900 kommentarer

  1. Mani

    Eg klare ikke å vente 2uker på neste ep. Så de må vêr aprilsnarr siden de e så spennande og det er nå det begynner å bli spendene<3<3<3<3<3<3<3 noen som er enige??

  2. Lol!!?!?!??!?

    William er helt klart forelsket i Noora!! Så jeg tror han kjerper seg litt!!

    1
  3. Malin

    Ååååhhh… Skjønner at dette kanskje er en grunn til men, please si at det er tull og det bare aprilsnar!?

  4. Justme

    Hvem er den blonde jenta ved siden av Noora i Traileren? Er Vilde? 3some?

  5. Can't wait??

    Omg! Har ventet på dette en evighet❤️? Jeg mener det lå veldig i kortene at Vilde kom til å se de to den kvelden? Gleder meg til mer av William og Noora og dramaet som kan bygge seg opp mellom Vilde og Noora??

    1
  6. Anonym NOORHELM ELSKER❤️❤️‼️?‼️

    Si at det der er en aprilsnarr!!! Jeg kan ikke vente i 18 dager???? ???? Please si det er en aprilsnarr og at det kommer ny episode i morgen!?????????Plzplzplz

    1
  7. Neeeeeeeeiiiiii!!!!

    Pause serr!! Jeg må se hva som skjer!!!!!!!!

    1
  8. ??☠

    Wiliam har på seg russe boksa på den på en måte traileren❤️

    1
  9. Thea

    Gleder meg til 18 april❤️???? #skam??

  10. ?

    Håper dere kødder nå 18.april er så lenge til, håper dette er aprilsnarr.
    PS:så kult at Noora kyssa William??

    1
  11. hvorfor?

    dette er aprilsnar!!!!! jeg kan ikke kan ikke leve uten skam……

  12. :)

    va d Chris i videoen en plass? ell? så ut som han. men Nilliam/woora e goals❤️

  13. no no

    dette går ikke. vi kan ikke vente så lenge

  14. JAA!!??

    LIVET MITT ER KOMPLETT❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  15. Rikke

    Dette kan vel ikke stemme? Noora har jo bursdag 6. april!! skal ikke hun ha no bursdags fest ellerno? Det er jo helt absurd! Håper virkelig dette er en aprilsnarr

  16. desperat jente

    plzzzzzz si at dette er 1 april spøk? vi kan ikke vente så lenge

    • SKAM

      er nok ikke en spøk. står også på nrk.no at det sendes om 18uker.. og det har stått der lenge

  17. Farga

    GLEDER MEG SÅÅ SYKT TIL NESTE EPISODE ENIG??SHIPPER DEM SÅÅ MYE?

  18. Bad Biatches @

    å fu faeen. Å vente 18 dager på neste episode er galska:P! JEG ER SÅNN SERIØST AVHENGIG. PLIIIIZ send det før fordi <3 <3 <3 <3 <3 <3

    1
  19. NOORHELM IS REAL

    endelig! har venta sykt lenge på dette! er så glad, dette var fantastisk <3

    1
  20. Noora og William?

    OMG ENDELIG SKJEDDE NOLLIAM??
    DE ER SÅ SØTEE!❤️

    1
  21. oh my fudge

    døøøøøøøøøøør

  22. S og T

    de kommer til å ende opp med at noora blir gravid og at villiam ikke vil ha barnet

  23. Skam lover

    Jeg tror det er Vilde sin tur og Vilde vet at N og W kyssa og den siste videoen som idag er ikke fra før jul det er nå de lager ikke videone samme dag de lager dem ca 2-3 måneder før de legger ut dem . Men W har forandra seg så den videon som var idag var lissom en noen videoer som har skjedd lissom i fremtiden for oss . Tror det blir drit mye drama mellom Vilde og Noora gleder meg sykt

  24. ;-)

    Hei. Ville bare si at skam er skikkelig kult. Jeg følger med, og klarer ikke vente til neste video eller bilde! Her er det jeg liker best md alle karakterene:

    VILDE: hun tør å spørre om priv. ting rett ut sånn som: » Noora, er du lesbisk?», hun tør å si det hun mener.

    CHRIS: fytti grisen, jeg elsker henne. så skuespilleren i «jul i svingen» og linus i svingen. hun sier så mye rart, og det er det som gjør henne skikkelig kul!

    EVA: hmmm…..ikke noe spes egentlig….HUN ER VELDIG KUL. (og er ALLTID full på fest)!

    NOORA: kul! rett og slett! hun sier «særriøst» og «hjælp» og snakker ikke pent i det hele tatt:-) det er tommel opp hos meg!

    SANA. sier ting rett ut! snill! støtter Vilde selv om Vilde er litt slem mot henne(hvertfall i sesong 1)

    WILLIAM: viser hvor høyt han liker Noora. tror forresten ikke noora vil gå på en smell, bare at vilde blir syyyyyyykt sjalu!

    det var det ha det!

    1
  25. Karoline

    Dere må jo telle ukene, det skal være tolv episoder i denne sesongen. Det betyr at de må ha en pause slik at vi får se i russetida også. Slapp av to uker går fort. Det er jo vara å se de andre episodene i mellomtida!!!!

  26. Aprilsnarr pil

    Folk kommer til å slutte å se på skam hvis dere skal ha så lang pause!?

  27. Aprilsnarr plis!?

    Folk kommer til å slutte å se på skam hvis dere skal ha så lang pause!?

  28. Behind the scenes

    Nå begynte jeg å lure, når fikk de tid til å 1) lagee den scenen hvor noora våkner opp i den hvite leiligheten og 2) alle disse drøye russe/fest bildene som man ser i headern til nettsiden og i trailern til sesong 2?

    1
    • ep1se2

      De drøye bildene i headeren ser du i første episode i sesong 2

  29. Amalie

    det er jo ikke aprilsnarr. Hvorfor i alle dager skulle skam redaksjonen tulle med noe sånt? Uansett er det andre april nå, så det ble nok ikke noe aprilsnarr!!

  30. Ro ned William hatere!

    Til alle dere som misliker William, ro med reka! Det er ikke verdens undergang visst Noora og William blir sammen! Selv om Noora fremstår som en selvstendig kvinne som ikke trenger russetiden og gutter for å være glad, betyr ikke det at hun ikkje har lov til å forelske seg i William! Noora blir ikke en svak kvinne som bare tenker på William, mener jeg da… Dessuten så er ikke William sånn en fuckboy som Noora skal ha det til!

  31. Emilie

    Å HERREGUD!!! JEG HAR IKKE ORD!!! ELSKER SKAM!!! GLEDER MEG SYKT!!! LOVE NOORHELM SÅÅÅÅÅÅÅÅ MYYYYYYYEEEEEEE!!!

    1
  32. Benedikte

    Endelig tar Noora William! Det var så på tide ass!

  33. William og nora?

    Awww e gleder meg så syk men håper vi ikke må vente så lenge ???

    1
  34. Alma

    Se, der er William russ! OMG gleder meg

  35. F

    Skulle ønske jeg var Noora slik at jeg kunne klint med William

  36. Just a fan??

    Derre passet sammen da❤️

  37. Hehe

    Jeg har en følelse av at hun blir gravid…ikke fordi de hadde sex her, men det kan jo fort skje sånn som de holder på?

  38. 18 dager???

    Neeeeei 18 føkkings dager !!!!!????????

  39. Qwerty

    Hvorfor er alle på Noora sin side? Jeg har litt tro på at William egentlig er en fin fyr, jeg. Om det forholdet ikke blir noe av/ikke fungerer, tror jeg det er pga Noora (evt også Vilde), IKKE fordi William er utro eller ond med henne

  40. fydkadjks

    FINALLY OHFHJSHDK

  41. skam

    Åhhh så søte jeg viste at detskulle skje

  42. Vilde ?

    Aprilsnarr?? Plisa