jeg er glad de ble sammen fordi nå blir det drit mye drama
anonym
wææ, losing mah mind az, klarere ikke vente!!!<3<3<3<3
Sofie
Hei. Jeg er 12 år og når jeg leste disse komentarene tenkte jeg bare shiit de har fritidsproblemer ass må krangle på nett for å ha noe å gjøre liksom. Uff høres kjedelig ut.
Men uansett ville bare si at jeg eeelllsskkkeeeeeerrrrr skam!!<3 Og bare elsker noora og William de passer så godt sammen har altid hadd en feeling på at de to kom til å bli sammen<3
Kjernekaren fra h
Er du 12, du har vel ikke uant med kunnskap om det som foregår her har du?
TirHil
Unødvendi komentar. Dlle kan se på «Skam» skam uansett om man e 12 år eller 90 før fan!
(#NorlæningFørDæmSomIkkjeFordtoD! ✌)
William + Noora
Håper de holder sammen!!!
??
Det kan være ?????????
Nora er sykt awesome, liz W er helt ok liz
Max
Er jeg den eneste gutten her?
Magnus
nei
M
Noora og William må forbli sammen! Alle forventer at «playeren» William vil ditche Noora, derfor hadde det vært nice hvis han faktisk ikke gjorde det. Men heller at Noora fikk frem det beste i han, og at han får frem det beste i henne. At William er det motsatte av det alle forventer. Perfekt <3
Camilla
Jaaaa ❤❤❤
Lille meg
Heier på William & Noora. I et samfunn som ellers er så fordømmende overfor andre mennesker, hadde dette vært et godt eksempel overfor alle seere – at man ikke skal skue hunden på hårene – hvis William viser seg å være en grepa kar.
Camilla
Enig!!
Milla
E9
❤️
Noorhelm❤️ La de forbli sammen!!!
Lily
Omg jeg døde dere to et så elsk
Maren?
Dere fordi det ikke kommer noe ut på lørdag nå så kan det jo være at den episoden skal vare lenger???
thea
neeei, ikke pause 🙁
thea
Kan dere ikke poste litt behind the scenes?
SKAM
Nei dessverre så kan vi ikke det, men bare vent å se det blir veldig bra.
Camilla
Åååå, håper Nora og William holder sammen!!!! Men får vondt av Vilde, håper Nora får forklart seg og Vilde forstår. Vilde trenger ikke fler bekymringer, hun har nok med selvbildet i utgangspunktet. Klikker hvis vennegjengen splittes, dette må de finne ut av!!!
:D
Enig jeg liker whilliam men vennegjengen må ikke splittes
Noora+Willhelm = sant
Chipper de to!!?
Elise
Kjære SKAM er alle de som går i 1, 2 og 3 97, 98 og 99?
PS: for hvis de er det så skal jo William og Cris/Cristoffer være russ i år på ekte å sannsynligvis alle de andre 3 åringene.??? please svar.
William og Nora
Enig ass
Jen
Det jeg lurer aller mest på nå, er når Noora skal begynne å følge William på Insta ??
TA ET HINT DA!
De sitter jo i en kjeller!
Sikkert i kjelleren på skolen eller noe!?
Better Not Be!!
Okay! Jeg må bare få en ting klart! Hvis resten av denne sesongen skal være om at Noora og William kliner så blir jeg pissed!
Skam-fan
Ja men hva med Ingrid?
Hun ligger sikkert hjemme og gråter.
jeg bare viste at hun likte han jenter liker gutter som er selvsikkere.
Jaddasååå
Noen som vet hva sangen heter?
Glem det
Nvm
@@@
Jeg tror det kunne vært litt gøy hvis sesong 3 fulgte William, han har tydeligvis en historie. Hvis han og Noora blir sammen kunne vi på den måten også se mer av henne, og det er jo skikkelig gøy! Jeg lurer litt på hva det er William holde på med med de guttene på Handelsgym, det vil jeg veldig gjerne vite mer om (kanskje han kan fortelle det til Noora)…
Lara
Like OMFG goals af? Sang?
Helene
12 days again!! Kan ikkje vente med å se utviklingen til Noora og William – let them be together forever ❤️❤️❤️
Trine
oh.my.god !!
Heidi
Heslig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan det komme ut en i dag???????????????
Hællæ
Hvorfor er det så mye pauser ?!
Krangle litt mer da jeg tror ikke at folka er helt lei enda!
Folkens chill litt da dere krangler om dritt dette er et kommentarfelt as!
Embla
I love YOU, I hate YOU, I hate THAT i love YOU? Sikkert sånn Noora har det ❤️❤️
Angelina
?????
ingen hverdag uten skam
å herregud… har skam abstinenser her.. noen andre?????
????
JAAA!! Klarer ikke vente meeeer ??????❤️❤️❤️???
sang
Hva heter sangen??
Tine
Det er en versjon av Crazy in love fra Beyonce.
Fan av Noora! My love!
hey! jeg har samme genser som Noora! omg! starstruck! ÆÆÆÆÆÆ! Fy fader! Jeg er heftig kul nå ass! ÆÆÆÆ!
08.04.16
Jeg kan se hvorfor folk synes de er søte sammen og shipper dem, men jeg ser kun at vi har fått enda en Christian Grey eller Edvard Cullen. Han er kanskje kjekk ja og har vist en litt bedre side, men han har ikke behandlet andre jenter bra og en vanskelig fortid kan ikke rettferdiggjøre det. Ja, Nora kunne ha stoppet det, men han var utrolig pågående og spilte bevisst på samvittigheten hennes. Det er ikke sjarmerende eller flørtende å snakke slik til noen. Han har forandret seg til det bedre, men likevel kan jeg ikke fordra måten han snakker til henne på. «Du må faen meg være blid», «ikke vær så sur», det er ikke sånn man snakker til noen. Jeg er også utrolig lei av denne klisjeen med at good girl møter bad boy, og forandrer ham. Kan vi ikke få en gang skyld få se at det ikke er unormalt å ikke ha kjæreste i en alder av 16, og at gutter som er pågående ikke er sjarmerende? Han har forandret seg, men det er ikke nok. Selv om han kanskje oppfører seg bedre mot henne er det ikke særlig sjarmerende hvordan han tenker om og ser ned på andre jenter.
Og hvorfor kan vi ikke få en gangs skyld se et tilfelle der jenta går etter gutten? Er så lei av at i alle serier er det alltid gutten som går etter jenta. Jeg har opplevd det, men som oftest har jeg tatt kontakt selv og gjort gutten interessert. Han jeg er sammen med nå var veldig sjenert, så jeg måtte ta initiativet. Hvorfor får vi aldri se det i serier?
Utenfor målgruppen
Folk tar dette for seriøst. Dette er en serie, så folk må slutte og sammenligne med at dette viser et dårlig «bilde» for unge mennesker om at det er greit å velge «slemme» gutter. Selv om det er mange utenfor målgruppen som ser på denne serien, tror jeg de er oppegående nok til å skjønne forksjellen mellom det fiktive og det ekte.
Det jeg er lei av er at William skal få all skylden. Greit, han oppførte seg dust mot Vilde, men er jo tydelig at det er mye mer som ligger bak. Folk dømmer han uten å vite alt. Og det med at han utnytter Noora og tvinger henne til ting? Hun er like mye med på leken selv. Hun kunne bare ha unngått og svart på meldingene hans, men hun er jo åpenbart interessert i han, og klarer ikke å motstå han. Hun har valgt det helt selv å være med på leken, som William sier.
Jeg gleder meg meg til å se mer av disse to, og håper vi får vite litt mer om begges bakgrunn.
Heia Noorhelm!
yo
enig!
?? sadgirl123
ÅÅÅÅ klarer ikke vente mer joo ??????????
Voice of reason
Word!
Williamlover
Jeg gleder meg veldig til skam starter igjen! Jeg er fan av skam!
dsfeffff
Ærlig talt folkens! Kommentarfeltet er laget for at folk skal kunne si sin mening og komme opp med delte meninger!!! Da kan ikke dere dømme dem for at de synes noe annet en deg selv! De fleste som ser på skam er i 17 års alderen! Og jeg er 13, og allikavel er jeg mer moden enn dere, og klarer å la være å diskutere og kalle folk stygge ting! Bare fordi de har andre meninger!
Det er det samme som at jeg skulle sagt «jeg vil ha Donald Trump som president» (jeg vil ikke det altså), og blitt «mobbet» for det!
?Tenk dere om før dere skriver ting på nettet
ÅÅÅ
røde buksene til william????
Optimisten sjæl
Satser på at det er aprilfools 🙂
stay strong, loves.
bare 3 dager tilll
??
Hva heter sangen???
:(
10 dager til:(
Meg vel
Håper de flytter inn sammen!
Sangnavn
Sangen heter Crazy in Love (50 shades of grey)
Sadface
Kommer ikke episode 6???? Er jo hver fredag
Dølly Duck
Kjipt å vente på ny episode! Bra serie men slår ikke Asylet, fox g og moti brøstet.
Til alle dere som tror dette er reality/doku: det er det ikke. Så bare slapp av og chill an eller pigg ner te byn og sjell ud Torfinn Nag for det han gjorde i 7søstre 😉
Zana(?) er den kuleste karakteren, neste sesong bør handle om henne for de der norske jentene er jo dritdølle!
Russeknute: se alle skam episodene uten hijab sammen med en blind mann og en lesbisk kvinne.
Emily
Er jeg den eneste som tror at Noora kommer til å flytte inn til William? ??
sofie
det å vente på neste episode er nesten tortur, mn det går greit, mn gaaaaaaah Nora og Wilhelm assa og stakkar vilde
jeg er glad de ble sammen fordi nå blir det drit mye drama
wææ, losing mah mind az, klarere ikke vente!!!<3<3<3<3
Hei. Jeg er 12 år og når jeg leste disse komentarene tenkte jeg bare shiit de har fritidsproblemer ass må krangle på nett for å ha noe å gjøre liksom. Uff høres kjedelig ut.
Men uansett ville bare si at jeg eeelllsskkkeeeeeerrrrr skam!!<3 Og bare elsker noora og William de passer så godt sammen har altid hadd en feeling på at de to kom til å bli sammen<3
Er du 12, du har vel ikke uant med kunnskap om det som foregår her har du?
Unødvendi komentar. Dlle kan se på «Skam» skam uansett om man e 12 år eller 90 før fan!
(#NorlæningFørDæmSomIkkjeFordtoD! ✌)
Håper de holder sammen!!!
Det kan være ?????????
Nora er sykt awesome, liz W er helt ok liz
Er jeg den eneste gutten her?
nei
Noora og William må forbli sammen! Alle forventer at «playeren» William vil ditche Noora, derfor hadde det vært nice hvis han faktisk ikke gjorde det. Men heller at Noora fikk frem det beste i han, og at han får frem det beste i henne. At William er det motsatte av det alle forventer. Perfekt <3
Jaaaa ❤❤❤
Heier på William & Noora. I et samfunn som ellers er så fordømmende overfor andre mennesker, hadde dette vært et godt eksempel overfor alle seere – at man ikke skal skue hunden på hårene – hvis William viser seg å være en grepa kar.
Enig!!
E9
Noorhelm❤️ La de forbli sammen!!!
Omg jeg døde dere to et så elsk
Dere fordi det ikke kommer noe ut på lørdag nå så kan det jo være at den episoden skal vare lenger???
neeei, ikke pause 🙁
Kan dere ikke poste litt behind the scenes?
Nei dessverre så kan vi ikke det, men bare vent å se det blir veldig bra.
Åååå, håper Nora og William holder sammen!!!! Men får vondt av Vilde, håper Nora får forklart seg og Vilde forstår. Vilde trenger ikke fler bekymringer, hun har nok med selvbildet i utgangspunktet. Klikker hvis vennegjengen splittes, dette må de finne ut av!!!
Enig jeg liker whilliam men vennegjengen må ikke splittes
Chipper de to!!?
Kjære SKAM er alle de som går i 1, 2 og 3 97, 98 og 99?
PS: for hvis de er det så skal jo William og Cris/Cristoffer være russ i år på ekte å sannsynligvis alle de andre 3 åringene.??? please svar.
Enig ass
Det jeg lurer aller mest på nå, er når Noora skal begynne å følge William på Insta ??
De sitter jo i en kjeller!
Sikkert i kjelleren på skolen eller noe!?
Okay! Jeg må bare få en ting klart! Hvis resten av denne sesongen skal være om at Noora og William kliner så blir jeg pissed!
Ja men hva med Ingrid?
Hun ligger sikkert hjemme og gråter.
jeg bare viste at hun likte han jenter liker gutter som er selvsikkere.
Noen som vet hva sangen heter?
Nvm
Jeg tror det kunne vært litt gøy hvis sesong 3 fulgte William, han har tydeligvis en historie. Hvis han og Noora blir sammen kunne vi på den måten også se mer av henne, og det er jo skikkelig gøy! Jeg lurer litt på hva det er William holde på med med de guttene på Handelsgym, det vil jeg veldig gjerne vite mer om (kanskje han kan fortelle det til Noora)…
Like OMFG goals af? Sang?
12 days again!! Kan ikkje vente med å se utviklingen til Noora og William – let them be together forever ❤️❤️❤️
oh.my.god !!
Heslig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan det komme ut en i dag???????????????
Hvorfor er det så mye pauser ?!
Folkens chill litt da dere krangler om dritt dette er et kommentarfelt as!
I love YOU, I hate YOU, I hate THAT i love YOU? Sikkert sånn Noora har det ❤️❤️
?????
å herregud… har skam abstinenser her.. noen andre?????
JAAA!! Klarer ikke vente meeeer ??????❤️❤️❤️???
Hva heter sangen??
Det er en versjon av Crazy in love fra Beyonce.
hey! jeg har samme genser som Noora! omg! starstruck! ÆÆÆÆÆÆ! Fy fader! Jeg er heftig kul nå ass! ÆÆÆÆ!
Jeg kan se hvorfor folk synes de er søte sammen og shipper dem, men jeg ser kun at vi har fått enda en Christian Grey eller Edvard Cullen. Han er kanskje kjekk ja og har vist en litt bedre side, men han har ikke behandlet andre jenter bra og en vanskelig fortid kan ikke rettferdiggjøre det. Ja, Nora kunne ha stoppet det, men han var utrolig pågående og spilte bevisst på samvittigheten hennes. Det er ikke sjarmerende eller flørtende å snakke slik til noen. Han har forandret seg til det bedre, men likevel kan jeg ikke fordra måten han snakker til henne på. «Du må faen meg være blid», «ikke vær så sur», det er ikke sånn man snakker til noen. Jeg er også utrolig lei av denne klisjeen med at good girl møter bad boy, og forandrer ham. Kan vi ikke få en gang skyld få se at det ikke er unormalt å ikke ha kjæreste i en alder av 16, og at gutter som er pågående ikke er sjarmerende? Han har forandret seg, men det er ikke nok. Selv om han kanskje oppfører seg bedre mot henne er det ikke særlig sjarmerende hvordan han tenker om og ser ned på andre jenter.
Og hvorfor kan vi ikke få en gangs skyld se et tilfelle der jenta går etter gutten? Er så lei av at i alle serier er det alltid gutten som går etter jenta. Jeg har opplevd det, men som oftest har jeg tatt kontakt selv og gjort gutten interessert. Han jeg er sammen med nå var veldig sjenert, så jeg måtte ta initiativet. Hvorfor får vi aldri se det i serier?
Folk tar dette for seriøst. Dette er en serie, så folk må slutte og sammenligne med at dette viser et dårlig «bilde» for unge mennesker om at det er greit å velge «slemme» gutter. Selv om det er mange utenfor målgruppen som ser på denne serien, tror jeg de er oppegående nok til å skjønne forksjellen mellom det fiktive og det ekte.
Det jeg er lei av er at William skal få all skylden. Greit, han oppførte seg dust mot Vilde, men er jo tydelig at det er mye mer som ligger bak. Folk dømmer han uten å vite alt. Og det med at han utnytter Noora og tvinger henne til ting? Hun er like mye med på leken selv. Hun kunne bare ha unngått og svart på meldingene hans, men hun er jo åpenbart interessert i han, og klarer ikke å motstå han. Hun har valgt det helt selv å være med på leken, som William sier.
Jeg gleder meg meg til å se mer av disse to, og håper vi får vite litt mer om begges bakgrunn.
Heia Noorhelm!
enig!
ÅÅÅÅ klarer ikke vente mer joo ??????????
Word!
Jeg gleder meg veldig til skam starter igjen! Jeg er fan av skam!
Ærlig talt folkens! Kommentarfeltet er laget for at folk skal kunne si sin mening og komme opp med delte meninger!!! Da kan ikke dere dømme dem for at de synes noe annet en deg selv! De fleste som ser på skam er i 17 års alderen! Og jeg er 13, og allikavel er jeg mer moden enn dere, og klarer å la være å diskutere og kalle folk stygge ting! Bare fordi de har andre meninger!
Det er det samme som at jeg skulle sagt «jeg vil ha Donald Trump som president» (jeg vil ikke det altså), og blitt «mobbet» for det!
?Tenk dere om før dere skriver ting på nettet
røde buksene til william????
Satser på at det er aprilfools 🙂
bare 3 dager tilll
Hva heter sangen???
10 dager til:(
Håper de flytter inn sammen!
Sangen heter Crazy in Love (50 shades of grey)
Kommer ikke episode 6???? Er jo hver fredag
Kjipt å vente på ny episode! Bra serie men slår ikke Asylet, fox g og moti brøstet.
Til alle dere som tror dette er reality/doku: det er det ikke. Så bare slapp av og chill an eller pigg ner te byn og sjell ud Torfinn Nag for det han gjorde i 7søstre 😉
Zana(?) er den kuleste karakteren, neste sesong bør handle om henne for de der norske jentene er jo dritdølle!
Russeknute: se alle skam episodene uten hijab sammen med en blind mann og en lesbisk kvinne.
Er jeg den eneste som tror at Noora kommer til å flytte inn til William? ??
det å vente på neste episode er nesten tortur, mn det går greit, mn gaaaaaaah Nora og Wilhelm assa og stakkar vilde
De passer sammen!!