900 kommentarer

  1. skam

    jeg er glad de ble sammen fordi nå blir det drit mye drama

  2. anonym

    wææ, losing mah mind az, klarere ikke vente!!!<3<3<3<3

  3. Sofie

    Hei. Jeg er 12 år og når jeg leste disse komentarene tenkte jeg bare shiit de har fritidsproblemer ass må krangle på nett for å ha noe å gjøre liksom. Uff høres kjedelig ut.
    Men uansett ville bare si at jeg eeelllsskkkeeeeeerrrrr skam!!<3 Og bare elsker noora og William de passer så godt sammen har altid hadd en feeling på at de to kom til å bli sammen<3

    1
    • Kjernekaren fra h

      Er du 12, du har vel ikke uant med kunnskap om det som foregår her har du?

      • TirHil

        Unødvendi komentar. Dlle kan se på «Skam» skam uansett om man e 12 år eller 90 før fan!
        (#NorlæningFørDæmSomIkkjeFordtoD! ✌)

  4. William + Noora

    Håper de holder sammen!!!

    1
  5. ??

    Det kan være ?????????
    Nora er sykt awesome, liz W er helt ok liz

    1
  6. Max

    Er jeg den eneste gutten her?

    1
    • Magnus

      nei

      1
  7. M

    Noora og William må forbli sammen! Alle forventer at «playeren» William vil ditche Noora, derfor hadde det vært nice hvis han faktisk ikke gjorde det. Men heller at Noora fikk frem det beste i han, og at han får frem det beste i henne. At William er det motsatte av det alle forventer. Perfekt <3

    1
    • Camilla

      Jaaaa ❤❤❤

      1
  8. Lille meg

    Heier på William & Noora. I et samfunn som ellers er så fordømmende overfor andre mennesker, hadde dette vært et godt eksempel overfor alle seere – at man ikke skal skue hunden på hårene – hvis William viser seg å være en grepa kar.

    2
  9. ❤️

    Noorhelm❤️ La de forbli sammen!!!

    1
  10. Lily

    Omg jeg døde dere to et så elsk

  11. Maren?

    Dere fordi det ikke kommer noe ut på lørdag nå så kan det jo være at den episoden skal vare lenger???

  12. thea

    neeei, ikke pause 🙁

  13. thea

    Kan dere ikke poste litt behind the scenes?

    • SKAM

      Nei dessverre så kan vi ikke det, men bare vent å se det blir veldig bra.

      1
  14. Camilla

    Åååå, håper Nora og William holder sammen!!!! Men får vondt av Vilde, håper Nora får forklart seg og Vilde forstår. Vilde trenger ikke fler bekymringer, hun har nok med selvbildet i utgangspunktet. Klikker hvis vennegjengen splittes, dette må de finne ut av!!!

    1
    • :D

      Enig jeg liker whilliam men vennegjengen må ikke splittes

      1
  15. Noora+Willhelm = sant

    Chipper de to!!?

    1
  16. Elise

    Kjære SKAM er alle de som går i 1, 2 og 3 97, 98 og 99?
    PS: for hvis de er det så skal jo William og Cris/Cristoffer være russ i år på ekte å sannsynligvis alle de andre 3 åringene.??? please svar.

    1
  17. Jen

    Det jeg lurer aller mest på nå, er når Noora skal begynne å følge William på Insta ??

    1
  18. TA ET HINT DA!

    De sitter jo i en kjeller!

    Sikkert i kjelleren på skolen eller noe!?

    1
  19. Better Not Be!!

    Okay! Jeg må bare få en ting klart! Hvis resten av denne sesongen skal være om at Noora og William kliner så blir jeg pissed!

  20. Skam-fan

    Ja men hva med Ingrid?
    Hun ligger sikkert hjemme og gråter.
    jeg bare viste at hun likte han jenter liker gutter som er selvsikkere.

  21. Jaddasååå

    Noen som vet hva sangen heter?

  22. @@@

    Jeg tror det kunne vært litt gøy hvis sesong 3 fulgte William, han har tydeligvis en historie. Hvis han og Noora blir sammen kunne vi på den måten også se mer av henne, og det er jo skikkelig gøy! Jeg lurer litt på hva det er William holde på med med de guttene på Handelsgym, det vil jeg veldig gjerne vite mer om (kanskje han kan fortelle det til Noora)…

    1
  23. Lara

    Like OMFG goals af? Sang?

  24. Helene

    12 days again!! Kan ikkje vente med å se utviklingen til Noora og William – let them be together forever ❤️❤️❤️

  25. Heidi

    Heslig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan det komme ut en i dag???????????????

  26. Hællæ

    Hvorfor er det så mye pauser ?!

  27. Krangle litt mer da jeg tror ikke at folka er helt lei enda!

    Folkens chill litt da dere krangler om dritt dette er et kommentarfelt as!

  28. Embla

    I love YOU, I hate YOU, I hate THAT i love YOU? Sikkert sånn Noora har det ❤️❤️

  29. ingen hverdag uten skam

    å herregud… har skam abstinenser her.. noen andre?????

    • ????

      JAAA!! Klarer ikke vente meeeer ??????❤️❤️❤️???

    • Tine

      Det er en versjon av Crazy in love fra Beyonce.

  30. Fan av Noora! My love!

    hey! jeg har samme genser som Noora! omg! starstruck! ÆÆÆÆÆÆ! Fy fader! Jeg er heftig kul nå ass! ÆÆÆÆ!

  31. 08.04.16

    Jeg kan se hvorfor folk synes de er søte sammen og shipper dem, men jeg ser kun at vi har fått enda en Christian Grey eller Edvard Cullen. Han er kanskje kjekk ja og har vist en litt bedre side, men han har ikke behandlet andre jenter bra og en vanskelig fortid kan ikke rettferdiggjøre det. Ja, Nora kunne ha stoppet det, men han var utrolig pågående og spilte bevisst på samvittigheten hennes. Det er ikke sjarmerende eller flørtende å snakke slik til noen. Han har forandret seg til det bedre, men likevel kan jeg ikke fordra måten han snakker til henne på. «Du må faen meg være blid», «ikke vær så sur», det er ikke sånn man snakker til noen. Jeg er også utrolig lei av denne klisjeen med at good girl møter bad boy, og forandrer ham. Kan vi ikke få en gang skyld få se at det ikke er unormalt å ikke ha kjæreste i en alder av 16, og at gutter som er pågående ikke er sjarmerende? Han har forandret seg, men det er ikke nok. Selv om han kanskje oppfører seg bedre mot henne er det ikke særlig sjarmerende hvordan han tenker om og ser ned på andre jenter.

    Og hvorfor kan vi ikke få en gangs skyld se et tilfelle der jenta går etter gutten? Er så lei av at i alle serier er det alltid gutten som går etter jenta. Jeg har opplevd det, men som oftest har jeg tatt kontakt selv og gjort gutten interessert. Han jeg er sammen med nå var veldig sjenert, så jeg måtte ta initiativet. Hvorfor får vi aldri se det i serier?

    • Utenfor målgruppen

      Folk tar dette for seriøst. Dette er en serie, så folk må slutte og sammenligne med at dette viser et dårlig «bilde» for unge mennesker om at det er greit å velge «slemme» gutter. Selv om det er mange utenfor målgruppen som ser på denne serien, tror jeg de er oppegående nok til å skjønne forksjellen mellom det fiktive og det ekte.

      Det jeg er lei av er at William skal få all skylden. Greit, han oppførte seg dust mot Vilde, men er jo tydelig at det er mye mer som ligger bak. Folk dømmer han uten å vite alt. Og det med at han utnytter Noora og tvinger henne til ting? Hun er like mye med på leken selv. Hun kunne bare ha unngått og svart på meldingene hans, men hun er jo åpenbart interessert i han, og klarer ikke å motstå han. Hun har valgt det helt selv å være med på leken, som William sier.
      Jeg gleder meg meg til å se mer av disse to, og håper vi får vite litt mer om begges bakgrunn.
      Heia Noorhelm!

      1
    • ?? sadgirl123

      ÅÅÅÅ klarer ikke vente mer joo ??????????

  32. Williamlover

    Jeg gleder meg veldig til skam starter igjen! Jeg er fan av skam!

    1
  33. dsfeffff

    Ærlig talt folkens! Kommentarfeltet er laget for at folk skal kunne si sin mening og komme opp med delte meninger!!! Da kan ikke dere dømme dem for at de synes noe annet en deg selv! De fleste som ser på skam er i 17 års alderen! Og jeg er 13, og allikavel er jeg mer moden enn dere, og klarer å la være å diskutere og kalle folk stygge ting! Bare fordi de har andre meninger!
    Det er det samme som at jeg skulle sagt «jeg vil ha Donald Trump som president» (jeg vil ikke det altså), og blitt «mobbet» for det!

    ?Tenk dere om før dere skriver ting på nettet

  34. ÅÅÅ

    røde buksene til william????

  35. Optimisten sjæl

    Satser på at det er aprilfools 🙂

  36. stay strong, loves.

    bare 3 dager tilll

  37. Meg vel

    Håper de flytter inn sammen!

  38. Sangnavn

    Sangen heter Crazy in Love (50 shades of grey)

  39. Sadface

    Kommer ikke episode 6???? Er jo hver fredag

  40. Dølly Duck

    Kjipt å vente på ny episode! Bra serie men slår ikke Asylet, fox g og moti brøstet.
    Til alle dere som tror dette er reality/doku: det er det ikke. Så bare slapp av og chill an eller pigg ner te byn og sjell ud Torfinn Nag for det han gjorde i 7søstre 😉
    Zana(?) er den kuleste karakteren, neste sesong bør handle om henne for de der norske jentene er jo dritdølle!
    Russeknute: se alle skam episodene uten hijab sammen med en blind mann og en lesbisk kvinne.

  41. Emily

    Er jeg den eneste som tror at Noora kommer til å flytte inn til William? ??

  42. sofie

    det å vente på neste episode er nesten tortur, mn det går greit, mn gaaaaaaah Nora og Wilhelm assa og stakkar vilde

  43. Dama til Martinus Gunnarsen?❤️

    De passer sammen!!