fantastisk nervepirrende 30 sekunders top akavet møde mellem Even og Isak. Man ser alt hvad Isak føler og tænker i hans øjne, mimik og gestik… han er helt nede!!! han lød forfærdelig meget som Even ham ostesmørbrødsfyren, det så også ud som om Isak hørte det !!
...
De har jo brukt Even sin stemme når de spilte inn dette, nettopp for at Isak skulle tro at det var Even. Ogod i og med at vi tilskuere er inni hodet til Isak så var detil Even sin stemme.
Bra manus
Stemmen til Isak som liksom knekker når han sier Kardemomme; vitsen dør i munnen hans. Bra manus, bra spilt!
XX
Skam, dere skuffer om dagen. Nå må det snart skje noe! Begynner å bli lei. La det skje et stort WOW
.
Hvorfor forventer du et WOW? Det er en dramaserie som skal forestille ekte mennesker det her…
J
Takk, Isak!!!
sofie
skjønner ikke hvorfor isak kan være litt mer modig. Hvorfor skal even bestemme alt? Isak skulle bare sagt rett ut hvorfor even oppfører seg slik som han gjør, virkelig drittsekk gjort!
Heii
«Kardemomme»?
Even
Syntes Even ser usikker ut og godt at Isak viser at han er lei seg..
Gleder meg til fortsettelsen, men syntes det begynner å bli noe tregt dette her.
Regner med at det blir noe spenstig nå frem mot helgen som kan dra det hele opp noen hakk!
hjertesmerte
åh, jeg griner!
Ho mor
Jaaaa! Isak stakk!! Jeg er så stolt av deg Isak ??
For en skuespiller!
Tarjei Sandvik Moe er så dyktig skuespiller at jeg har ikke ord! Vet ikke hvor gammel han er, men å være så tilstede, klare å formidle så mye og så mange forskjellige følelser og raske skiftninger som det han klarer overgår maaange mer voksne og etablerte skuespillere. Tipper han vil få mange tilbud etter dette og en fantastisk karriere med veldig ulike roller om han ønsker det. Bøyer meg i hatten for han
stjernedryss
Ja,ikke har de bare klart å skape et mesterverk av en serie som nå snart legger hele verden for sine føtter!!
De har jammen meg klart å finne helt råe ,talentfulle ,svært unge mennesker i rollene.
Denne gjengen kan jo samenlignes med gjengen fra 80 talls filmen Breakfast club- hvor alle ble store stjerner som voksne:)
Smulan
Han är 17 vad jag har förstått. Sinnessjukt duktig!
Du får det sagt!
Det er så kanon bra spilt! Håper de beholder den naturligheten de har, får jo helt gåsehud av hvert eneste klipp!!!
Agus
Isak I’m proud of you :))) i hope he talks to Jonas/Noora/Eva/someone pls
hjølp
Kjære produsentene til Skam.
Jeg er 26 år, dumpa og jeg har en jobb jeg er skikkelig uegnet i (snart oppdager sjefen det også).
Skam er alt jeg har. Lag lengre episoder, værsåsnill. Isak og Even er det mest spennende som skjer i livet mitt akkurat nå
Ms. Holly Crap
Evak ER mitt kjærlighetsliv for tiden.
#stusseligogunderernært
K
Jeg føler at denne episoden viser at Isak har fått for lite søvn og ikke er seg selv. Han hørte stemmen til Even da han andre fyren
Hjertesorg
Åh. Smelt. Hjertet mitt brister for Isak. Kjærlighetssorgen er grusom..
Det første jeg hørte
Noen andre enn meg som trodde det var Even som sa; «Kan du varme opp ett til meg også, eller?» Før vi fikk se ansiktet? Hahah
...
Det var det som var meningen med den scena, så jeg tipper det var flere enn deg som trodde det.
Skammekroken
Ahhh.. ❤️ Isak ❤️ ❤️ Even ❤️
Dette rørte nesten i tårekanalene altså;(
Danskk
Ham i køen lød vildt meget som Even. Super godt lavet, når man er forelsket ser/hører man personen alle steder!
Tarjei❤️
Fy faaaan hvor spiller han godt i den her scene- mærker hans fortabthed som har står der ved disken?
Kardemomme
Stemmen som knækker ved ‘Kardemomme’- hjerteskærende?
Wow, for et talent!
Tarjei (isak), fy søren så flink han er! Av alle skuespillerne i skam så er han den som er flinkest til å få det til å være ekte, jeg lever meg sånn inn i dette, å kjenner virkelig hvor vondt isak har det, så godt spiller han. Helt sykt, han kommer til å nå langt!
Elsket dette klippet, håper even ser at isak har det vondt! Håper på et klipp i kveld med de to <3
Hilsen jente, 24 år som virkelig er en fan av denne serien!
stadig mer imponert
Sjokkerende bra laget!
Åhh søde Isak :(
Det er så FANTASTISK godt skuespil, det gør jo ondt helt ind i hjertet. Forstår fuldstændig at Isak ikke kan blive og tale med Even, der er så mange følelser og smerte. ÅHH, jeg kan næsten ikke bære det!
bleeeh
det kommer bare korte klipp nååå 🙁
Marianne
Hjertet mitt er i tusen knas. Isaaaaak????
hallo!
Nå må det komme noe nytt snart! Jeg får ikke skrevet masteroppgaven min ferdig. Sitter bare og venter på neste klipp. Kom igjen a! desp.
25kr?Er du serr
Kan vi SNAkke om hvor stusselig det ostesmørbrødet var? Ikke bare fordi det var null kardemomme, men osten??brødet?? so sad
Truls
Han var jo helt borte jo, stakkar.
Får skikkelig vondt av han. Isaken min <3
.
Endelig ser de hinanden igen. Even skal undskylde til Isak. De har begge gjort dumme ting, men Even har såret Isak mest og jeg føler det var fuldt i Isaks rettighed, at han gik, så Even ikke altid bestemmer, hvornår de skal tale sammen eller ej. Jeg tror på dig, Isak og du er i mit hjerte
så godt skuespil
Jeg kan mærke spændingen mellem dem som var det elektrisk stød, det er FANTASTISK SKUESPIL ! Hatten af for alle skuespillerne i serien !!
AJ
Dyreste og kjedeligste ostesmørbrødet jeg noen gang har sett.
Sakte.....
Det går så sakte fremover .. :(( håper vi blir overraska av en bra episode på fredag!
English person
What’s kardemomme?
?
It’s Cardamom ?
Mat
Må si at 25 kroner for en brødskive med litt smelta ost som det der er ganske tragisk.. for en skam..
Parent/Fan from the US
This is an astonishingly great series. Writing very good but acting is truly outstanding. Bravo for Norwegian TV. Hopefully these boys will be together soon.
Noora hjelper til
Tror det er en grunn til at Noora er kommer tilbake til kollektivet. Hun kunne funnet en annen bo plass. Jeg tror hun vil hjelpe Isak til å åpne seg slik at han tør å gå til kameratene sine.
Even og Isak har nok en lang vei å gå før de tør å vise seg samme dessverre
Erik
Känner 2 personer som «kommit ut» genom att skriva ett mail till sina föräldrar o vänner, de vågade inte ta det face to face. Kanske är det något som Isak kommer göra? Oavsett, håller tummarna att han kan öppna upp sig för någon!!
Ring mig Isak!! 🙂
Olivia
Äntligen sätter Isak ner foten! 😀
Lu
The acting is amazing! Really impressed by that performance
Vilete
Forventer en SMS fra Even 21.21.
Ali
Kanskje Even skal hevne seg på Isak med å hooke med Eskild?
.
Why? Tror ikke noen av dem er interessert i det…? Håper heller de finner tilbake til vennskapet sitt.. og at Eskild kan være en støtte (han, Emma og kanskje Sonja er vel de eneste som vet litt hva som skjer .. bortsett fra Even?)
Hanna.
3 ostesmørbrød til, så har jammen meg en hel norvegiaost.
Beste kommentarfeltet ever!
Verden skulla ha sett hvor mange det er av oss som engasjerer oss i et ostesmørbrød…
Ms. Holly Crap
Og kardemomme. Ikke siden Silkeveien for 4000 år siden har vel interessen for dette krydderet nådd slike høyder.
Sht
Jeg likte dette her isak Good good
Lol
That’a boy
Come on!
Nå må snart noen spørre Isak hvordan han har det. Jonas? Sana? Eskil? Noora? Pappa? Anyone??!!
Isak og Even ?
Kan ikke Even bare sende Isak ei melding og vise han bryr seg??? ?
Aww
Elsker måten Isak sier «kardemomme» på? Så skjønn
baeless
årghh er det bare jeg som har en mistanke om at den meldingen ikke kom fra Even? at kanskje hun han var sammen med (glemte navnet, engel dama), har sendt det fra Even sin mob? det er jo rart at han ombestemte seg så fort fra å ville være sammen med Isak. og at det kysset på festen var fordi Even var for full eller noe? kanskje litt ønsketenkning her hehe. men for å få slikt oppklart må de snakke sammen!! blir så frustrert!
Even
Når så mange lurer på dette, så er det vel greit å påpeke at Even ville sett meldingen neste gang han åpnet tråden til Isak i Messenger.
Dama
Ikke sikkert Even har sjekka sms’ene sine enda… Kan være at han ikke engang vet at Isak har meldt han etter Pause-klippet.. Even er ikke på sosiale media, han bruker sms, så er ikke sikkert han er like mye på mobilen som oss andre.
Forklarer jo sårheten i blikket hans, han tok jo et stort skritt i Pause, og så hører han ikke noe etter det…?! Tror det er massevis av misforståelser mellom dem, og begge er usikre på hva de skal gjøre, og så forelsket at de ikke klarer å tenke klart…
Tiden vil vise hva som er riktig…
Men da må vi jaggu snart få mere klipp og meldinger!!! Jeg dør litt her… Tenkt da hvor vondt gutta har det!!!
:))
25 kroner for en sølle ostemad, hvad sker der haha
Leppene til Even
Kan noen gi meg litt LIPSYL? VASELIN?? RIBBEFETT? ET ELLER ANNET?!
!!
Ble jo helt ukonsentrert av Even sine uttørka lepper. Derfor det var så lett for Isak å stikke!!! de var ikke kysseklare enda. Even hjem å fukt!! Så kommer Isak!!!
fantastisk nervepirrende 30 sekunders top akavet møde mellem Even og Isak. Man ser alt hvad Isak føler og tænker i hans øjne, mimik og gestik… han er helt nede!!! han lød forfærdelig meget som Even ham ostesmørbrødsfyren, det så også ud som om Isak hørte det !!
De har jo brukt Even sin stemme når de spilte inn dette, nettopp for at Isak skulle tro at det var Even. Ogod i og med at vi tilskuere er inni hodet til Isak så var detil Even sin stemme.
Stemmen til Isak som liksom knekker når han sier Kardemomme; vitsen dør i munnen hans. Bra manus, bra spilt!
Skam, dere skuffer om dagen. Nå må det snart skje noe! Begynner å bli lei. La det skje et stort WOW
Hvorfor forventer du et WOW? Det er en dramaserie som skal forestille ekte mennesker det her…
Takk, Isak!!!
skjønner ikke hvorfor isak kan være litt mer modig. Hvorfor skal even bestemme alt? Isak skulle bare sagt rett ut hvorfor even oppfører seg slik som han gjør, virkelig drittsekk gjort!
«Kardemomme»?
Syntes Even ser usikker ut og godt at Isak viser at han er lei seg..
Gleder meg til fortsettelsen, men syntes det begynner å bli noe tregt dette her.
Regner med at det blir noe spenstig nå frem mot helgen som kan dra det hele opp noen hakk!
åh, jeg griner!
Jaaaa! Isak stakk!! Jeg er så stolt av deg Isak ??
Tarjei Sandvik Moe er så dyktig skuespiller at jeg har ikke ord! Vet ikke hvor gammel han er, men å være så tilstede, klare å formidle så mye og så mange forskjellige følelser og raske skiftninger som det han klarer overgår maaange mer voksne og etablerte skuespillere. Tipper han vil få mange tilbud etter dette og en fantastisk karriere med veldig ulike roller om han ønsker det. Bøyer meg i hatten for han
Ja,ikke har de bare klart å skape et mesterverk av en serie som nå snart legger hele verden for sine føtter!!
De har jammen meg klart å finne helt råe ,talentfulle ,svært unge mennesker i rollene.
Denne gjengen kan jo samenlignes med gjengen fra 80 talls filmen Breakfast club- hvor alle ble store stjerner som voksne:)
Han är 17 vad jag har förstått. Sinnessjukt duktig!
Det er så kanon bra spilt! Håper de beholder den naturligheten de har, får jo helt gåsehud av hvert eneste klipp!!!
Isak I’m proud of you :))) i hope he talks to Jonas/Noora/Eva/someone pls
Kjære produsentene til Skam.
Jeg er 26 år, dumpa og jeg har en jobb jeg er skikkelig uegnet i (snart oppdager sjefen det også).
Skam er alt jeg har. Lag lengre episoder, værsåsnill. Isak og Even er det mest spennende som skjer i livet mitt akkurat nå
Evak ER mitt kjærlighetsliv for tiden.
#stusseligogunderernært
Jeg føler at denne episoden viser at Isak har fått for lite søvn og ikke er seg selv. Han hørte stemmen til Even da han andre fyren
Åh. Smelt. Hjertet mitt brister for Isak. Kjærlighetssorgen er grusom..
Noen andre enn meg som trodde det var Even som sa; «Kan du varme opp ett til meg også, eller?» Før vi fikk se ansiktet? Hahah
Det var det som var meningen med den scena, så jeg tipper det var flere enn deg som trodde det.
Ahhh.. ❤️ Isak ❤️ ❤️ Even ❤️
Dette rørte nesten i tårekanalene altså;(
Ham i køen lød vildt meget som Even. Super godt lavet, når man er forelsket ser/hører man personen alle steder!
Fy faaaan hvor spiller han godt i den her scene- mærker hans fortabthed som har står der ved disken?
Stemmen som knækker ved ‘Kardemomme’- hjerteskærende?
Tarjei (isak), fy søren så flink han er! Av alle skuespillerne i skam så er han den som er flinkest til å få det til å være ekte, jeg lever meg sånn inn i dette, å kjenner virkelig hvor vondt isak har det, så godt spiller han. Helt sykt, han kommer til å nå langt!
Elsket dette klippet, håper even ser at isak har det vondt! Håper på et klipp i kveld med de to <3
Hilsen jente, 24 år som virkelig er en fan av denne serien!
Sjokkerende bra laget!
Det er så FANTASTISK godt skuespil, det gør jo ondt helt ind i hjertet. Forstår fuldstændig at Isak ikke kan blive og tale med Even, der er så mange følelser og smerte. ÅHH, jeg kan næsten ikke bære det!
det kommer bare korte klipp nååå 🙁
Hjertet mitt er i tusen knas. Isaaaaak????
Nå må det komme noe nytt snart! Jeg får ikke skrevet masteroppgaven min ferdig. Sitter bare og venter på neste klipp. Kom igjen a! desp.
Kan vi SNAkke om hvor stusselig det ostesmørbrødet var? Ikke bare fordi det var null kardemomme, men osten??brødet?? so sad
Han var jo helt borte jo, stakkar.
Får skikkelig vondt av han. Isaken min <3
Endelig ser de hinanden igen. Even skal undskylde til Isak. De har begge gjort dumme ting, men Even har såret Isak mest og jeg føler det var fuldt i Isaks rettighed, at han gik, så Even ikke altid bestemmer, hvornår de skal tale sammen eller ej. Jeg tror på dig, Isak og du er i mit hjerte
Jeg kan mærke spændingen mellem dem som var det elektrisk stød, det er FANTASTISK SKUESPIL ! Hatten af for alle skuespillerne i serien !!
Dyreste og kjedeligste ostesmørbrødet jeg noen gang har sett.
Det går så sakte fremover .. :(( håper vi blir overraska av en bra episode på fredag!
What’s kardemomme?
It’s Cardamom ?
Må si at 25 kroner for en brødskive med litt smelta ost som det der er ganske tragisk.. for en skam..
This is an astonishingly great series. Writing very good but acting is truly outstanding. Bravo for Norwegian TV. Hopefully these boys will be together soon.
Tror det er en grunn til at Noora er kommer tilbake til kollektivet. Hun kunne funnet en annen bo plass. Jeg tror hun vil hjelpe Isak til å åpne seg slik at han tør å gå til kameratene sine.
Even og Isak har nok en lang vei å gå før de tør å vise seg samme dessverre
Känner 2 personer som «kommit ut» genom att skriva ett mail till sina föräldrar o vänner, de vågade inte ta det face to face. Kanske är det något som Isak kommer göra? Oavsett, håller tummarna att han kan öppna upp sig för någon!!
Ring mig Isak!! 🙂
Äntligen sätter Isak ner foten! 😀
The acting is amazing! Really impressed by that performance
Forventer en SMS fra Even 21.21.
Kanskje Even skal hevne seg på Isak med å hooke med Eskild?
Why? Tror ikke noen av dem er interessert i det…? Håper heller de finner tilbake til vennskapet sitt.. og at Eskild kan være en støtte (han, Emma og kanskje Sonja er vel de eneste som vet litt hva som skjer .. bortsett fra Even?)
3 ostesmørbrød til, så har jammen meg en hel norvegiaost.
Verden skulla ha sett hvor mange det er av oss som engasjerer oss i et ostesmørbrød…
Og kardemomme. Ikke siden Silkeveien for 4000 år siden har vel interessen for dette krydderet nådd slike høyder.
Jeg likte dette her isak Good good
That’a boy
Nå må snart noen spørre Isak hvordan han har det. Jonas? Sana? Eskil? Noora? Pappa? Anyone??!!
Kan ikke Even bare sende Isak ei melding og vise han bryr seg??? ?
Elsker måten Isak sier «kardemomme» på? Så skjønn
årghh er det bare jeg som har en mistanke om at den meldingen ikke kom fra Even? at kanskje hun han var sammen med (glemte navnet, engel dama), har sendt det fra Even sin mob? det er jo rart at han ombestemte seg så fort fra å ville være sammen med Isak. og at det kysset på festen var fordi Even var for full eller noe? kanskje litt ønsketenkning her hehe. men for å få slikt oppklart må de snakke sammen!! blir så frustrert!
Når så mange lurer på dette, så er det vel greit å påpeke at Even ville sett meldingen neste gang han åpnet tråden til Isak i Messenger.
Ikke sikkert Even har sjekka sms’ene sine enda… Kan være at han ikke engang vet at Isak har meldt han etter Pause-klippet.. Even er ikke på sosiale media, han bruker sms, så er ikke sikkert han er like mye på mobilen som oss andre.
Forklarer jo sårheten i blikket hans, han tok jo et stort skritt i Pause, og så hører han ikke noe etter det…?! Tror det er massevis av misforståelser mellom dem, og begge er usikre på hva de skal gjøre, og så forelsket at de ikke klarer å tenke klart…
Tiden vil vise hva som er riktig…
Men da må vi jaggu snart få mere klipp og meldinger!!! Jeg dør litt her… Tenkt da hvor vondt gutta har det!!!
25 kroner for en sølle ostemad, hvad sker der haha
Kan noen gi meg litt LIPSYL? VASELIN?? RIBBEFETT? ET ELLER ANNET?!
Ble jo helt ukonsentrert av Even sine uttørka lepper. Derfor det var så lett for Isak å stikke!!! de var ikke kysseklare enda. Even hjem å fukt!! Så kommer Isak!!!