Noen som bet hvor buksa til Noora er fra?? Sykt fin!
Wthf
Jeg klipte meg som deg Noora jeg har på rød lebedtift som deg Noora! Og så gjør du dette det er faen meg ikke greit Noora!
kristine
endelig et kyss av w n omgggggg
Kore knall kul
Ven i kokosslang venter så lenge på en episode da må den være jævlig lang?????????
BERGEN❤️
1Neeeiiii klarer ikke og vente så lenge
2jeg syntes synn på Vilde hun så på at de klinte i forje episode
3jeg tror det kommer til og bli mye drama i neste episode mellom Vilde og Nora GLEDET MEG SYYYYKKKKTTTT !!!!!!!?❤️
Ina
Det er en aprilsnarr at det kommer tilbake 18.april
Helt sikker
Nina
Herregud jeg ble dritt glad lissom jeg visste at dette skulle skje, men jeg visste ikke at det skulle skje nå lissom?
Erika
Verdens beste ep ever!
Maya
Endelig! Venta såå lenge på dette
Ahh
Gud og så deilig det så ut lurer på hva vilde tenker nå men har så lyst på det
Anna
Deilig har lyst på det
Lurer på hva vilde tenker
Anna
Deilig
Lurer på hva vilde tenker på nå
Desperat unge
Får ikke sett videoen? Bilde henger seg opp på samme stedet hele tiden, så slutter mobilen å laste inn. Det skjer med både mobilen og iPaden min! Tror livet mitt går umder???
Anna
Lurer på hva vilde tenker
Melissa
Noen som la merke til at hun hadde skifta fra rosa t-skjorte til grå genser
?????
Nei? I hvilken scene? ?
Caro
Det er vel sikkert for å vise at det ikke bare skjer en dag, men flere, men idk
Norhelm?
ELSKER DENNE SERIEN? ENDELIG !! Sett episoden 10 ganger alt
Hannah
OMG OMG OMG!!! Håper det ikke ødelegger vennskapet til vennene? drit spennende!
Sikkert aprilsnarr??
Aldri slutt og lag skam!!
?????
Enig?
Ikke vær så misfornøyde da? Dere syter jo hele tiden? De må liksom få litt helg og ferie de og uten at vi driver og klager? Lsm er det ingen som kan ta litt hensyn? Tenk hvis de var dere og det var ferie og bodde langt vekke fra familien så savnet du familien din og ville dra hjem til de men du kunne ikke for FOLK hadde drevet og sytet på at de ville ha mer? Hvem er enig?
Sanne
Omg! at det går ann
Stina
er det aprilsnarr? altså at det ikke kommer igjen før den18? håper på svar!
FUCK THIS SHIT!!
NEIIIIIIII!!!!!!! KOFFER!!!!! KOFFER!!!!!!!!!!!
Glede mæ t d bynne igjen 😉
MEN KOFFER 3 UKA!!!!!!
Marie
Håper at dt med at den skulle komme 18.april bare var aprilsnarr!??
anonymisert
Hvis dere ikke har noe fint å si, kan dere vel la være?! Hun prøvde jo så godt hun kunne, men hun er forelsket!:))?
Skam
Er dette en Aprilsnarr
?
Har Jonas vært med i Kule kids gråter ikke? Han ligner sykt mye!! På Jonas i kule kids gråter ikke..??
Hjelp!!! Fort!!!??
Hei, noen som vet hva denne sangen heter? Trenger svar fort???? Trenger den til en sånn filmkveld greie?❤️ Håper virkelig på svar??❤️
Awesome
Dere sitter her å klager over at det er 18 dager igjen til neste epiosde, jeg klager over at jeg må vente ett og et halvt år for en film jeg sitter å venter på akuratt nå.. #dealwithit
regina
jeg håpet hele tiden noora skulle bli sammen med eva men jaja
regina (regina102@msn.com)*
jeg håpet Noora ville bli sammen med Eva men jaja, håper fortsatt
hei
Eg har drit dårlig magefølelse siden serien heter «skam». Klarer virkelig ikke å stole på William!! Men er glad at denne episoden kom ut siden omg…. driiit skjønne !!!
Jessica?
De er perf sammen!❤️ Sånn klining er best ass?? Det er den aller beste kliningen❤️
Vranga
Neeeei, ikke ta pause!!!
Vil se mer nå 🙁 <3
The swagger
Er det bare meg eller er det Fifty shades og grey ‘bakgrunnslyd’ her!!!
Omg gleder meg sykt nye!! Det blir lzm Fifty shades of grey 2???
Isabella
Det er ekkelt
Sarah
Vet noen hva den rap-sangen i forrige klipp heter? Den helt på slutten. Den har ikke blitt lagt til i Skam-listen på sptify enda ?
Silje
Paradise med Coldplay ?
molly
det spilles noe av Childish Gambino rett før Noora følger etter William ut av festen.
Isabella
Æsj
really
Herregud hvis du syns det er så ekkelt at to personer kliner, så er du kanskje for ung for denne serien.. Just sayin´
Skam gensermatrosen
Niceeee …… Omg. Omg. Omg. Omg
skam elsker
endelig
Anonym
De passer så godt sammen❤❤
A skam lover❤️
Jeg bare elsker skam. Blir noen med å lage reklame for skam i hele Oslo? Plis? Noen?
nina
Tenker grunnen til at de tar en pause nå, er sånn at vi hopper rett inn i russetiden til William, det begynner jo i slutten av April/begynnelsen av Mai, og da blir det nok mye drama og fyll, sikkert masse missforståelser når William er ute å ruller feks
Anonym
Bare jeg som tenkte at dette helt sikkert bare var en aprilsnarr?
?
Er det bare seks episoder i sesong 2? Ligger bare seks stk på nrk.no…
H
Nei, det er 12 🙂
tora
Endelig
#teamnoorhelm
18. April? Why?
❤️❤️
Kan være at hun bare drømte det da ?
Hei tilbake
Sett denne 1000 vis av ganger??Er det bare meg?
H
Absolutt ikke. Dette kommer til å gå i konstant repeat hos meg de neste tre ukene. Kan nesten ikke vente på 18.april
Sulland
Ja. Get a f***ing life! ?
Synnøve
SOM EN DESPERAT SKAM ELSKER SÅ SKRIVER JEG HER DESPERAT ETTER FLERE EPISODER! HVORDAN SKAL JEG OVERLEVE HELT TIL 18 APRIL????!!!!!!! ER DERE GAL, PRØVER DERE Å DREPE MEG, SERIEN ER ELSK OG ALT ER ELSK, FORSETT MED DE GODE EPISODENE, ELSKER DET!<333333
Noen som bet hvor buksa til Noora er fra?? Sykt fin!
Jeg klipte meg som deg Noora jeg har på rød lebedtift som deg Noora! Og så gjør du dette det er faen meg ikke greit Noora!
endelig et kyss av w n omgggggg
Ven i kokosslang venter så lenge på en episode da må den være jævlig lang?????????
1Neeeiiii klarer ikke og vente så lenge
2jeg syntes synn på Vilde hun så på at de klinte i forje episode
3jeg tror det kommer til og bli mye drama i neste episode mellom Vilde og Nora GLEDET MEG SYYYYKKKKTTTT !!!!!!!?❤️
Det er en aprilsnarr at det kommer tilbake 18.april
Helt sikker
Herregud jeg ble dritt glad lissom jeg visste at dette skulle skje, men jeg visste ikke at det skulle skje nå lissom?
Verdens beste ep ever!
Endelig! Venta såå lenge på dette
Gud og så deilig det så ut lurer på hva vilde tenker nå men har så lyst på det
Deilig har lyst på det
Lurer på hva vilde tenker
Deilig
Lurer på hva vilde tenker på nå
Får ikke sett videoen? Bilde henger seg opp på samme stedet hele tiden, så slutter mobilen å laste inn. Det skjer med både mobilen og iPaden min! Tror livet mitt går umder???
Lurer på hva vilde tenker
Noen som la merke til at hun hadde skifta fra rosa t-skjorte til grå genser
Nei? I hvilken scene? ?
Det er vel sikkert for å vise at det ikke bare skjer en dag, men flere, men idk
ELSKER DENNE SERIEN? ENDELIG !! Sett episoden 10 ganger alt
OMG OMG OMG!!! Håper det ikke ødelegger vennskapet til vennene? drit spennende!
Sikkert aprilsnarr??
?????
Ikke vær så misfornøyde da? Dere syter jo hele tiden? De må liksom få litt helg og ferie de og uten at vi driver og klager? Lsm er det ingen som kan ta litt hensyn? Tenk hvis de var dere og det var ferie og bodde langt vekke fra familien så savnet du familien din og ville dra hjem til de men du kunne ikke for FOLK hadde drevet og sytet på at de ville ha mer? Hvem er enig?
Omg! at det går ann
er det aprilsnarr? altså at det ikke kommer igjen før den18? håper på svar!
NEIIIIIIII!!!!!!! KOFFER!!!!! KOFFER!!!!!!!!!!!
Glede mæ t d bynne igjen 😉
MEN KOFFER 3 UKA!!!!!!
Håper at dt med at den skulle komme 18.april bare var aprilsnarr!??
Hvis dere ikke har noe fint å si, kan dere vel la være?! Hun prøvde jo så godt hun kunne, men hun er forelsket!:))?
Er dette en Aprilsnarr
Har Jonas vært med i Kule kids gråter ikke? Han ligner sykt mye!! På Jonas i kule kids gråter ikke..??
Hei, noen som vet hva denne sangen heter? Trenger svar fort???? Trenger den til en sånn filmkveld greie?❤️ Håper virkelig på svar??❤️
Dere sitter her å klager over at det er 18 dager igjen til neste epiosde, jeg klager over at jeg må vente ett og et halvt år for en film jeg sitter å venter på akuratt nå.. #dealwithit
jeg håpet hele tiden noora skulle bli sammen med eva men jaja
jeg håpet Noora ville bli sammen med Eva men jaja, håper fortsatt
Eg har drit dårlig magefølelse siden serien heter «skam». Klarer virkelig ikke å stole på William!! Men er glad at denne episoden kom ut siden omg…. driiit skjønne !!!
De er perf sammen!❤️ Sånn klining er best ass?? Det er den aller beste kliningen❤️
Neeeei, ikke ta pause!!!
Vil se mer nå 🙁 <3
Er det bare meg eller er det Fifty shades og grey ‘bakgrunnslyd’ her!!!
Omg gleder meg sykt nye!! Det blir lzm Fifty shades of grey 2???
Det er ekkelt
Vet noen hva den rap-sangen i forrige klipp heter? Den helt på slutten. Den har ikke blitt lagt til i Skam-listen på sptify enda ?
Paradise med Coldplay ?
det spilles noe av Childish Gambino rett før Noora følger etter William ut av festen.
Æsj
Herregud hvis du syns det er så ekkelt at to personer kliner, så er du kanskje for ung for denne serien.. Just sayin´
Niceeee …… Omg. Omg. Omg. Omg
endelig
De passer så godt sammen❤❤
Jeg bare elsker skam. Blir noen med å lage reklame for skam i hele Oslo? Plis? Noen?
Tenker grunnen til at de tar en pause nå, er sånn at vi hopper rett inn i russetiden til William, det begynner jo i slutten av April/begynnelsen av Mai, og da blir det nok mye drama og fyll, sikkert masse missforståelser når William er ute å ruller feks
Bare jeg som tenkte at dette helt sikkert bare var en aprilsnarr?
Er det bare seks episoder i sesong 2? Ligger bare seks stk på nrk.no…
Nei, det er 12 🙂
Endelig
18. April? Why?
Kan være at hun bare drømte det da ?
Sett denne 1000 vis av ganger??Er det bare meg?
Absolutt ikke. Dette kommer til å gå i konstant repeat hos meg de neste tre ukene. Kan nesten ikke vente på 18.april
Ja. Get a f***ing life! ?
SOM EN DESPERAT SKAM ELSKER SÅ SKRIVER JEG HER DESPERAT ETTER FLERE EPISODER! HVORDAN SKAL JEG OVERLEVE HELT TIL 18 APRIL????!!!!!!! ER DERE GAL, PRØVER DERE Å DREPE MEG, SERIEN ER ELSK OG ALT ER ELSK, FORSETT MED DE GODE EPISODENE, ELSKER DET!<333333
Det er sikkert ikke aprilsnarr??