Shit.. nå skjer det ting! Altså, på fredag, kan alt skje?Glad jeg er opptatt i hele morgen, slik at tiden frem til fredag går fort?
Fineste gjengen ??
Syns Magnus er kul, han løser opp spenninga med å kødde med det som har vært vondt og vanskelig for Isak, og Mahdi og Jonas backer opp!!! Åååååå blir så syyykt glaaaaaad ! ?❤️????❤️ #bestbros
Ane
WOW, dette blir spennende <3 håper de velger Elvebakken festen, så kanskje vi får høre noe om evens tidligere liv ,eller at even er der 🙂 Håper det order seg for Isak/Even <3
Skalbagge
?Isak och hans fina vänner.
Snälla ge mig Isak ?even snart bara. Pls.
Lilian
Yaaaas, we’ll finally get to know more about Even!!
party people
Magnus:
when someone asks Isak if he’s going to a family gathering
Magdi:
Hahaha
Isak:
When Magnus asks a chick to make out
Magnus:
i never give up
Mahgdi:
Friday is gonna be nice. all bros gathered. is it any party?
Jonas:
Heard something about a elvebakken* party
Magnus:
I’m up for gaybar, dudes
* another school .. where Even went
Takk ;)
Thank you very very much for your translation ! We non norwegians appreciate it a lot <3
Ahh
Elvebakkenfest!!!!!!!! Wiiihh der er Even og hans gamle venner!! Oh my det blir vilt på fredag!! Yes! Og Magnus er up for gay bar, så søtt:)
HAHAHAHA!!!!!
Niiiiiice!
Drama
Elvebakken oh my gosh altså.. Kanskje Isak skulle si det er der Even er fra
dk
hahahahha grineren!!
Cat-kisser and his friends
Magnus: When anyone ask Isak if he’s going to a family dinner party
Mg: [gif]
Jonas Noah: B-)
Mahdi: hahaha
Isak: When Magnus ask a chick if she wants to hooke
I: [gif]
Mg: [gif]
Mg: won’t give up hoping
Mh: Friday’s gonna be nice. Bros all together. got any party?
J: Heard about a Elvebakken party *
Mg: I’m all up for a gay bar
* Elvebakken VgS/Upper Secondary/ Snr High Shool – Evens old school
...!
Vet ikke om jeg gleder meg eller om jeg gruer meg til fredag
Vær grei da
Orker ikke en nedtur nå igjen! Må være lov til å håpe at fortsetter oppover, men tør ikke tro på en Isak og Even-reunion til helga. Kanskje nye opplysninger om Even som bidrar til neste ukes handling? Blir nesten kvalm av dette..
.
Det blir helt sikkert mer drama av et eller annet slag i løpet av de neste episodene. Enten i forhold til Even eller i forhold til verden rundt. Er jo en stund igjen 🙂
Jonas har snakka med Even ass!
Klart det! Jonas er direkte nok han, til å ha kontakta Even og hørt hva greia er med at han ikke tar kontakt. ELLER han veit at Even skal dit. Det er ikke tilfeldig tror jeg, at dette er det eneste Jonas bidrar med i denne samtalen 😉
Tom
Haha, dette blir morsomt på Fredag. godt å se at gutta har kjemien inne og jeg bare tenker på Isak hvor deilig det er for han nå, etter at han har fått fortalt det til de som han kanskje grudde seg mest til å si det til. At de tar det så fint, skøyer og ler og vil på Gay bar haha.Jeg vet jo for en lettelse det er etter uker og måneder med nerver og engstelse om når og hvordan man skal få fortalt det….. og når det endelig er gjort og reaksjonene er fine…jeg følte jeg nærmest kunne fly…så lett følte jeg meg. Likheten er så påtagende, og derfor går denne historien rett inn i hjertekammeret. på godt og vondt… Men nå tror jeg at det ordner seg skikkelig for Isak, og Fredag med vors og gutta samla og mulig Elvebakkenfest ,,, nais nais, og kanskje Gay bar med Magnus hahah. Dette kan bli litt av en kveld. Gleder meg veldig 🙂
Ikke Even
Denne sesongen er nok om Isak å finne ut hvem han er.
Tror nok ikke denne sesongen handler om Even og Isak sin kjærlighetshistorie.
Håper selvsagt at Even skal get his shit together!
Lurer på?
I første episode blir det gjort et poeng av at Mahdi og Isak ikke kjenner hverandre og nå er «brosa». Hva har skjedd? Isak har ikke akkurat vært en veldig imøtekommende ny venn. Hvorfor gjorde de et poeng av at de ikke kjente hverandre?
vet ikke
kanske för att typ rättfärdiga mahdis stela beteende fram tills nu? eller jag vet faktiskt inte… du har en poäng…
Joa
Elvebakkenfest jaha jaha neimen hvem er som kommer til å befinde seg der da mon tro hmm
EVEN AHH HAR SAVNET TRYNET HANS ALTSÅ
Jon
Haha! Digger dem. Kan relate til banter-greiene. Glad de samles igjen <3
Cupid
Magnus og Vilde reagerer på samme måte. Shipper dem så veldig mye <3
V
De har litt adhd, kanskje? Hadde vært bra å ha noen med adhd i serien, for mange som har det sliter jævli mye på skolen, og kan lett føkke opp sosiale ting med å si ting uten å tenke seg om. Story of my life ass.
Mallå
Hahahah MADE MY DAY! <3 Ler meg i hel
OsloPride
Gutta ass, vi danser lett med dere alle ass
❤️????
Ms. Holly Crap
#evenbakken
Alex
Lad Isak og Even opleve forelskelsen og kærligheden for en kort tid eller længe.
Ms. Holly Crap
#evenbakkenfest
Ms. Holly Crap
#evenbechenfest
❤️
Fordi Isak sa han ikke trengte psykisk syke folk rundt seg, tenker Even at det er best å la Isak være i fred fordi han nettopp har psykiske problemer. Tegninga betyr at i et annet univers hvor Even var mentalt stabil ville han blitt sammen med Isak.
Første gang vi traff Even virket det som at han skjulte noe. Men nå tror jeg Even prøver å skjerme følelsene til isak ved å ikke gå videre med følelsene for å så såre han❤️
Men de greier ikke å være fra hverandre, ergo klippet med de to nakne guttene som klemmer og kysser?
Kan vi springe torsdag over og gå direkte til fredag?
?
:)
This made me laugh so much. Especially the family gathering joke.
Får nesten ikke puste
Det her er bare til å holde pusten i spenning..
Klarer knapt å vente på flere klipp.
Nå får vi vite mer om vakre, mystiske Even.
Tror vi får vite noe depressive saker om Even, men da må Isak være sterk nok til å støtte han.
Håper at også Even kommer på Bakka festen, så de endelig møtes igjen 🙂
Familieselskap!
Digger vitsene rundt familieselskap-kommentaren, godt de kan le av det!
Magnus+Vilde=Sant
Jeg syntes måten Magnus reagerte da Isak kom ut av skapet var rimelig barnslig. Men samtidig føler jeg Kattehookern på mange måter er guttegjengens svar på Vilde. Han ser ikke ut til å ha så veldig god selvtillitt. Han har heller ikke godt drag på det motsatte kjønn, noe de andre i gjengen har. Jeg håper han blomstrer i denne sesongen slik som Vilde gjorde i sesong 2 da hun sluttet å være så obsessed med William.De virker begge to til å være ganske påvirket av sex og populæritetspresset, så de har en del til felles, på den fronten. Så håper Magnus og Vilde blir en greie. #Magnus+Vilde=Vildus
?
Shipper også #Vildus!
Heia Magnus
Magnus er helt rå. Umoden eller ikke. Ypperlig skuespill. At han bruker humor og faktisk tør å «kødde» med det på lik linje som med alt annet, er av min oppfatning en utrolig bra ting. Det ufarliggjør hele greia
►
Kanskje IMDb har rett og at Even dør i en bilkrasj på fredag.
Tviler egentlig.
hva snakke du om?!
WHAT?!
Eirik
Fine gutter!
Elsk
Fyfader som jeg elsker dette… reaksjonene til brosa er bare amazing, som om ingenting er forandret! Noe som det heller ikke er!
Me
Nå har godstemningen bygget seg opp her ass
Men kjenner meg skikkelig urolig for fredagens innhold….. minner om Isak sin t-skjorte :
— public figth —
Det blir garantert drama fredag på Bakkafest og lite søvn på oss natt til lørdag. Det kan ikke kun handle om lykkelig gjenforening av gutta i 3 uker fremover.
Tipper noen havner på sykehuset etter noen homofobe reaksjoner på fredag…..
utviklingar!!
pls la det være noen info om hvem som Even er egentlig og hvorfor han er så sykt ubestemt.
også… er det for sent til å håpe at vi får mer enn ti episoder? kan ikke fatter at det skal være slutt om tre uker. hvordan skal de oppløse allting??
SKAM
et mesterverk av en serie, absolutt i verdensklasse – fra Norge. Klarer fortsatt ikke å ta innover meg at det faktisk skjer..
.
Det var da fælt så mange oppdateringer vi fikk i dag, da! En lykkens dag!
Friker ut
Ok… har hatt så mange teorier om Even nå, at jeg merker jeg blir helt nervevrak av tanken på å endelig få et svar på fredag. Akkurat nå aner jeg ikke hva jeg har i vente. Tviler på at Even vil være på festen, men Isak får nok høre noen historier om hva som skjedde i fjor. Noen vonde sannheter i vente? Prøver å se for meg Isak sin reaksjon: kanskje han blir helt knust igjen? Får dårlig samvittighet? Kanskje han blir helt desperat på å få tak i og snakke med Even, uten å få svar? Tror det blir litt stress igjen ass. Jeg som endelig følte at jeg kunne puste litt lettet ut.
.
Jepp tror det kan bli mer drama. Men nå har heldigvis Isak vennene sine bak seg 🙂
?
Enig. SKAM lar oss ikke smile i drøye tre uker. Her vil det fremdeles bli opp- og nedturer. Men så spent på morgendagen – blir kanskje en AH-HA opplevelse eller to på Isak. Og oss. Tror på Isak og Even ❤️ – viktig og riktig med happy ending slik det ser ut så langt.
? HIS MATES
Verdens beste kompiser bygger Isak trygg og sikker. Han trenger ikke Even
Han finner er annen som er trygg på seg selv – og ikke buster drama
.
Han trenger ikke Even. Men det er Even han vil ha. Ferdig snakka 🙂
Yey
Gaybar hadde vært noe da! Kanskje Magnus hadde fått seg noe og ;P
Danmark elsker SKAM
Jeg glæder mig <3
KOM SÅ FREDAG!!!
♥
♥
C
Kattehookern på gaybar…
Jeg shipper SÅ veldig Magnus og Vilde.
Nå skal alle være venner og ha det litt gøy.
Jeg ser ikke helt hvordan episoden i morgen skal vare lenge nok uten noen Even-action, men håper på en måte at han ikke dukker opp før Isak er helt i water.
C
Egentlig tror jeg at Even ikke har ‘holdt seg unna’, men har gått på en smell av noe slag.
Masse frampekere om at han har noen issues – sorry til dere som hater konspirasjonsteorier, men det er noe som handler om psykiske problemer her.
Så får gutta vite mer på fredag og så ender det opp med at Isak velger å oppsøke Even. Etter hvert.
Og ja, det må bli Even+Isak, selv om slutten kanskje ikke blir superlykkelig (kollektiv juledepresjon (nei, la oss IKKE bruke ordet depresjon her) – juledepping).
:)
Magnus og Linn! ?
EvakIsTrueLove
YESSSSSSSS!!!!! ?????? EVAK IS COMING!!!???? I can’t with this!!!?????
EvakIsTrueLove
How do you know that’s Even’s school? please tell me! Excuse my ignorance! ???
Shit.. nå skjer det ting! Altså, på fredag, kan alt skje?Glad jeg er opptatt i hele morgen, slik at tiden frem til fredag går fort?
Syns Magnus er kul, han løser opp spenninga med å kødde med det som har vært vondt og vanskelig for Isak, og Mahdi og Jonas backer opp!!! Åååååå blir så syyykt glaaaaaad ! ?❤️????❤️ #bestbros
WOW, dette blir spennende <3 håper de velger Elvebakken festen, så kanskje vi får høre noe om evens tidligere liv ,eller at even er der 🙂 Håper det order seg for Isak/Even <3
?Isak och hans fina vänner.
Snälla ge mig Isak ?even snart bara. Pls.
Yaaaas, we’ll finally get to know more about Even!!
Magnus:
when someone asks Isak if he’s going to a family gathering
Magdi:
Hahaha
Isak:
When Magnus asks a chick to make out
Magnus:
i never give up
Mahgdi:
Friday is gonna be nice. all bros gathered. is it any party?
Jonas:
Heard something about a elvebakken* party
Magnus:
I’m up for gaybar, dudes
* another school .. where Even went
Thank you very very much for your translation ! We non norwegians appreciate it a lot <3
Elvebakkenfest!!!!!!!! Wiiihh der er Even og hans gamle venner!! Oh my det blir vilt på fredag!! Yes! Og Magnus er up for gay bar, så søtt:)
Niiiiiice!
Elvebakken oh my gosh altså.. Kanskje Isak skulle si det er der Even er fra
hahahahha grineren!!
Magnus: When anyone ask Isak if he’s going to a family dinner party
Mg: [gif]
Jonas Noah: B-)
Mahdi: hahaha
Isak: When Magnus ask a chick if she wants to hooke
I: [gif]
Mg: [gif]
Mg: won’t give up hoping
Mh: Friday’s gonna be nice. Bros all together. got any party?
J: Heard about a Elvebakken party *
Mg: I’m all up for a gay bar
* Elvebakken VgS/Upper Secondary/ Snr High Shool – Evens old school
Vet ikke om jeg gleder meg eller om jeg gruer meg til fredag
Orker ikke en nedtur nå igjen! Må være lov til å håpe at fortsetter oppover, men tør ikke tro på en Isak og Even-reunion til helga. Kanskje nye opplysninger om Even som bidrar til neste ukes handling? Blir nesten kvalm av dette..
Det blir helt sikkert mer drama av et eller annet slag i løpet av de neste episodene. Enten i forhold til Even eller i forhold til verden rundt. Er jo en stund igjen 🙂
Klart det! Jonas er direkte nok han, til å ha kontakta Even og hørt hva greia er med at han ikke tar kontakt. ELLER han veit at Even skal dit. Det er ikke tilfeldig tror jeg, at dette er det eneste Jonas bidrar med i denne samtalen 😉
Haha, dette blir morsomt på Fredag. godt å se at gutta har kjemien inne og jeg bare tenker på Isak hvor deilig det er for han nå, etter at han har fått fortalt det til de som han kanskje grudde seg mest til å si det til. At de tar det så fint, skøyer og ler og vil på Gay bar haha.Jeg vet jo for en lettelse det er etter uker og måneder med nerver og engstelse om når og hvordan man skal få fortalt det….. og når det endelig er gjort og reaksjonene er fine…jeg følte jeg nærmest kunne fly…så lett følte jeg meg. Likheten er så påtagende, og derfor går denne historien rett inn i hjertekammeret. på godt og vondt… Men nå tror jeg at det ordner seg skikkelig for Isak, og Fredag med vors og gutta samla og mulig Elvebakkenfest ,,, nais nais, og kanskje Gay bar med Magnus hahah. Dette kan bli litt av en kveld. Gleder meg veldig 🙂
Denne sesongen er nok om Isak å finne ut hvem han er.
Tror nok ikke denne sesongen handler om Even og Isak sin kjærlighetshistorie.
Håper selvsagt at Even skal get his shit together!
I første episode blir det gjort et poeng av at Mahdi og Isak ikke kjenner hverandre og nå er «brosa». Hva har skjedd? Isak har ikke akkurat vært en veldig imøtekommende ny venn. Hvorfor gjorde de et poeng av at de ikke kjente hverandre?
kanske för att typ rättfärdiga mahdis stela beteende fram tills nu? eller jag vet faktiskt inte… du har en poäng…
Elvebakkenfest jaha jaha neimen hvem er som kommer til å befinde seg der da mon tro hmm
EVEN AHH HAR SAVNET TRYNET HANS ALTSÅ
Haha! Digger dem. Kan relate til banter-greiene. Glad de samles igjen <3
Magnus og Vilde reagerer på samme måte. Shipper dem så veldig mye <3
De har litt adhd, kanskje? Hadde vært bra å ha noen med adhd i serien, for mange som har det sliter jævli mye på skolen, og kan lett føkke opp sosiale ting med å si ting uten å tenke seg om. Story of my life ass.
Hahahah MADE MY DAY! <3 Ler meg i hel
Gutta ass, vi danser lett med dere alle ass
❤️????
#evenbakken
Lad Isak og Even opleve forelskelsen og kærligheden for en kort tid eller længe.
#evenbakkenfest
#evenbechenfest
Fordi Isak sa han ikke trengte psykisk syke folk rundt seg, tenker Even at det er best å la Isak være i fred fordi han nettopp har psykiske problemer. Tegninga betyr at i et annet univers hvor Even var mentalt stabil ville han blitt sammen med Isak.
Første gang vi traff Even virket det som at han skjulte noe. Men nå tror jeg Even prøver å skjerme følelsene til isak ved å ikke gå videre med følelsene for å så såre han❤️
Men de greier ikke å være fra hverandre, ergo klippet med de to nakne guttene som klemmer og kysser?
?
This made me laugh so much. Especially the family gathering joke.
Det her er bare til å holde pusten i spenning..
Klarer knapt å vente på flere klipp.
Nå får vi vite mer om vakre, mystiske Even.
Tror vi får vite noe depressive saker om Even, men da må Isak være sterk nok til å støtte han.
Håper at også Even kommer på Bakka festen, så de endelig møtes igjen 🙂
Digger vitsene rundt familieselskap-kommentaren, godt de kan le av det!
Jeg syntes måten Magnus reagerte da Isak kom ut av skapet var rimelig barnslig. Men samtidig føler jeg Kattehookern på mange måter er guttegjengens svar på Vilde. Han ser ikke ut til å ha så veldig god selvtillitt. Han har heller ikke godt drag på det motsatte kjønn, noe de andre i gjengen har. Jeg håper han blomstrer i denne sesongen slik som Vilde gjorde i sesong 2 da hun sluttet å være så obsessed med William.De virker begge to til å være ganske påvirket av sex og populæritetspresset, så de har en del til felles, på den fronten. Så håper Magnus og Vilde blir en greie. #Magnus+Vilde=Vildus
Shipper også #Vildus!
Magnus er helt rå. Umoden eller ikke. Ypperlig skuespill. At han bruker humor og faktisk tør å «kødde» med det på lik linje som med alt annet, er av min oppfatning en utrolig bra ting. Det ufarliggjør hele greia
Kanskje IMDb har rett og at Even dør i en bilkrasj på fredag.
Tviler egentlig.
WHAT?!
Fine gutter!
Fyfader som jeg elsker dette… reaksjonene til brosa er bare amazing, som om ingenting er forandret! Noe som det heller ikke er!
Nå har godstemningen bygget seg opp her ass
Men kjenner meg skikkelig urolig for fredagens innhold….. minner om Isak sin t-skjorte :
— public figth —
Det blir garantert drama fredag på Bakkafest og lite søvn på oss natt til lørdag. Det kan ikke kun handle om lykkelig gjenforening av gutta i 3 uker fremover.
Tipper noen havner på sykehuset etter noen homofobe reaksjoner på fredag…..
pls la det være noen info om hvem som Even er egentlig og hvorfor han er så sykt ubestemt.
også… er det for sent til å håpe at vi får mer enn ti episoder? kan ikke fatter at det skal være slutt om tre uker. hvordan skal de oppløse allting??
et mesterverk av en serie, absolutt i verdensklasse – fra Norge. Klarer fortsatt ikke å ta innover meg at det faktisk skjer..
Det var da fælt så mange oppdateringer vi fikk i dag, da! En lykkens dag!
Ok… har hatt så mange teorier om Even nå, at jeg merker jeg blir helt nervevrak av tanken på å endelig få et svar på fredag. Akkurat nå aner jeg ikke hva jeg har i vente. Tviler på at Even vil være på festen, men Isak får nok høre noen historier om hva som skjedde i fjor. Noen vonde sannheter i vente? Prøver å se for meg Isak sin reaksjon: kanskje han blir helt knust igjen? Får dårlig samvittighet? Kanskje han blir helt desperat på å få tak i og snakke med Even, uten å få svar? Tror det blir litt stress igjen ass. Jeg som endelig følte at jeg kunne puste litt lettet ut.
Jepp tror det kan bli mer drama. Men nå har heldigvis Isak vennene sine bak seg 🙂
Enig. SKAM lar oss ikke smile i drøye tre uker. Her vil det fremdeles bli opp- og nedturer. Men så spent på morgendagen – blir kanskje en AH-HA opplevelse eller to på Isak. Og oss. Tror på Isak og Even ❤️ – viktig og riktig med happy ending slik det ser ut så langt.
Verdens beste kompiser bygger Isak trygg og sikker. Han trenger ikke Even
Han finner er annen som er trygg på seg selv – og ikke buster drama
Han trenger ikke Even. Men det er Even han vil ha. Ferdig snakka 🙂
Gaybar hadde vært noe da! Kanskje Magnus hadde fått seg noe og ;P
Jeg glæder mig <3
KOM SÅ FREDAG!!!
♥
Kattehookern på gaybar…
Jeg shipper SÅ veldig Magnus og Vilde.
Nå skal alle være venner og ha det litt gøy.
Jeg ser ikke helt hvordan episoden i morgen skal vare lenge nok uten noen Even-action, men håper på en måte at han ikke dukker opp før Isak er helt i water.
Egentlig tror jeg at Even ikke har ‘holdt seg unna’, men har gått på en smell av noe slag.
Masse frampekere om at han har noen issues – sorry til dere som hater konspirasjonsteorier, men det er noe som handler om psykiske problemer her.
Så får gutta vite mer på fredag og så ender det opp med at Isak velger å oppsøke Even. Etter hvert.
Og ja, det må bli Even+Isak, selv om slutten kanskje ikke blir superlykkelig (kollektiv juledepresjon (nei, la oss IKKE bruke ordet depresjon her) – juledepping).
Magnus og Linn! ?
YESSSSSSSS!!!!! ?????? EVAK IS COMING!!!???? I can’t with this!!!?????
How do you know that’s Even’s school? please tell me! Excuse my ignorance! ???