Det som egentlig er viktig her, er at et ostesmørbrød koster hele 25,- kroner.
Jeg vil ha mer....nå
Kan det komme en chat eller noe snart, greier særr ikke vente mer
Sussie.dk
Hmmm. Det er som om det er blevet en helt anden serie. Kan slet ikke se hvilken vej, det vil gå. Er Even interesseret overhovedet? Så ville han jo nok have givet Isak en besked. Han har i stedet sat Isak i en rigtig svær situation og gået sin vej……men hvem er det vi ser på 14.11 klippet
Slutt nå!!
Det er EVEN!! Ferdig snakka ?
Lille Kamomilla
Søkte akkurat etter #kardemomme på Twitter. Hva er det som skjer med livet mitt.
gg
Skjer vel brått noe med han andre som sto i kassa der også
kardemomme
Damn, jeg vil ha en annen video eller i det minste en melding fra Even!!!
Jente
Rart at de spiser lunsj klokka 10….
:)
Elsker hvordan Even veksler mellom å se på øynene og leppene til Isak:)
Nyskjerrig...
Men vet Even at Isak ikke er ute av skapet/bifil? De har vel ikke pratet om at Isak er homofil, evt. bifil (ref. Emma), så kan hende Even ikke visste at han outa Isak og at Emma kun var et skalkeskjul?
REAGER FOLKENS!
Hadde i måtte betalt 25kr for ei brødskive med ost på hadde i kasta den i fleisen på ho som hadde solgt me den
EVAN + ISAK = FOREVER
Kom igjen da, er det ikke tid for en liten chat nå? Ett eller annet? Kan ikke noen strekke ut en hånd til Isak, han holder jo på å forgå her? Ikke får han sove, ikke klarer han å konse, og han hører stemmer som ikke passer. Er det ingen av vennene hans som ser dette? Hvor er Jonas, Eskild, Nora og ikke minst Eva?
I+J 4 ever
Bromance mellom Isak og Jonas❤️❤️ #sluttenavsessong1
Lucy
De blikke…jeg er SÅ solgt – og til jer, der har travlt med at klage over korte afsnit, ingen handling og gå op i tåbelige detaljer – så mærk dog alle de følelser, som de her fantastiske skuespillere forstår at få frem, det er jo helt utroligt godt. To minutter med de blikke, de ansigtsudtryk og alt det, som bliver sagt og ikke sagt er uendeligt mere givende i min verden end action, lagenscener, lang dialog osv.
Trine
Enig
Aids
21 kroner for det der? hahahhaha kms
Redd
For at Even egentlig hadde tenkt å si det samme som Isak. Han begynner jo med: Men, jæ… og så sier Isak at HAN må gå. Er Even liksom ferdig med Isak??
Bech
Tror han skulle si Men jeg bare… Syns man kan høre begynnelsen av en b akkurat når Isak avbryter ham. Hvorfor skulle han komme bort og være så flørtete og lengselfull bare for å gå igjen med en gang?
men-..........
Han sier ikke mer. Hvorfor han skulle komme bort for å gå igjen. Fordi det gjør sånne folk.
Teaser!
Gleder meg til vi får se klippet fra teaseren!
Nils
Nå MÅ det komme no bra snart!!! Holder ikke ut! Jeg trenger å se søte klipp med Isak og Even! Mange episoder hvor de er lykkelige med hverandre!
C
Disse klippene får meg til å ville slutte å se på klipp for klipp, og heller vente til fredag og se alt samlet! Da er piningen unnagjort på en liten halvtime, nå pines jeg jo hele uka igjennom! Det var så godt med den varslede pausen, kunne puste litt liksom, kanskje jeg må lage min egen pause fram til fredag ass…..
Kødda, refresher sida om 1 min
n
sad
Shit!
Var det bare jeg som skvatt skikkelig da Even plutselig sto der?
SKAMaddict
Jeg vet hvordan det er å være avhengig av herion, nå som jeg er avhengig av SKAM
Lenox
Hva var det.. Wtf?!
Even bare gikk.. I mean..
Naah!! I don’t like him ._.
Ost
Det ostesmørbrødet var faen ikke verdt 25kr
Crack
Tror Isak har litt voice crack, høres hvertfall sånn ut.
NordNorge
Kom ijæn da!!! Vi vil ha Skam!! Vi vil ha Even og Isak!! Vi vil ha Isak som åpn seg førr kompissan!!
Realitet
25kr for ei brødskive med ost… hvilken verden lever vi i, skandale.
Håb for i morgen
Tror egentlig bare jeg skynder mig i seng nu, så det kan blive en ny dag, og (forhåbentlig!) et nyt klip.. Bliver skør i hovedet af at opdatere hvert 2. minut..
Sorg
Det gjør så jævlig vondt at dere skulle avslutte Noorhelm på denne måten!! Så vondt at Isak og Even – om det blir de ..,vil jeg aldri tro på det uansett ??
Nea
Måten Isak sa kardemomme på!
Rebel
Such an emotional clip. The sadness in their eyes is so heartbreaking. Omg NRK fix this!! Please!!
25kr for det smørbrødet der!?!!
25kr for det smørbrødet der!?!!
Nina
Hva om Eskild har outet Isak for Emma da? Noen som har tenkt den tanken?
K
Nah, tviler sterkt. Men det kan godt hende noen fra jentegjengen har forsnakket seg – som var på festen i tillegg. Siden Isak ikker har særlig kontakt eller er close med de, så ville det vært virkelighetsnært. Folk klarer jo ikke å holde kjeft, og klarer ikke å sette seg inn i hvilken påkjenning det innebærer for andre
Mat
25kr for det ostesmørbrødet er ran
Serr!!!?
25 kr for EN brødskive med smeltet ost?????!!!
Nattugla
NRK burde gi oss beskjed på forhånd om det skal slippes et nytt klipp i løpet av natten eller ikke..
Begynner å bli lei av å sitte oppe og trykke refresh.
Abc
Det er vel bare kommet ut 6-7 min med video denne uken Så det må jo komme et langt klipp på fredag…
Symbolikk i ostesmoerbroedet
Hei alle sammen, ser dere ikke symbolikken i ostesmoerbroedet? Husker dere hvor «toppet» det var da de virkelig moettes hjemme hos Even foerste gangen? Og se hvordan det zommes inn paa ostesmoerbroedet til Isak i kantinen… Helt bart, tomt, som Isak selv. Ser dere det eller overtolker jeg naa?
Even har det ikke så lett han heller!
Jo flere ganger du ser dette klippet, jo tydeligere blir det at dette ikke er en situasjon som er så lett for Even heller! Se på blikket hans, hvordan han set på Isak. Hør på sukket hans kardemomme-kommentaren. Og ikke minst, hør på men’et på slutten etter at Isak har sagt han må gå. Tror det er viktig å huske på at Even også bare er en ung gutt som tydeligvis sliter med sine ting. Er nok ikke så lett for han heller, dette med å komme ut av skapet. I motsetning til Isak har han en person til (Sonja) som han skal tenke på midt oppi det hele. Og hvis han attpåtil er en person som sliter med ting psykisk, er det kanskje vanskelig å gi slipp å den trygghetspersonen Sonja er for ham. Even er bare en 20-åring som tydeligvis sliter litt med å finne seg selv han også…
Isak❤️Even
Tror Even har regissert mye, men at nå ikke har kontroll lenger. Tror det er Even som vil «henge» heretter.
Emilie
Hva skal den øredøvende stillheten etter dette klippet bety? At Isaks hjerne er alene nå? Han snakker ikke med noen.
K
Nå vet jeg i hvert fall hvor jeg får et godt og delikat «ostesmørbrød» for en rimelig penge i Oslo
Lasse
LOL, cue hundrevis av folk dukker opp i kantina på nissen og bestiller ostesmørbrød!
sint
blir så sint på Even, skjønner han ikka hvor mye han har såret Isak?
Isak fortjener så mye bedre!
ER DET MULIG
25 kr for ÉN skive!?
Stine
åååå:( <3 lille isak, vil bare gi deg en god klem. hjertemitt blør for deg.. den smerten der er vond
Ia
Tør ikke bruke mitt eget navn. Jeg hadde min egen Even. Han var tatt. Men han var nok fascinert av meg. Og hvis jeg var på vei til å finne lykken med en annen, så sendte han store rosebuketter.Jeg heier på Isak og Even. Men jeg tror ikke at Even vil gjøre Isak lykkelig.
M_oondust
I don’t know… I’ve watched it a few times and I’m still angry at Even, but something tells me that what when Isak left, Even rushed a bit too much for me to just… you know… keep his mind in his business… something tells me he’ll try catch Isak 😀 But I don’t know, I’m just speculating…
Jenny
Ey folkens. Han som spurte om å få et ostesmørbrød e ikke d Magnus som Isak ikke har skværet opp med? Ser mange skrive Even/høres ut som Even men ser dokker ikke at d e selveste kattehookeren?!??
Nei
Lol, det er jo ikke det!! Man ser jo tydelig at det er en annen person!
J'en ai des frissons ...
Jeg elsker denne serien. Dette er en av de beste som jeg ser. Det gir meg så mange spenning. Jeg ser frem til å se mer, hahaha
Sorry for the mistakes, I’m French ! ^^
Imponert
Tarjei er kjempeflink, men Henrik imponerer minst like mye! Gleder meg til å forhåpentligvis følge disse karrierene videre altså!
Oslogay
Ja du har helt rett. De er strålende begge to. Og kjemien er helt magisk!
Over Even
Nå er jeg så over Even.
Ikke alle historier trenger en prins i skinnende rustning for å få en lykkelig slutt.
Den som tror det vil aldri bli fornøyd med livet sitt.
Man må være sin egen lykkessmed.
Det er en person man aldri kan rømme fra og det er seg selv.
Det Isak trenger nå er å finne ut av seg selv og vite at de som er rundt han, venner og familie alltid og uansett vil være der for han.
Skal vi håpe på en happy ending denne sesongen er det å håpe Isak blir tilgitt sine «løgner» og fortsatt får være den han er uten å tro at han må over på «maskara og tigths».
Det som egentlig er viktig her, er at et ostesmørbrød koster hele 25,- kroner.
Kan det komme en chat eller noe snart, greier særr ikke vente mer
Hmmm. Det er som om det er blevet en helt anden serie. Kan slet ikke se hvilken vej, det vil gå. Er Even interesseret overhovedet? Så ville han jo nok have givet Isak en besked. Han har i stedet sat Isak i en rigtig svær situation og gået sin vej……men hvem er det vi ser på 14.11 klippet
Det er EVEN!! Ferdig snakka ?
Søkte akkurat etter #kardemomme på Twitter. Hva er det som skjer med livet mitt.
Skjer vel brått noe med han andre som sto i kassa der også
Damn, jeg vil ha en annen video eller i det minste en melding fra Even!!!
Rart at de spiser lunsj klokka 10….
Elsker hvordan Even veksler mellom å se på øynene og leppene til Isak:)
Men vet Even at Isak ikke er ute av skapet/bifil? De har vel ikke pratet om at Isak er homofil, evt. bifil (ref. Emma), så kan hende Even ikke visste at han outa Isak og at Emma kun var et skalkeskjul?
Hadde i måtte betalt 25kr for ei brødskive med ost på hadde i kasta den i fleisen på ho som hadde solgt me den
Kom igjen da, er det ikke tid for en liten chat nå? Ett eller annet? Kan ikke noen strekke ut en hånd til Isak, han holder jo på å forgå her? Ikke får han sove, ikke klarer han å konse, og han hører stemmer som ikke passer. Er det ingen av vennene hans som ser dette? Hvor er Jonas, Eskild, Nora og ikke minst Eva?
Bromance mellom Isak og Jonas❤️❤️ #sluttenavsessong1
De blikke…jeg er SÅ solgt – og til jer, der har travlt med at klage over korte afsnit, ingen handling og gå op i tåbelige detaljer – så mærk dog alle de følelser, som de her fantastiske skuespillere forstår at få frem, det er jo helt utroligt godt. To minutter med de blikke, de ansigtsudtryk og alt det, som bliver sagt og ikke sagt er uendeligt mere givende i min verden end action, lagenscener, lang dialog osv.
Enig
21 kroner for det der? hahahhaha kms
For at Even egentlig hadde tenkt å si det samme som Isak. Han begynner jo med: Men, jæ… og så sier Isak at HAN må gå. Er Even liksom ferdig med Isak??
Tror han skulle si Men jeg bare… Syns man kan høre begynnelsen av en b akkurat når Isak avbryter ham. Hvorfor skulle han komme bort og være så flørtete og lengselfull bare for å gå igjen med en gang?
Han sier ikke mer. Hvorfor han skulle komme bort for å gå igjen. Fordi det gjør sånne folk.
Gleder meg til vi får se klippet fra teaseren!
Nå MÅ det komme no bra snart!!! Holder ikke ut! Jeg trenger å se søte klipp med Isak og Even! Mange episoder hvor de er lykkelige med hverandre!
Disse klippene får meg til å ville slutte å se på klipp for klipp, og heller vente til fredag og se alt samlet! Da er piningen unnagjort på en liten halvtime, nå pines jeg jo hele uka igjennom! Det var så godt med den varslede pausen, kunne puste litt liksom, kanskje jeg må lage min egen pause fram til fredag ass…..
Kødda, refresher sida om 1 min
sad
Var det bare jeg som skvatt skikkelig da Even plutselig sto der?
Jeg vet hvordan det er å være avhengig av herion, nå som jeg er avhengig av SKAM
Hva var det.. Wtf?!
Even bare gikk.. I mean..
Naah!! I don’t like him ._.
Det ostesmørbrødet var faen ikke verdt 25kr
Tror Isak har litt voice crack, høres hvertfall sånn ut.
Kom ijæn da!!! Vi vil ha Skam!! Vi vil ha Even og Isak!! Vi vil ha Isak som åpn seg førr kompissan!!
25kr for ei brødskive med ost… hvilken verden lever vi i, skandale.
Tror egentlig bare jeg skynder mig i seng nu, så det kan blive en ny dag, og (forhåbentlig!) et nyt klip.. Bliver skør i hovedet af at opdatere hvert 2. minut..
Det gjør så jævlig vondt at dere skulle avslutte Noorhelm på denne måten!! Så vondt at Isak og Even – om det blir de ..,vil jeg aldri tro på det uansett ??
Måten Isak sa kardemomme på!
Such an emotional clip. The sadness in their eyes is so heartbreaking. Omg NRK fix this!! Please!!
25kr for det smørbrødet der!?!!
Hva om Eskild har outet Isak for Emma da? Noen som har tenkt den tanken?
Nah, tviler sterkt. Men det kan godt hende noen fra jentegjengen har forsnakket seg – som var på festen i tillegg. Siden Isak ikker har særlig kontakt eller er close med de, så ville det vært virkelighetsnært. Folk klarer jo ikke å holde kjeft, og klarer ikke å sette seg inn i hvilken påkjenning det innebærer for andre
25kr for det ostesmørbrødet er ran
25 kr for EN brødskive med smeltet ost?????!!!
NRK burde gi oss beskjed på forhånd om det skal slippes et nytt klipp i løpet av natten eller ikke..
Begynner å bli lei av å sitte oppe og trykke refresh.
Det er vel bare kommet ut 6-7 min med video denne uken Så det må jo komme et langt klipp på fredag…
Hei alle sammen, ser dere ikke symbolikken i ostesmoerbroedet? Husker dere hvor «toppet» det var da de virkelig moettes hjemme hos Even foerste gangen? Og se hvordan det zommes inn paa ostesmoerbroedet til Isak i kantinen… Helt bart, tomt, som Isak selv. Ser dere det eller overtolker jeg naa?
Jo flere ganger du ser dette klippet, jo tydeligere blir det at dette ikke er en situasjon som er så lett for Even heller! Se på blikket hans, hvordan han set på Isak. Hør på sukket hans kardemomme-kommentaren. Og ikke minst, hør på men’et på slutten etter at Isak har sagt han må gå. Tror det er viktig å huske på at Even også bare er en ung gutt som tydeligvis sliter med sine ting. Er nok ikke så lett for han heller, dette med å komme ut av skapet. I motsetning til Isak har han en person til (Sonja) som han skal tenke på midt oppi det hele. Og hvis han attpåtil er en person som sliter med ting psykisk, er det kanskje vanskelig å gi slipp å den trygghetspersonen Sonja er for ham. Even er bare en 20-åring som tydeligvis sliter litt med å finne seg selv han også…
Tror Even har regissert mye, men at nå ikke har kontroll lenger. Tror det er Even som vil «henge» heretter.
Hva skal den øredøvende stillheten etter dette klippet bety? At Isaks hjerne er alene nå? Han snakker ikke med noen.
Nå vet jeg i hvert fall hvor jeg får et godt og delikat «ostesmørbrød» for en rimelig penge i Oslo
LOL, cue hundrevis av folk dukker opp i kantina på nissen og bestiller ostesmørbrød!
blir så sint på Even, skjønner han ikka hvor mye han har såret Isak?
Isak fortjener så mye bedre!
25 kr for ÉN skive!?
åååå:( <3 lille isak, vil bare gi deg en god klem. hjertemitt blør for deg.. den smerten der er vond
Tør ikke bruke mitt eget navn. Jeg hadde min egen Even. Han var tatt. Men han var nok fascinert av meg. Og hvis jeg var på vei til å finne lykken med en annen, så sendte han store rosebuketter.Jeg heier på Isak og Even. Men jeg tror ikke at Even vil gjøre Isak lykkelig.
I don’t know… I’ve watched it a few times and I’m still angry at Even, but something tells me that what when Isak left, Even rushed a bit too much for me to just… you know… keep his mind in his business… something tells me he’ll try catch Isak 😀 But I don’t know, I’m just speculating…
Ey folkens. Han som spurte om å få et ostesmørbrød e ikke d Magnus som Isak ikke har skværet opp med? Ser mange skrive Even/høres ut som Even men ser dokker ikke at d e selveste kattehookeren?!??
Lol, det er jo ikke det!! Man ser jo tydelig at det er en annen person!
Jeg elsker denne serien. Dette er en av de beste som jeg ser. Det gir meg så mange spenning. Jeg ser frem til å se mer, hahaha
Sorry for the mistakes, I’m French ! ^^
Tarjei er kjempeflink, men Henrik imponerer minst like mye! Gleder meg til å forhåpentligvis følge disse karrierene videre altså!
Ja du har helt rett. De er strålende begge to. Og kjemien er helt magisk!
Nå er jeg så over Even.
Ikke alle historier trenger en prins i skinnende rustning for å få en lykkelig slutt.
Den som tror det vil aldri bli fornøyd med livet sitt.
Man må være sin egen lykkessmed.
Det er en person man aldri kan rømme fra og det er seg selv.
Det Isak trenger nå er å finne ut av seg selv og vite at de som er rundt han, venner og familie alltid og uansett vil være der for han.
Skal vi håpe på en happy ending denne sesongen er det å håpe Isak blir tilgitt sine «løgner» og fortsatt får være den han er uten å tro at han må over på «maskara og tigths».