Teori: Denne episoden + trailern viser ikke hva som kommer til å skje i serien, men beskriver tankene og undebevisstheten til Noora. Før ses 2 startet var hun forvirret og usikker. Nå har hun funnet ut av det, det er William hun vil ha.
Redicioulus Vilde
Fyyyy fader??
Vilde kjem te å lage so mykje bråk!!
ææææ
omg, gleda mej nokke sjuuukt!!!!!
Nathalie
Det hadde vært sykt kult om Noora hadde flyttet inn til William!!!
H
Åh, så enig! Håper virkelig de overlever russetiden til W!
Lal
Når det er 2. April og Skam har fortsatt pause :((
°idk
Pls si at d var aprilsnarr! Greier søren meg bare ikke vente så lenge på neste ep. …??
??
Lurer på hva Vilde Sier…btw er veldig glad for at Noora og William er sammen!<3
??
Jeg vet ikke om det er aprilsnarr siden de trenger sikkert lit tid til å finne ut av hva som skjer nå siden Vilde så jo at de kysset?
Aaron akbar
Wilmheim e så jævla kulllll???
Amanda
Dere får det til å høres ut som det at Noora har blitt forelsket i William definerer hennes meninger og henne som person til og med. Det er jo bare en forelskelse… jeg skjønner ikke hvorfor det skal ha noe å si når det gjelder det at Noora er feministisk og «strong and independent» eller hvafaen. William virker jo ikke som verdens snilleste person, men han er jo ikke slem og har jo egt aldri vært stygg med Noora har han. Man velger jo ikke hvem man blir forelsket i?
Ææææ
Omg!!
Elise
Noora+William=??
Stakkars Vilde da!????
?
Jeg vil at Nora og William skal ha sex å vi får se på
Mia
Bare meg som går inn på P3 hver time for å skjekke om det likevel har kommet en episode?
Gammel skam fan
Dette er laget over lesten: Enhver mann drømmer om å være den første, og enhver kvinne drømmer om å være den siste. (Oscar Wilde) Vakkert.
H
?❤️
Festen
Å nei, hadde håpet at det med festen som skjedde i promoen da noorda våknet opp naken, hadde skjedd mens de ikke var sammen..
Lulu
Hvorfor tror alle at de som skjedde i promoen faktisk skal skje i serien? Det som skjedde i promoen til sesong 1 så vi ikke noe mer av i den sesongen, så skjønner ikke hvorfor det skulle være annerledes med sesong 2? Noora drikker ikke, så sjangsene for at noe sånt skulle skje er vel heller små?
Meg
Uæææææææææ!!!!!!
Jeg klikker vis det ikke kommer flere episoder snart!!!!!
please
Håper dette er aprilsnarr…
Sex
Drit sexy
Skal de ha sex?
Regine
JAAA, endelig ble Willam og Noora sammen?
Æøå
………………………(!)?
Tihi
Klarer ikke vente sååå syyykt lenge! ?
De er så søte sammen! ??
Romantikeren
Det var sykt romantisk at hun sto å sa hvorfor hun ikke likte han og så gikk hun bort å kysset han!!!
Emilie
Jeg har bursdag den dagen! Det blir en liten presang fra P3! Takk!
w×n=?
Man trenger ikke og være smart for og skjønne av Noora har satt han på prøve. Og man kan lett se at Noora liker han selv Før de kyssa
yey
omfg yes
Vet ikke hva jeg skal hete
Ka faen? Hvorfor tar dere detge så jævla alvolig? Dt e faen mæ en serie!
Julie
What
????
Var dette en aprilspøk eller mener de det?
Noorhelm4ever
Er det bare meg som plager meg på buksene til William??
Russebukser
Er det ikke meningen at det skal forestille russebukser da?
Marina
Det hadde vært kult om Noora hadde flyttet inn til William!!
Marina
Kan Noora flytte inn til William!!??
?SKAM?
Æææææææ? Gleder meeeeeg???
Skam er bare eeeelsk?
Digger skam!❤️
Hva heter sangen??
Maria
Crazy in love- Beyonce (fifty shades of grey)
N
Jeg elsker sene serien<3
Faen
Hva er greia med pause???
NRK svar meg
Nrk??
Er dette helt sant eller er det en aprilspøk?!?!?!?!
?
YES❤️???
Kine
Det ser deileg ut å kline med William
Kine
Det ser jævli deileg ut
Noorhelm
det er jo ikke så lenge da folks:) alt for å få se Noorhelm igjen hihi.
????
Komentarene mine vil ikke dukke opp, vet ting med redaksjonen ogsånt at de må godta. Men jeg har ventet i flere dager nå 🙁
unicorn-00
serr, det var det jeg viste, men fy faen var det hele sesong 2???
Eline
Nei tror ikke det er ny sesong, bare en pause
Nyskjerrig
Lurer på ka som komm til å skje nå
Lana del rey
Nei nei nei nei nei #idontshipit
Inga
Eeeer det en russedress jeg ser?
OMG
Jeg klarer ikke å slutte å se! sett videoen 10 ganger allerede <3 <3<
hei
jeg har settden 20 eller noe 🙁
jeg kommer til å se den100 gander før uke 16
Sex
Gleder meg til sex 🙂
Blir morro for Noora 🙂
Har lyst å se William 🙂
Slutt med slutshaming.
Er i et forhold❤️❤️
Omg dere passer sykt. Jeg viste at det skulle skje. Jeg skrek når Nora sa at hun ikke likte willheim, men når hun løpte mot willheim og kysset han så so jeg synd på Vilde ? Dere er såå søte sammen. Det skulle ha vært bedre vis Nora flyttet til willheim
Celine
First kiss ?? OMG OMG
Meg
OMFG!!!!!!!! Herreguuud klarer ikke å vente så jævla lenge da ligger eg bare å hører på TIX mens eg venter
Teori: Denne episoden + trailern viser ikke hva som kommer til å skje i serien, men beskriver tankene og undebevisstheten til Noora. Før ses 2 startet var hun forvirret og usikker. Nå har hun funnet ut av det, det er William hun vil ha.
Fyyyy fader??
Vilde kjem te å lage so mykje bråk!!
omg, gleda mej nokke sjuuukt!!!!!
Det hadde vært sykt kult om Noora hadde flyttet inn til William!!!
Åh, så enig! Håper virkelig de overlever russetiden til W!
Når det er 2. April og Skam har fortsatt pause :((
Pls si at d var aprilsnarr! Greier søren meg bare ikke vente så lenge på neste ep. …??
Lurer på hva Vilde Sier…btw er veldig glad for at Noora og William er sammen!<3
Jeg vet ikke om det er aprilsnarr siden de trenger sikkert lit tid til å finne ut av hva som skjer nå siden Vilde så jo at de kysset?
Wilmheim e så jævla kulllll???
Dere får det til å høres ut som det at Noora har blitt forelsket i William definerer hennes meninger og henne som person til og med. Det er jo bare en forelskelse… jeg skjønner ikke hvorfor det skal ha noe å si når det gjelder det at Noora er feministisk og «strong and independent» eller hvafaen. William virker jo ikke som verdens snilleste person, men han er jo ikke slem og har jo egt aldri vært stygg med Noora har han. Man velger jo ikke hvem man blir forelsket i?
Omg!!
Noora+William=??
Stakkars Vilde da!????
Jeg vil at Nora og William skal ha sex å vi får se på
Bare meg som går inn på P3 hver time for å skjekke om det likevel har kommet en episode?
Dette er laget over lesten: Enhver mann drømmer om å være den første, og enhver kvinne drømmer om å være den siste. (Oscar Wilde) Vakkert.
?❤️
Å nei, hadde håpet at det med festen som skjedde i promoen da noorda våknet opp naken, hadde skjedd mens de ikke var sammen..
Hvorfor tror alle at de som skjedde i promoen faktisk skal skje i serien? Det som skjedde i promoen til sesong 1 så vi ikke noe mer av i den sesongen, så skjønner ikke hvorfor det skulle være annerledes med sesong 2? Noora drikker ikke, så sjangsene for at noe sånt skulle skje er vel heller små?
Uæææææææææ!!!!!!
Jeg klikker vis det ikke kommer flere episoder snart!!!!!
Håper dette er aprilsnarr…
Drit sexy
Skal de ha sex?
JAAA, endelig ble Willam og Noora sammen?
………………………(!)?
Klarer ikke vente sååå syyykt lenge! ?
De er så søte sammen! ??
Det var sykt romantisk at hun sto å sa hvorfor hun ikke likte han og så gikk hun bort å kysset han!!!
Jeg har bursdag den dagen! Det blir en liten presang fra P3! Takk!
Man trenger ikke og være smart for og skjønne av Noora har satt han på prøve. Og man kan lett se at Noora liker han selv Før de kyssa
omfg yes
Ka faen? Hvorfor tar dere detge så jævla alvolig? Dt e faen mæ en serie!
What
Var dette en aprilspøk eller mener de det?
Er det bare meg som plager meg på buksene til William??
Er det ikke meningen at det skal forestille russebukser da?
Det hadde vært kult om Noora hadde flyttet inn til William!!
Kan Noora flytte inn til William!!??
Æææææææ? Gleder meeeeeg???
Skam er bare eeeelsk?
Hva heter sangen??
Crazy in love- Beyonce (fifty shades of grey)
Jeg elsker sene serien<3
Hva er greia med pause???
Nrk??
Er dette helt sant eller er det en aprilspøk?!?!?!?!
YES❤️???
Det ser deileg ut å kline med William
Det ser jævli deileg ut
det er jo ikke så lenge da folks:) alt for å få se Noorhelm igjen hihi.
Komentarene mine vil ikke dukke opp, vet ting med redaksjonen ogsånt at de må godta. Men jeg har ventet i flere dager nå 🙁
serr, det var det jeg viste, men fy faen var det hele sesong 2???
Nei tror ikke det er ny sesong, bare en pause
Lurer på ka som komm til å skje nå
Nei nei nei nei nei #idontshipit
Eeeer det en russedress jeg ser?
Jeg klarer ikke å slutte å se! sett videoen 10 ganger allerede <3 <3<
jeg har settden 20 eller noe 🙁
jeg kommer til å se den100 gander før uke 16
Gleder meg til sex 🙂
Blir morro for Noora 🙂
Har lyst å se William 🙂
Slutt med slutshaming.
Omg dere passer sykt. Jeg viste at det skulle skje. Jeg skrek når Nora sa at hun ikke likte willheim, men når hun løpte mot willheim og kysset han så so jeg synd på Vilde ? Dere er såå søte sammen. Det skulle ha vært bedre vis Nora flyttet til willheim
First kiss ?? OMG OMG
OMFG!!!!!!!! Herreguuud klarer ikke å vente så jævla lenge da ligger eg bare å hører på TIX mens eg venter