900 kommentarer

  1. What?

    Jeg trodde aldri Noora skulle bli sånn…og hva skjer med klærene til William?

    1
  2. T

    Leste i et intervju at produsentene av Skam ikke ville uttale seg om hva den røde buksa til William betyr – noe de tydeligvis hadde fått mange spørsmål om… ER DET IKKE ÅPENBART AT DET ER FORDI HAN ER RUSS!? Lol.

    1
  3. Skammelig

    Liker det faktum at flertallet av de som ser på serien liker at Noora lot seg manipulere av en drittsekk, men velger å se bort ifra det fordi han er fin hahahahhahhhaa

    1
  4. Snoopy

    Whaaaaat is happening!? Helt t 18. Apri!? Men egt håpe æ William blir en bedre pers av å Vær sammen med Noora. For om han messe me hu da så messe han t live mitt assa. Da blir d sykt drama. Ikke at d ikke e d fra før. Men ka skjer me Vilde? Hu kjæm jo t æ frik ut no. Again: Drama!

  5. LillieTheQueen

    Søte de er❤️

  6. Marit

    Er det INGEN her som tenker samme tanke som meg om at den siste videoen er VILDES MARERITT første natt etter hun ble vitne til at Noora og William kysset????!!! Han har jo på seg russebukse og SKAM-redaksjonen har aldri latt oss se inn i framtiden på noe annet vis før (bortsett fra teaseren til sesong 2)!!!

    1
  7. En fangirl

    Fifty Shades Of Grey!!!

  8. Hei?

    De sider at skam er veldig populær, at de skal lage tredje sesong:)

  9. Frida

    Oy det va rart og se de sammen men de paste sammen??????

    1
  10. Jenta som ikke holder ut lenger❤️

    Omg holder nesten ikke ut å vente?? Elsker SKAM❤️? Husk bare 8 dager til det begynner igjen❤️❤️ Noen andre som teller ned???

    1
  11. Skamfan

    Flere en meg som ikke får sett videoen?

    • Samme

      Stopper når man ser ansiktet til Noora i sånn nærbilde?

  12. M+N=❤️

    Hæ seriøst 18 april !!! Jeg er for***ana

  13. Jeg er 11 år gammel.

    Se på dere! Dere kjefter å krangler med hverandre pga en serie? Jeg forstår godt at dere har deres meninger, og jeg synes det er bra at dere deler dem med de andre. Men F.eks Anna sine kommentarer, jeg er ikke helt enig med henne men jeg begynner fortsatt ikke å kritisere henne for det hun mener og sier! OG DET BURDE FHAEN MEG IKKE DERE HELLER FOLKENS! Jeg synes det er trist at det er så mange som blir sure pga noen andres meninger 🙁 Norge er et land med ytringsfrihet, noe som betyr at vi kan gjøre stort sett hva vi vil, men det betyr fortsatt ikke at vi skal gjøre det, bare at vi KAN! Jeg skjemmes egt over de eldre her (16-17 åringene), de skal jo liksom være eksempler for de som er yngre? Dere er mere som de som trenger et eksempel… Jeg er 11 år, jeg har skrevet dette her. Jeg mente ikke at dette skulle få noen til å føle seg slemme elns. Bare at dere burde passe på hva som kommer ut av de føqings munnene deres, før dere ødelegger image deres! Takk for meg.

  14. Meg?

    Men hvis Noora flytter ut hva med Eskild!!!?

  15. Ylva

    OMG!! de er så søte sammen! ( Hjerteøyne) OMG!! Gleder meg son til neste episode!

  16. Nora

    Hadde vært sykt gøy om de flyttet sammen❤️ Hadde vært fint om vi ikke måtte vente så lenge til neste gang 😉 er så spennene

  17. Ellen

    Elsker skam! ?〰?

    1
  18. Utålmodig

    Nå holder jeg snart ikke ut lenger!! Begynner å få overdose på dette klippet etter å ha sett det ca 1000 ganger…. Tror jeg har sett for meg alle mulige scenarier på fortsettelsen, men tipper at skam-skaperne er mer kreative enn meg. Gleder meg til neste uke!!

    1
  19. Sander

    Tror Noora innser at hun er dum og forlater William på flekken

  20. Nora

    Vet noen hva den sangen der heter?

  21. Nora

    Vet noen hva sangen heter?

    • R

      Crazy in Love – Beyonce

      1
  22. ?

    Dette er skuespill assa!! slapp av litt da✋?

  23. Helen

    Ønsket at Vilde ikke skulle like William, for da kunne Noora ha vært bedre kjent med han 🙂 synes jeg da

    • ???

      Ja mn det må bli litt ekstra drama?

      1
  24. Frida

    Det kan ALDRI og da mener jeg ALDRI bli slutt mellom Noora og William! De er meant to be! Jeg tror serien mister nesten alle følgerne hvis det blir slutt mellom de.. Jeg elsker SKAM over alt, og jeg klikker meg inn på siden her fflere ganger for dagen, selv om dert er pause. Kan ikke vente til det er tilbake igjen! <3 Hadde også vært fantastisk om det ble noe mellom Chris og Eva!

    1
  25. Skam er skam?

    Seks dager igjen, nå!??❤️

  26. Mathias

    Tror ikke hun skal flytte inn tror ikke hun har så mange ting og bære på

  27. Fan

    Fy f e liker denne serien

    Og e e 13??

    Men nesten ALLE i klassen ser på den❤️

  28. 4-5 dager igjen!

    IKKE LENGE IGJEN NÅ FOLKS!!!!!!!!!

  29. ruthiana

    åi så søt dere er, ja

  30. Nora

    Nå er ventetiden heldigvis snart over. Jeg klarer snart ikke å vente lenger, jeg tror ikke jeg kommer til å få sove i helgen. -skamfan (PS: Ja, eg heter faktisk Nora, jeg er ikke en av de som bruker skam-karakterene’s navn) «blunkefjes»

  31. enig med deg nathlie!

    åååå det er på mandag! åååå eg klarer nesten ikkje å vente O_O

  32. Josefine

    Blir det ny sesong eller fortsetter Nora?

  33. Omg What is going to happend

    Omggggg!!!!!!!
    Det kommer jo sesong 3 hva er det som kommer til å skje med William han er jo i 3 det er siste året hans der på nissen?????

  34. teamnilliam

    jeg har en liten følelse at William er utro selvom de er sykt søte sammen, fordi i sesong 2 sin promo på vg eller no, våkner noora naken med masse andre damer i et rom, også kommer william inn etterpå, har noen av dere sett det, men jeg håper virkelig ikke at de ikke blir et par, de har den mest kuleste kjemien !!

    • Sigurd og Karoline

      Jeg er helt enig, kansje han er utro, men han er jo veldig glad i henne? Håper kjemien holder seg kul sånn at skam holder seg spenennde å se på:)

  35. mia

    er der russebuksa han har på?

  36. SKAM ELSKER

    hei! Jeg tror at noora flytter inn til william for wiliam bor jo alene og noora bor i jo kolektiv!

  37. Skam❤️

    Eg håper Nora flytter inn til Wiliam og at det sjer noko drama❤️❤️❤️❤️❤️

  38. Sigurd og Karoline

    Tror dere de sexer eller at de bare kysser masse? For jeg tror Nora er jåmfru, og wiliam er kanskje ikke klar for sexing i nytt forhold?

  39. Anonym

    hva vil venninnene hennes si omg!!!!!!!