Sånn helt seriøst spørsmål av en som ikke kommer fra Norge:
Hva ER det egentlig en sånn kosegruppe gjør??
«Spre glede, kos og kjærlighet» er en veldig vag beskrivelse av arbeidsoppgaver…
Er det en sånn slags Hufflepuff på videregående / i revy-planleggingen?
kuli
Nå er vel SKAM-konseptet blitt såpass stort og populært at det er på tide å utvide det med en spinoff? Kollektivet kan jo få sin egen serie, med litt eldre målgruppe? Så får ungdommene kanskje ha SKAM litt mer i fred, og alle kan bli bedre kjent med Eskild og Linn.
I såfall kan nrk ta så mye de vil i lisens, jeg lover.
...
Heia Vilnus! Dere er fine…
Solo
Skal det ikke skje noe spennende før sesongfinalen?? Hele den siste uka har jo bare vært stillstand.
Oslogay
I følge programoversikten er det ikke noe tid til noe spennende. Bare koz og klemz nå 🙂
ikke først
neste sesong blir kanskje om kroppspress blant gutter? veldig underkommunisert tema. Mener å huske det var noen reaksjoner i den dur i forbindelse med traileren til sesong 3. I såfall passer det bra å ha Magnus som POV-karakter. Han vil ha Vilde, og selv om VI vet at hun liker ham gjør nok ikke han det, Det er jo og fleipet med at alle vennene får seg noe hele tiden, så MAgnus lurer sikkert på om det er han det er noe galt med. Og Vilde henger sikkert masse på treningssenteret med de store gutta der, så da har vi en vei inn i miljøet. Kan ta med litt dop-problematikk med det samme.
Spiseforstyrrelsene til jentene har blitt veldig overfladisk behandlet så langt, men det finnes ganske mange filmer og serier som diskuterer jenter og spiseforstyrrelser, så jeg håper dette temaet kan få gutteperspektiv.
Emma
Tipper neste sesong handler om Emma
VILNUS
YAAAAAS MAKE VILNUS HAPPEN ??
??
Jeg håper at siste episode varer i 2378 timer og er full av kjærlighet og sex mellom Isak og Even ??
Det er så trist at det er over nå, håper at vi får se mye mer til Evak selv om det ikke kommer til å bli en av dem som blir hovedpersonen neste sesong…
Jeg kommer til å savne dem og savne alle her inne ❤ Stor god kjærlighetsklem med kardemomme fra meg til deg ❤
TT
Har Vilde tenkt på juletrefot? Kanskje Magnus kan fikse?
Magnus:
I am very wild with Vilde…
Marie
Har ikke Vilde det så bra i julen? At hun prøver å kompensere for en jul uten kjærlighet med å ha en «minijul» med kosegruppa?
Hetero og mainstream
….kjærlighets historier har blitt så blah lissom
Neste sesong
Kanskje Vilde? Og kanskje ho blir preggo med Magnus, da blir’e nok å ta tak i.
Sorry, mente ikke å skremme noen
Huff, må ha tatt med et klipp for mye når jeg lå søvnløs i natt og fant ut at jeg skulle sjekke hvor mange minutter vi har igjen. Du har helt rett «Nei». Det er ca 5 minutter igjen. Nå ble jeg veldig letta jeg og. I tillegg har jeg et håp om at reprisen av «One night stand» faller bort og at vi heller får lang episode med Skam. Det er lov å håpe ihverfall.
luigimaria43
Le quattro Valchirie !! The four Walchirias !!
Feil
Feil! Det som er budskapet me jul er at Jesus ble født! Forstår at dere ikke tror på kristendommen men det er feil å si at budskapet er kjærlighet
Ella
Omg Vilde bare guts på og KO takt Magnus sjøøøl!
Ragnhild
Håpar at vi i neste sesong får sjå at det fins ungdommar der ute som ikkje har iPhone…
Elias
Digger skam!!
Alma riis hedemann
Hej Vilde.
Jeg villle gerne lige Sige at jeg har set skam i meget længe, og jeg Elsker programmet helt OP til skyerne og tilbage. I starten synes jeg at dig og William var et godt par, men nu synes jeg at noora og William passer Bedre sammen,
og det siger jeg ikke for at være dum, jeg synes bare at de er søde sammen. Nytårshilsen fra Alma. God dag til dig søde.
Macarena
TE AMO VILDE lots of love from peru ?❤️ i really love every character in this show !!!
Det vet du!!!
Hei?
Jeg har akuratt begynt å se på skam og det er RÅ BRA❤️
God helg?
Mathea
Endelig!!!❤❤???
geovannna
Jonas er den beste personen i serien neste sesong kan bli hans porfavor
Sånn helt seriøst spørsmål av en som ikke kommer fra Norge:
Hva ER det egentlig en sånn kosegruppe gjør??
«Spre glede, kos og kjærlighet» er en veldig vag beskrivelse av arbeidsoppgaver…
Er det en sånn slags Hufflepuff på videregående / i revy-planleggingen?
Nå er vel SKAM-konseptet blitt såpass stort og populært at det er på tide å utvide det med en spinoff? Kollektivet kan jo få sin egen serie, med litt eldre målgruppe? Så får ungdommene kanskje ha SKAM litt mer i fred, og alle kan bli bedre kjent med Eskild og Linn.
I såfall kan nrk ta så mye de vil i lisens, jeg lover.
Heia Vilnus! Dere er fine…
Skal det ikke skje noe spennende før sesongfinalen?? Hele den siste uka har jo bare vært stillstand.
I følge programoversikten er det ikke noe tid til noe spennende. Bare koz og klemz nå 🙂
neste sesong blir kanskje om kroppspress blant gutter? veldig underkommunisert tema. Mener å huske det var noen reaksjoner i den dur i forbindelse med traileren til sesong 3. I såfall passer det bra å ha Magnus som POV-karakter. Han vil ha Vilde, og selv om VI vet at hun liker ham gjør nok ikke han det, Det er jo og fleipet med at alle vennene får seg noe hele tiden, så MAgnus lurer sikkert på om det er han det er noe galt med. Og Vilde henger sikkert masse på treningssenteret med de store gutta der, så da har vi en vei inn i miljøet. Kan ta med litt dop-problematikk med det samme.
Spiseforstyrrelsene til jentene har blitt veldig overfladisk behandlet så langt, men det finnes ganske mange filmer og serier som diskuterer jenter og spiseforstyrrelser, så jeg håper dette temaet kan få gutteperspektiv.
Tipper neste sesong handler om Emma
YAAAAAS MAKE VILNUS HAPPEN ??
Jeg håper at siste episode varer i 2378 timer og er full av kjærlighet og sex mellom Isak og Even ??
Det er så trist at det er over nå, håper at vi får se mye mer til Evak selv om det ikke kommer til å bli en av dem som blir hovedpersonen neste sesong…
Jeg kommer til å savne dem og savne alle her inne ❤ Stor god kjærlighetsklem med kardemomme fra meg til deg ❤
Har Vilde tenkt på juletrefot? Kanskje Magnus kan fikse?
I am very wild with Vilde…
Har ikke Vilde det så bra i julen? At hun prøver å kompensere for en jul uten kjærlighet med å ha en «minijul» med kosegruppa?
….kjærlighets historier har blitt så blah lissom
Kanskje Vilde? Og kanskje ho blir preggo med Magnus, da blir’e nok å ta tak i.
Huff, må ha tatt med et klipp for mye når jeg lå søvnløs i natt og fant ut at jeg skulle sjekke hvor mange minutter vi har igjen. Du har helt rett «Nei». Det er ca 5 minutter igjen. Nå ble jeg veldig letta jeg og. I tillegg har jeg et håp om at reprisen av «One night stand» faller bort og at vi heller får lang episode med Skam. Det er lov å håpe ihverfall.
Le quattro Valchirie !! The four Walchirias !!
Feil! Det som er budskapet me jul er at Jesus ble født! Forstår at dere ikke tror på kristendommen men det er feil å si at budskapet er kjærlighet
Omg Vilde bare guts på og KO takt Magnus sjøøøl!
Håpar at vi i neste sesong får sjå at det fins ungdommar der ute som ikkje har iPhone…
Digger skam!!
Hej Vilde.
Jeg villle gerne lige Sige at jeg har set skam i meget længe, og jeg Elsker programmet helt OP til skyerne og tilbage. I starten synes jeg at dig og William var et godt par, men nu synes jeg at noora og William passer Bedre sammen,
og det siger jeg ikke for at være dum, jeg synes bare at de er søde sammen. Nytårshilsen fra Alma. God dag til dig søde.
TE AMO VILDE lots of love from peru ?❤️ i really love every character in this show !!!
Hei?
Jeg har akuratt begynt å se på skam og det er RÅ BRA❤️
God helg?
Endelig!!!❤❤???
Jonas er den beste personen i serien neste sesong kan bli hans porfavor