er d bare meg som ikke friker helt ut pga vi må vente til den 18?:/
syns enkelte folk skal roe seg ti hakk ned, hahavah
Ida
Endelig er noen enig haha
Daaaaaver av dette lzzm
Jeg har sett på denne videoen jaaklig mange ganger? Dæææver lzzm. Får sånn elektrisitet i magen av å se på dette
Jeløy soss
William og Chris er som Carl-Aksel og Øystein i paradise hotell!
Men syntes William er kul og jævla god til få damer til sengs
Thea
Tru de kanj værra aprilsnarr??
en sint fan
18 april, tror du jeg overlever så lenge x(
Hater å vente
Ikke sandt?
anonym
Håper serr det der er en av de beste aprilspøkene som har vert i dag og at det ikke er sånn at vi må vente lenge igjen. <3
:((
Det er noe galt med videoen, den hakker og stopper opp. Tar også lang tid å starte den. Det er flere enn meg som har opplevd dette.
Jeeg
Kommer meg ikke lenger enn de 5 første skundene ellerno?
#SingleForever
That moment you realize you are single af
sol
i feel you!! alså skam er dritbra, søtt, sjarmerende og såå jævlig deprimerende til tider 😛 hahah
literally
Du vet at this is gonna turn dirty når du har 50 shades of grey musikk i bakgrunnen.
Meg
Neiiii!! Kan ikke vente??
Anna
du er dum wilhelm er dårlig, du er dum….
catcat
eeep de kysser å de er så søte sammen !!!!
Emma
Så lenge???? D er jo ikke mulig å overleve så lenge uten skam
Anonym
Til Alle som sier og tenker at william kommer til såre noora, gutter kan faktisk endre måten de oppfører seg på dersom de faktisk liker den personen og William liker faktisk noora, du ser det på måten han er på. Andre jenter har bare vært en «Brikke» for William men Nora e selvet spillet virker det som, tror faktisk de kommer til å bli utrolig skjønne
Julie
Tror faktisk ikke det er aprilsnarr. Skam varer bare i 7 uker til, og de som lager serien vil jo helst at den skal holde på til slutten av mai.
Kari
Endelig! Jeg tror de har gått av hverandre! Har sett denne episoden 1000 ganger nå, ELSK
RobTex
Ja dette må vere den mest dramatiske skam sesongen for første gang
Meg
Kan hende alt det som kom ut idag bare var aprilsnarr…
Same
Bilde stopper opp..
Emilie?
OMFG?
Kathrine
Eg viste det komte til og skje Harregud det er så skjønt??
SD
Asso, hvis Noora sier at ho ikke har følelser for Wiliam og ho likevel kysser han, so kan det bety noe men de kan også forsett ikke bety noe.. Jenter på hennes alder har lov til å være litt forvirra. Og det er sikkert mange her som kjenner seg igjen? Jeg kjenner meg i det minste veldig godt igjen. Forstår ho veldig godt.
Kent
Herregud xD så barnslig Noora er og så Drittsekk William er ewww det her er for ekkelt…
Slutter med dette programmet… elle nei… Vilde og Eva kyssa så æ blir å ser på XD
Hei
Det der er jo ikke wilhelm??
Em ♥ ❤
HOLYNOORHELM
Nora
kommer til å sitte å spille denne på replay i to uker da:((
skam lover
haha jeg også
Anne
Håpet er øyeblikk at dette var en aprilsnarr ?
Nora
Jessssusfy fader i h
Beyonce
Folkens, slapp av det er en serie, pluss William har ikke en attitude det var alltid Noora
Hedda!!!??????
Jeg synes helt ærlig at de er jævla søte sammen å at de burde være sammen på ekte!!!!??
Nora
Jeg tror faktisk de er sammen siden di viser en hel video
Skamlover99
Hvis dette er en aprilspøk så blir jeg så forbanna at jeg slutter å se assa de to må bli sammen no matter what. Noora har vært mæd mot Willis pga Vilde, men en kan ikke alltid tenke på alle andre – noen ganger må en tenke på seg selv. Grunnen til at Noora har vært så kritisk til alt av fester, eventer ol er fordi hun vet William skal være der og hun er redd for å være i nærheten av han fordi hun har følelser for han. Alle gangene Noora har vært «politisk korrekt» (ord brukt under her) mot en i gjengen, har det vært for å redde sitt eget skinn fordi hun og Willis elsker hverandre. Dere som sier at det bare er teit at de er sammen – få opp øya. Dette handler ikke om hva dere vil eller hva dere mener eller hva dere tror om Noora. Hun skal jo søren meg få lov til å ha type hun også.
❤️?????????????
Jeg også my lover???❤️????????????
Olivia
Jeg har mista all respekten jeg hadde for Noora……
Nice
Uæææææææ yassss endelig???
Noora og w
Ææææææ
Ina
Håper virkelig dette var en aprilsnarr….?
❤️??
Dette måtte bare skje. HÅPER DET IKKE ER APRILSNAR! Den neste episoden kommer ut på min bursdag. Klarer ikke vente?
WILLIAM + NOORA = ❤️
Emma
Di er super søte<3
Trine
Åånei kofor
?
Det var bra Nora turte å endelig oppne seg Og endelig viste at hun liker William selv om hun sårer Vilde
Oda?
Pliss si at det er APRILSNARR !!!!!!!
Ingrid Amalie
Hei jeg tror at det er aprilsnarr den nyeste episoden fordi det var 1 april
Lisa
18.april er på en mandag. På skam har jeg ikke sett før at den begynner på en mandag. Hver episode pleier å starte på lørdag/søndag
Lev i det virkelige liv
HELLO. Anna og dere andre. Ikke for å være negativ assa. Men d e bare en serie!
I LOVE SKAM
har ikke ord omfg
Missliss
Dere er veldig flinke skuespillere!
Skamfan
Utrolig flinke.
Skaaaaam
Æææææææ må se meer?? Orker ikke vente sååå lenge
Emma
Aprilsnarr ?
Per
Så lenge!?
Dette blir sikkert redigert
Hahaha jeg begynner bare å le av denne videoen, den er fryktelig klein!
Jeg elsker skam det er min beste serie
er d bare meg som ikke friker helt ut pga vi må vente til den 18?:/
syns enkelte folk skal roe seg ti hakk ned, hahavah
Endelig er noen enig haha
Jeg har sett på denne videoen jaaklig mange ganger? Dæææver lzzm. Får sånn elektrisitet i magen av å se på dette
William og Chris er som Carl-Aksel og Øystein i paradise hotell!
Men syntes William er kul og jævla god til få damer til sengs
Tru de kanj værra aprilsnarr??
18 april, tror du jeg overlever så lenge x(
Ikke sandt?
Håper serr det der er en av de beste aprilspøkene som har vert i dag og at det ikke er sånn at vi må vente lenge igjen. <3
Det er noe galt med videoen, den hakker og stopper opp. Tar også lang tid å starte den. Det er flere enn meg som har opplevd dette.
Kommer meg ikke lenger enn de 5 første skundene ellerno?
That moment you realize you are single af
i feel you!! alså skam er dritbra, søtt, sjarmerende og såå jævlig deprimerende til tider 😛 hahah
Du vet at this is gonna turn dirty når du har 50 shades of grey musikk i bakgrunnen.
Neiiii!! Kan ikke vente??
du er dum wilhelm er dårlig, du er dum….
eeep de kysser å de er så søte sammen !!!!
Så lenge???? D er jo ikke mulig å overleve så lenge uten skam
Til Alle som sier og tenker at william kommer til såre noora, gutter kan faktisk endre måten de oppfører seg på dersom de faktisk liker den personen og William liker faktisk noora, du ser det på måten han er på. Andre jenter har bare vært en «Brikke» for William men Nora e selvet spillet virker det som, tror faktisk de kommer til å bli utrolig skjønne
Tror faktisk ikke det er aprilsnarr. Skam varer bare i 7 uker til, og de som lager serien vil jo helst at den skal holde på til slutten av mai.
Endelig! Jeg tror de har gått av hverandre! Har sett denne episoden 1000 ganger nå, ELSK
Ja dette må vere den mest dramatiske skam sesongen for første gang
Kan hende alt det som kom ut idag bare var aprilsnarr…
Bilde stopper opp..
OMFG?
Eg viste det komte til og skje Harregud det er så skjønt??
Asso, hvis Noora sier at ho ikke har følelser for Wiliam og ho likevel kysser han, so kan det bety noe men de kan også forsett ikke bety noe.. Jenter på hennes alder har lov til å være litt forvirra. Og det er sikkert mange her som kjenner seg igjen? Jeg kjenner meg i det minste veldig godt igjen. Forstår ho veldig godt.
Herregud xD så barnslig Noora er og så Drittsekk William er ewww det her er for ekkelt…
Slutter med dette programmet… elle nei… Vilde og Eva kyssa så æ blir å ser på XD
Det der er jo ikke wilhelm??
HOLYNOORHELM
kommer til å sitte å spille denne på replay i to uker da:((
haha jeg også
Håpet er øyeblikk at dette var en aprilsnarr ?
Jessssusfy fader i h
Folkens, slapp av det er en serie, pluss William har ikke en attitude det var alltid Noora
Jeg synes helt ærlig at de er jævla søte sammen å at de burde være sammen på ekte!!!!??
Jeg tror faktisk de er sammen siden di viser en hel video
Hvis dette er en aprilspøk så blir jeg så forbanna at jeg slutter å se assa de to må bli sammen no matter what. Noora har vært mæd mot Willis pga Vilde, men en kan ikke alltid tenke på alle andre – noen ganger må en tenke på seg selv. Grunnen til at Noora har vært så kritisk til alt av fester, eventer ol er fordi hun vet William skal være der og hun er redd for å være i nærheten av han fordi hun har følelser for han. Alle gangene Noora har vært «politisk korrekt» (ord brukt under her) mot en i gjengen, har det vært for å redde sitt eget skinn fordi hun og Willis elsker hverandre. Dere som sier at det bare er teit at de er sammen – få opp øya. Dette handler ikke om hva dere vil eller hva dere mener eller hva dere tror om Noora. Hun skal jo søren meg få lov til å ha type hun også.
Jeg også my lover???❤️????????????
Jeg har mista all respekten jeg hadde for Noora……
Uæææææææ yassss endelig???
Ææææææ
Håper virkelig dette var en aprilsnarr….?
Dette måtte bare skje. HÅPER DET IKKE ER APRILSNAR! Den neste episoden kommer ut på min bursdag. Klarer ikke vente?
WILLIAM + NOORA = ❤️
Di er super søte<3
Åånei kofor
Det var bra Nora turte å endelig oppne seg Og endelig viste at hun liker William selv om hun sårer Vilde
Pliss si at det er APRILSNARR !!!!!!!
Hei jeg tror at det er aprilsnarr den nyeste episoden fordi det var 1 april
18.april er på en mandag. På skam har jeg ikke sett før at den begynner på en mandag. Hver episode pleier å starte på lørdag/søndag
HELLO. Anna og dere andre. Ikke for å være negativ assa. Men d e bare en serie!
har ikke ord omfg
Dere er veldig flinke skuespillere!
Utrolig flinke.
Æææææææ må se meer?? Orker ikke vente sååå lenge
Aprilsnarr ?
Så lenge!?
Hahaha jeg begynner bare å le av denne videoen, den er fryktelig klein!