that’s the first time i see Isak & Even and i think there’s love is amazing <3
.
Men är typ nervös för det känns som att det ändå inte kommer bli bra typ, för Skam är inte direkt känt för lyckliga slut ://// vill inte vara negativ men säger bara det jag tänker
Intro
Åå, så introen til dagens episode, da overlapper senen hvor even går fra garderoben i pause-klippet med at Eskild sier «noen har blitt banket opp…» (prideKlippet). Mistenker at Even har blitt banket opp og lidd mye på bakka for å være interessert i gutter. Da er det evt. Ikke så rart at han er et år etter, sliter psykisk og fikk kalde føtter når det begynte å bli alvor med Isak. Håper Isak nå er sterk nok med så mye støtte rundt seg at han kan hjelpe Even, uansett hva han sliter med
Natta
Hva om Eskild har pult Even tidligere?
Ville du tenkt det om en heterofil?
La oss si at Mahdi ble sammen med ei jente på den festen de dro videre på. Ville du da tenkt «Åh, kanskje hun har liggi med Jonas tidligere»? At Eskild ligger rundt, betyr ikke at Even gjør det. Og Eskild er jo heller ikke keen på *alle* gutter, akkurat som at fuckboy-Chris ikke er interessert i *alle* jenter.
Charlotte
Kjære vene. Jeg lever meg så inn i dette at jeg forventer å se meg som Isak når jeg går til speilet. Og jeg savner Even. Gud som jeg savner Even om dagen.
H
JEG ER DØD ESKILD ER SÅ SØT
Benedikte
Omg det er fett elsker Eskild. Jeg er så jævnlig glad på dem…
Benedikte
Omg jer er såå glad. Jeg er så hævlig glad jer
skamfan
i can just imagine Eskild’s face when Isak opens his door in the morning XD
Altsåå... De skoene...
Det var jo veldig mye styr da gutta skulle gå.. Med sko og sånn…Krysser selvsagt fingrer og tær for at det er Even sine sko, men…
bellusss
Eskild az?
Slutt og mas
Og la turtelduene få litt fred….
Voff
Blir så glad
Anonym
?❤️❤️❤️❤️
Anna
Kan noen fortelle meg hvem Mikael er og hvor he dere funnet ut om han??
Danmark skammer sig
Se det gamle klip hvor Isak googler Even og kun finder en webby-side, hvor en Mikael Øverlie har optaget en video med Even og hans stop motion-projekt. Mon ikke Mikael og Even har haft en greie? Mon det endte godt?
Man kan Google siden og finde den, så Skam-folkene har gjort noget ud af Mikael. Mon de havde gjort så meget ud af ham, hvis han ikke har nogen betydning? Han gik på Elverbakken.
Lexi
FAEN
Ok. Ny teori:
Hva hvis Even faktisk blir værende (krysser fingrene), men gutta finner ut noe om ham (Even, altså) på fest. De skriver melding til Isak, som får meldingen når Even er der og må (kan..?) ta det opp med ham med en gang..? Og de får praten sin..? (Eller så får Isak melding fra gutta rett etter at Even har gått..? Eller…?
Yep
Min teori EXACTLY. Det er det som skjer idag!!!!
Another theory
Oh shit do you Think he or Mikael was beat up by yaccizy maybe at kærlighedskarussellen (dont know how that was spelled) or worse Mikael was the guy from handels William beat up
Another
do
anders
yo – så cool med isak og even
Pribben
Det slår meg at skoene like gjerne kan være fra kompisene? Og at Even allerede har dratt? De drev jo og styrte med å få på seg skoa og ikke helt sikre på hvem som var hvem sine når de gikk
Neida
For hvis Isak var trist og ensom skulle han nok kommunisert med Eskild om det.
Godt at vågne til...
Håber på at få fri til endnu et klip af de to… Elsker Eskild hahaha
Føkk you
Eskil!!!
På tide å legge seg da ?
Har holdt meg våken i håp om et nytt klipp, viste egentlig at det ikke ville komme i løpet av natten, men alltid lov til å håpe ? Men får vell bare finne senga nå, kommer vel et eller annet i løpe av dagen!
.
Jeg våkna nå halv syv på morran og har bare hatt gode drømmer om det her hva er livet mitt
Spenning
Ååååå, så spent for å se epesode i dag!!!
Kva
Eskild, ass ???
Kula
Hvor kan jeg finne meg en Eskild??? Jeg trenger en Eskild i livet mitt!!
#Tobiasmåsvare
Terningkast?
SKAMalyse
Nå hadde det faktisk passet med litt sakte TV: EVAK minutt for minutt!
Kom igjen NRK. Dere er jo så flinke på det!
Anna
Even stayed over night!!! Isn’t that amazing?! And Eskild is such a precious puppy!! I mean I’d be the same! I’d also want to come in and say Hi! to Even!
Gutta
Jonas og gjengen får kanskje høre noe om Evens bakgrunn om de går på den festen på Elvebakken.
11:11
We so need a 11:11 posting today – full of hope and best wishes – synchronizing the parallel univers of Even + Isak Please Please Let Isaks reluctance due to inexperience and Evens reluctance due to bad experience become one good couple experience – lets us see how they can be official at school and how the boys will welcome Even – take us all the way – for a while at least.
jeg ELSKER isak
har sett jättemånga som inte gillar eskils råd men tror helt ärligt att han bara inte vill att Isak ska bli sårad
Sko
Husk, en av gutta fikk ikke med seg sine egne sko??
Vaske veggen?
Kanskje på tide å vaske veggen igjen utenfor Isaks rom Noora, så vi kan få et klipp til her.
Michael
Eskild… så sjukt lættis as?
Ååh...Tenk om
de spisee frokost sammen (eller lunsj eller hva som helst..) ute på kjøkkenet..?
NÅÅH
Isak og Even skal I ikke lige til at vågne snart?
Eskild da??❤️❤️
Hahaha, komme inn og hilse på!!!??? er du serr??? Eskil er fin da. #evenmåsvare #evenharsvart
hmm
Magnus fikk vel ikke på seg sine egne sko før de ble kasta ut? så godt mulig det er hans.
English
I think I’ve got this. Correct me if I’m wrong.
Eskild:
Hello!!!
Have someone overnight????
See shoes
Is it Even????
I see you got a signal
Answer
Okay, I’ll give you peace
I can’t come say hi?
Sue that reeeeaaalllyyy loves skam
I can’t stop watching the last episode again and again. And I know nobody can help me
but tbh I don’t really want to be helped
HerreGud
så GODT jeg sov i natt! Første gang på leeeenge…men det håper jeg ikke Isak og Even gjorde 😉 ?
Og Eskild! Serr, nå må du kjenne din besøkelsestid :p (though, we love u 2)
Ikke for tidlig
Tenk på alle utfordringene som ligger foran dem som par. Denne serien har nok tenkt å vie plass til det også.
Håper
At vi får mer enn denne litt ekle meldingen fra Eskild i dag.
Håper på en skikkelig prat, en ny sengepratescene mellom Isak og Even. At vi får vite litt mer om greia til Even.
Antar at noe går nedover nå, men at de kan stå sammen om problemene. Orker ikke mer tortur.
Håper også Isak kommer ut til søsteren og foreldrene.
❤️
Det hadde jo vært bedre om Even hadde kyssa Isak isteden for at Isak kyssa Even liksom, no viste jo han veldig mye følelser. Håper neste klipp blir at de ligger sammen ikke sex altså men dere skjønner.
Ia
Følelsen av å våkne 08:54 og tenke «Nei!! Forsovet meg!!» For deretter å komme på at det var ukeslutt på Skam og fredag i går.. Og så bare smile litt og drunte en halvtime til…☺
Lørdag kl 13
I headeren er det skriblet ned flere tidspunkt, blant annet lørdag kl 13 – 17. Dersom dette tidspunktet har noe med Even og hans greier (?) å gjøre, får vi kanskje svar på det i dag? I klippet Hjernen er alene (lørdag) ringe telefonen til Even et par ganger. Isak spurte om det var Sonja, noe Even vel aldri bekreftet?
lol
Eskild er så mamma
Jaa!
Begriper ikke hvor folk får det fra at han er keen på Isak. Han er bare omsorgsfull og entusiastisk og nydelig. Og ikke ekspert på sjekkeråd.
Mor
Fuck Google translate. I need to right a wrong that has been done to you…
– hello!!!
– is someone staying overnight????
– I see some shoes
– is it Even????
– I can see that you have read my message, so answer.
– ok, I’ll let
Har skamstinenser ?
that’s the first time i see Isak & Even and i think there’s love is amazing <3
Men är typ nervös för det känns som att det ändå inte kommer bli bra typ, för Skam är inte direkt känt för lyckliga slut ://// vill inte vara negativ men säger bara det jag tänker
Åå, så introen til dagens episode, da overlapper senen hvor even går fra garderoben i pause-klippet med at Eskild sier «noen har blitt banket opp…» (prideKlippet). Mistenker at Even har blitt banket opp og lidd mye på bakka for å være interessert i gutter. Da er det evt. Ikke så rart at han er et år etter, sliter psykisk og fikk kalde føtter når det begynte å bli alvor med Isak. Håper Isak nå er sterk nok med så mye støtte rundt seg at han kan hjelpe Even, uansett hva han sliter med
Hva om Eskild har pult Even tidligere?
La oss si at Mahdi ble sammen med ei jente på den festen de dro videre på. Ville du da tenkt «Åh, kanskje hun har liggi med Jonas tidligere»? At Eskild ligger rundt, betyr ikke at Even gjør det. Og Eskild er jo heller ikke keen på *alle* gutter, akkurat som at fuckboy-Chris ikke er interessert i *alle* jenter.
Kjære vene. Jeg lever meg så inn i dette at jeg forventer å se meg som Isak når jeg går til speilet. Og jeg savner Even. Gud som jeg savner Even om dagen.
JEG ER DØD ESKILD ER SÅ SØT
Omg det er fett elsker Eskild. Jeg er så jævnlig glad på dem…
Omg jer er såå glad. Jeg er så hævlig glad jer
i can just imagine Eskild’s face when Isak opens his door in the morning XD
Det var jo veldig mye styr da gutta skulle gå.. Med sko og sånn…Krysser selvsagt fingrer og tær for at det er Even sine sko, men…
Eskild az?
Og la turtelduene få litt fred….
Blir så glad
?❤️❤️❤️❤️
Kan noen fortelle meg hvem Mikael er og hvor he dere funnet ut om han??
Se det gamle klip hvor Isak googler Even og kun finder en webby-side, hvor en Mikael Øverlie har optaget en video med Even og hans stop motion-projekt. Mon ikke Mikael og Even har haft en greie? Mon det endte godt?
Man kan Google siden og finde den, så Skam-folkene har gjort noget ud af Mikael. Mon de havde gjort så meget ud af ham, hvis han ikke har nogen betydning? Han gik på Elverbakken.
FAEN
Hva hvis Even faktisk blir værende (krysser fingrene), men gutta finner ut noe om ham (Even, altså) på fest. De skriver melding til Isak, som får meldingen når Even er der og må (kan..?) ta det opp med ham med en gang..? Og de får praten sin..? (Eller så får Isak melding fra gutta rett etter at Even har gått..? Eller…?
Min teori EXACTLY. Det er det som skjer idag!!!!
Oh shit do you Think he or Mikael was beat up by yaccizy maybe at kærlighedskarussellen (dont know how that was spelled) or worse Mikael was the guy from handels William beat up
do
yo – så cool med isak og even
Det slår meg at skoene like gjerne kan være fra kompisene? Og at Even allerede har dratt? De drev jo og styrte med å få på seg skoa og ikke helt sikre på hvem som var hvem sine når de gikk
For hvis Isak var trist og ensom skulle han nok kommunisert med Eskild om det.
Håber på at få fri til endnu et klip af de to… Elsker Eskild hahaha
Eskil!!!
Har holdt meg våken i håp om et nytt klipp, viste egentlig at det ikke ville komme i løpet av natten, men alltid lov til å håpe ? Men får vell bare finne senga nå, kommer vel et eller annet i løpe av dagen!
Jeg våkna nå halv syv på morran og har bare hatt gode drømmer om det her hva er livet mitt
Ååååå, så spent for å se epesode i dag!!!
Eskild, ass ???
Hvor kan jeg finne meg en Eskild??? Jeg trenger en Eskild i livet mitt!!
Terningkast?
Nå hadde det faktisk passet med litt sakte TV: EVAK minutt for minutt!
Kom igjen NRK. Dere er jo så flinke på det!
Even stayed over night!!! Isn’t that amazing?! And Eskild is such a precious puppy!! I mean I’d be the same! I’d also want to come in and say Hi! to Even!
Jonas og gjengen får kanskje høre noe om Evens bakgrunn om de går på den festen på Elvebakken.
We so need a 11:11 posting today – full of hope and best wishes – synchronizing the parallel univers of Even + Isak Please Please Let Isaks reluctance due to inexperience and Evens reluctance due to bad experience become one good couple experience – lets us see how they can be official at school and how the boys will welcome Even – take us all the way – for a while at least.
har sett jättemånga som inte gillar eskils råd men tror helt ärligt att han bara inte vill att Isak ska bli sårad
Husk, en av gutta fikk ikke med seg sine egne sko??
Kanskje på tide å vaske veggen igjen utenfor Isaks rom Noora, så vi kan få et klipp til her.
Eskild… så sjukt lættis as?
de spisee frokost sammen (eller lunsj eller hva som helst..) ute på kjøkkenet..?
Isak og Even skal I ikke lige til at vågne snart?
Hahaha, komme inn og hilse på!!!??? er du serr??? Eskil er fin da. #evenmåsvare #evenharsvart
Magnus fikk vel ikke på seg sine egne sko før de ble kasta ut? så godt mulig det er hans.
I think I’ve got this. Correct me if I’m wrong.
Eskild:
Hello!!!
Have someone overnight????
See shoes
Is it Even????
I see you got a signal
Answer
Okay, I’ll give you peace
I can’t come say hi?
I can’t stop watching the last episode again and again. And I know nobody can help me
but tbh I don’t really want to be helped
så GODT jeg sov i natt! Første gang på leeeenge…men det håper jeg ikke Isak og Even gjorde 😉 ?
Og Eskild! Serr, nå må du kjenne din besøkelsestid :p (though, we love u 2)
Tenk på alle utfordringene som ligger foran dem som par. Denne serien har nok tenkt å vie plass til det også.
At vi får mer enn denne litt ekle meldingen fra Eskild i dag.
Håper på en skikkelig prat, en ny sengepratescene mellom Isak og Even. At vi får vite litt mer om greia til Even.
Antar at noe går nedover nå, men at de kan stå sammen om problemene. Orker ikke mer tortur.
Håper også Isak kommer ut til søsteren og foreldrene.
Det hadde jo vært bedre om Even hadde kyssa Isak isteden for at Isak kyssa Even liksom, no viste jo han veldig mye følelser. Håper neste klipp blir at de ligger sammen ikke sex altså men dere skjønner.
Følelsen av å våkne 08:54 og tenke «Nei!! Forsovet meg!!» For deretter å komme på at det var ukeslutt på Skam og fredag i går.. Og så bare smile litt og drunte en halvtime til…☺
I headeren er det skriblet ned flere tidspunkt, blant annet lørdag kl 13 – 17. Dersom dette tidspunktet har noe med Even og hans greier (?) å gjøre, får vi kanskje svar på det i dag? I klippet Hjernen er alene (lørdag) ringe telefonen til Even et par ganger. Isak spurte om det var Sonja, noe Even vel aldri bekreftet?
Eskild er så mamma
Begriper ikke hvor folk får det fra at han er keen på Isak. Han er bare omsorgsfull og entusiastisk og nydelig. Og ikke ekspert på sjekkeråd.
Fuck Google translate. I need to right a wrong that has been done to you…
– hello!!!
– is someone staying overnight????
– I see some shoes
– is it Even????
– I can see that you have read my message, so answer.
– ok, I’ll let