900 kommentarer

  1. ro dere ned

    Sånn helt serr liksom, det er SKUESPILL!! dere må snart komme ut av fantasiverden og tenke litt realistisk.
    Dette skjer ikke i virkeligheten, dette skjer bak en tv skjerm, med manus og MAANGE opptak. så væær så snill, ikke lag så big deal ut av det. ja det er veldig bra at dere syntes serien er så bra at dere lever dere inn i det. Det er egentlig det som er meningen, det er jo det regissører prøver på.

    Men når det blir SÅ ille som det er nå, da er det nesten sykt. så ro dere ned. Noora er nok ikke så bitch i virkeligheten, det er karakteren hennes og hu har fått beskjed om å være sånn i serien.

    • DRA til helvete!

      du ØDLEGGER moroa!!!!!!????

    • boring!!

      kjedlig type du er’a

    • Slapp av du a

      Hva er greia, vi vet alt det, men det er jo så klart artig å følge med på dette selv om det er skuespill. Take a chill pill

  2. ada

    oki spøken er over, pliz kom tilbake

    • Haha

      D r ikke noe spøk da?

  3. Dakota

    Jævlig Nice❤?
    Men glede nå te å ser hvordan det blir Vilde og Noora?

  4. Noorhelm4ever

    Elsker noora og William!!!! De må aaaldri slå opp da slutter jeg å se på!!

    1
  5. Emma

    Jeg tror William har/hadde et veddemål med penetrator gutta om at han skulle ligge med Noora men at han kanskje fikk følelser for henne, selvom jeg håper han er oppriktig!!!!! Er så redd for at han fortsatt er sånn som han var i sesong 1

    1
  6. .........

    hallooooo det MÅ jo komme mer før 18. april.

  7. skam4E

    det er ikke 1. april lenger nå, så kan dere pliiiis legge ut mere.

  8. Andrea

    Er dette en aprilspøk? Trodde det først altså. Hvorfor pause egentlig og hvorfor bare ikke fortsette?

  9. emilie 11 år

    DETE ER BARE SÅ BRA!!!!!!!!!!!!jei startet å se på skam nå og jei elsker deT!!!!!!!! Jei vil også ha kjerste!! hilsen emilie 11 år:p

  10. Sofiee

    Noen som vet hva sangen heter?

  11. døende

    HALO, dette er ukult! Jeg er 19 år og fortjener å se med en gang. gamle mennesker kan ikke vente. de kan dø hvert øyeblikk.

  12. Hadet

    Mister interessen av å måtte vente så lenge 🙂

  13. ..

    ENDELIG. har faktisk ventet på at de skulle bli sammen lol. men dumt det er så lenge til neste episode 🙁 men de skal nok bare spille inn til neste… er så spent!

  14. Sandra

    HEI, YES, Endelig nå er Noora og William sammen>3

    1
  15. isabell

    jeg håper Noora har en plan for hva hun skal si til Vilde assa…

  16. My thoughts ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Jeg vet ikke det kan jo hende det er tull fordi det var jo aprilsnarr den dagen de la ut videoen og det er sånn cirka 70 % at de har Lurt oss og så er det sånn cirka 30 % at det er sant at jeg blir sammen men det er jo ikke sikkert så jeg er litt usikker dette her tale anrop orker orker ikke å skrive så mye så det står her nå men jeg håper at det er sant fordi da kommer det til å skje drama/krangling mellom Vilde og Nora noen andre her som har noe å si til denne kommentaren så bare streifer jeg håper å få noen svar fordi jeg elsker SKAM❤️❤️ Jeg håper at Det kommer flere episoder ps: ignored punktum mangelen

  17. Skam is the life ?

    De e så deilig å se William og Noora kline jeg har sett den filmen sånn 10 ganger nå !! PS. Love Noora. Noora + William = Sant !!?????

    1
  18. Ahmed Mohammed

    Når kommer det ny episode??

  19. S

    Jeg syntes de passer bra sammen, William har aldri prøvd så hardt på å få en jente før…

    1
  20. Hvorfor så lenge??

    Ahhh, klarer snart ikke å vente mer?? men heg vil hooke med Willhelm?

  21. Hei!

    Hei! Jeg syns alle SKAM-fans burde chille:))
    Takk for meg

  22. Skam fann på 100

    Jeg kan ikke vente såå lenge

  23. Nora-Amalie

    De passer ganske mye sammen spør du meg☺?? William et jo bare åå????så sykt kjekk? Noora er bare så sykt kul☺

  24. ?

    Jeg skjønner ikke hvorfor alle driver å sier at det blir dårligere? Og mange av de som komenterer er sånn 13 år, denne serien er ment for 16+. og alle tar det alt for seriøst.

  25. Ane?

    De er så søte sammen❤️ Gleder meg til neste episode!

  26. NNNNNEEEEEEIIIII

    DET ER IKKJE APRILSNARR!!!

  27. Nilliam 4 everr

    Dette er særiøst det beste som har skjedd meg

  28. Elise

    Koffer må SKAM begynne den 18 april?

  29. William

    Håper hun flytter inn til William?De er skikkelig søte sammen, perfekt par!

    1
  30. Elise

    Alle dere som driv å sir negative kommentarer slutt med det dere har ingen grunn til å være sur på Noora eller William eller skrive negative ting om dem eller rett og slett SKAM for Noora og William trenger ikke å være slik på ekte det er jo kun rollen deres som er sånn siden det er sånn det ble skrivd.
    PS: At SKAM skriv en sånn serie er jo bare for å underholde folk å for at folk skal bli irritert og nysgjerrig så ro dere ned det er jo bare et TV program ikke noe mer ikke noe mindre..!!!!?????

  31. Ingrid

    Det var en dårlig aprilsnar spøk…? Nesten 3 uker jo

  32. Meg

    ÆÆÆÆÆÆ!!! Det er jo SÅÅÅÅ SYYYYKT lenge til! D føltes ut som om d var FIR et år siden sist jo!

    1
  33. MM'er

    Håper Nora flyter inn til William

    1
  34. im in love with skam

    goals as fuck <3

    1
  35. Anna

    Kan ikke Jonas og Eva bli sammen igjen??

  36. igeborg

    neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii men de passer sammen veldig bra sammen
    dom er som 2 hjerter

  37. dilemma...

    Har noen tenkt at W bare er en bortskjemt manipulerende fuckboy av en player som liker førstisjenter?

    Eller er han bare en lit blåst drømmegutt

    1
    • Skeptisk, men koser meg nå

      Jepp, og nå er jo jakten over….
      Må bare nyte byttet litt først, så tipper jeg vi er tilbake til «jeg har aldri lovet deg noe»…

      1
  38. Anonym

    Dere er bare så utrolige søte sammen???

  39. April

    Skulle ønske det var aprilsnar.. Men det var det ikke..

  40. Line

    jeg syntes synd på Vilde! Hun har vært veldig bitchi og sånt, men hun trøsta faktisk Eva mens hun spydde og klinte med henne.. -.-

  41. Ella

    De kommer til å få noen veldig røde lepper av all den klininga

  42. Wenke Synnøve

    JJIIPPII 🙂

  43. Fan yee

    Aww de er perfekte daa, klarer ikke vente til fortsettelsen…. Hvorfor må vi vente helt til 18. ??? Nora er goals btw damn
    Serien er U-T-R-O-L-I-G bra btw!!??????

  44. Ziggen

    Deiligste traileren jeg har sett 😉
    Også har jeg aldr sett en trailer så mange ganger som nå lol