900 kommentarer Navigering for kommentarer ❮ Eldre 13 / 13 music 10 år Noen som vet hvem sang det er? ? 10 år Håper de flytter sammen❤️ Just asked: 10 år Dette mener jeg er rart, skam kommer jo på fredager. 18 er på en mandag? Skifter de dag eller står det feil dato? Noora og willhelm 10 år 2 dager igjen!!!!!!!!!!! Jeg gleder meg så mye, klarer ikke fatte at jeg klarte å overleve så lenge. ???? 10 år Noora flytter ikke inn sånn bare heilt uten videre ? dør 10 år dette er så søt<3 Skam Gal 10 år Livet når du kommer tilbake for å se videoen igjen :))))))) Skam fan 10 år Gleder meg til imorgen ??? Jørgen 10 år hva heter sangen? Noorhelmfansupermanturd 10 år EN DAG IGJEN Skamfan 10 år Skal dere ikke legge ut de nyeste instagram-bildene her. En jente 10 år En dag igjen!!?? M 10 år Klikker!!!!, kan vi ikke bare få nye episoder?? SKAM begynte nettopp opp igjen, også kommer tidenes pause. Jesus kristus Skam elsker 10 år Elsker skam en dag igjen før neste episode ? 10 år Og til mange av dere hvis dere skal skrive en kommentar skriv riktig Anonym 10 år Hva heter den sangen?? Noen som vet? Svar meg fort!!! Anonym 10 år Crazy in Love – Beyoncé, remixversjon. 🙂 Anonym 10 år Crazy in Love – Beyoncé, remixed versjon Omg 10 år Nå døde jeg LMAO 10 år eyyyyyyyyyyyyyyyyyy GLEDER MEG SYKT ?? 10 år Æææ imorgen skjer det folkens!!! 11 salte 10 år ?? sup!?? 10 år Chill ‘a folkens det er en tv serie. Skuespillere leser fra et manus mens det blir films. Det skal ikke lage så mye drama. Kys 10 år Når i dag kommer det ny ep? Xxxxxxxxxxx 10 år Når skal derre sene episode 6 ????? ææ 10 år idag begynner skam:)))) Finally 10 år The day is here! The day we all have been waiting for! SKAM er til ake i dag ?? Celine 10 år ÆÆÆÆ idag begynner det igjen! Så sykt spent på hvordan stemningen mellom Vilde og Nora blir nå! blablabla 10 år DET ER DEN 18. APRIL I DAG! OMG, OMGGGGG!!!! NOORHELM, NOORHELM, NOORHELM, YEEEEEEEEEEEEEEEY!:DDDDD Kris 10 år I dag er det 18 April<3<3 ELSKER SKAM?❤️ Line 10 år Omg dokker passa så godt i lag❤️❤️❤️❤️ Hei 10 år W Jiiiippiiiiii!! 10 år Når kommer det noe?? olav 10 år mamma ser og på det og hun er 35 år Skam 10 år Drit sexy sammen og passer helt syyyykt ? 10 år Hva heter sangen? Hvem synger? Anonym 10 år Hvorfor hopper de over over bursdagen til Noora???? Olavmeister 10 år What a prank ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) Igi 9 år Nice Navigering for kommentarer ❮ Eldre 13 / 13
Just asked: 10 år Dette mener jeg er rart, skam kommer jo på fredager. 18 er på en mandag? Skifter de dag eller står det feil dato?
Noora og willhelm 10 år 2 dager igjen!!!!!!!!!!! Jeg gleder meg så mye, klarer ikke fatte at jeg klarte å overleve så lenge.
M 10 år Klikker!!!!, kan vi ikke bare få nye episoder?? SKAM begynte nettopp opp igjen, også kommer tidenes pause. Jesus kristus
sup!?? 10 år Chill ‘a folkens det er en tv serie. Skuespillere leser fra et manus mens det blir films. Det skal ikke lage så mye drama.
Celine 10 år ÆÆÆÆ idag begynner det igjen! Så sykt spent på hvordan stemningen mellom Vilde og Nora blir nå!
blablabla 10 år DET ER DEN 18. APRIL I DAG! OMG, OMGGGGG!!!! NOORHELM, NOORHELM, NOORHELM, YEEEEEEEEEEEEEEEY!:DDDDD
Noen som vet hvem sang det er?
Håper de flytter sammen❤️
Dette mener jeg er rart, skam kommer jo på fredager. 18 er på en mandag? Skifter de dag eller står det feil dato?
2 dager igjen!!!!!!!!!!! Jeg gleder meg så mye, klarer ikke fatte at jeg klarte å overleve så lenge.
Noora flytter ikke inn sånn bare heilt uten videre ?
dette er så søt<3
Livet når du kommer tilbake for å se videoen igjen :)))))))
Gleder meg til imorgen ???
hva heter sangen?
EN DAG IGJEN
Skal dere ikke legge ut de nyeste instagram-bildene her.
En dag igjen!!??
Klikker!!!!, kan vi ikke bare få nye episoder?? SKAM begynte nettopp opp igjen, også kommer tidenes pause. Jesus kristus
Elsker skam en dag igjen før neste episode
Og til mange av dere hvis dere skal skrive en kommentar skriv riktig
Hva heter den sangen?? Noen som vet? Svar meg fort!!!
Crazy in Love – Beyoncé, remixversjon. 🙂
Crazy in Love – Beyoncé, remixed versjon
Nå døde jeg
eyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Æææ imorgen skjer det folkens!!!
??
Chill ‘a folkens det er en tv serie. Skuespillere leser fra et manus mens det blir films. Det skal ikke lage så mye drama.
Når i dag kommer det ny ep?
Når skal derre sene episode 6 ?????
idag begynner skam:))))
The day is here! The day we all have been waiting for! SKAM er til ake i dag ??
ÆÆÆÆ idag begynner det igjen! Så sykt spent på hvordan stemningen mellom Vilde og Nora blir nå!
DET ER DEN 18. APRIL I DAG! OMG, OMGGGGG!!!! NOORHELM, NOORHELM, NOORHELM, YEEEEEEEEEEEEEEEY!:DDDDD
I dag er det 18 April<3<3
ELSKER SKAM?❤️
Omg dokker passa så godt i lag❤️❤️❤️❤️
W
Når kommer det noe??
mamma ser og på det og hun er 35 år
Drit sexy sammen og passer helt syyyykt
Hva heter sangen? Hvem synger?
Hvorfor hopper de over over bursdagen til Noora????
What a prank ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nice