Haha, litt typisk…
Siden de hadde sagt at Skam startet igjen i februar, også tar de det helt på slutten av måneden. De publiserer det den dagen det egentlig hadde vært Mars, hadde det ikke vært for at det er skuddår i år. Haha.
yes
Haha??
lol
Hahaha, det er litt morsomt da
gudmund ler
haha dette er noe av det mest morsomme jeg har lest faktisk! du burde nesten bli sånn detektiv.
?
Hahaha, lol. Morsomste jeg har lest på lenge?? du har jo rett da…
Gleder meg! Håper William og Noora blir sammen<3333
15 år jente
håper ikke jeg
sant
håper heller ikke jeg
hvorfor ikke
ja han ser så fake ut, han kommer tiil å lurer han.
SKAM
GLEDER MEG
A-Y
Jeg gleder meg????
SKOLELEI
Omg
Mr.Erasmus 2015
Jeg er tilbake! Vil dere vite hva som skjer i denne sesongen? 10 kommentarer og jeg slipper første hint
Slapp en bønne
?
Skam sesong 2
Va i
Skam sesong 2
Hei skaf de hj
Fyllesyk brokkoli
Å HERRE!!
Nå fikk jeg vondt i magen. gleder meg sånn passe mye, eller vent; litt Over passe mye. Denne sesongen blir nok fet?
HERRE JeSuS!?!
Innså akkurat hvor mye jeg savnet skam?
aure
vist de vil vite hva som skjer i denne sesongen, så ser de jo bare på! ingen bryr seg om en oppmerksomhetssyk unge.
:-)
Egentlig så vil jeg ikke vite hva som skjer, man ser jo på for å finne ut av nettopp det. Da spoiler man jo hele serien, og det blir kjedelig, hvis en smarting kommer og sier hva som skjer…
Love you
Jaaaaaa! Please, si hva som skjer!!!!!! Du er helt sykt kul, altså, jeg kunne kysset deg!!!!!
Ilu<3
:-)
Seriøst? Kysset ham?
Kriss.
Åååå glede mæ 😀
Marie
Gleder meg sykt!!! ⚓️⚓️
…
Jeg gleder meg sykt?
Men jeg blir så jevlig sur fordi jeg får ikke til å se videoen den bare fryser på samme sted hele tiden!!!
JJ
Min også fryser!! :((
?
Samme skjer med meg!!
Fawqhg
Ja same here :/
Sjjska
Jeg fikk se hele iten stopp
Sanna
Samme her…
ikke
ikke ho meg
Seline
Det var endelig på tide!!! Gleder meg noe sinnsykt
Tia
Superbra serie! Gleder meg!!!
Selma
Hva er sangen haha ?
Nina L
står der oppe!!
nora William
gleder med sånn!!!!!
en jente som ELSKER SKAM!
jeg gleder meg utrolig mye til skam! klarer nesten ikke å vente!
andrea
endelig!!!!!!
Sti..
Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig og spent! (Muligens litt forvirret? Nei, kanskje.) Gleder meg noe helt sjukt!
Maia
YESS!
Nsnkks
Ååå gleder meg 😀
Ludvik Meier Karlsen
Dette blir kombis! Pulings og kos er chill 🙂
Mia
Enig!
?
Bildet fryser etter 6 sekunder!! Men musikken er der… Prøvd sikker 20 ganger, så begynner å bli lei den sangen..
Emilie
Akkurat samme skjer her
Skam sesong 2
Ta og ti stilt
Litt slem
Sier du
Frustrert
Samme her?
Meg
Samme
Love❤️
Endelig!!!!!!!!!???????????
Sandra
Endelig!
Hilde måland
Ååå eg glede meg sååå masse!!!
Elsker skam!!!
Tror dere det kan være William som ligger under dyna med Eva på sofaen??? Please ikke 🙁
Nina L
Hahah jeg tror det samme?
Jen
Nei, absolutt ikke! Han er for interessert i Noora til å gjøre noe sånt
:(
Redd for det jeg og?
...
Man ser at det er håret til Jonas
12_my_life_12
Gleder meg!!!? Elsker skam!!!
Yaas!!
Yeeey! Endelig, har venta driiiit lenge??
Kebab
Dæven, ja?
Nina L
åhhh!!! Endelig begynner det? har ventet på det leeeenege!!!
skam
er de jentene venn med sana? de ser kjempe kule ut
tuva
hvem er de jenten med hijap!!!!! de virker kule
per
hijab*
Skam❤️
Det er sikkert noen fra den gamle skola til Sana
tuva
håper de har en stor rolle! vil høre dem snakke
Lili
Glede mg❤️ Nora E best
Anonym
Ja hun er dritkul B-)
ooiisann på insta
fyfaen som eg gledar meg ;))))
Marthe
Herregud klarer nesten ikke vente æææææ ????????????
!!!!!!!!
Mjau mjau
er du en katt?
Nano❤️
Katt??
Er du Nano son er født som katt?❤️
Gleda meg!!
Endelig
ÆÆÆ GLEDER MEG SÅNN! Endeliig
ÅÅH GLEDER MEG UTROLIG MYE!!
gleder meg
Sangen?
den står litt lenger oppe
Slutt da!!
Jeg klarer ikke vente
Haha, litt typisk…
Siden de hadde sagt at Skam startet igjen i februar, også tar de det helt på slutten av måneden. De publiserer det den dagen det egentlig hadde vært Mars, hadde det ikke vært for at det er skuddår i år. Haha.
Haha??
Hahaha, det er litt morsomt da
haha dette er noe av det mest morsomme jeg har lest faktisk! du burde nesten bli sånn detektiv.
Hahaha, lol. Morsomste jeg har lest på lenge?? du har jo rett da…
*du
hva heter sangen??
Morgenstemning ?
https://www.youtube.com/watch?v=RVK0pqyA_Ns
Her er sangen for de som lurer
takk 🙂
pickles – peaches
Gleder meg! Håper William og Noora blir sammen<3333
håper ikke jeg
håper heller ikke jeg
ja han ser så fake ut, han kommer tiil å lurer han.
GLEDER MEG
Jeg gleder meg????
Omg
Jeg er tilbake! Vil dere vite hva som skjer i denne sesongen? 10 kommentarer og jeg slipper første hint
?
Va i
Hei skaf de hj
Å HERRE!!
Nå fikk jeg vondt i magen. gleder meg sånn passe mye, eller vent; litt Over passe mye. Denne sesongen blir nok fet?
HERRE JeSuS!?!
Innså akkurat hvor mye jeg savnet skam?
vist de vil vite hva som skjer i denne sesongen, så ser de jo bare på! ingen bryr seg om en oppmerksomhetssyk unge.
Egentlig så vil jeg ikke vite hva som skjer, man ser jo på for å finne ut av nettopp det. Da spoiler man jo hele serien, og det blir kjedelig, hvis en smarting kommer og sier hva som skjer…
Jaaaaaa! Please, si hva som skjer!!!!!! Du er helt sykt kul, altså, jeg kunne kysset deg!!!!!
Ilu<3
Seriøst? Kysset ham?
Åååå glede mæ 😀
Gleder meg sykt!!! ⚓️⚓️
Jeg gleder meg sykt?
Men jeg blir så jevlig sur fordi jeg får ikke til å se videoen den bare fryser på samme sted hele tiden!!!
Min også fryser!! :((
Samme skjer med meg!!
Ja same here :/
Jeg fikk se hele iten stopp
Samme her…
ikke ho meg
Det var endelig på tide!!! Gleder meg noe sinnsykt
Superbra serie! Gleder meg!!!
Hva er sangen haha ?
står der oppe!!
gleder med sånn!!!!!
jeg gleder meg utrolig mye til skam! klarer nesten ikke å vente!
endelig!!!!!!
Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig og spent! (Muligens litt forvirret? Nei, kanskje.) Gleder meg noe helt sjukt!
YESS!
Ååå gleder meg 😀
Dette blir kombis! Pulings og kos er chill 🙂
Enig!
Bildet fryser etter 6 sekunder!! Men musikken er der… Prøvd sikker 20 ganger, så begynner å bli lei den sangen..
Akkurat samme skjer her
Ta og ti stilt
Sier du
Samme her?
Samme
Endelig!!!!!!!!!???????????
Endelig!
Ååå eg glede meg sååå masse!!!
Tror dere det kan være William som ligger under dyna med Eva på sofaen??? Please ikke 🙁
Hahah jeg tror det samme?
Nei, absolutt ikke! Han er for interessert i Noora til å gjøre noe sånt
Redd for det jeg og?
Man ser at det er håret til Jonas
Gleder meg!!!? Elsker skam!!!
Yeeey! Endelig, har venta driiiit lenge??
Dæven, ja?
åhhh!!! Endelig begynner det? har ventet på det leeeenege!!!
er de jentene venn med sana? de ser kjempe kule ut
hvem er de jenten med hijap!!!!! de virker kule
hijab*
Det er sikkert noen fra den gamle skola til Sana
håper de har en stor rolle! vil høre dem snakke
Glede mg❤️ Nora E best
Ja hun er dritkul B-)
fyfaen som eg gledar meg ;))))
Herregud klarer nesten ikke vente æææææ ????????????
Fy fader, Willhelm er så hot?
kukt as