Jeg likte nora mest i første sesong og på starten i andre.
Jeg er ikke enig i at wiljam er slem.Han var nok litt slem på førsten men han har forandret seg og han er langt mye mer snill mot nora en nora er mot han.
jeg synnes også nora burde vere mer ærlig mot vennene sine fra starten av.
jeg skjønner ikke hva wiljam har gjort feil. Og jeg er ikke fæn av han eller noe men jeg synes han er smart og tenker ganske realistiskt i forhold til nora av å til.
det er BRA nora ikke ville vere med wiljam for vildes skjyld men hun burde prate med hun først om det, son at hun også vet om det (da blir det ikke så mange misforstålser)
Men jeg skjønner det bare er en serie og det er meningen det skal vere masse drama og son.
og selfølgelig at di bare er skuspilere.
Skam er best??
OMG!! Jeg gleder meg noe til helvete til 18.april og utover der igjen. ??
#Norhelm
Gecko 2017
<33
Skam ELSKEREN!
Gleder meg om 2 uker da :)!!!
Skam ELSKEREN!
Det er serr ikkje ein aprilsnarr!! Forresten ELSKER skaM! :)!!!!!
Jonas
Skjønner ikke hvorfor folk krangler i kommentarfeltet. Det er en serie! wow liksom ahah, ikke slemt ment, men ja
What u think?
aiii aiii William har klipt seg… damn!!
synes at rollen hans er egentlig greit.. kanskje bortskjemt, men han er hvert fall ærlig og sier det han mener. han sier jo selv «bedre å være ærlig, enn å gi håp» (den scenen Nora sa hvorfor du såret hun venninna (blonde som liker William)….
Go boy…
SYNNE
Jeg viste at de skulle bli sammen.???????
de er jo så søte sammen.
Men problemet et vilde. ??????
Sunniva
Omg jeg har ventet forever på dette.
N + W = ?
Endelig så innser Nora at hun må bare droppe Vilde. Og de som sier at det er ikke noe mellom dem er bare sjalue. Fy faen for et hot klipp håper de lager flere. Jeg har sett den videoen kanskje 100 ganger. Jeg får bare ikke nok. Alle kan se at det er en sterk kjemi imellom dem. Hvis ikke så har dere ikke noe her å gjøre. Vilde kan gått være venn med Nora men hun må ikke stå iveien for dem.
Herregud elsk elsk??
Drit søt video?? ble nesten litt misunnelig jeg nå??
Elsker sangen
Noen som vet hvem som synger? liker denne versjonen sååå godt!
Veit du ikke det lissom?!
Beyonce
Er ikke beyonce
Det er jo liksom ikke det da… ikke denne versjonen hvertfall….
Buhu
På nrk TV står det at neste episode kommer 22.april.
sarah
håpte på at det bare var en aprilspøk
Nooriam 4ever
Synes Noora og William passer sammen jeg <3
Nice
Fy faen, så nice
Sophie
Holy my god! Har venta på dette siden slutten på sesong 1!!!!! Forholdet dems må bare keep going strong!!!!! Har sett denne og den forrige episoden 1 millioner ganger. Jeg dæver…. Kommer til å se denne episoden hver dag fram til det begynner igjen, og hver helg skal jeg se begge sesongene om igjen!! Hahahahah jeg kommer til å ha lite liv fremover.
Ida
Elsker de to sammen <33333
Andrea
Wow, en video på 49 sekunder der to barn kliner, bra jobbet NRK..
Zoe
En 17-åring og en 19-åring er vel ikke akkurat barn.
ok
Seksuell lavalder i Norge er 16 år, så det blir litt rart å si at de er barn. Hvorfor skulle man ikke vise det som er.
Skam er bra
OMG
Heia NOORA OG WILLIAM
Jeg elsker at Noora ble sammen med William❤️ De er SÅ SØTE SAMMEN ❤️ La det være godt imellom dem lenge…..( at de ikke krangler og sont )
ehhhhh. Hei!
Spenene 🙂
maariia234
OMG, jeg visste noe sånt ville skje og det er så irriterende!!! Det er i så fall verdt å vente så lenge.<3
?
Awwww NOORHELM 4EVER ????
Erica
Du kan jo dele litt med meg da, Noora:(
Oda
Hva skjer med at Noora legger fysikk boka inn i skapet i er av avsnittene? Jentene går jo i 1. Klasse?
DESPP
DERE KAN IKKE VENTE SÅ LENGE MED EPISODENE PLIS DA
Emma Sofie
Kult att dem har blitt sammen kan episoden komme litt tidligere
Sara M
Ærlig talt folkens, dere henger dere altfor mye opp i hva Noora gjør som er galt og at dere har mista «respekten» for henne.. Hvis dere kanskje tar en titt på hva selve serien heter så heter den SKAM, tenk litt over det at de viser jenter som skammer seg over ting og hvordan de tar det. Jeg syntes dere egentlig bare burde være fornøyde over at nrk tar opp slike temaer hvor man kan falle og ta feil valg fordi det er slik vi mennesker er! Eva skammet seg over at hun var utro i sesong 1, nå skammer Noora seg over at hun har fått følelser for William. Dette er kun en tvserie og Noora kan dessverre ikke fylle opp deres ønsker bare fordi dere syntes det er det rette hun burde gjøre.. Det er liksom meningen at hun skal skamme seg og dumme seg ut som vi gjør!! WHY WONT YALL JUST GET IT?
ser alltför mye på skam
så goals<3 <3 <3 <3
Vampire diaries
Er det bare jeg som ikke kommer inn på skam-profiler siden?
Suprice
OMG?????
Synnøve ?
Aprilsnarr? Nei ikke?
Selma
Er det pause eller en ny sesong?
Hva skjer?
Er dette en aprilspøk eller??? Plz si at d er d!!!!????????
Maren
Noora og William passer så godt sammen! Håper de flytter sammen og at det blir et bra forhold mellom de??jeg er så glad?
Nini
Sykt kult at Noora er sammen med noen med mener dem virkelig at det ikke kommer noe mer før 18,04,16 eller er det aprilsnarr
Iritert
Satan kor mykje bullshit som blir skreve her… Nu må dokker faen me gje dokker
Andrea
Er det to forskjellige?? Ser sånn ut på håret
Største fan ever!!!!!!!
HALLO!! William of Noora er perfekte sammen!! Jeg har ventet på at de skulle bli sammen siden serien startet??? dette er høydepunkte av hele serien???????? men tror ikke det varer alt for lenge da!…..
C
FYFAEN
Mustasje
18 april JEG DØR…kan ikke vente såå lenge…
Neinåkandulura
pffft, de er over innen 17. Mai. But still omfg, får Chuck og Blair-feel av detta her
April
Det må være aprilsnarr at det ikke kommer noe nytt før 18 april!!!!
Skam faan på høøyt nivå
KAN IKKE VENTE SÅÅÅ LENGE
Savner William og Nora
Klarer virkelig ikke å vente meeer, klikker for meg!! Er avhengi sv skam ???????
Lene
Åle! Sykeste brur
Skamfan
TIL SKAM-REDAKSJONEN
Det er greit at det er pause til 18. april, men noen må da legge ut noen instagram-bilder fra festen.
Skam~LOVER?
Nice. William hadde på russedress når de klina!! Først trodde jeg det var en rød jakke,etterpå trodde jeg det var russebukse,men han har russedress!! Heftig.!! Noora må flytte inn til han! De klina på rommet til noora?❤️?????✌?️?☺️??????❣???
Åse
Hva skjer med Vilde nå da, så er sååå forelsket i William..Og for ikke å snakke om hennes vennskap med Noora??
Jeg likte nora mest i første sesong og på starten i andre.
Jeg er ikke enig i at wiljam er slem.Han var nok litt slem på førsten men han har forandret seg og han er langt mye mer snill mot nora en nora er mot han.
jeg synnes også nora burde vere mer ærlig mot vennene sine fra starten av.
jeg skjønner ikke hva wiljam har gjort feil. Og jeg er ikke fæn av han eller noe men jeg synes han er smart og tenker ganske realistiskt i forhold til nora av å til.
det er BRA nora ikke ville vere med wiljam for vildes skjyld men hun burde prate med hun først om det, son at hun også vet om det (da blir det ikke så mange misforstålser)
Men jeg skjønner det bare er en serie og det er meningen det skal vere masse drama og son.
og selfølgelig at di bare er skuspilere.
OMG!! Jeg gleder meg noe til helvete til 18.april og utover der igjen. ??
#Norhelm
<33
Gleder meg om 2 uker da :)!!!
Det er serr ikkje ein aprilsnarr!! Forresten ELSKER skaM! :)!!!!!
Skjønner ikke hvorfor folk krangler i kommentarfeltet. Det er en serie! wow liksom ahah, ikke slemt ment, men ja
aiii aiii William har klipt seg… damn!!
synes at rollen hans er egentlig greit.. kanskje bortskjemt, men han er hvert fall ærlig og sier det han mener. han sier jo selv «bedre å være ærlig, enn å gi håp» (den scenen Nora sa hvorfor du såret hun venninna (blonde som liker William)….
Go boy…
Jeg viste at de skulle bli sammen.???????
de er jo så søte sammen.
Men problemet et vilde. ??????
Omg jeg har ventet forever på dette.
Endelig så innser Nora at hun må bare droppe Vilde. Og de som sier at det er ikke noe mellom dem er bare sjalue. Fy faen for et hot klipp håper de lager flere. Jeg har sett den videoen kanskje 100 ganger. Jeg får bare ikke nok. Alle kan se at det er en sterk kjemi imellom dem. Hvis ikke så har dere ikke noe her å gjøre. Vilde kan gått være venn med Nora men hun må ikke stå iveien for dem.
Drit søt video?? ble nesten litt misunnelig jeg nå??
Noen som vet hvem som synger? liker denne versjonen sååå godt!
Beyonce
Det er jo liksom ikke det da… ikke denne versjonen hvertfall….
På nrk TV står det at neste episode kommer 22.april.
håpte på at det bare var en aprilspøk
Synes Noora og William passer sammen jeg <3
Fy faen, så nice
Holy my god! Har venta på dette siden slutten på sesong 1!!!!! Forholdet dems må bare keep going strong!!!!! Har sett denne og den forrige episoden 1 millioner ganger. Jeg dæver…. Kommer til å se denne episoden hver dag fram til det begynner igjen, og hver helg skal jeg se begge sesongene om igjen!! Hahahahah jeg kommer til å ha lite liv fremover.
Elsker de to sammen <33333
Wow, en video på 49 sekunder der to barn kliner, bra jobbet NRK..
En 17-åring og en 19-åring er vel ikke akkurat barn.
Seksuell lavalder i Norge er 16 år, så det blir litt rart å si at de er barn. Hvorfor skulle man ikke vise det som er.
OMG
Jeg elsker at Noora ble sammen med William❤️ De er SÅ SØTE SAMMEN ❤️ La det være godt imellom dem lenge…..( at de ikke krangler og sont )
Spenene 🙂
OMG, jeg visste noe sånt ville skje og det er så irriterende!!! Det er i så fall verdt å vente så lenge.<3
Awwww NOORHELM 4EVER ????
Du kan jo dele litt med meg da, Noora:(
Hva skjer med at Noora legger fysikk boka inn i skapet i er av avsnittene? Jentene går jo i 1. Klasse?
DERE KAN IKKE VENTE SÅ LENGE MED EPISODENE PLIS DA
Kult att dem har blitt sammen kan episoden komme litt tidligere
Ærlig talt folkens, dere henger dere altfor mye opp i hva Noora gjør som er galt og at dere har mista «respekten» for henne.. Hvis dere kanskje tar en titt på hva selve serien heter så heter den SKAM, tenk litt over det at de viser jenter som skammer seg over ting og hvordan de tar det. Jeg syntes dere egentlig bare burde være fornøyde over at nrk tar opp slike temaer hvor man kan falle og ta feil valg fordi det er slik vi mennesker er! Eva skammet seg over at hun var utro i sesong 1, nå skammer Noora seg over at hun har fått følelser for William. Dette er kun en tvserie og Noora kan dessverre ikke fylle opp deres ønsker bare fordi dere syntes det er det rette hun burde gjøre.. Det er liksom meningen at hun skal skamme seg og dumme seg ut som vi gjør!! WHY WONT YALL JUST GET IT?
så goals<3 <3 <3 <3
Er det bare jeg som ikke kommer inn på skam-profiler siden?
OMG?????
Aprilsnarr? Nei ikke?
Er det pause eller en ny sesong?
Er dette en aprilspøk eller??? Plz si at d er d!!!!????????
Noora og William passer så godt sammen! Håper de flytter sammen og at det blir et bra forhold mellom de??jeg er så glad?
Sykt kult at Noora er sammen med noen med mener dem virkelig at det ikke kommer noe mer før 18,04,16 eller er det aprilsnarr
Satan kor mykje bullshit som blir skreve her… Nu må dokker faen me gje dokker
Er det to forskjellige?? Ser sånn ut på håret
HALLO!! William of Noora er perfekte sammen!! Jeg har ventet på at de skulle bli sammen siden serien startet??? dette er høydepunkte av hele serien???????? men tror ikke det varer alt for lenge da!…..
FYFAEN
18 april JEG DØR…kan ikke vente såå lenge…
pffft, de er over innen 17. Mai. But still omfg, får Chuck og Blair-feel av detta her
Det må være aprilsnarr at det ikke kommer noe nytt før 18 april!!!!
KAN IKKE VENTE SÅÅÅ LENGE
Klarer virkelig ikke å vente meeer, klikker for meg!! Er avhengi sv skam ???????
Åle! Sykeste brur
TIL SKAM-REDAKSJONEN
Det er greit at det er pause til 18. april, men noen må da legge ut noen instagram-bilder fra festen.
Nice. William hadde på russedress når de klina!! Først trodde jeg det var en rød jakke,etterpå trodde jeg det var russebukse,men han har russedress!! Heftig.!! Noora må flytte inn til han! De klina på rommet til noora?❤️?????✌?️?☺️??????❣???
Hva skjer med Vilde nå da, så er sååå forelsket i William..Og for ikke å snakke om hennes vennskap med Noora??