Disse to gutta er så dyktige skuespillere!!!! Stakkars Isak, han ser helt kjørt ut… Og hvordan føles det å bli avvist, Even? Det måtte jo bli slik akkurat nå, Isak er helt uttafor og takler vel snart ikke mer. Så mye følelser…ahhh..og endelig begynner Isak abstinensene å ta overhånd for Even også. På tide. Disse to gutta er gull sammen<3<3
lei seg
Det var bra at Isak stakk før Even rakk å si noe… Nå må Even ofre for kjærligheten2k16
Fette kanakas
❤️
Størsteskamfan
ÅÅÅH! Klarer snart ikke dette mer!! Kan ikke vi få ett klipp der de ordner opp! ??
skitur
Har akkurat vært gjennom akkurat det samme som Isak men i et hetero forhold, og jeg kjenner igjen absolutt alt det Isak går igjennom. Fortvilelsen, forelskelsen, tvil, skam, ligge våken, isolasjon osv, osv. Det gjør vondt å se på fordi jeg kjenner meg så godt igjen. Så jeg er ganske sikker på hva som kommer til å skje, for å si det sånn. Stakkars Isak og stakkars meg
.
Klem
S
Oh wow, dét møtet etter såå lang tid! For noen klasse skuespillere! Ouf, men mitt hjerte gjør vondt. Bra at Isak ikke bare blir stående å vente på hva Even har å si !- på tide Even for et aldri så lite wake up call. Håper vi få se Even lengte litt mer etter Isak! Åhh men tingene må bare ordne seg for dem<3
Keke.
Åhh. Er bare 5 EP.igjen håper de varer lenge. Har jo bare fått sett sånn max 7 min denne uka.
Keke.
Er så bra at isak bare gikk. Joooho håper det kommer et klipp som er lengre i morgen
Kjærleik
Jeg tror både Isak og Even har gått seg litt vill etter at de møttes, både i seg selv, i livet sitt, og i hverandre. Jeg tror de er forvirra og har det vondt. Og jeg tror begge to er fryktelig forelska.
Det er mange som kaller Even en drittsekk, og det er for meg fryktelig urettferdig.
Tenk på dette: vi ser absolutt alt fra Isaks ståsted. Vi har blitt glad i Isak, vi heier på han, vi vil beskytte han, vil han alt godt. Men alt dette er ikke fordi Isak er feilfri. Måten han behandla Emma på er det beste eksempelet. Han brukte henne, med viten og vilje. Han brukte det at hun åpenbart var forelska. Det er dårlig gjort det! Det er nesten så man kan kalle han en… wait for it… drittsekk! Men likevel er vi så glad i han. Akkurat som folk vi har rundt oss i virkeligheten. Alle gjør feil, hele tiden, men det betyr ikke at man ikke er glad i dem. Eller at de er drittsekker. For de har så mye godt i seg også.
Even har en del skyld i at ting er så flokete som de er nå. Han tok nok regien litt for heftig til å begynne med. Men han er ingen ond person. Hele ansiktet hans lyser av empati og interesse når han snakker med Isak. Og han er så åpenbart fortapt! Hver gang de er i nærheten av hverandre er blikket hans silkemykt og så fokusert på Isak. Det er slik at jeg blir helt mo i knærne.
Jeg er overbevist om at vi får en lykkelig slutt for disse guttene. Og etter ukevis med så mye lengting og dirrende spenning, tror jeg det blir en hinsides intens og forløsende opplevelse, både for dem og for oss.
Måka
word <3
Em
Godt skrevet!!! Såååå enig??❤️
Disagree
Emma was not obviously in love with Isak. Emma has straight privilege, and can date any number of men. Isak did not knowingly use her. He tried to be attracted to her because of heteronormative society. His friends called him gay/a raging queer, using language to stigmatize homosexuality.
For Isak, Even is one person out of many who could have the same sexual orientation, let alone have feelings for. That is not the same thing has Emma thinking Isak is cute, and kissing him at a party.
.
Well, streight people have feelings too.. Isak used her as a front and played with her feelings … also not ok that he sabotaged Jonas’ relationship in season 1… But we get to know him and he is not cruel but confused and hurt and having a difficult time… hope for a good ending /development for him, right now it hurts a lot …
Disagree
It is funny when the majority likes to paint itself as the victim against the minority’s plight. In case you hadn’t noticed, Isak didn’t force Eva to make out with Chris. Isak will never get the opportunity to cheat on a boyfriend, or have some high school drama because he is *alone* without any other gay people.
English person
Lol, are you kidding me? No high school drama? This season has been ENTIRELY about isak’s high school drama.
I just don’t think that «people in the minority», as you call them, are justified in using people and doing whatever they want just because they are in the minority. There are many people who are struggling with something; sexual orientation, mental health issues, drugs, other people hating their religion etc. But not everyone acts like isak. Isak is at times very selfish and self-serving. And he is lucky in that most of the people he used and lied to, are still treating him better than he treated them. Others aren’t that lucky.
English person
I get your point. However, let’s keep in mind that Isak himself made a disparaging remark about a gay dance instructor in one of the episodes and Jonas disagreed with him. But since it was Isak who made the remark, it’s ok right? I don’t think so.
I get that Isak is trying to hide his sexuality and has a lot to deal with, but IMO that doesn’t make it alright for him say whatever he wants, and to lie and use people as he sees fit. He used emma, and in season, 1 eva, he lies constantly to his friends and when eskild tried to show him support, he gave him the finger, so to speak. If he keeps on going like this, he’ll end up without a friend in the world and he’ll have no one to blame but himself
Disagree
Isak has been conditioned to deny his sexuality by society. He is not deliberately deceiving people out of pleasure. He’s doing it out of fear, and justifiably so.
He is running out of friends, because all his peers fit into a heteronormative social structure. Jonas and his friends only talk about sleeping with girls. Emma just sees Isak as a a «cute boy» and thus a romantic interest. The Isak who was friends with Jonas is not the same Isak who will live an open life as a gay man.
That is why what Even did to Isak is so terrible. He bated Isak into investing time with him. Isak became ostracized from his friends because he put Even first. Then Even turned around and bailed on Isak, like their relationship was some little amusing experiment for him. That is a sick and twisted way to treat another human being.
Bille
Good for you, Isak! Tommel opp for å vise Even at han ikke har tid for sånn kødd han har drivi med.
Topp 100
Kom igjen folkens! La oss rate SKAM på imdb.com. slik at vi får serien inn på topp 100-lista. Nå ligger den på nr 179. Har på kort tid hoppet opp fra 291.
MEG?
Jeg tror at Even er psykisk syk, og derfor vil holde seg unna Isak. Fordi Isak fortalte Even at han holtet psykisk syke folk unna seg. Det var derfor han flyttet i kollektiv . Fordi moren til Isak er jo psykisk syk. Jeg tror at Even er psykisk syk og derfor ikke er så mye på skolen. Hvis dere er enige skrive enig.
Tell me
Hvooor er Even psykisk syk?? Skjønner ikke hvor teorien kommer fra. Ser bare en usikker, ubesluttsom, forvirret gutt jeg…
Utalmodig
Gleder med sånn til det kommer et lengre klipp nå!:) trenger mer
Hallooo!!
Jeg trenger mer en det her! Sånn 2/3 av snutten er jo bare Isak som venter på den gule triste skiva si. Jeg vil ha svar!
Maria
Herregud vad Isak spelar bra. Lider verkligen med honom.
Caroline
Skjønner ikke hva det er med skam denne uken, vært lang pause. Å alt vi har fått til nå er så dårlig at jeg bare blir irritert. Nå burde det komme noe.
Måka
Syns uka har vært bra. men vi trenger en sms eller chatlog idag likevel.
Elise
Nå begynner det å bli litt vel irriterende hvor lite de legger ut, spesielt etter en pause med den avsluttningen!
VI MÅ FÅ NOE MER I DAG!
Kom igjen da!!!!
Dansk elsker skam
Oh Isak .. Du trænger til mad, se ansigtet hans som ser så tynd og udsultet ud, og søvn. Og få talt med Jonas ❤❤hvad er det dog den serie her gør ved os. Jeg er dybt afhængelig og føler det så «realistisk» som da man har fulgt Isak de sidste par dage bare har ønsket at give ham eg kram og fortælle alt nok skal blive okay igen!
Maren
Det er tydelig hvilken politisk agenda denne scenen har…
1. Det illustrerer hvor forbanna dårlig maten i kantina. Ikke en eneste grønnsak på den såkalte brødskiva med smelta morsmelk fra kuer
2. Hvor dyrt kantina er for de unge. At EN brødskive med litt ost koster 25 kr (!)
3. Dette til tross for at det står en barnearbeider å betjener kassa som sikkert ikke får særlig til lønn
4. Even begynner å få ernæringsmangler grunnet ensidig kosthold. Så han begynner å bli både fraværende og surrete
5. En gutt trenger mer enn en brødskrive.
Konklusjon: debatt om gratis skolemat. Let go
Marie
Er det bare jeg som syntes skam blir verre og verre?
Synes det er veldig trist..
S
HAHAHAH
Loko
Jeg elser Isak og Even sammen! Men Even har gjort mange dårlige ting, men det verste er nesten at han sa til Sonja at Isak er homofil, føler veldig for Isak nå…… PS elsker skam!
.
Vi vet ikke om Even faktisk sa noe om Isak til Sonja. Han hadde fortalt om «det», trenger ikke bety at han sa noe om homofili i det hele tatt, vi vet ikke (dessverre).
N
Dårlig med oppdateringer fra NRK!
Frisii
Seriously what is this language, though. I hear one word and apparently they say a whole sentence… And it goes toooo fast. But it is a really fun language!
M.
Uttrykket «å holdes på pinebenken» blir seriøst utilstrekkelig denne sesongen. Her må Norsk Språkråd steppe inn og lage et uttrykk som kan beskrive enkelt og greit hvilken forbanna…eh ja…pine dette er å følge med på.
Daglig hjertebrist anyone?
Spent
Oh yes! Vondt i hjerte!
AU!
dette her gjorde fysisk vondt i hjertet mitt
KVA
Nå MÅ det skje noe positivt snart! Og gi oss mer! Dette er for vondt.
Ønskelæsning
Kan du varme meg også?
Sarah
-Varm en til meg også! -Med kardemomme!
Anonym
7 min hittil denne uken, 13 igjen om det stemmer at den vil vare 20 min på fredag. Lange klipp i vente????
Frustrert frue
Hell no. Jeg forventer iallefall 30 minutter nå etter pausen. (Må få ut litt frustrasjon) I forhold til s2 der episodene vanligvis var rundt 30 min, samtidig som de var oppe i 40, og 50 minutter, skjønner jeg ikke hvorfor de har så lite innhold nå. IKKE NOK med det så var det også hele 12 episoder der det i sesong 3 ser ut til å kun å bli 8-10 *gråteemoji*. Beklager ranten men.. Dette er jo den beste sesongen til nå, og strengt tatt det eneste spennende som skjer i livet mitt akkurat nå. Det eneste. Jeg trenger LENGER episoder. Jeg drømte til og med om den feite oppdateringen med klipp og SMS fra Even mm. Men så våkna jeg til skuffelse… Ser du, jeg mister fatningen.
Waiting
4 the new clip ?????????⌛️⏳
Tia
Herregud….det går så sakte framover at jeg snart blir gal. Jeg har nesten lyst på ny pause til eksamen er over… Hodet mitt har ikke plass til så mye SKAM.
Kardemomme
Føler det er en metafor på hvordan Even krydrer opp hverdagen til Isak med spontane påfunn? søtt
Verdt det?
Det ostesmørbrødet har kostet Isak dyrt!
Nags
NeiNeiNeiNei
Pleeeaase Even
Hvis du virkelig er forelsket i Isak, må du tage mere kontakt! Hvordan kan du overhovedet undvære ham så længe? Det er dig, der synes det gik for hurtigt, og nu må du vise, hvad du virkelig føler..
Jeg dør ligeså stille af spænding…
Isak
Så sterk Isak viser seg å være!! Selv om han ser ulykkelig ut krever det mye å stå i det!!! Lykke til med å finne deg selv..
???
Kommer det ikke noe mer i kveld? En chat eller no
Black friday
Fredagens episode tror jeg blir mørk, ass.
Noen – hjelp Isak. Nå.
?
Jeg tror Even er psykisk syk eller noe
okhei
seriøst 25kr for ost og brød? lol thats annoying
Hm
Etter Isak sa: Kardemomme – så det ut som om Even holdt på å begynne å gråte? Eller? Ja? Hm…
Mallå
Denne uka med SKAM er så bra, men så slitsom fordi dei får oss til å leve oss sann inni det! Utrolig bra?? Jeg har nettopp ligget på legevakta i 2 timer fordi jeg fikk kraftig migreneanfall og ble halvveis blind og lamm i handa og ikke klarte å snakke eller skrive. Skylder på stresset av Isak sin situasjon? Håper det ordner seg for Isak og Even❤️ #kjærleik
mo
Så flott at 2/3 av denne videoen handla om at Isak kjøpte et ostesmørbrød. Spennende
a girl
de snakker iallefall sammen! det er en start!
Anonymgirl / De4
Jeg synes at Chris bør bli mer med i sesongen, han er den deiligste. Noen som er enig om at Chris bør bli hovedperson i neste sesong eller mer med i denne sesongen? Lik visst noen er enige.
jeg er helt enig
De trenger virkelig og snakke sammen. Noen enige?
Disse to gutta er så dyktige skuespillere!!!! Stakkars Isak, han ser helt kjørt ut… Og hvordan føles det å bli avvist, Even? Det måtte jo bli slik akkurat nå, Isak er helt uttafor og takler vel snart ikke mer. Så mye følelser…ahhh..og endelig begynner Isak abstinensene å ta overhånd for Even også. På tide. Disse to gutta er gull sammen<3<3
Det var bra at Isak stakk før Even rakk å si noe… Nå må Even ofre for kjærligheten2k16
❤️
ÅÅÅH! Klarer snart ikke dette mer!! Kan ikke vi få ett klipp der de ordner opp! ??
Har akkurat vært gjennom akkurat det samme som Isak men i et hetero forhold, og jeg kjenner igjen absolutt alt det Isak går igjennom. Fortvilelsen, forelskelsen, tvil, skam, ligge våken, isolasjon osv, osv. Det gjør vondt å se på fordi jeg kjenner meg så godt igjen. Så jeg er ganske sikker på hva som kommer til å skje, for å si det sånn. Stakkars Isak og stakkars meg
Klem
Oh wow, dét møtet etter såå lang tid! For noen klasse skuespillere! Ouf, men mitt hjerte gjør vondt. Bra at Isak ikke bare blir stående å vente på hva Even har å si !- på tide Even for et aldri så lite wake up call. Håper vi få se Even lengte litt mer etter Isak! Åhh men tingene må bare ordne seg for dem<3
Åhh. Er bare 5 EP.igjen håper de varer lenge. Har jo bare fått sett sånn max 7 min denne uka.
Er så bra at isak bare gikk. Joooho håper det kommer et klipp som er lengre i morgen
Jeg tror både Isak og Even har gått seg litt vill etter at de møttes, både i seg selv, i livet sitt, og i hverandre. Jeg tror de er forvirra og har det vondt. Og jeg tror begge to er fryktelig forelska.
Det er mange som kaller Even en drittsekk, og det er for meg fryktelig urettferdig.
Tenk på dette: vi ser absolutt alt fra Isaks ståsted. Vi har blitt glad i Isak, vi heier på han, vi vil beskytte han, vil han alt godt. Men alt dette er ikke fordi Isak er feilfri. Måten han behandla Emma på er det beste eksempelet. Han brukte henne, med viten og vilje. Han brukte det at hun åpenbart var forelska. Det er dårlig gjort det! Det er nesten så man kan kalle han en… wait for it… drittsekk! Men likevel er vi så glad i han. Akkurat som folk vi har rundt oss i virkeligheten. Alle gjør feil, hele tiden, men det betyr ikke at man ikke er glad i dem. Eller at de er drittsekker. For de har så mye godt i seg også.
Even har en del skyld i at ting er så flokete som de er nå. Han tok nok regien litt for heftig til å begynne med. Men han er ingen ond person. Hele ansiktet hans lyser av empati og interesse når han snakker med Isak. Og han er så åpenbart fortapt! Hver gang de er i nærheten av hverandre er blikket hans silkemykt og så fokusert på Isak. Det er slik at jeg blir helt mo i knærne.
Jeg er overbevist om at vi får en lykkelig slutt for disse guttene. Og etter ukevis med så mye lengting og dirrende spenning, tror jeg det blir en hinsides intens og forløsende opplevelse, både for dem og for oss.
word <3
Godt skrevet!!! Såååå enig??❤️
Emma was not obviously in love with Isak. Emma has straight privilege, and can date any number of men. Isak did not knowingly use her. He tried to be attracted to her because of heteronormative society. His friends called him gay/a raging queer, using language to stigmatize homosexuality.
For Isak, Even is one person out of many who could have the same sexual orientation, let alone have feelings for. That is not the same thing has Emma thinking Isak is cute, and kissing him at a party.
Well, streight people have feelings too.. Isak used her as a front and played with her feelings … also not ok that he sabotaged Jonas’ relationship in season 1… But we get to know him and he is not cruel but confused and hurt and having a difficult time… hope for a good ending /development for him, right now it hurts a lot …
It is funny when the majority likes to paint itself as the victim against the minority’s plight. In case you hadn’t noticed, Isak didn’t force Eva to make out with Chris. Isak will never get the opportunity to cheat on a boyfriend, or have some high school drama because he is *alone* without any other gay people.
Lol, are you kidding me? No high school drama? This season has been ENTIRELY about isak’s high school drama.
I just don’t think that «people in the minority», as you call them, are justified in using people and doing whatever they want just because they are in the minority. There are many people who are struggling with something; sexual orientation, mental health issues, drugs, other people hating their religion etc. But not everyone acts like isak. Isak is at times very selfish and self-serving. And he is lucky in that most of the people he used and lied to, are still treating him better than he treated them. Others aren’t that lucky.
I get your point. However, let’s keep in mind that Isak himself made a disparaging remark about a gay dance instructor in one of the episodes and Jonas disagreed with him. But since it was Isak who made the remark, it’s ok right? I don’t think so.
I get that Isak is trying to hide his sexuality and has a lot to deal with, but IMO that doesn’t make it alright for him say whatever he wants, and to lie and use people as he sees fit. He used emma, and in season, 1 eva, he lies constantly to his friends and when eskild tried to show him support, he gave him the finger, so to speak. If he keeps on going like this, he’ll end up without a friend in the world and he’ll have no one to blame but himself
Isak has been conditioned to deny his sexuality by society. He is not deliberately deceiving people out of pleasure. He’s doing it out of fear, and justifiably so.
He is running out of friends, because all his peers fit into a heteronormative social structure. Jonas and his friends only talk about sleeping with girls. Emma just sees Isak as a a «cute boy» and thus a romantic interest. The Isak who was friends with Jonas is not the same Isak who will live an open life as a gay man.
That is why what Even did to Isak is so terrible. He bated Isak into investing time with him. Isak became ostracized from his friends because he put Even first. Then Even turned around and bailed on Isak, like their relationship was some little amusing experiment for him. That is a sick and twisted way to treat another human being.
Good for you, Isak! Tommel opp for å vise Even at han ikke har tid for sånn kødd han har drivi med.
Kom igjen folkens! La oss rate SKAM på imdb.com. slik at vi får serien inn på topp 100-lista. Nå ligger den på nr 179. Har på kort tid hoppet opp fra 291.
Jeg tror at Even er psykisk syk, og derfor vil holde seg unna Isak. Fordi Isak fortalte Even at han holtet psykisk syke folk unna seg. Det var derfor han flyttet i kollektiv . Fordi moren til Isak er jo psykisk syk. Jeg tror at Even er psykisk syk og derfor ikke er så mye på skolen. Hvis dere er enige skrive enig.
Hvooor er Even psykisk syk?? Skjønner ikke hvor teorien kommer fra. Ser bare en usikker, ubesluttsom, forvirret gutt jeg…
Gleder med sånn til det kommer et lengre klipp nå!:) trenger mer
Jeg trenger mer en det her! Sånn 2/3 av snutten er jo bare Isak som venter på den gule triste skiva si. Jeg vil ha svar!
Herregud vad Isak spelar bra. Lider verkligen med honom.
Skjønner ikke hva det er med skam denne uken, vært lang pause. Å alt vi har fått til nå er så dårlig at jeg bare blir irritert. Nå burde det komme noe.
Syns uka har vært bra. men vi trenger en sms eller chatlog idag likevel.
Nå begynner det å bli litt vel irriterende hvor lite de legger ut, spesielt etter en pause med den avsluttningen!
Kom igjen da!!!!
Oh Isak .. Du trænger til mad, se ansigtet hans som ser så tynd og udsultet ud, og søvn. Og få talt med Jonas ❤❤hvad er det dog den serie her gør ved os. Jeg er dybt afhængelig og føler det så «realistisk» som da man har fulgt Isak de sidste par dage bare har ønsket at give ham eg kram og fortælle alt nok skal blive okay igen!
Det er tydelig hvilken politisk agenda denne scenen har…
1. Det illustrerer hvor forbanna dårlig maten i kantina. Ikke en eneste grønnsak på den såkalte brødskiva med smelta morsmelk fra kuer
2. Hvor dyrt kantina er for de unge. At EN brødskive med litt ost koster 25 kr (!)
3. Dette til tross for at det står en barnearbeider å betjener kassa som sikkert ikke får særlig til lønn
4. Even begynner å få ernæringsmangler grunnet ensidig kosthold. Så han begynner å bli både fraværende og surrete
5. En gutt trenger mer enn en brødskrive.
Konklusjon: debatt om gratis skolemat. Let go
Er det bare jeg som syntes skam blir verre og verre?
Synes det er veldig trist..
HAHAHAH
Jeg elser Isak og Even sammen! Men Even har gjort mange dårlige ting, men det verste er nesten at han sa til Sonja at Isak er homofil, føler veldig for Isak nå…… PS elsker skam!
Vi vet ikke om Even faktisk sa noe om Isak til Sonja. Han hadde fortalt om «det», trenger ikke bety at han sa noe om homofili i det hele tatt, vi vet ikke (dessverre).
Dårlig med oppdateringer fra NRK!
Seriously what is this language, though. I hear one word and apparently they say a whole sentence… And it goes toooo fast. But it is a really fun language!
Uttrykket «å holdes på pinebenken» blir seriøst utilstrekkelig denne sesongen. Her må Norsk Språkråd steppe inn og lage et uttrykk som kan beskrive enkelt og greit hvilken forbanna…eh ja…pine dette er å følge med på.
Daglig hjertebrist anyone?
Oh yes! Vondt i hjerte!
dette her gjorde fysisk vondt i hjertet mitt
Nå MÅ det skje noe positivt snart! Og gi oss mer! Dette er for vondt.
Kan du varme meg også?
-Varm en til meg også! -Med kardemomme!
7 min hittil denne uken, 13 igjen om det stemmer at den vil vare 20 min på fredag. Lange klipp i vente????
Hell no. Jeg forventer iallefall 30 minutter nå etter pausen. (Må få ut litt frustrasjon) I forhold til s2 der episodene vanligvis var rundt 30 min, samtidig som de var oppe i 40, og 50 minutter, skjønner jeg ikke hvorfor de har så lite innhold nå. IKKE NOK med det så var det også hele 12 episoder der det i sesong 3 ser ut til å kun å bli 8-10 *gråteemoji*. Beklager ranten men.. Dette er jo den beste sesongen til nå, og strengt tatt det eneste spennende som skjer i livet mitt akkurat nå. Det eneste. Jeg trenger LENGER episoder. Jeg drømte til og med om den feite oppdateringen med klipp og SMS fra Even mm. Men så våkna jeg til skuffelse… Ser du, jeg mister fatningen.
4 the new clip ?????????⌛️⏳
Herregud….det går så sakte framover at jeg snart blir gal. Jeg har nesten lyst på ny pause til eksamen er over… Hodet mitt har ikke plass til så mye SKAM.
Føler det er en metafor på hvordan Even krydrer opp hverdagen til Isak med spontane påfunn? søtt
Det ostesmørbrødet har kostet Isak dyrt!
NeiNeiNeiNei
Hvis du virkelig er forelsket i Isak, må du tage mere kontakt! Hvordan kan du overhovedet undvære ham så længe? Det er dig, der synes det gik for hurtigt, og nu må du vise, hvad du virkelig føler..
Jeg dør ligeså stille af spænding…
Så sterk Isak viser seg å være!! Selv om han ser ulykkelig ut krever det mye å stå i det!!! Lykke til med å finne deg selv..
Kommer det ikke noe mer i kveld? En chat eller no
Fredagens episode tror jeg blir mørk, ass.
Noen – hjelp Isak. Nå.
Jeg tror Even er psykisk syk eller noe
seriøst 25kr for ost og brød? lol thats annoying
Etter Isak sa: Kardemomme – så det ut som om Even holdt på å begynne å gråte? Eller? Ja? Hm…
Denne uka med SKAM er så bra, men så slitsom fordi dei får oss til å leve oss sann inni det! Utrolig bra?? Jeg har nettopp ligget på legevakta i 2 timer fordi jeg fikk kraftig migreneanfall og ble halvveis blind og lamm i handa og ikke klarte å snakke eller skrive. Skylder på stresset av Isak sin situasjon? Håper det ordner seg for Isak og Even❤️ #kjærleik
Så flott at 2/3 av denne videoen handla om at Isak kjøpte et ostesmørbrød. Spennende
de snakker iallefall sammen! det er en start!
Jeg synes at Chris bør bli mer med i sesongen, han er den deiligste. Noen som er enig om at Chris bør bli hovedperson i neste sesong eller mer med i denne sesongen? Lik visst noen er enige.
Even, synes du gikk litt for fort videre…
«Jeg føkka det til» tenkte han
Synes denne sesongen var egt litt kjedelig….
Synest synd på deg