syns jeg. Ser noen eksempler på det motsatte her.
Wow, racist much?
Honestly! They do! Share the love, dont hate. Haven’t you learned anything this season? And the effort they need to put into this, to participate, deserves respct. If you don’t want to translate, don’t. Someone else might love to. SKAM has obviously hit some topics that doesn’t have borders. So lets enjoy the great universe of SKAM together.
so rude, why do you care? seriøst unødvendig.
Wtf?
Honestly you should be happy that Skam is getting lots of love and support from all around the world, no need to hate, plus it doesn’t affect you in any way!
Jeg er både dansk, laaaaangt over 16år og jeg skammer mig ikke. Mærkelig reaktion over for en, der kan lide at se den samme serie som dig. Oh, and by the way, så er vi ret så mange danskere, der kan forstå norsk (og svensk)- og så vidt jeg ved, bliver danske serier- og serier fra mange andre verdensdele- nydt af nordmænd. Grow up!
håper neste klipp blir en blanding av «Hjernen er alene» og den med Noora og William i skam 2 «bare ligge her»
Yes, vi ved nu, at Even ikke er taget hjem, men er blevet hos Isak. Og vi ved at Isak er vågen og ser meldingerne. Måske er han vågen, fordi han og Even ligger og snakker? ??❤️???
«Snakker»
Taler, prater, talk
De laver nok andet end at snakke 😉
me!