900 kommentarer

  1. Mariana

    Noen som bet hvor buksa til Noora er fra?? Sykt fin!

  2. Wthf

    Jeg klipte meg som deg Noora jeg har på rød lebedtift som deg Noora! Og så gjør du dette det er faen meg ikke greit Noora!

  3. kristine

    endelig et kyss av w n omgggggg

  4. Kore knall kul

    Ven i kokosslang venter så lenge på en episode da må den være jævlig lang?????????

  5. BERGEN❤️

    1Neeeiiii klarer ikke og vente så lenge
    2jeg syntes synn på Vilde hun så på at de klinte i forje episode
    3jeg tror det kommer til og bli mye drama i neste episode mellom Vilde og Nora GLEDET MEG SYYYYKKKKTTTT !!!!!!!?❤️

    1
  6. Ina

    Det er en aprilsnarr at det kommer tilbake 18.april
    Helt sikker

  7. Nina

    Herregud jeg ble dritt glad lissom jeg visste at dette skulle skje, men jeg visste ikke at det skulle skje nå lissom?

  8. Erika

    Verdens beste ep ever!

  9. Maya

    Endelig! Venta såå lenge på dette

  10. Ahh

    Gud og så deilig det så ut lurer på hva vilde tenker nå men har så lyst på det

  11. Anna

    Deilig har lyst på det
    Lurer på hva vilde tenker

  12. Anna

    Deilig
    Lurer på hva vilde tenker på nå

  13. Desperat unge

    Får ikke sett videoen? Bilde henger seg opp på samme stedet hele tiden, så slutter mobilen å laste inn. Det skjer med både mobilen og iPaden min! Tror livet mitt går umder???

  14. Anna

    Lurer på hva vilde tenker

  15. Melissa

    Noen som la merke til at hun hadde skifta fra rosa t-skjorte til grå genser

    • ?????

      Nei? I hvilken scene? ?

    • Caro

      Det er vel sikkert for å vise at det ikke bare skjer en dag, men flere, men idk

  16. Norhelm?

    ELSKER DENNE SERIEN? ENDELIG !! Sett episoden 10 ganger alt

  17. Hannah

    OMG OMG OMG!!! Håper det ikke ødelegger vennskapet til vennene? drit spennende!
    Sikkert aprilsnarr??

  18. Aldri slutt og lag skam!!

    ?????

  19. Enig?

    Ikke vær så misfornøyde da? Dere syter jo hele tiden? De må liksom få litt helg og ferie de og uten at vi driver og klager? Lsm er det ingen som kan ta litt hensyn? Tenk hvis de var dere og det var ferie og bodde langt vekke fra familien så savnet du familien din og ville dra hjem til de men du kunne ikke for FOLK hadde drevet og sytet på at de ville ha mer? Hvem er enig?

  20. Sanne

    Omg! at det går ann

  21. Stina

    er det aprilsnarr? altså at det ikke kommer igjen før den18? håper på svar!

  22. FUCK THIS SHIT!!

    NEIIIIIIII!!!!!!! KOFFER!!!!! KOFFER!!!!!!!!!!!

    Glede mæ t d bynne igjen 😉

    MEN KOFFER 3 UKA!!!!!!

  23. Marie

    Håper at dt med at den skulle komme 18.april bare var aprilsnarr!??

  24. anonymisert

    Hvis dere ikke har noe fint å si, kan dere vel la være?! Hun prøvde jo så godt hun kunne, men hun er forelsket!:))?

  25. Skam

    Er dette en Aprilsnarr

  26. ?

    Har Jonas vært med i Kule kids gråter ikke? Han ligner sykt mye!! På Jonas i kule kids gråter ikke..??

  27. Hjelp!!! Fort!!!??

    Hei, noen som vet hva denne sangen heter? Trenger svar fort???? Trenger den til en sånn filmkveld greie?❤️ Håper virkelig på svar??❤️

  28. Awesome

    Dere sitter her å klager over at det er 18 dager igjen til neste epiosde, jeg klager over at jeg må vente ett og et halvt år for en film jeg sitter å venter på akuratt nå.. #dealwithit

  29. regina

    jeg håpet hele tiden noora skulle bli sammen med eva men jaja

  30. regina (regina102@msn.com)*

    jeg håpet Noora ville bli sammen med Eva men jaja, håper fortsatt

  31. hei

    Eg har drit dårlig magefølelse siden serien heter «skam». Klarer virkelig ikke å stole på William!! Men er glad at denne episoden kom ut siden omg…. driiit skjønne !!!

    1
  32. Jessica?

    De er perf sammen!❤️ Sånn klining er best ass?? Det er den aller beste kliningen❤️

  33. Vranga

    Neeeei, ikke ta pause!!!
    Vil se mer nå 🙁 <3

  34. The swagger

    Er det bare meg eller er det Fifty shades og grey ‘bakgrunnslyd’ her!!!

    Omg gleder meg sykt nye!! Det blir lzm Fifty shades of grey 2???

  35. Sarah

    Vet noen hva den rap-sangen i forrige klipp heter? Den helt på slutten. Den har ikke blitt lagt til i Skam-listen på sptify enda ?

    • Silje

      Paradise med Coldplay ?

    • molly

      det spilles noe av Childish Gambino rett før Noora følger etter William ut av festen.

    • really

      Herregud hvis du syns det er så ekkelt at to personer kliner, så er du kanskje for ung for denne serien.. Just sayin´

  36. Skam gensermatrosen

    Niceeee …… Omg. Omg. Omg. Omg

  37. Anonym

    De passer så godt sammen❤❤

  38. A skam lover❤️

    Jeg bare elsker skam. Blir noen med å lage reklame for skam i hele Oslo? Plis? Noen?

  39. nina

    Tenker grunnen til at de tar en pause nå, er sånn at vi hopper rett inn i russetiden til William, det begynner jo i slutten av April/begynnelsen av Mai, og da blir det nok mye drama og fyll, sikkert masse missforståelser når William er ute å ruller feks

  40. Anonym

    Bare jeg som tenkte at dette helt sikkert bare var en aprilsnarr?

  41. ?

    Er det bare seks episoder i sesong 2? Ligger bare seks stk på nrk.no…

  42. #teamnoorhelm

    18. April? Why?

  43. ❤️❤️

    Kan være at hun bare drømte det da ?

  44. Hei tilbake

    Sett denne 1000 vis av ganger??Er det bare meg?

    • H

      Absolutt ikke. Dette kommer til å gå i konstant repeat hos meg de neste tre ukene. Kan nesten ikke vente på 18.april

    • Sulland

      Ja. Get a f***ing life! ?

  45. Synnøve

    SOM EN DESPERAT SKAM ELSKER SÅ SKRIVER JEG HER DESPERAT ETTER FLERE EPISODER! HVORDAN SKAL JEG OVERLEVE HELT TIL 18 APRIL????!!!!!!! ER DERE GAL, PRØVER DERE Å DREPE MEG, SERIEN ER ELSK OG ALT ER ELSK, FORSETT MED DE GODE EPISODENE, ELSKER DET!<333333

  46. Anonym

    Det er sikkert ikke aprilsnarr??