Ååå, skjønte at de kom til og bli sammen?? det er jo bare helt perf sammen, The love is in the air??
.
Omg ?
!
OMG?
Ingrid
Jeg for ikke sett videoen, den bare stivner!!!!!!! Hva skal jeg gjøre??
Noorhelm
NEEEEEEEEEEEEEI !!!!!!!!!!! Men superglad… Griner ????????
Liz
Det er nok desverre ingen spøk. De har hatt fri i påsken og må nok spille inn nye episoder. Men for en slutt før det lange oppholdet. Endelig litt Nora og William !!!
Syykt fan av skam?
ÆÆÆÆÆ OMG JEG FIKK HELT SJOKK!!????????????
Omfg?
Har bare venta og venta å i know that Vilde kommer til å tilgi??????? har bare venta på det øyeblikket de skulle bli sammen ????
Aisha
Tror det var aprilsnarr
Sjokky
Omg, jeg fikk sjokk… tenkte aldri at Noora kunne gjøre noe sånt. Men… de passer.
Baws
Aprilsnarr????
Meejj
Goals??
Dakar lille Vilde
Lurer på om det blir mye drama mellom Vilde og Noora nå?
my lord
neeeeeeeeeeei!! hvorfor må det komme tilbake 18 april?? Sykt bra sesong dette her var, og endelig når Noora gjør det som er riktig, så skal det komme tilbake 18!!??! irriterende 😉 #ingenhatkommentarbtw
A
Videoen virker fortsatt ikke!!
Ingunn
De e 7 episoder igjenn??
skjerp dere
Selvom Noora har vært en liten drittunge mot William eller Wilhelm som hun kaller han.., så er det fortsatt rett av henne å kaste seg på han i siste liten.. Vi visste jo at hun likte ham, og da hadde jeg blitt irritert hvis hun bare sa at hun ikke liker han, og sånn slutter det………… Bra sesong, og elsket at de viser hvordan de bryr seg om hverandre 🙂
Emilie den som elsker skam
JEG VIL AT DE SKAL VÆRE SAMMEN!!!
Valentina
Så søttt???
Meg
YAAAAASS!!!!!????????????❤️❤️???❣??❤️
Dorthea
Dårlig første aprilspøk ass
????
Åååååå, så det var ingen aprilsnarr?????????????????????????????????????????
---
Vent, dette var Aprilsnarr..sant?
Toppen
Jeg heier på William og Noora!!!
Embla
Omg love it!!! Dem e så fuckings perf?? venta på dettan fette længe fyf!!! Elsk på dem
Maybe...
Jeg tror dette er det som skjer i tidsrommet frem til 18. apri. Dessuten ser det ut som William har klippet seg, så det kan ikke allerede ha hvert. Pluss, han har jo russebukse på seg, da må det jo være i april
Maren
Æææææ! Gleder meg?
♥♥
WHAT!? JEG PROESTERER! :'(
Maris
å herregud stakars vilde hun såå at de klina og kyssa men de to er søte par da
Anonymen her
Ååå dette e bare så bra eg kan che tru dt eg bare visste at hu komme te å springa bort å kyssa an dt e bare så elsk???
Hei
Går det an å sove i to uker?? De kan ikke gjøre sånn mot meg!!??
Pål
Til alle dere jenter som er så fornøyde med Noora og William: Kan dere fortelle meg EN ting dere liker med William bortsett fra det at han er kjekk og rik?
Theaaa?
Han er perfekt og han ser så jævlig snill og badass ut????
Idioter
De fleste jenter er jo bare dumme og naive, er du bare kjekk kan du behandle ei jente som du vil..
H
Måten han virkelig viser at det er Noora han vil ha. Så veldig kjekk er han ikke, og at han er rik er ikke av betydning. Tror de fleste jenter drømmer om en fyr som er så tydelig på hva han vil ha. Her tilbyr han seg å sove på sofaen, stiller opp på date med kakao og pledd, gjør det han kan for å unngå at Noora blir sjalu, pøser på med ektefølte komplimenter, gjør ting for å glede henne som betyr mye for henne, men lite for ham (flyktningsprosenten), forteller at han er glad for å se henne osv. Listen er lang, og det at det fremstår at han genuint liker og bryr seg om henne og at hun gjør ham til et bedre menneske er det som gjør at jeg heier på de. At han er kjekk og rik har ingenting med saken å gjøre.
Pål
Faktisk ikke så verst svart.
N+W
helt enig??
..ø
Det er jo alt det der som gjør han kjekk liksom! For meg er det er en gutt snill osv. Blir han bare kjekk i huet liksom!!?
Hvor er toppen fra???
Hvor er den grå langarmede toppe fra?? Den var sykt fin ??
H
Bik bok 🙂
Lejla
Omg dere er så perfekte begge jeg sånn sær hadde lyst til å bare hooke med en random person når jeg så dette dere er så elsk ❤️❤️❤️❤️❤️
noora og Willjam fan
kjedeli at det er så lenge ti det fortsetter. 18 april er så lenge til. jeg er så spent å se ha Vilde sier. jeg tror hun kommer til å bli så sur på Nora at hun ikke vil nakke med henne på lenge.
Awon
Vær så snill å si det berre var en Aprilsnarrrrrr! :O
Elise
Nice med om den røde buksa til William; What are thooose??
?????
AHAHHAHAHA tenkte Akuratt det samme AHAHAH!! ??? men tror det egentelig er russebukser men er ikke sikker da ?? HAHAHAH ler fortsatt, er virkelig ikke hans stil ☺️☺️☺️
M
Russebukse vel??
Juli
Tror det er russedress/bukse:-)
lol
russebukse vell??
lolll
russebuksa hans sikkert
Yep
Jeg venter ærlig talt på at de skal avsløre at dette vare var aprilsnarr… La det være aprilsnarr!
wiliam elske norra
Awwww Endelig har William fått norra jeg er så glad for det????❤❤❤❤??
M
Hvorfor ikke lage totalt fem sesonger, som tar for seg hver av jentene. Første sesong Eva, andre sesong Noora. Og andre sesong kan kanskje være en fin innledning til tredje sesong med Vilde. Også Chris og Sana.
Nothing you need to know:-)
Åååå, eg kan ikke vente lengre!!!
Kan noen plis svare
Sang???
NRK
Dere det var 1 april i går jeg tror neste kommer ut i kveld eller i morra tidlig???
MEGZ
NOEN SOM VET HVOR NORA KJØPER BUKSENE SINE?? AHAH DE ER SÅ JÆVLI FINE
Plis si det var en aprilsnarr!
OMG OMG det er litt sykt da
Dehere va spennende!!!
Litt mere hoking på fest
So blir det bra…
Men jeg elsker sjælighet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Di kommer til og bli et søtt par
❕❕❕❕❕❕❕❕❕❕❕❕❕
Ååå, skjønte at de kom til og bli sammen?? det er jo bare helt perf sammen, The love is in the air??
Omg ?
OMG?
Jeg for ikke sett videoen, den bare stivner!!!!!!! Hva skal jeg gjøre??
NEEEEEEEEEEEEEI !!!!!!!!!!! Men superglad… Griner ????????
Det er nok desverre ingen spøk. De har hatt fri i påsken og må nok spille inn nye episoder. Men for en slutt før det lange oppholdet. Endelig litt Nora og William !!!
ÆÆÆÆÆ OMG JEG FIKK HELT SJOKK!!????????????
Har bare venta og venta å i know that Vilde kommer til å tilgi??????? har bare venta på det øyeblikket de skulle bli sammen ????
Tror det var aprilsnarr
Omg, jeg fikk sjokk… tenkte aldri at Noora kunne gjøre noe sånt. Men… de passer.
Aprilsnarr????
Goals??
Lurer på om det blir mye drama mellom Vilde og Noora nå?
neeeeeeeeeeei!! hvorfor må det komme tilbake 18 april?? Sykt bra sesong dette her var, og endelig når Noora gjør det som er riktig, så skal det komme tilbake 18!!??! irriterende 😉 #ingenhatkommentarbtw
Videoen virker fortsatt ikke!!
De e 7 episoder igjenn??
Selvom Noora har vært en liten drittunge mot William eller Wilhelm som hun kaller han.., så er det fortsatt rett av henne å kaste seg på han i siste liten.. Vi visste jo at hun likte ham, og da hadde jeg blitt irritert hvis hun bare sa at hun ikke liker han, og sånn slutter det………… Bra sesong, og elsket at de viser hvordan de bryr seg om hverandre 🙂
JEG VIL AT DE SKAL VÆRE SAMMEN!!!
Så søttt???
YAAAAASS!!!!!????????????❤️❤️???❣??❤️
Dårlig første aprilspøk ass
Åååååå, så det var ingen aprilsnarr?????????????????????????????????????????
Vent, dette var Aprilsnarr..sant?
Jeg heier på William og Noora!!!
Omg love it!!! Dem e så fuckings perf?? venta på dettan fette længe fyf!!! Elsk på dem
Jeg tror dette er det som skjer i tidsrommet frem til 18. apri. Dessuten ser det ut som William har klippet seg, så det kan ikke allerede ha hvert. Pluss, han har jo russebukse på seg, da må det jo være i april
Æææææ! Gleder meg?
WHAT!? JEG PROESTERER! :'(
å herregud stakars vilde hun såå at de klina og kyssa men de to er søte par da
Ååå dette e bare så bra eg kan che tru dt eg bare visste at hu komme te å springa bort å kyssa an dt e bare så elsk???
Går det an å sove i to uker?? De kan ikke gjøre sånn mot meg!!??
Til alle dere jenter som er så fornøyde med Noora og William: Kan dere fortelle meg EN ting dere liker med William bortsett fra det at han er kjekk og rik?
Han er perfekt og han ser så jævlig snill og badass ut????
De fleste jenter er jo bare dumme og naive, er du bare kjekk kan du behandle ei jente som du vil..
Måten han virkelig viser at det er Noora han vil ha. Så veldig kjekk er han ikke, og at han er rik er ikke av betydning. Tror de fleste jenter drømmer om en fyr som er så tydelig på hva han vil ha. Her tilbyr han seg å sove på sofaen, stiller opp på date med kakao og pledd, gjør det han kan for å unngå at Noora blir sjalu, pøser på med ektefølte komplimenter, gjør ting for å glede henne som betyr mye for henne, men lite for ham (flyktningsprosenten), forteller at han er glad for å se henne osv. Listen er lang, og det at det fremstår at han genuint liker og bryr seg om henne og at hun gjør ham til et bedre menneske er det som gjør at jeg heier på de. At han er kjekk og rik har ingenting med saken å gjøre.
Faktisk ikke så verst svart.
helt enig??
Det er jo alt det der som gjør han kjekk liksom! For meg er det er en gutt snill osv. Blir han bare kjekk i huet liksom!!?
Hvor er den grå langarmede toppe fra?? Den var sykt fin ??
Bik bok 🙂
Omg dere er så perfekte begge jeg sånn sær hadde lyst til å bare hooke med en random person når jeg så dette dere er så elsk ❤️❤️❤️❤️❤️
kjedeli at det er så lenge ti det fortsetter. 18 april er så lenge til. jeg er så spent å se ha Vilde sier. jeg tror hun kommer til å bli så sur på Nora at hun ikke vil nakke med henne på lenge.
Vær så snill å si det berre var en Aprilsnarrrrrr! :O
Nice med om den røde buksa til William; What are thooose??
AHAHHAHAHA tenkte Akuratt det samme AHAHAH!! ??? men tror det egentelig er russebukser men er ikke sikker da ?? HAHAHAH ler fortsatt, er virkelig ikke hans stil ☺️☺️☺️
Russebukse vel??
Tror det er russedress/bukse:-)
russebukse vell??
russebuksa hans sikkert
Jeg venter ærlig talt på at de skal avsløre at dette vare var aprilsnarr… La det være aprilsnarr!
Awwww Endelig har William fått norra jeg er så glad for det????❤❤❤❤??
Hvorfor ikke lage totalt fem sesonger, som tar for seg hver av jentene. Første sesong Eva, andre sesong Noora. Og andre sesong kan kanskje være en fin innledning til tredje sesong med Vilde. Også Chris og Sana.
Åååå, eg kan ikke vente lengre!!!
Sang???
Dere det var 1 april i går jeg tror neste kommer ut i kveld eller i morra tidlig???
NOEN SOM VET HVOR NORA KJØPER BUKSENE SINE?? AHAH DE ER SÅ JÆVLI FINE
Lurer på det samme! Utrolig fine!
Omg
HERREGUD ENDELIG SKJEDDE DET. GLEEEEEEEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!
Vi heier på noorhelm????????