Vær så snill og legg ut noen SMSer imorgen (torsdag) også. Det er så mange som sier de faller av serien fordi det er så mye venting. Det er så synd. Anything is better than nothing! Det er ikke mye som skal til for å hooke in folk igjen:) Mye morsommere med positive samtaler rundt SKAM enn å høre på alle de som klager
Wellll
Der røg alle mine chancer for en funktionsdygtig torsdag ud af vinduet. Må ha fredag NU.
❤️❤️
Jeg blir så glad av det her. Tenk å ha så fantastiske venner. Ekte venner.❤️
Marte
Tror det kommer til å skje noe mellom Isak og Eskild, husk den lille teaseren som kom ut når skam hadde pause!! Det er Eskild med en annen gutt på den videoen
To all the angels out there...
English translation please hehehe <3
Fredag på Elvebakken
Ikke noe klipp i dag, da eller…?
Blir leeeenge å vente til fredag kveld.
Er så spent!!!
Thank God
Der var den, reaktion jeg havde håbet på fra Magnus
Prediction
Isak still didn’t tell Madhi and Magnus exactly why the family gathering joke caused such an angry reaction. Jonas knows vaguely that Isak has been upset by Even getting back with his girlfriend, but not how Isak was them kiss at Emma’s party. I wonder if it will come up again? Or will they confront Emma somehow about spreading rumors? Karmas a bitch, Emma! Look out!!
Even er super frekk
Syns ikke dere Even er super frekk som ikke har svart på Isak sin sms enda? Han sendte den på lørdag…..
Håper Isak får et godt øye til en annen på fredag og at Even ser det og blir syklig sjalu….
Trump
???
Pusur
Ler så jeg griner igjen. Vi hadde Pusur-dagbøker. Anyone som husker? 😉 Skjønnlitteratur på papir vinner over e-bøker, men Messenger med videosnutter vinner over Pusur, ass.
Ugh
All them gay jokes… Det blir så kleint!
Hahaha
elsker’e! er så typisk for hvordan guttegjenger kommuniserer
Haha
Haha. Morsomme de er.
Magnus
Flott kjemi mellom Isak og Magnus!
Translation
magnus
When someone asks isak whether he should in family company
mahdi
hahaha
isak
when magnus ask a chick to hookie
magnus
never give up hope
mahdi
Friday becomes Nais ass. brosa collected. is there any party
jonas
I’m up for gay bar I ass
Lilly
Isak har virkelig verdens beste venner! <3
Skedsmo
Magnus er ufin her, synes jeg. Jeg tror Isak må regne med at han blir kødda en dle med fremover.
Vær så snill og legg ut noen SMSer imorgen (torsdag) også. Det er så mange som sier de faller av serien fordi det er så mye venting. Det er så synd. Anything is better than nothing! Det er ikke mye som skal til for å hooke in folk igjen:) Mye morsommere med positive samtaler rundt SKAM enn å høre på alle de som klager
Der røg alle mine chancer for en funktionsdygtig torsdag ud af vinduet. Må ha fredag NU.
Jeg blir så glad av det her. Tenk å ha så fantastiske venner. Ekte venner.❤️
Tror det kommer til å skje noe mellom Isak og Eskild, husk den lille teaseren som kom ut når skam hadde pause!! Det er Eskild med en annen gutt på den videoen
English translation please hehehe <3
Ikke noe klipp i dag, da eller…?
Blir leeeenge å vente til fredag kveld.
Er så spent!!!
Der var den, reaktion jeg havde håbet på fra Magnus
Isak still didn’t tell Madhi and Magnus exactly why the family gathering joke caused such an angry reaction. Jonas knows vaguely that Isak has been upset by Even getting back with his girlfriend, but not how Isak was them kiss at Emma’s party. I wonder if it will come up again? Or will they confront Emma somehow about spreading rumors? Karmas a bitch, Emma! Look out!!
Syns ikke dere Even er super frekk som ikke har svart på Isak sin sms enda? Han sendte den på lørdag…..
Håper Isak får et godt øye til en annen på fredag og at Even ser det og blir syklig sjalu….
???
Ler så jeg griner igjen. Vi hadde Pusur-dagbøker. Anyone som husker? 😉 Skjønnlitteratur på papir vinner over e-bøker, men Messenger med videosnutter vinner over Pusur, ass.
All them gay jokes… Det blir så kleint!
elsker’e! er så typisk for hvordan guttegjenger kommuniserer
Haha. Morsomme de er.
Flott kjemi mellom Isak og Magnus!
magnus
When someone asks isak whether he should in family company
mahdi
hahaha
isak
when magnus ask a chick to hookie
magnus
never give up hope
mahdi
Friday becomes Nais ass. brosa collected. is there any party
jonas
I’m up for gay bar I ass
Isak har virkelig verdens beste venner! <3
Magnus er ufin her, synes jeg. Jeg tror Isak må regne med at han blir kødda en dle med fremover.
Hva har skjedd med Trump-gifen??