900 kommentarer

  1. hei

    Jeg likte nora mest i første sesong og på starten i andre.
    Jeg er ikke enig i at wiljam er slem.Han var nok litt slem på førsten men han har forandret seg og han er langt mye mer snill mot nora en nora er mot han.
    jeg synnes også nora burde vere mer ærlig mot vennene sine fra starten av.
    jeg skjønner ikke hva wiljam har gjort feil. Og jeg er ikke fæn av han eller noe men jeg synes han er smart og tenker ganske realistiskt i forhold til nora av å til.
    det er BRA nora ikke ville vere med wiljam for vildes skjyld men hun burde prate med hun først om det, son at hun også vet om det (da blir det ikke så mange misforstålser)

    Men jeg skjønner det bare er en serie og det er meningen det skal vere masse drama og son.
    og selfølgelig at di bare er skuspilere.

    1
  2. Skam er best??

    OMG!! Jeg gleder meg noe til helvete til 18.april og utover der igjen. ??
    #Norhelm

    1
  3. Skam ELSKEREN!

    Gleder meg om 2 uker da :)!!!

  4. Skam ELSKEREN!

    Det er serr ikkje ein aprilsnarr!! Forresten ELSKER skaM! :)!!!!!

  5. Jonas

    Skjønner ikke hvorfor folk krangler i kommentarfeltet. Det er en serie! wow liksom ahah, ikke slemt ment, men ja

  6. What u think?

    aiii aiii William har klipt seg… damn!!
    synes at rollen hans er egentlig greit.. kanskje bortskjemt, men han er hvert fall ærlig og sier det han mener. han sier jo selv «bedre å være ærlig, enn å gi håp» (den scenen Nora sa hvorfor du såret hun venninna (blonde som liker William)….
    Go boy…

    1
  7. SYNNE

    Jeg viste at de skulle bli sammen.???????
    de er jo så søte sammen.
    Men problemet et vilde. ??????

  8. Sunniva

    Omg jeg har ventet forever på dette.

  9. N + W = ?

    Endelig så innser Nora at hun må bare droppe Vilde. Og de som sier at det er ikke noe mellom dem er bare sjalue. Fy faen for et hot klipp håper de lager flere. Jeg har sett den videoen kanskje 100 ganger. Jeg får bare ikke nok. Alle kan se at det er en sterk kjemi imellom dem. Hvis ikke så har dere ikke noe her å gjøre. Vilde kan gått være venn med Nora men hun må ikke stå iveien for dem.

  10. Herregud elsk elsk??

    Drit søt video?? ble nesten litt misunnelig jeg nå??

    1
  11. Elsker sangen

    Noen som vet hvem som synger? liker denne versjonen sååå godt!

    • Veit du ikke det lissom?!

      Beyonce

      • Er ikke beyonce

        Det er jo liksom ikke det da… ikke denne versjonen hvertfall….

  12. Buhu

    På nrk TV står det at neste episode kommer 22.april.

  13. sarah

    håpte på at det bare var en aprilspøk

  14. Nooriam 4ever

    Synes Noora og William passer sammen jeg <3

    1
  15. Sophie

    Holy my god! Har venta på dette siden slutten på sesong 1!!!!! Forholdet dems må bare keep going strong!!!!! Har sett denne og den forrige episoden 1 millioner ganger. Jeg dæver…. Kommer til å se denne episoden hver dag fram til det begynner igjen, og hver helg skal jeg se begge sesongene om igjen!! Hahahahah jeg kommer til å ha lite liv fremover.

  16. Ida

    Elsker de to sammen <33333

  17. Andrea

    Wow, en video på 49 sekunder der to barn kliner, bra jobbet NRK..

    • Zoe

      En 17-åring og en 19-åring er vel ikke akkurat barn.

      1
    • ok

      Seksuell lavalder i Norge er 16 år, så det blir litt rart å si at de er barn. Hvorfor skulle man ikke vise det som er.

  18. Heia NOORA OG WILLIAM

    Jeg elsker at Noora ble sammen med William❤️ De er SÅ SØTE SAMMEN ❤️ La det være godt imellom dem lenge…..( at de ikke krangler og sont )

    1
  19. maariia234

    OMG, jeg visste noe sånt ville skje og det er så irriterende!!! Det er i så fall verdt å vente så lenge.<3

  20. ?

    Awwww NOORHELM 4EVER ????

  21. Erica

    Du kan jo dele litt med meg da, Noora:(

  22. Oda

    Hva skjer med at Noora legger fysikk boka inn i skapet i er av avsnittene? Jentene går jo i 1. Klasse?

  23. DESPP

    DERE KAN IKKE VENTE SÅ LENGE MED EPISODENE PLIS DA

  24. Emma Sofie

    Kult att dem har blitt sammen kan episoden komme litt tidligere

  25. Sara M

    Ærlig talt folkens, dere henger dere altfor mye opp i hva Noora gjør som er galt og at dere har mista «respekten» for henne.. Hvis dere kanskje tar en titt på hva selve serien heter så heter den SKAM, tenk litt over det at de viser jenter som skammer seg over ting og hvordan de tar det. Jeg syntes dere egentlig bare burde være fornøyde over at nrk tar opp slike temaer hvor man kan falle og ta feil valg fordi det er slik vi mennesker er! Eva skammet seg over at hun var utro i sesong 1, nå skammer Noora seg over at hun har fått følelser for William. Dette er kun en tvserie og Noora kan dessverre ikke fylle opp deres ønsker bare fordi dere syntes det er det rette hun burde gjøre.. Det er liksom meningen at hun skal skamme seg og dumme seg ut som vi gjør!! WHY WONT YALL JUST GET IT?

  26. ser alltför mye på skam

    så goals<3 <3 <3 <3

  27. Vampire diaries

    Er det bare jeg som ikke kommer inn på skam-profiler siden?

  28. Synnøve ?

    Aprilsnarr? Nei ikke?

  29. Selma

    Er det pause eller en ny sesong?

  30. Hva skjer?

    Er dette en aprilspøk eller??? Plz si at d er d!!!!????????

  31. Maren

    Noora og William passer så godt sammen! Håper de flytter sammen og at det blir et bra forhold mellom de??jeg er så glad?

    1
  32. Nini

    Sykt kult at Noora er sammen med noen med mener dem virkelig at det ikke kommer noe mer før 18,04,16 eller er det aprilsnarr

  33. Iritert

    Satan kor mykje bullshit som blir skreve her… Nu må dokker faen me gje dokker

  34. Andrea

    Er det to forskjellige?? Ser sånn ut på håret

    1
  35. Største fan ever!!!!!!!

    HALLO!! William of Noora er perfekte sammen!! Jeg har ventet på at de skulle bli sammen siden serien startet??? dette er høydepunkte av hele serien???????? men tror ikke det varer alt for lenge da!…..

    1
  36. Mustasje

    18 april JEG DØR…kan ikke vente såå lenge…

  37. Neinåkandulura

    pffft, de er over innen 17. Mai. But still omfg, får Chuck og Blair-feel av detta her

  38. April

    Det må være aprilsnarr at det ikke kommer noe nytt før 18 april!!!!

  39. Skam faan på høøyt nivå

    KAN IKKE VENTE SÅÅÅ LENGE

    1
  40. Savner William og Nora

    Klarer virkelig ikke å vente meeer, klikker for meg!! Er avhengi sv skam ???????

    1
  41. Skamfan

    TIL SKAM-REDAKSJONEN
    Det er greit at det er pause til 18. april, men noen må da legge ut noen instagram-bilder fra festen.

  42. Skam~LOVER?

    Nice. William hadde på russedress når de klina!! Først trodde jeg det var en rød jakke,etterpå trodde jeg det var russebukse,men han har russedress!! Heftig.!! Noora må flytte inn til han! De klina på rommet til noora?❤️?????✌?️?☺️??????❣???

    1
  43. Åse

    Hva skjer med Vilde nå da, så er sååå forelsket i William..Og for ikke å snakke om hennes vennskap med Noora??