Linn,
Eskild er ikke så uvidende
Og har trods alt haft en muslimsk kæreste
Julie
Må være Eskild? Eskild er ikke alltid like oppegående han heller?
Meg
Men dets må jo være en jente siden hun spør om lave sko
..
Linn skriver ikke på den måten. Definetivt Eskild.
Eskild! Ellers Eksild ;)
Eskild ved ikke en dritt om religon heller ikke Islam. Han har jo bare ‘bladret’ lidt i Bibelen 🙂 Og tror Ramadan er en slags helsekur 😀 (når Adam og Mutta siger til Evas bursdag siger de ikke kan spise pølser fordi de faster)
Eva Lill
Ramadan er jo en slags helsekur, er det ikke? 😉
Yeah!
Jeg holder også på Linn! ??
Siste fredag med Skam......the feels!
Jeg skal være så ærlig å innrømme at det ikke spiller så stor rolle for meg hvem som kommer i dag, denne uken har bare vært en så nydelig blomsterbukett av småklipp at alt jeg kan gjøre er å NYTE 😀 I morgen skal jeg drikke et glass vin og se på det siste Skam-klippet og gråte mine modige tårer 😀 <3 Skammer meg ikke en plass for de tårene, for en fantastisk magisk reise dette har vært, og man skal ikke skamme seg uansett 😀 Alt er love og livet er NÅ! <3
eskild...
i lave sko? vel okei…?
Skamvill
Så mange gode kommentarer…og de får meg til å ombestemme meg hele tiden om hvem dette kan være!! Kan det ikke skje mer nå! Sitter her limt til telefonen.. livet er liksom NÅ..men her sitter jeg med bare telefonen i hånden og oppdaterer og leser kommentarene ?? Hahahaha! Kanskje det er bra det snart er slutt,så jeg får en liten mobil-avvenning ?
g
og smykker? han hadde ikke med gave i bdagen til eva engang..
Skamvill
Tenkte først Eskild,så Magnus. Nå har jeg gått mer over mot Emma..hun er jo litt av den masete typen. Hmm.. ikke lett å bestemme seg ? Som sagt,dette må være den morsomste og mest pirrende uken EVER!!?
❤❤❤ I LOVE IT ❤❤❤
Mina
Kan vel ikke være Emma, hun sa jo til Jonas at hun ikke kjenner noen som skulle være på festen. Må være en som kjenner Elias.
Charlotte
Det er ikke Emma, hun kjenner ikke Elias og er bare med som date til Jonas, det er ikke en gutt ettersom de spør om lave sko, drakt og smykker.. det burde være Linn
Elin
Men känner Emma och Elias varandra?
Fsb
Hillarious ??? Eskil er vel hypp på Elias så da kan han plutselig engasjere seg i å forberede seg til Eid. Han begynte jo med veldedighet og klesinnsamling sist han var forelska..
Tb
Må være noora! Ingen av gutta går med smykke og noora vil være med å lage en bra fest for sana!
Sara?
Tenker også Sara, egentlig mest pga det med de lave skoene og det hun spurte om i klippet til Jonas. Men er egentig mest på Eskild altså
P
Kanskje han snart får en tekst fra «Fadderkattungen»?
Kan det være
Sara nørstelien?
p
Jeg tror det er yousef der overrasker. Ville være mærkeligt hvis eskild ville skrive til elias, nu hvor de ikke snakker sammen. Desuden er yousef jo ikke muslim og ved derfor lige så lidt som mange af os andre ikke-muslimer hvad eid går ud på
The one and only GURU!!!
Så klart det er Eskild, alt ved denne chatten skriger af the Guru of all Gurus!!! ❤️?❤️
It's BRITNEY, BITCH!!!! ?✌?
Nu er mysteriet opklaret, og selvfølgelig var det vores allesammens Eskild ? Men uanset, så glæder jeg mig vildt til i morgen, når Yousef kommer hjem fra Tyrkiet for at fejre sin Sana ? Det er jeg ikke et sekund i tvivl om vil ske ❤️
nooo
awww i was really hoping elias was gonna have the last pov, guess not =(
Åshild
ESKILD??
MAGNUS??
WHO IS IT
Emma
Kan det være Emma?
Hun er jo av det ivrige (og naive) slaget 😉
Er så mange som er utelukket.
Og synes det ikke stemmer helt med Eskild.
Heller ikke med Linn. Slik vi er blitt kjent med henne, er hun ikke fullt sånn «frempå».
Skulle forresten ha ønsket et klipp med henne….
Fredag blir en blanding?
Kanskje i dag blir en blanding av flere karakterer? 🙂
❤️
Det tenkte jeg også. Hun er passe intens. Men samtidig er det litt typisk Eskild, selv ned kommentaren om lave sko
Vilde
Høye eller lave sko…. er vel jente
Marte
Det eneste hun gjør er å sove
fw
Fast varför skulle Emma ha Elias nummer?
...
Eskil!??
S
Elias ?
???
Hvem?
?
Linn ?
DØD
Omgggggg hvem er dette da???
tig
Hmmm… Sara?
tig
Eller kanskje Linn, selv om jeg synes dette er mye snakk på en gang til å være henne? Spørsmålet om lave sko får meg til å tro at det er en jente, men det kan jo bare være en avledningsmanøver fra Mari sin side. :p Det ligner på Vilde i stilen, men hun har jo allerede hatt et klipp. Jeg er så forvirra!
Vilde
Jeg synes også det lyder meget som Vilde, men kan det mon passe, når nu hun allerede har hatt et klipp denne uken? ?
Sara?
Trodde kanskje vi skulle få Saras Pov men er det naturlig at hun skriver til Elias? Men det kan jo være for å lure oss litt…?
jatakk
Får vi Eskild?! 😀
What
Hvem er dette? Som ikke er muSlim, og som snakker med Elias??? I AM CONFUSED
it's ya boy
Eskild, vel ?
mm
Kan da ikke være Eskild når vedkommende spør om lave sko.
SKAMalyse
Hallo, hvem tror du gleder seg til at han må kle seg ut som det som han ser som en stereotypisk muslimsk mann på vei til moskeen med abajeh, på sandaler og med bønnekrans og det hele!?
Kødder du
Han kødder jo om lave sko. Det er helt sikkert Eskild, hverken Emma, Linn eller Sara har denne typen relasjon til Elias.
Elias ofc
Hvorfor kan ikke Elias ha annet enn lave sko? Han er typen til å spørre om alt dette! ?
PS; Emma kjenner jo ikke Elias..? Hun sa jo at hun ikke kjente noen andre enn Kosegruppa.
duh
ofc, det e eskild
Joda
Klart det kan det! 🙂
Eva Lill
Why?
K
Det er eskild vi prater om her. Typisk han
Hvilken skam karakter er dette da? Spent
Men gleder meg sykt til i morgen ?
Blodfan
Vilde som chatter? Får vel den Eid-pakka gratis vel?? ???
Ben
Vi har allerede hatt Vilde-dag…
Moi
Eskild!!!!????
S
ESKILD! DEfinitivt Eskild!!!!
g
som spør om lave sko? og har hatt muslimsk kjæreste?
Heii
Hvem er dette?????
Mina
Husk å trykke koden baklengs ?
Er det Magnus?
Speed
LOL bare Magnus på speed kunne skrive det her ? Kjære tid, hører Eskild med en gang i alle de fantastisk direkte spørsmålene
...
Where Yousef?
Leo
Wait, you were expecting to see Yousef in a chat? I have never seen a person in a chat consisting of texts.
Tak Leo!
?????
??
yousef er i tyrkiet som er blevet nævnt flere gange i serien 🙂 altså følger folk overhovedet med
Hvorfor
Tenker jeg på Sara? Så mye spørsmål liksom
❤️
Godt poeng. Hun har jo også vært med siden starte.
...
Ja… eller Ingrid
O
Er det Eskild? ❤ Jeg venta på han eller Magnus og dette kan neste være begge med sin hang til morsomme spørsmål….
Yey!
Tenkte jeg og! EID MOMBARAK!
Eskild
ESKILD???? ITS BRITNEY BITCH
Margrethe
Vilde????
Leo
Vi har alt fått en Vilde-dag…
AAA
PLEASE YOUSEF!!!!!!
M
Må være Eskild! El Magnus?
Dk
Kan KUN være Eskild ❤️?
julian
Julian Dahl, is this u?
Julian Dahl fan nr 1
Jaaaa HAHAHAHA det var det jeg tænkte
JULIAN
HAR VENTET I ÅR PÅ Å SE HAN
B
Hahaha jeg dør. Julian Dahl = the biggest enigma of Skam
Who is
Julian Dahl?
Married to SuiciDahl?
M
Tipper det er Eskild ass ? haha dævver av svaret til Elias «halla?»
Eskild??
Er det Eskild??
Pippi
Uten til LINN hahah
Missa
La oss få Eskild, og en liten dose Linn❤️
Magnus?
…eller Eskild? Hvertfall ikke Linn?
Strålende
1 stk eid pakke! Det vil jeg og ha! Dette må være Eskil… eller?
AMS
og jeg vil også ha standard eid-pakke!
hurra, hurra, hurraaaaaaaaaaaaaaaaa!
Omg
Hahaha og personen reagerer ikke på den «arabisk»-joken engang ?????
GOSH
PLEAE GIVE US YOUSEF
Ikke Yousef
Det er vel meget klart at de ikke er Yousef… Han er for det første i Tyrkia, og for det andre trenger han ikke drive research i forhold til hva eid er…
Sarah
Det må være vilde
Definitivt ikke Vilde
Det er ikke hennes måte å skrive på. Hun er av det litt enkle slaget og ville aldri brukt så mye fremmedord. Det minner mer om Noora…
Jagvillhayousanaaaaa
Jag som verkligen trodde vi skulle få se Yousef idag? Hoppas att han dyker upp på festen imorgon annars blir jag ledsen på riktigt
em
Magnus. can’t believe Eskild would be interested in doing some thing for Sana, he didn’t even have got gift for Eva’s birthday 🙂 but maybe i’m wrong
Jeg
Eskild want to make a good impress on Elias ☺
Eskild
❤️❤️❤️
❤️❤️ !!! ESKILD !!! ❤️❤️
Elias er morsom da!! Lo litt for ivrig av alt han legger opp til for Eskild ??? Morsomste chatten jeg har sett *tørker tårene* Lykke til der ute, Eskild!
Dennis
Yusef?
Leo
Yousef?
Yousef vet hva EID er btw… Han ble oppdratt som muslim…
Dævverrr d r ofc Eskild, litt synd ingen av ballong gutta ikke fikk en dag da :/ men jaja
Eid Mubarak og Sankthansdagen
Ballonggutta har jo fått sin egen youtube-konto da. Er ikke det en trøst?
Jeg hadde håpet på Linn, men henne er dette nok ikke. Med mindre hun har gjennomgått en større personlighetsforvandling siden sist vi hørte fra henne.
hahah!
eid mombarak, da dere!
TAKK SKAM
Hmmm.. Sara, Eskild, Linn, Magnus..? Lave sko, smykker, spotifyliste..virker jo som en jente, men dét er jo ikke sikkert! ? Hvem kan dette være??? Venter i spenning, EIDfest blir gøy!?
NÅ skal jeg snart se hele SKAM igjen og jeg gleder meg spesielt gjensyn til s2, da jeg for alvor fikk SKAMfeber. Vi har jo alle våre «feberøyeblikk», vil jeg tro!
Jhar ikke våget et tilbakeblikk, for jeg har vært redd for at det ikke skulle ende godt for Noora og William! Heldigvis er SKAMverdenen, imotsetning til den virkelige verden, helt magisk og kjærligheten får styre der! SKAM har ikke noen (kardemomme)lov, men et visdomsmotto som alle SKAMmere kan bekjenne seg til;
«Be kind, always- Hvert menneske er en øy- men Mennesker trenger mennesker- Du er ikke alene- for Alt er Love! ❤️»
Når «the real world» blir for barsk, skal jeg finne fram godputen, lene meg tilbake og hente fram alle disse visdomsordene, fra alle disse fantastiske menneskene! SKAM er ikke kanskje virkelig, men det er ihvertfall en tilstand i min sjel og mitt ❤️ for alltid!!
1000takk til alle nydelige fiktive og ekte SKAMfolk som har beriket meg og gitt meg all denne fantastiske visdommen!❤️SKAM i mitt ❤️
SKAM - en sinnstilstand!
«En tilstand i mitt sinn og min sjel» – det er så sant!
Tika
Tenker Sara eller Eskild. Linn er ikke så rask på avtrekkern. Men ville Eskild gått på koden baklengs spøken, eller spiller han bare med?
Jeg
Tipper det er Eskild som viser seg fra sin litt mer feminine side ?
Em
Jeg vet ikke hvem dette er – men jeg smiler allikevel 🙂
ESKILD <3
Linn,
Eskild er ikke så uvidende
Og har trods alt haft en muslimsk kæreste
Må være Eskild? Eskild er ikke alltid like oppegående han heller?
Men dets må jo være en jente siden hun spør om lave sko
Linn skriver ikke på den måten. Definetivt Eskild.
Eskild ved ikke en dritt om religon heller ikke Islam. Han har jo bare ‘bladret’ lidt i Bibelen 🙂 Og tror Ramadan er en slags helsekur 😀 (når Adam og Mutta siger til Evas bursdag siger de ikke kan spise pølser fordi de faster)
Ramadan er jo en slags helsekur, er det ikke? 😉
Jeg holder også på Linn! ??
Jeg skal være så ærlig å innrømme at det ikke spiller så stor rolle for meg hvem som kommer i dag, denne uken har bare vært en så nydelig blomsterbukett av småklipp at alt jeg kan gjøre er å NYTE 😀 I morgen skal jeg drikke et glass vin og se på det siste Skam-klippet og gråte mine modige tårer 😀 <3 Skammer meg ikke en plass for de tårene, for en fantastisk magisk reise dette har vært, og man skal ikke skamme seg uansett 😀 Alt er love og livet er NÅ! <3
i lave sko? vel okei…?
Så mange gode kommentarer…og de får meg til å ombestemme meg hele tiden om hvem dette kan være!! Kan det ikke skje mer nå! Sitter her limt til telefonen.. livet er liksom NÅ..men her sitter jeg med bare telefonen i hånden og oppdaterer og leser kommentarene ?? Hahahaha! Kanskje det er bra det snart er slutt,så jeg får en liten mobil-avvenning ?
og smykker? han hadde ikke med gave i bdagen til eva engang..
Tenkte først Eskild,så Magnus. Nå har jeg gått mer over mot Emma..hun er jo litt av den masete typen. Hmm.. ikke lett å bestemme seg ? Som sagt,dette må være den morsomste og mest pirrende uken EVER!!?
❤❤❤ I LOVE IT ❤❤❤
Kan vel ikke være Emma, hun sa jo til Jonas at hun ikke kjenner noen som skulle være på festen. Må være en som kjenner Elias.
Det er ikke Emma, hun kjenner ikke Elias og er bare med som date til Jonas, det er ikke en gutt ettersom de spør om lave sko, drakt og smykker.. det burde være Linn
Men känner Emma och Elias varandra?
Hillarious ??? Eskil er vel hypp på Elias så da kan han plutselig engasjere seg i å forberede seg til Eid. Han begynte jo med veldedighet og klesinnsamling sist han var forelska..
Må være noora! Ingen av gutta går med smykke og noora vil være med å lage en bra fest for sana!
Tenker også Sara, egentlig mest pga det med de lave skoene og det hun spurte om i klippet til Jonas. Men er egentig mest på Eskild altså
Kanskje han snart får en tekst fra «Fadderkattungen»?
Sara nørstelien?
Jeg tror det er yousef der overrasker. Ville være mærkeligt hvis eskild ville skrive til elias, nu hvor de ikke snakker sammen. Desuden er yousef jo ikke muslim og ved derfor lige så lidt som mange af os andre ikke-muslimer hvad eid går ud på
Så klart det er Eskild, alt ved denne chatten skriger af the Guru of all Gurus!!! ❤️?❤️
Nu er mysteriet opklaret, og selvfølgelig var det vores allesammens Eskild ? Men uanset, så glæder jeg mig vildt til i morgen, når Yousef kommer hjem fra Tyrkiet for at fejre sin Sana ? Det er jeg ikke et sekund i tvivl om vil ske ❤️
awww i was really hoping elias was gonna have the last pov, guess not =(
ESKILD??
MAGNUS??
WHO IS IT
Kan det være Emma?
Hun er jo av det ivrige (og naive) slaget 😉
Er så mange som er utelukket.
Og synes det ikke stemmer helt med Eskild.
Heller ikke med Linn. Slik vi er blitt kjent med henne, er hun ikke fullt sånn «frempå».
Skulle forresten ha ønsket et klipp med henne….
Kanskje i dag blir en blanding av flere karakterer? 🙂
Det tenkte jeg også. Hun er passe intens. Men samtidig er det litt typisk Eskild, selv ned kommentaren om lave sko
Høye eller lave sko…. er vel jente
Det eneste hun gjør er å sove
Fast varför skulle Emma ha Elias nummer?
Eskil!??
Elias ?
Hvem?
Linn ?
Omgggggg hvem er dette da???
Hmmm… Sara?
Eller kanskje Linn, selv om jeg synes dette er mye snakk på en gang til å være henne? Spørsmålet om lave sko får meg til å tro at det er en jente, men det kan jo bare være en avledningsmanøver fra Mari sin side. :p Det ligner på Vilde i stilen, men hun har jo allerede hatt et klipp. Jeg er så forvirra!
Jeg synes også det lyder meget som Vilde, men kan det mon passe, når nu hun allerede har hatt et klipp denne uken? ?
Trodde kanskje vi skulle få Saras Pov men er det naturlig at hun skriver til Elias? Men det kan jo være for å lure oss litt…?
Får vi Eskild?! 😀
Hvem er dette? Som ikke er muSlim, og som snakker med Elias??? I AM CONFUSED
Eskild, vel ?
Kan da ikke være Eskild når vedkommende spør om lave sko.
Hallo, hvem tror du gleder seg til at han må kle seg ut som det som han ser som en stereotypisk muslimsk mann på vei til moskeen med abajeh, på sandaler og med bønnekrans og det hele!?
Han kødder jo om lave sko. Det er helt sikkert Eskild, hverken Emma, Linn eller Sara har denne typen relasjon til Elias.
Hvorfor kan ikke Elias ha annet enn lave sko? Han er typen til å spørre om alt dette! ?
PS; Emma kjenner jo ikke Elias..? Hun sa jo at hun ikke kjente noen andre enn Kosegruppa.
ofc, det e eskild
Klart det kan det! 🙂
Why?
Det er eskild vi prater om her. Typisk han
Men gleder meg sykt til i morgen ?
Vilde som chatter? Får vel den Eid-pakka gratis vel?? ???
Vi har allerede hatt Vilde-dag…
Eskild!!!!????
ESKILD! DEfinitivt Eskild!!!!
som spør om lave sko? og har hatt muslimsk kjæreste?
Hvem er dette?????
Husk å trykke koden baklengs ?
Er det Magnus?
LOL bare Magnus på speed kunne skrive det her ? Kjære tid, hører Eskild med en gang i alle de fantastisk direkte spørsmålene
Where Yousef?
Wait, you were expecting to see Yousef in a chat? I have never seen a person in a chat consisting of texts.
?????
yousef er i tyrkiet som er blevet nævnt flere gange i serien 🙂 altså følger folk overhovedet med
Tenker jeg på Sara? Så mye spørsmål liksom
Godt poeng. Hun har jo også vært med siden starte.
Ja… eller Ingrid
Er det Eskild? ❤ Jeg venta på han eller Magnus og dette kan neste være begge med sin hang til morsomme spørsmål….
Tenkte jeg og! EID MOMBARAK!
ESKILD???? ITS BRITNEY BITCH
Vilde????
Vi har alt fått en Vilde-dag…
PLEASE YOUSEF!!!!!!
Må være Eskild! El Magnus?
Kan KUN være Eskild ❤️?
Julian Dahl, is this u?
Jaaaa HAHAHAHA det var det jeg tænkte
HAR VENTET I ÅR PÅ Å SE HAN
Hahaha jeg dør. Julian Dahl = the biggest enigma of Skam
Julian Dahl?
Married to SuiciDahl?
Tipper det er Eskild ass ? haha dævver av svaret til Elias «halla?»
Er det Eskild??
Uten til LINN hahah
La oss få Eskild, og en liten dose Linn❤️
…eller Eskild? Hvertfall ikke Linn?
1 stk eid pakke! Det vil jeg og ha! Dette må være Eskil… eller?
og jeg vil også ha standard eid-pakke!
hurra, hurra, hurraaaaaaaaaaaaaaaaa!
Hahaha og personen reagerer ikke på den «arabisk»-joken engang ?????
PLEAE GIVE US YOUSEF
Det er vel meget klart at de ikke er Yousef… Han er for det første i Tyrkia, og for det andre trenger han ikke drive research i forhold til hva eid er…
Det må være vilde
Det er ikke hennes måte å skrive på. Hun er av det litt enkle slaget og ville aldri brukt så mye fremmedord. Det minner mer om Noora…
Jag som verkligen trodde vi skulle få se Yousef idag? Hoppas att han dyker upp på festen imorgon annars blir jag ledsen på riktigt
Magnus. can’t believe Eskild would be interested in doing some thing for Sana, he didn’t even have got gift for Eva’s birthday 🙂 but maybe i’m wrong
Eskild want to make a good impress on Elias ☺
❤️❤️❤️
Elias er morsom da!! Lo litt for ivrig av alt han legger opp til for Eskild ??? Morsomste chatten jeg har sett *tørker tårene* Lykke til der ute, Eskild!
Yusef?
Yousef?
Yousef vet hva EID er btw… Han ble oppdratt som muslim…
Og han er i Tyrkia
Hahahahaha…okey nå døde jeg!!
Gleder meg til å se hvem det er 😉
Er det Eskild eller Magnus tho???
Eskildeskildeskild??? ESKILD???? Eskild eskild!???? Eeeeeeskild?? Eskiiiild??eeeeeeeeeee
Eskild! Tror jag:)
skulle ønske vi fikk et elias klipp. håper ihvertfall det er eskild, men jeg mistenker at det er magnus..
Eskild Esklid Esklid??? Eskild?? Eskild eskildeskildeskild???
taste baklengs. elias ❤️
Dævverrr d r ofc Eskild, litt synd ingen av ballong gutta ikke fikk en dag da :/ men jaja
Ballonggutta har jo fått sin egen youtube-konto da. Er ikke det en trøst?
Jeg hadde håpet på Linn, men henne er dette nok ikke. Med mindre hun har gjennomgått en større personlighetsforvandling siden sist vi hørte fra henne.
eid mombarak, da dere!
Hmmm.. Sara, Eskild, Linn, Magnus..? Lave sko, smykker, spotifyliste..virker jo som en jente, men dét er jo ikke sikkert! ? Hvem kan dette være??? Venter i spenning, EIDfest blir gøy!?
NÅ skal jeg snart se hele SKAM igjen og jeg gleder meg spesielt gjensyn til s2, da jeg for alvor fikk SKAMfeber. Vi har jo alle våre «feberøyeblikk», vil jeg tro!
Jhar ikke våget et tilbakeblikk, for jeg har vært redd for at det ikke skulle ende godt for Noora og William! Heldigvis er SKAMverdenen, imotsetning til den virkelige verden, helt magisk og kjærligheten får styre der! SKAM har ikke noen (kardemomme)lov, men et visdomsmotto som alle SKAMmere kan bekjenne seg til;
«Be kind, always- Hvert menneske er en øy- men Mennesker trenger mennesker- Du er ikke alene- for Alt er Love! ❤️»
Når «the real world» blir for barsk, skal jeg finne fram godputen, lene meg tilbake og hente fram alle disse visdomsordene, fra alle disse fantastiske menneskene! SKAM er ikke kanskje virkelig, men det er ihvertfall en tilstand i min sjel og mitt ❤️ for alltid!!
1000takk til alle nydelige fiktive og ekte SKAMfolk som har beriket meg og gitt meg all denne fantastiske visdommen!❤️SKAM i mitt ❤️
«En tilstand i mitt sinn og min sjel» – det er så sant!
Tenker Sara eller Eskild. Linn er ikke så rask på avtrekkern. Men ville Eskild gått på koden baklengs spøken, eller spiller han bare med?
Tipper det er Eskild som viser seg fra sin litt mer feminine side ?
Jeg vet ikke hvem dette er – men jeg smiler allikevel 🙂