900 kommentarer

  1. artemi

    Jeg elsker skam det er min beste serie

  2. NORAWILLIAM SHIP SHIP SHIP

    er d bare meg som ikke friker helt ut pga vi må vente til den 18?:/
    syns enkelte folk skal roe seg ti hakk ned, hahavah

    1
    • Ida

      Endelig er noen enig haha

  3. Daaaaaver av dette lzzm

    Jeg har sett på denne videoen jaaklig mange ganger? Dæææver lzzm. Får sånn elektrisitet i magen av å se på dette

  4. Jeløy soss

    William og Chris er som Carl-Aksel og Øystein i paradise hotell!

    Men syntes William er kul og jævla god til få damer til sengs

    1
  5. Thea

    Tru de kanj værra aprilsnarr??

  6. en sint fan

    18 april, tror du jeg overlever så lenge x(

    • Hater å vente

      Ikke sandt?

  7. anonym

    Håper serr det der er en av de beste aprilspøkene som har vert i dag og at det ikke er sånn at vi må vente lenge igjen. <3

  8. :((

    Det er noe galt med videoen, den hakker og stopper opp. Tar også lang tid å starte den. Det er flere enn meg som har opplevd dette.

    • Jeeg

      Kommer meg ikke lenger enn de 5 første skundene ellerno?

  9. #SingleForever

    That moment you realize you are single af

    • sol

      i feel you!! alså skam er dritbra, søtt, sjarmerende og såå jævlig deprimerende til tider 😛 hahah

  10. literally

    Du vet at this is gonna turn dirty når du har 50 shades of grey musikk i bakgrunnen.

  11. Meg

    Neiiii!! Kan ikke vente??

    • Anna

      du er dum wilhelm er dårlig, du er dum….

  12. catcat

    eeep de kysser å de er så søte sammen !!!!

  13. Emma

    Så lenge???? D er jo ikke mulig å overleve så lenge uten skam

  14. Anonym

    Til Alle som sier og tenker at william kommer til såre noora, gutter kan faktisk endre måten de oppfører seg på dersom de faktisk liker den personen og William liker faktisk noora, du ser det på måten han er på. Andre jenter har bare vært en «Brikke» for William men Nora e selvet spillet virker det som, tror faktisk de kommer til å bli utrolig skjønne

    2
  15. Julie

    Tror faktisk ikke det er aprilsnarr. Skam varer bare i 7 uker til, og de som lager serien vil jo helst at den skal holde på til slutten av mai.

  16. Kari

    Endelig! Jeg tror de har gått av hverandre! Har sett denne episoden 1000 ganger nå, ELSK

  17. RobTex

    Ja dette må vere den mest dramatiske skam sesongen for første gang

  18. Meg

    Kan hende alt det som kom ut idag bare var aprilsnarr…

  19. Kathrine

    Eg viste det komte til og skje Harregud det er så skjønt??

  20. SD

    Asso, hvis Noora sier at ho ikke har følelser for Wiliam og ho likevel kysser han, so kan det bety noe men de kan også forsett ikke bety noe.. Jenter på hennes alder har lov til å være litt forvirra. Og det er sikkert mange her som kjenner seg igjen? Jeg kjenner meg i det minste veldig godt igjen. Forstår ho veldig godt.

    1
  21. Kent

    Herregud xD så barnslig Noora er og så Drittsekk William er ewww det her er for ekkelt…
    Slutter med dette programmet… elle nei… Vilde og Eva kyssa så æ blir å ser på XD

  22. Hei

    Det der er jo ikke wilhelm??

  23. Nora

    kommer til å sitte å spille denne på replay i to uker da:((

  24. Anne

    Håpet er øyeblikk at dette var en aprilsnarr ?

  25. Beyonce

    Folkens, slapp av det er en serie, pluss William har ikke en attitude det var alltid Noora

  26. Hedda!!!??????

    Jeg synes helt ærlig at de er jævla søte sammen å at de burde være sammen på ekte!!!!??

    1
  27. Nora

    Jeg tror faktisk de er sammen siden di viser en hel video

    1
  28. Skamlover99

    Hvis dette er en aprilspøk så blir jeg så forbanna at jeg slutter å se assa de to må bli sammen no matter what. Noora har vært mæd mot Willis pga Vilde, men en kan ikke alltid tenke på alle andre – noen ganger må en tenke på seg selv. Grunnen til at Noora har vært så kritisk til alt av fester, eventer ol er fordi hun vet William skal være der og hun er redd for å være i nærheten av han fordi hun har følelser for han. Alle gangene Noora har vært «politisk korrekt» (ord brukt under her) mot en i gjengen, har det vært for å redde sitt eget skinn fordi hun og Willis elsker hverandre. Dere som sier at det bare er teit at de er sammen – få opp øya. Dette handler ikke om hva dere vil eller hva dere mener eller hva dere tror om Noora. Hun skal jo søren meg få lov til å ha type hun også.

    1
    • ❤️?????????????

      Jeg også my lover???❤️????????????

  29. Olivia

    Jeg har mista all respekten jeg hadde for Noora……

  30. Nice

    Uæææææææ yassss endelig???

  31. Ina

    Håper virkelig dette var en aprilsnarr….?

  32. ❤️??

    Dette måtte bare skje. HÅPER DET IKKE ER APRILSNAR! Den neste episoden kommer ut på min bursdag. Klarer ikke vente?
    WILLIAM + NOORA = ❤️

    1
  33. ?

    Det var bra Nora turte å endelig oppne seg Og endelig viste at hun liker William selv om hun sårer Vilde

    1
  34. Oda?

    Pliss si at det er APRILSNARR !!!!!!!

  35. Ingrid Amalie

    Hei jeg tror at det er aprilsnarr den nyeste episoden fordi det var 1 april

  36. Lisa

    18.april er på en mandag. På skam har jeg ikke sett før at den begynner på en mandag. Hver episode pleier å starte på lørdag/søndag

  37. Lev i det virkelige liv

    HELLO. Anna og dere andre. Ikke for å være negativ assa. Men d e bare en serie!

  38. I LOVE SKAM

    har ikke ord omfg

  39. Missliss

    Dere er veldig flinke skuespillere!

  40. Skaaaaam

    Æææææææ må se meer?? Orker ikke vente sååå lenge

  41. Dette blir sikkert redigert

    Hahaha jeg begynner bare å le av denne videoen, den er fryktelig klein!