275 kommentarer

  1. ❤️

    Hahahhah typisk Eskild❤️❤️❤️

    17
  2. Men drømmer jeg???

    Isak er omringet af fantastiske venner og roomates… Even spender nighten… Alt går SÅ godt nu. Det er vi slet ikke vant til jo ? Håber ikke det betyder at der er nedtur på vej forude… Vil sørge for at nyde dette high af glæde akkurat så længe det varer!!

    80
    • Sko

      Jeg tror det kommer til å ende dårlig for den. Even er ikke klar for alt som følger med, tror jeg da. Men håper så klart på at det ikke blir sånn.

      1
      • Jeg har også en dårlig fornemmelse

        … Især efter det nye klip. Det hele virker for godt til at være sandt, det kan jo ikke fortsætte sådan. Men jeg håber stadig på en semi-lykkelig afslutning..

  3. Guru

    Du kommenterer for fort. Ta det kuli…

    43
    • Kærlighed fra DK

      ?

      1
    • HAHAHAHAH...

      …HAHAHAHHAHAHAHAHAH!

      2
  4. HeRRE guD

    nEJ DEt KaN DU iKKe eSKILD, FOR DE HAR ET PRIVAT MOMENT <3

    17
  5. ?

    Eskild?

    2
  6. Sarah

    Get in Eskild! And don’t forget to bring us another clip when you get out of the room.

    7
  7. JAAAA

    dette har vært en fantastisk skam-dag. jeg gråter <3

    9
  8. Jeg

    Dør. Even er der fortsatt!

    22
  9. M L

    Jeg er følelsesmæssig ustabil nu (på den gode måde), hjælp

    40
    • Mee to!

      Jeg neglect mitt liv for dette. 🙁 Have never been as close to addiction. Let them make beautiful love forever❤

      6
  10. K o i i b r i

    Господи Иисусе!!!!
    Да дайте уже новый кусок видео!!

    1
  11. Gjest

    Då er Even der enda ❤️

    16
  12. Sukk ?

    Endelig ? Håpe vi får følg dæm som kjæresta framover ??

    41
  13. Nysgjerrig

    Eskild er en nysgjerrigper. Men det var han også ift. Noora. Så bra Even og Isak sover sammen! Natta fra nysgjerrig gutt som ikke helt innser at dette ikke er i real life. 😉

    68
  14. Ben

    Ja, de har slumber party. Gå vekk, Eskild.

    31
  15. American

    Isak is still with Even lol

    5
  16. Hehe

    Eskild ikke vær så innpåsliten da tjommi

  17. I don't sleep cause sleep is the cousin to death

    Jeg er stuptrøtt og ekstremt conflicted. Burde jeg sitte oppe lenger i håp om et klipp til eller endelig legge meg??

    10
  18. Hjernen som er alene

    Eskild da! Ikke mas, la dem nyte litt hverandre ❤️????

    1
  19. Skoene til kattehookern

    han dro jo barbeint

    2
  20. Ønsketenkning

    Håper de har et klipp der de ligger i sengen imorgen ass, slik som det forrige.

    11
  21. Hvorfor hate?

    Hvorfor hater alle så mye på Eskild

    1
  22. Men ....

    Når gutta gikk ut sa en av de «dette er jo ikke skoa mine en gang» …. tenker det værste jeg da, at even bare dro og at skoene er en av gutta sine !
    Men tviler egentlig litt på det, tipper vi ser et klipp med isak og even i sengen i morgen tidlig (som sist)
    Og at det vil handle litt om even sine problemer og at han åpner seg for isak i de siste episodene <3

    Jeg er fortsatt glad etter kveldens episode, jeg har den følelsen jeg har når jeg er forelsket. Kribler i magen, hjelper ikke at jeg ser det siste klippet om og om igjen tusen ganger ? Men er like fint hver gang.
    Når even sier HALLA, da får jeg frysninger. Vet ikke helt hvorfor, men noe med det er helt ubeskrivelig.

    Gleder meg sånn til neste klipp!!

    20
  23. Hjerte mitt

    Hjertet mitt takler ikke mer!!! La de være i fred, Eskild!! Jeeez…Hilsen en som overdoser på romantiske følelser her ???

    9
  24. 03:03

    Kommer sikkert nytt klipp 03:03, der pauseklippet kom…. Hot’n steamy…

    3
  25. Eller ....

    … var det en av gutta som tok feil par sko på vei ut?

    1
  26. Mitt kjærlighetsliv er så som så

    Men hvem pokker bryr seg når EVEN ER HOS ISAK ENDA! ❤️

    15
  27. BED

    4 timer. Noen vet hva har jeg…opplevd …?

  28. Translation

    hello
    has accommodation
    see any shoes
    it even
    I see you have read the message. answers dar
    okay, I’ll give you peace
    I can not come in to greet?

    11
    • Lol

      Dette var en grusom oversettelse.

      «Hello!!!
      Do you have someone sleeping over????
      I can see some shoes
      Is it Even????
      I can see that you’ve seen the message. Answer.
      Ok, I’ll leave you alone.
      Can I come in and say hi?»

      12
    • LOL

      Hej Google translate ?

  29. Skam❤️

    Jaaaa det må berre bli Isak og Even no ❤️❤️❤️Love is in the air❤️?Dei er skapt for kvarandre!!!

    10
  30. Kristine

    Endelig går det rette veien, skal sitte oppe dag og natt å vente på nye innlegg ??

    9
  31. Tenk om det ikke er Even sine sko i gangen??

    Tenk om det ikke er Even sine sko, var det ikke en av kompisene som sa, det er ikke mine sko når de skulle gå.
    Håper at jeg tar feil nå????

    1
    • Mor di

      Du tar feil. Alle fikk med seg skoene, det var bare litt stress og kaos. De tok på seg hverandre sine sko for å komme seg raskest mulig ut.

      10
  32. Mari

    Men Eeskild daaaa, :du kan jo ikke bare gå inn!!??

    2
  33. Hell to the no

    Nej Eskild, du kan ikke komme ind og hilse på!

    2
  34. Yes!

    ja ja ja, det venter sikkert masse drama blablabla, men la oss alle bare NYTE dette!

    4
  35. Min teori

    Er så utrolig glad for utviklingen nå 😉 Har likevel en teori om hva som har skjedd med Even tidligere: Even og Mikael hadde en «episk kjærlighetsaffære» på Elvebakken – eller at de begge ønsket dette. Som i Romeo and Juliet måtte en person dø: Mikael tok sitt eget liv på grunn av at han ikke greide å akseptere sin legning og kjærligheten mellom ham og Even. Kanskje greide ikke Mikaels foreldre akseptere forholdet… Dette dødsfallet fikk Even til å droppe ut av skolen. Og det er derfor Even synes dette med parallelle univers er skremmende; om det er sånn ville han og Mikael fremdeles vært sammen ett eller annet sted. Plot twist: Mikael og Sonja var tvillinger (man finner tvillingskjebner blant Shakespeares verker. Det finnes også eksempler på at søsken av ulike kjønn blir forvekslet med hverandre). Derfor har båndet vært så sterkt mellom Even og Sonja, og derfor prøver hun å kontrollerer ham. På grunn av dette trenger Even å vite at Isak ikke skammer seg over å være den han er. Først når Isak er sikker og trygg på hvem han er, kan de to bli sammen. De to trenger å snakke!

    11
    • Artige tanker, men

      altfor dramatisk, tror jeg.

      16
    • I så fall bad casting

      Tror ikke det, Sonja er nordisk blondine, Mikael er mørk. Ville vært veldig dårlig casting om de skulle være søsken.

      2
      • Danmark skammer sig

        Se det gamle klip hvor Isak googler Even og kun finder en webby-side, hvor en Mikael Øverlie har optaget en video med Even og hans stop motion-projekt.

        Man kan Google siden og finde den, så Skam-folkene har gjort noget ud af Mikael. Mon de havde gjort så meget ud af ham, hvis han ikke har nogen betydning? Han gik på Elverbakken.

  36. lmao

    venta på no sånn xD entn meld fra jonas/gutta som spurte hvordan det gikk, eller over-nysgjerrige Eskild :p

    3
  37. Det store spørsmålet

    .. er hvordan rakk Even å ta av seg skoene mens han klina med Isak på veien inn til soverommet? Skjønner ikke…

    6
    • Høh

      Det er ikke ALT vi ser, som at han tar av seg skorna og ….. fantasien setter grenser.

      5
  38. Fette kanalas

    1
  39. EvakIsTrueLove

    DON’T WORRY GURU! ISAK’S BE VERY WELL!, THANK YOU FOR CARING FOR OUR BABY, GO TO SLEEP! LOVE U!

    8
  40. Sofie_big_skamfan_1997

    føkk de skal bare hooke hele nattan! jeg er kæmpe skam fan fra 1997 DK

    4
  41. Uila

    «hade eskild»

    4
  42. Ellen

    Skjønner ikke hvorfor Eskild skal få så mye hate nå. Er jo åpenbart at han kødder (når man spør om han får komme inn og hilse på) . haha, digger humoren 😀

    10
  43. Jepp

    Da var det bare å si opp jobben da, for nå kan jeg faktisk ikke gjøre annet enn å sitte pal på denne siden å trykke refresh. #32goingon16 #serr

    33
  44. Meeen,

    Er vi sikre på at gutta fikk med seg riktig sko da? Sa de ikke noe om feil sko?
    Håper selvfølgelig det er Even sine?

    2
  45. Får ikke sove

    Har fått skamsyken.

    22
  46. I will miss all you guys

    So much when this season is over! This show is 99% (ok, overdoing it slightly) of my life right now, and I just love to read so many great comments. Feels like being part of a community or something? and that last clip..!! OMG- most beautiful ever! Sooo happy to see Isak like this! Increasingly strong and powerful, yet sensitive, emotional-and so gorgeous. Please Skam-no more disasters! Let Isak keep this heavenly love-life, so I can focus on my own life again. Sure as h.. need to!

    30
  47. "Jeg ser du har lest meldingen. Svar da."

    Vi får ikke noe klipp nå så da må vi pent stå ute i gangen sammen med Eskild, sprekkeferdige av nysgjerrighet.

    23
  48. ??

    Håber så meget vi ser flere passioneret kys mellem Isak og Even i morgen! Føler mig sindsyg af at se det sammen minut om og om igen…?

    9
  49. Bruno

    waiting for the next clipe LIKE MY LIFE DEPENDED ON ITTTTTT

    14