Jeg trodde aldri Noora skulle bli sånn…og hva skjer med klærene til William?
Skam_nr1_fan
Umg!
T
Leste i et intervju at produsentene av Skam ikke ville uttale seg om hva den røde buksa til William betyr – noe de tydeligvis hadde fått mange spørsmål om… ER DET IKKE ÅPENBART AT DET ER FORDI HAN ER RUSS!? Lol.
Skammelig
Liker det faktum at flertallet av de som ser på serien liker at Noora lot seg manipulere av en drittsekk, men velger å se bort ifra det fordi han er fin hahahahhahhhaa
Snoopy
Whaaaaat is happening!? Helt t 18. Apri!? Men egt håpe æ William blir en bedre pers av å Vær sammen med Noora. For om han messe me hu da så messe han t live mitt assa. Da blir d sykt drama. Ikke at d ikke e d fra før. Men ka skjer me Vilde? Hu kjæm jo t æ frik ut no. Again: Drama!
LillieTheQueen
Søte de er❤️
Marit
Er det INGEN her som tenker samme tanke som meg om at den siste videoen er VILDES MARERITT første natt etter hun ble vitne til at Noora og William kysset????!!! Han har jo på seg russebukse og SKAM-redaksjonen har aldri latt oss se inn i framtiden på noe annet vis før (bortsett fra teaseren til sesong 2)!!!
En fangirl
Fifty Shades Of Grey!!!
!!!!!
Skam suger
!!!!'
Skam suger
Hei?
De sider at skam er veldig populær, at de skal lage tredje sesong:)
Frida
Oy det va rart og se de sammen men de paste sammen??????
Jenta som ikke holder ut lenger❤️
Omg holder nesten ikke ut å vente?? Elsker SKAM❤️? Husk bare 8 dager til det begynner igjen❤️❤️ Noen andre som teller ned???
Danny
aprilsnarr
Skamfan
Flere en meg som ikke får sett videoen?
Samme
Stopper når man ser ansiktet til Noora i sånn nærbilde?
M+N=❤️
Hæ seriøst 18 april !!! Jeg er for***ana
Jeg er 11 år gammel.
Se på dere! Dere kjefter å krangler med hverandre pga en serie? Jeg forstår godt at dere har deres meninger, og jeg synes det er bra at dere deler dem med de andre. Men F.eks Anna sine kommentarer, jeg er ikke helt enig med henne men jeg begynner fortsatt ikke å kritisere henne for det hun mener og sier! OG DET BURDE FHAEN MEG IKKE DERE HELLER FOLKENS! Jeg synes det er trist at det er så mange som blir sure pga noen andres meninger 🙁 Norge er et land med ytringsfrihet, noe som betyr at vi kan gjøre stort sett hva vi vil, men det betyr fortsatt ikke at vi skal gjøre det, bare at vi KAN! Jeg skjemmes egt over de eldre her (16-17 åringene), de skal jo liksom være eksempler for de som er yngre? Dere er mere som de som trenger et eksempel… Jeg er 11 år, jeg har skrevet dette her. Jeg mente ikke at dette skulle få noen til å føle seg slemme elns. Bare at dere burde passe på hva som kommer ut av de føqings munnene deres, før dere ødelegger image deres! Takk for meg.
Meg?
Men hvis Noora flytter ut hva med Eskild!!!?
Ylva
OMG!! de er så søte sammen! ( Hjerteøyne) OMG!! Gleder meg son til neste episode!
Nora
Hadde vært sykt gøy om de flyttet sammen❤️ Hadde vært fint om vi ikke måtte vente så lenge til neste gang 😉 er så spennene
helloitsme
Tusen
Ellen
Elsker skam! ?〰?
Utålmodig
Nå holder jeg snart ikke ut lenger!! Begynner å få overdose på dette klippet etter å ha sett det ca 1000 ganger…. Tror jeg har sett for meg alle mulige scenarier på fortsettelsen, men tipper at skam-skaperne er mer kreative enn meg. Gleder meg til neste uke!!
??
??
Sander
Tror Noora innser at hun er dum og forlater William på flekken
Nora
Vet noen hva den sangen der heter?
Nora
Vet noen hva sangen heter?
R
Crazy in Love – Beyonce
?
Dette er skuespill assa!! slapp av litt da✋?
Helen
Ønsket at Vilde ikke skulle like William, for da kunne Noora ha vært bedre kjent med han 🙂 synes jeg da
???
Ja mn det må bli litt ekstra drama?
Frida
Det kan ALDRI og da mener jeg ALDRI bli slutt mellom Noora og William! De er meant to be! Jeg tror serien mister nesten alle følgerne hvis det blir slutt mellom de.. Jeg elsker SKAM over alt, og jeg klikker meg inn på siden her fflere ganger for dagen, selv om dert er pause. Kan ikke vente til det er tilbake igjen! <3 Hadde også vært fantastisk om det ble noe mellom Chris og Eva!
Skam er skam?
Seks dager igjen, nå!??❤️
Mathias
Tror ikke hun skal flytte inn tror ikke hun har så mange ting og bære på
Fan
Fy f e liker denne serien
Og e e 13??
Men nesten ALLE i klassen ser på den❤️
4-5 dager igjen!
IKKE LENGE IGJEN NÅ FOLKS!!!!!!!!!
Fis
Sang?
ruthiana
så søt, ja
ruthiana
åi så søt dere er, ja
SKAM
gleder meg sykt:)
Tuva
Sang?
Marcus
lol
Nora
Nå er ventetiden heldigvis snart over. Jeg klarer snart ikke å vente lenger, jeg tror ikke jeg kommer til å få sove i helgen. -skamfan (PS: Ja, eg heter faktisk Nora, jeg er ikke en av de som bruker skam-karakterene’s navn) «blunkefjes»
enig med deg nathlie!
åååå det er på mandag! åååå eg klarer nesten ikkje å vente O_O
Josefine
Blir det ny sesong eller fortsetter Nora?
Omg What is going to happend
Omggggg!!!!!!!
Det kommer jo sesong 3 hva er det som kommer til å skje med William han er jo i 3 det er siste året hans der på nissen?????
teamnilliam
jeg har en liten følelse at William er utro selvom de er sykt søte sammen, fordi i sesong 2 sin promo på vg eller no, våkner noora naken med masse andre damer i et rom, også kommer william inn etterpå, har noen av dere sett det, men jeg håper virkelig ikke at de ikke blir et par, de har den mest kuleste kjemien !!
Sigurd og Karoline
Jeg er helt enig, kansje han er utro, men han er jo veldig glad i henne? Håper kjemien holder seg kul sånn at skam holder seg spenennde å se på:)
mia
er der russebuksa han har på?
SKAM ELSKER
hei! Jeg tror at noora flytter inn til william for wiliam bor jo alene og noora bor i jo kolektiv!
Skam❤️
Eg håper Nora flytter inn til Wiliam og at det sjer noko drama❤️❤️❤️❤️❤️
Sigurd og Karoline
Eg og <3
Love skam❤️
Enig
Sigurd og Karoline
Tror dere de sexer eller at de bare kysser masse? For jeg tror Nora er jåmfru, og wiliam er kanskje ikke klar for sexing i nytt forhold?
Jeg trodde aldri Noora skulle bli sånn…og hva skjer med klærene til William?
Umg!
Leste i et intervju at produsentene av Skam ikke ville uttale seg om hva den røde buksa til William betyr – noe de tydeligvis hadde fått mange spørsmål om… ER DET IKKE ÅPENBART AT DET ER FORDI HAN ER RUSS!? Lol.
Liker det faktum at flertallet av de som ser på serien liker at Noora lot seg manipulere av en drittsekk, men velger å se bort ifra det fordi han er fin hahahahhahhhaa
Whaaaaat is happening!? Helt t 18. Apri!? Men egt håpe æ William blir en bedre pers av å Vær sammen med Noora. For om han messe me hu da så messe han t live mitt assa. Da blir d sykt drama. Ikke at d ikke e d fra før. Men ka skjer me Vilde? Hu kjæm jo t æ frik ut no. Again: Drama!
Søte de er❤️
Er det INGEN her som tenker samme tanke som meg om at den siste videoen er VILDES MARERITT første natt etter hun ble vitne til at Noora og William kysset????!!! Han har jo på seg russebukse og SKAM-redaksjonen har aldri latt oss se inn i framtiden på noe annet vis før (bortsett fra teaseren til sesong 2)!!!
Fifty Shades Of Grey!!!
Skam suger
Skam suger
De sider at skam er veldig populær, at de skal lage tredje sesong:)
Oy det va rart og se de sammen men de paste sammen??????
Omg holder nesten ikke ut å vente?? Elsker SKAM❤️? Husk bare 8 dager til det begynner igjen❤️❤️ Noen andre som teller ned???
aprilsnarr
Flere en meg som ikke får sett videoen?
Stopper når man ser ansiktet til Noora i sånn nærbilde?
Hæ seriøst 18 april !!! Jeg er for***ana
Se på dere! Dere kjefter å krangler med hverandre pga en serie? Jeg forstår godt at dere har deres meninger, og jeg synes det er bra at dere deler dem med de andre. Men F.eks Anna sine kommentarer, jeg er ikke helt enig med henne men jeg begynner fortsatt ikke å kritisere henne for det hun mener og sier! OG DET BURDE FHAEN MEG IKKE DERE HELLER FOLKENS! Jeg synes det er trist at det er så mange som blir sure pga noen andres meninger 🙁 Norge er et land med ytringsfrihet, noe som betyr at vi kan gjøre stort sett hva vi vil, men det betyr fortsatt ikke at vi skal gjøre det, bare at vi KAN! Jeg skjemmes egt over de eldre her (16-17 åringene), de skal jo liksom være eksempler for de som er yngre? Dere er mere som de som trenger et eksempel… Jeg er 11 år, jeg har skrevet dette her. Jeg mente ikke at dette skulle få noen til å føle seg slemme elns. Bare at dere burde passe på hva som kommer ut av de føqings munnene deres, før dere ødelegger image deres! Takk for meg.
Men hvis Noora flytter ut hva med Eskild!!!?
OMG!! de er så søte sammen! ( Hjerteøyne) OMG!! Gleder meg son til neste episode!
Hadde vært sykt gøy om de flyttet sammen❤️ Hadde vært fint om vi ikke måtte vente så lenge til neste gang 😉 er så spennene
Tusen
Elsker skam! ?〰?
Nå holder jeg snart ikke ut lenger!! Begynner å få overdose på dette klippet etter å ha sett det ca 1000 ganger…. Tror jeg har sett for meg alle mulige scenarier på fortsettelsen, men tipper at skam-skaperne er mer kreative enn meg. Gleder meg til neste uke!!
??
Tror Noora innser at hun er dum og forlater William på flekken
Vet noen hva den sangen der heter?
Vet noen hva sangen heter?
Crazy in Love – Beyonce
Dette er skuespill assa!! slapp av litt da✋?
Ønsket at Vilde ikke skulle like William, for da kunne Noora ha vært bedre kjent med han 🙂 synes jeg da
Ja mn det må bli litt ekstra drama?
Det kan ALDRI og da mener jeg ALDRI bli slutt mellom Noora og William! De er meant to be! Jeg tror serien mister nesten alle følgerne hvis det blir slutt mellom de.. Jeg elsker SKAM over alt, og jeg klikker meg inn på siden her fflere ganger for dagen, selv om dert er pause. Kan ikke vente til det er tilbake igjen! <3 Hadde også vært fantastisk om det ble noe mellom Chris og Eva!
Seks dager igjen, nå!??❤️
Tror ikke hun skal flytte inn tror ikke hun har så mange ting og bære på
Fy f e liker denne serien
Og e e 13??
Men nesten ALLE i klassen ser på den❤️
IKKE LENGE IGJEN NÅ FOLKS!!!!!!!!!
Sang?
så søt, ja
åi så søt dere er, ja
gleder meg sykt:)
Sang?
lol
Nå er ventetiden heldigvis snart over. Jeg klarer snart ikke å vente lenger, jeg tror ikke jeg kommer til å få sove i helgen. -skamfan (PS: Ja, eg heter faktisk Nora, jeg er ikke en av de som bruker skam-karakterene’s navn) «blunkefjes»
åååå det er på mandag! åååå eg klarer nesten ikkje å vente O_O
Blir det ny sesong eller fortsetter Nora?
Omggggg!!!!!!!
Det kommer jo sesong 3 hva er det som kommer til å skje med William han er jo i 3 det er siste året hans der på nissen?????
jeg har en liten følelse at William er utro selvom de er sykt søte sammen, fordi i sesong 2 sin promo på vg eller no, våkner noora naken med masse andre damer i et rom, også kommer william inn etterpå, har noen av dere sett det, men jeg håper virkelig ikke at de ikke blir et par, de har den mest kuleste kjemien !!
Jeg er helt enig, kansje han er utro, men han er jo veldig glad i henne? Håper kjemien holder seg kul sånn at skam holder seg spenennde å se på:)
er der russebuksa han har på?
hei! Jeg tror at noora flytter inn til william for wiliam bor jo alene og noora bor i jo kolektiv!
Eg håper Nora flytter inn til Wiliam og at det sjer noko drama❤️❤️❤️❤️❤️
Eg og <3
Enig
Tror dere de sexer eller at de bare kysser masse? For jeg tror Nora er jåmfru, og wiliam er kanskje ikke klar for sexing i nytt forhold?
hva vil venninnene hennes si omg!!!!!!!