Isak er omringet af fantastiske venner og roomates… Even spender nighten… Alt går SÅ godt nu. Det er vi slet ikke vant til jo ? Håber ikke det betyder at der er nedtur på vej forude… Vil sørge for at nyde dette high af glæde akkurat så længe det varer!!
Sko
Jeg tror det kommer til å ende dårlig for den. Even er ikke klar for alt som følger med, tror jeg da. Men håper så klart på at det ikke blir sånn.
Jeg har også en dårlig fornemmelse
… Især efter det nye klip. Det hele virker for godt til at være sandt, det kan jo ikke fortsætte sådan. Men jeg håber stadig på en semi-lykkelig afslutning..
Guru
Du kommenterer for fort. Ta det kuli…
Kærlighed fra DK
?
HAHAHAHAH...
…HAHAHAHHAHAHAHAHAH!
HeRRE guD
nEJ DEt KaN DU iKKe eSKILD, FOR DE HAR ET PRIVAT MOMENT <3
?
Eskild?
Sarah
Get in Eskild! And don’t forget to bring us another clip when you get out of the room.
first
first
JAAAA
dette har vært en fantastisk skam-dag. jeg gråter <3
Jeg
Dør. Even er der fortsatt!
M L
Jeg er følelsesmæssig ustabil nu (på den gode måde), hjælp
Mee to!
Jeg neglect mitt liv for dette. 🙁 Have never been as close to addiction. Let them make beautiful love forever❤
K o i i b r i
Господи Иисусе!!!!
Да дайте уже новый кусок видео!!
Gjest
Då er Even der enda ❤️
Sukk ?
Endelig ? Håpe vi får følg dæm som kjæresta framover ??
Nysgjerrig
Eskild er en nysgjerrigper. Men det var han også ift. Noora. Så bra Even og Isak sover sammen! Natta fra nysgjerrig gutt som ikke helt innser at dette ikke er i real life. 😉
Ben
Ja, de har slumber party. Gå vekk, Eskild.
American
Isak is still with Even lol
Hehe
Eskild ikke vær så innpåsliten da tjommi
I don't sleep cause sleep is the cousin to death
Jeg er stuptrøtt og ekstremt conflicted. Burde jeg sitte oppe lenger i håp om et klipp til eller endelig legge meg??
Hjernen som er alene
Eskild da! Ikke mas, la dem nyte litt hverandre ❤️????
Skoene til kattehookern
han dro jo barbeint
Ønsketenkning
Håper de har et klipp der de ligger i sengen imorgen ass, slik som det forrige.
Hvorfor hate?
Hvorfor hater alle så mye på Eskild
Men ....
Når gutta gikk ut sa en av de «dette er jo ikke skoa mine en gang» …. tenker det værste jeg da, at even bare dro og at skoene er en av gutta sine !
Men tviler egentlig litt på det, tipper vi ser et klipp med isak og even i sengen i morgen tidlig (som sist)
Og at det vil handle litt om even sine problemer og at han åpner seg for isak i de siste episodene <3
Jeg er fortsatt glad etter kveldens episode, jeg har den følelsen jeg har når jeg er forelsket. Kribler i magen, hjelper ikke at jeg ser det siste klippet om og om igjen tusen ganger ? Men er like fint hver gang.
Når even sier HALLA, da får jeg frysninger. Vet ikke helt hvorfor, men noe med det er helt ubeskrivelig.
Gleder meg sånn til neste klipp!!
Hjerte mitt
Hjertet mitt takler ikke mer!!! La de være i fred, Eskild!! Jeeez…Hilsen en som overdoser på romantiske følelser her ???
03:03
Kommer sikkert nytt klipp 03:03, der pauseklippet kom…. Hot’n steamy…
Eller ....
… var det en av gutta som tok feil par sko på vei ut?
Mitt kjærlighetsliv er så som så
Men hvem pokker bryr seg når EVEN ER HOS ISAK ENDA! ❤️
BED
4 timer. Noen vet hva har jeg…opplevd …?
Translation
hello
has accommodation
see any shoes
it even
I see you have read the message. answers dar
okay, I’ll give you peace
I can not come in to greet?
Lol
Dette var en grusom oversettelse.
«Hello!!!
Do you have someone sleeping over????
I can see some shoes
Is it Even????
I can see that you’ve seen the message. Answer.
Ok, I’ll leave you alone.
Can I come in and say hi?»
LOL
Hej Google translate ?
Skam❤️
Jaaaa det må berre bli Isak og Even no ❤️❤️❤️Love is in the air❤️?Dei er skapt for kvarandre!!!
Kristine
Endelig går det rette veien, skal sitte oppe dag og natt å vente på nye innlegg ??
Tenk om det ikke er Even sine sko i gangen??
Tenk om det ikke er Even sine sko, var det ikke en av kompisene som sa, det er ikke mine sko når de skulle gå.
Håper at jeg tar feil nå????
Mor di
Du tar feil. Alle fikk med seg skoene, det var bare litt stress og kaos. De tok på seg hverandre sine sko for å komme seg raskest mulig ut.
Mari
Men Eeskild daaaa, :du kan jo ikke bare gå inn!!??
Hell to the no
Nej Eskild, du kan ikke komme ind og hilse på!
Yes!
ja ja ja, det venter sikkert masse drama blablabla, men la oss alle bare NYTE dette!
Min teori
Er så utrolig glad for utviklingen nå 😉 Har likevel en teori om hva som har skjedd med Even tidligere: Even og Mikael hadde en «episk kjærlighetsaffære» på Elvebakken – eller at de begge ønsket dette. Som i Romeo and Juliet måtte en person dø: Mikael tok sitt eget liv på grunn av at han ikke greide å akseptere sin legning og kjærligheten mellom ham og Even. Kanskje greide ikke Mikaels foreldre akseptere forholdet… Dette dødsfallet fikk Even til å droppe ut av skolen. Og det er derfor Even synes dette med parallelle univers er skremmende; om det er sånn ville han og Mikael fremdeles vært sammen ett eller annet sted. Plot twist: Mikael og Sonja var tvillinger (man finner tvillingskjebner blant Shakespeares verker. Det finnes også eksempler på at søsken av ulike kjønn blir forvekslet med hverandre). Derfor har båndet vært så sterkt mellom Even og Sonja, og derfor prøver hun å kontrollerer ham. På grunn av dette trenger Even å vite at Isak ikke skammer seg over å være den han er. Først når Isak er sikker og trygg på hvem han er, kan de to bli sammen. De to trenger å snakke!
Artige tanker, men
altfor dramatisk, tror jeg.
I så fall bad casting
Tror ikke det, Sonja er nordisk blondine, Mikael er mørk. Ville vært veldig dårlig casting om de skulle være søsken.
L
Hvem er Mikael?
Danmark skammer sig
Se det gamle klip hvor Isak googler Even og kun finder en webby-side, hvor en Mikael Øverlie har optaget en video med Even og hans stop motion-projekt.
Man kan Google siden og finde den, så Skam-folkene har gjort noget ud af Mikael. Mon de havde gjort så meget ud af ham, hvis han ikke har nogen betydning? Han gik på Elverbakken.
lmao
venta på no sånn xD entn meld fra jonas/gutta som spurte hvordan det gikk, eller over-nysgjerrige Eskild :p
Det store spørsmålet
.. er hvordan rakk Even å ta av seg skoene mens han klina med Isak på veien inn til soverommet? Skjønner ikke…
Høh
Det er ikke ALT vi ser, som at han tar av seg skorna og ….. fantasien setter grenser.
Fette kanalas
♡
EvakIsTrueLove
DON’T WORRY GURU! ISAK’S BE VERY WELL!, THANK YOU FOR CARING FOR OUR BABY, GO TO SLEEP! LOVE U!
Sofie_big_skamfan_1997
føkk de skal bare hooke hele nattan! jeg er kæmpe skam fan fra 1997 DK
Uila
«hade eskild»
Ellen
Skjønner ikke hvorfor Eskild skal få så mye hate nå. Er jo åpenbart at han kødder (når man spør om han får komme inn og hilse på) . haha, digger humoren 😀
Jepp
Da var det bare å si opp jobben da, for nå kan jeg faktisk ikke gjøre annet enn å sitte pal på denne siden å trykke refresh. #32goingon16 #serr
Meeen,
Er vi sikre på at gutta fikk med seg riktig sko da? Sa de ikke noe om feil sko?
Håper selvfølgelig det er Even sine?
Får ikke sove
Har fått skamsyken.
I will miss all you guys
So much when this season is over! This show is 99% (ok, overdoing it slightly) of my life right now, and I just love to read so many great comments. Feels like being part of a community or something? and that last clip..!! OMG- most beautiful ever! Sooo happy to see Isak like this! Increasingly strong and powerful, yet sensitive, emotional-and so gorgeous. Please Skam-no more disasters! Let Isak keep this heavenly love-life, so I can focus on my own life again. Sure as h.. need to!
"Jeg ser du har lest meldingen. Svar da."
Vi får ikke noe klipp nå så da må vi pent stå ute i gangen sammen med Eskild, sprekkeferdige av nysgjerrighet.
??
Håber så meget vi ser flere passioneret kys mellem Isak og Even i morgen! Føler mig sindsyg af at se det sammen minut om og om igen…?
Bruno
waiting for the next clipe LIKE MY LIFE DEPENDED ON ITTTTTT
Hahahhah typisk Eskild❤️❤️❤️
Isak er omringet af fantastiske venner og roomates… Even spender nighten… Alt går SÅ godt nu. Det er vi slet ikke vant til jo ? Håber ikke det betyder at der er nedtur på vej forude… Vil sørge for at nyde dette high af glæde akkurat så længe det varer!!
Jeg tror det kommer til å ende dårlig for den. Even er ikke klar for alt som følger med, tror jeg da. Men håper så klart på at det ikke blir sånn.
… Især efter det nye klip. Det hele virker for godt til at være sandt, det kan jo ikke fortsætte sådan. Men jeg håber stadig på en semi-lykkelig afslutning..
Du kommenterer for fort. Ta det kuli…
?
…HAHAHAHHAHAHAHAHAH!
nEJ DEt KaN DU iKKe eSKILD, FOR DE HAR ET PRIVAT MOMENT <3
Eskild?
Get in Eskild! And don’t forget to bring us another clip when you get out of the room.
first
dette har vært en fantastisk skam-dag. jeg gråter <3
Dør. Even er der fortsatt!
Jeg er følelsesmæssig ustabil nu (på den gode måde), hjælp
Jeg neglect mitt liv for dette. 🙁 Have never been as close to addiction. Let them make beautiful love forever❤
Господи Иисусе!!!!
Да дайте уже новый кусок видео!!
Då er Even der enda ❤️
Endelig ? Håpe vi får følg dæm som kjæresta framover ??
Eskild er en nysgjerrigper. Men det var han også ift. Noora. Så bra Even og Isak sover sammen! Natta fra nysgjerrig gutt som ikke helt innser at dette ikke er i real life. 😉
Ja, de har slumber party. Gå vekk, Eskild.
Isak is still with Even lol
Eskild ikke vær så innpåsliten da tjommi
Jeg er stuptrøtt og ekstremt conflicted. Burde jeg sitte oppe lenger i håp om et klipp til eller endelig legge meg??
Eskild da! Ikke mas, la dem nyte litt hverandre ❤️????
han dro jo barbeint
Håper de har et klipp der de ligger i sengen imorgen ass, slik som det forrige.
Hvorfor hater alle så mye på Eskild
Når gutta gikk ut sa en av de «dette er jo ikke skoa mine en gang» …. tenker det værste jeg da, at even bare dro og at skoene er en av gutta sine !
Men tviler egentlig litt på det, tipper vi ser et klipp med isak og even i sengen i morgen tidlig (som sist)
Og at det vil handle litt om even sine problemer og at han åpner seg for isak i de siste episodene <3
Jeg er fortsatt glad etter kveldens episode, jeg har den følelsen jeg har når jeg er forelsket. Kribler i magen, hjelper ikke at jeg ser det siste klippet om og om igjen tusen ganger ? Men er like fint hver gang.
Når even sier HALLA, da får jeg frysninger. Vet ikke helt hvorfor, men noe med det er helt ubeskrivelig.
Gleder meg sånn til neste klipp!!
Hjertet mitt takler ikke mer!!! La de være i fred, Eskild!! Jeeez…Hilsen en som overdoser på romantiske følelser her ???
Kommer sikkert nytt klipp 03:03, der pauseklippet kom…. Hot’n steamy…
… var det en av gutta som tok feil par sko på vei ut?
Men hvem pokker bryr seg når EVEN ER HOS ISAK ENDA! ❤️
4 timer. Noen vet hva har jeg…opplevd …?
hello
has accommodation
see any shoes
it even
I see you have read the message. answers dar
okay, I’ll give you peace
I can not come in to greet?
Dette var en grusom oversettelse.
«Hello!!!
Do you have someone sleeping over????
I can see some shoes
Is it Even????
I can see that you’ve seen the message. Answer.
Ok, I’ll leave you alone.
Can I come in and say hi?»
Hej Google translate ?
Jaaaa det må berre bli Isak og Even no ❤️❤️❤️Love is in the air❤️?Dei er skapt for kvarandre!!!
Endelig går det rette veien, skal sitte oppe dag og natt å vente på nye innlegg ??
Tenk om det ikke er Even sine sko, var det ikke en av kompisene som sa, det er ikke mine sko når de skulle gå.
Håper at jeg tar feil nå????
Du tar feil. Alle fikk med seg skoene, det var bare litt stress og kaos. De tok på seg hverandre sine sko for å komme seg raskest mulig ut.
Men Eeskild daaaa, :du kan jo ikke bare gå inn!!??
Nej Eskild, du kan ikke komme ind og hilse på!
ja ja ja, det venter sikkert masse drama blablabla, men la oss alle bare NYTE dette!
Er så utrolig glad for utviklingen nå 😉 Har likevel en teori om hva som har skjedd med Even tidligere: Even og Mikael hadde en «episk kjærlighetsaffære» på Elvebakken – eller at de begge ønsket dette. Som i Romeo and Juliet måtte en person dø: Mikael tok sitt eget liv på grunn av at han ikke greide å akseptere sin legning og kjærligheten mellom ham og Even. Kanskje greide ikke Mikaels foreldre akseptere forholdet… Dette dødsfallet fikk Even til å droppe ut av skolen. Og det er derfor Even synes dette med parallelle univers er skremmende; om det er sånn ville han og Mikael fremdeles vært sammen ett eller annet sted. Plot twist: Mikael og Sonja var tvillinger (man finner tvillingskjebner blant Shakespeares verker. Det finnes også eksempler på at søsken av ulike kjønn blir forvekslet med hverandre). Derfor har båndet vært så sterkt mellom Even og Sonja, og derfor prøver hun å kontrollerer ham. På grunn av dette trenger Even å vite at Isak ikke skammer seg over å være den han er. Først når Isak er sikker og trygg på hvem han er, kan de to bli sammen. De to trenger å snakke!
altfor dramatisk, tror jeg.
Tror ikke det, Sonja er nordisk blondine, Mikael er mørk. Ville vært veldig dårlig casting om de skulle være søsken.
Hvem er Mikael?
Se det gamle klip hvor Isak googler Even og kun finder en webby-side, hvor en Mikael Øverlie har optaget en video med Even og hans stop motion-projekt.
Man kan Google siden og finde den, så Skam-folkene har gjort noget ud af Mikael. Mon de havde gjort så meget ud af ham, hvis han ikke har nogen betydning? Han gik på Elverbakken.
venta på no sånn xD entn meld fra jonas/gutta som spurte hvordan det gikk, eller over-nysgjerrige Eskild :p
.. er hvordan rakk Even å ta av seg skoene mens han klina med Isak på veien inn til soverommet? Skjønner ikke…
Det er ikke ALT vi ser, som at han tar av seg skorna og ….. fantasien setter grenser.
♡
DON’T WORRY GURU! ISAK’S BE VERY WELL!, THANK YOU FOR CARING FOR OUR BABY, GO TO SLEEP! LOVE U!
føkk de skal bare hooke hele nattan! jeg er kæmpe skam fan fra 1997 DK
«hade eskild»
Skjønner ikke hvorfor Eskild skal få så mye hate nå. Er jo åpenbart at han kødder (når man spør om han får komme inn og hilse på) . haha, digger humoren 😀
Da var det bare å si opp jobben da, for nå kan jeg faktisk ikke gjøre annet enn å sitte pal på denne siden å trykke refresh. #32goingon16 #serr
Er vi sikre på at gutta fikk med seg riktig sko da? Sa de ikke noe om feil sko?
Håper selvfølgelig det er Even sine?
Har fått skamsyken.
So much when this season is over! This show is 99% (ok, overdoing it slightly) of my life right now, and I just love to read so many great comments. Feels like being part of a community or something? and that last clip..!! OMG- most beautiful ever! Sooo happy to see Isak like this! Increasingly strong and powerful, yet sensitive, emotional-and so gorgeous. Please Skam-no more disasters! Let Isak keep this heavenly love-life, so I can focus on my own life again. Sure as h.. need to!
Vi får ikke noe klipp nå så da må vi pent stå ute i gangen sammen med Eskild, sprekkeferdige av nysgjerrighet.
Håber så meget vi ser flere passioneret kys mellem Isak og Even i morgen! Føler mig sindsyg af at se det sammen minut om og om igen…?
waiting for the next clipe LIKE MY LIFE DEPENDED ON ITTTTTT