Fantastisk deilig klipp. Fantastisk å se Even ha det bedre. Fantastisk å få vite at Even la merke til Isak allerede første skoledag. Fantastisk hvordan Isak viser omsorg for Even «vi tar bare en dag av gangen». Fantastisk at Linn har gjort innsats som sjukepasser, men heller ikke legger skjul på hva det har kosta av krefter. HAHAHAHA. Linn for the win.
Bye. Nå skal jeg se klippet 100 ganger til før jeg gjør noe annet.
Isak!
Fortell Even med ord at du elsker han også❤?
Weeeee
Akkurat nå har vi dagens luke fra forskerfabrikken i lufta som er en sommerfugl og jeg har sommerfugler i magen etter å ha sett dette klippet ? For noen søtnoser diise guttene er ❤️
Linn!
Like if u agree
Skampolar
Herregud så nydelige de er. ?
Isak elsker Even, Even elsker Isak
Jeg dør litt på meg her jeg nå. Dette er så vakkert.
..
This clip makes my heart melt. I’m a bit curious though why Even didn’t break up with Sonja earlier if he was already checking Isak out (which at the same time is so cute in their love story, that Even joined kosegruppa to meet Isak.) But maybe it was a comfort and guilt thing, because Sonja had been there for Even for four years, I guess.
Anyway, love Evak so much. Love seeing them smile together!! May this end well!
Kj.
Fire perfekte minutter! Alt er LOVE! ????
Even er igjen over dyna :-D
Fred og bevares så nydeligt da <3 Og Even er oppe fra dyna.Smiler og ler. Flørter med Isak. Tar initiativ til et kyss. Det går sakte,men sikkert rett vei. Dag for dag <3
Seeeehr Geeeeeiiiil
I am smiling to it like an idiot though I dont understand a sh*t?
Karoline
Åååh, sukk!! Vil sjå meir, og meir og meir. Kunne glatt fulgt disse to i ein sesong til! Så fine og gode❤️????❤️??
Yeiiii!!:)
Åhh ja!!!
Fett fett fett! Fett at det er Linn som får lov til å følge Even inn i en gladere tilstand, fett å høre mer til henne, fett at Even tar Isak i å lyve først også åpenbart lyver om fredagen, Even orker ikke, men Isak tar det kuli (som vi alltid får beskjed om) og buster ham ikke tilbake; én dag av gangen ❤️og FETT OG DEILIG å se Even smile!!
Jeg blir så glad når Isak og Even er glad!!?
OG jeg kommer til å savne alle dere i kommentarfeltet så mye?
Vilde
Kan kanskje Magnus eller noen komme ned på Aleksander Kielland plass? Trenger hjelp med et juletre? Det er ekstremt viktig symbol for julen?
Verdens fineste gutter
Alle de fine blikkene de veksler seg imellom og alle de fine smilene, det smitter over på meg. Dette gjorde godt langt inn i hjerterota<3
......
Bare jeg som fikk skikkelig klump i magen??.. Evens reaksjon på fredagens fest var urovekkende… Historien om hjem til middag hos mamma var BS. Han har andre tanker….
å!
? Ikke god følelse…
Lilly
Utrolig nydelig! <3
Hva skal Even gjøre på fredag?
Jeg følte at han har noe annet å gjøre på fredag, ikke møte mora si, men et eller annet liksom. Føler at noe dårlig kommer til å skje ass! Pliiiiz ikkkeeeeee!!!!! Even <3 Isak
Anonym
Even och Isak är nog det bästa som har hänt världen<33
:-D
Oh, happy day!
Takk, #julieandem ! Nå kommer jeg til å smile helt til fredag! (Da kommer jeg serr til å grine over at denne sesongen er over..)
DK
Jeg bliver så glad. Jeg bliver så glad af at se Even og Isak sammen. Jeg bliver glad når de er glade. Sammen. Kærlighed <3
To helt fantastiske skuespillere, som virkelig får følelserne frem i mig. Mit hjerte gør ondt når de har ondt, men jeg bliver så glad når de er sammen.
Tak SKAM, for denne fantastiske serie.
DK
Jeg bliver så glad. Jeg bliver så glad af at se Even og Isak sammen. Jeg bliver glad når de er glade. Sammen. Kærlighed <3
To helt fantastiske skuespillere, som virkelig får følelserne frem i mig. Mit hjerte gør ondt når de har ondt, men jeg bliver så glad når de er sammen.
Tak SKAM, for denne fantastiske serie.
I❤️E
Nå klarer jeg ikke mer. Dør av cuteness overload! Måtte det bli Isak og Even for alltid ❤️❤️❤️
Smulan
Alltså, blicken när Even ser på Isak. Hur mycket kärlek kan man ha i ögonen egentligen? Det är helt vidunderligt.
Ja!
Jeg ventede faktisk på endelig at høre ham sige ‘jeg elsker dig’ – men det blik dér. Det siger mere end 1000ord. Det siger ‘tak, fordi du giver mig tid. Tak, fordi du giver mig plads. Tak, fordi vi ikke behøver at beslutte noget lige nu. Og tak fordi du elsker mig’ og selvfølgelig siger det også bare ‘jeg elsker dig så meget, at jeg ikek engang kan udtrykke det med ord’.
Suk. Mit hjerte. Godt der er adgang til alt dette efter på fredag. Jeg kommer da til at gå lang tid, før jeg bliver træt af at se og gense denne vidunderlige kærligheds-historie.
LOVE
Det blikket til Even når han ser på Isak.. JEG blir helt fortapt bare av å se på det – tenk å være den som skaper det blikket! <3
Takk :)
Men.. Nå som Isak sin sesong går mot slutten, skal vi få vite hvem Julian Dahl er da? Han ble nevnt en gang i sesong 1, da Isak sa han stalket han på Insta, i sesong 3 var han meldt på kosegruppemøtet. Dette kan vel ikke være tilfeldig?
Julian Dahl
Julie Andem
JulieAn Dem
Tror nå jeg
Tørn
Julian Dahl aka Julie Andem?
Mitt i Helsingfors
Och så står jag här mitt i Helsingfors och ler som en tok för att jag bara inte kunde vänta tills jag var hemma innan jag kollade. Folk stirrar, men vad spelar det för roll när Isak och Even är tillsammans och lyckliga! ❤
Sliten
Dette er et nydelig klipp, men hvorfor klarer jeg ikke unnslippe følelsen av at Even lyver om hva han skal på fredagen? Særlig etter at Isak snakket om at ingen var bedre til å lyve enn han. Men kan jo ikke være en fredagsepisode uten Even. Er så redd for at nå skjønner at hele kollektivet passer på han og at han bare føler seg til bry. Kjenner jeg gleder meg til denne sesongen er over nå. Er så emosjonelt utkjørt ass.
å!
Enig i alt du sier!
Å
Tror han bare synes det muligens blir litt mye med fest i kollektivet på fredag, men han vil ikke si det til Isak, så han skaper seg en mulighet til å dra hjem istedenfor («Mamma inviterete jo til middag»), men med mulighet for å komme hvis han føler for det.
.
I think SKAM actually shows us that everybody really IS a special snowflake. Romeo+Juliet is one of my all time favorite movies and I especially remember the death scene when Claire Danes cries. Her acting was so good at that moment and it stayed in my mind a really long time. Like she could not just ACT the feelings, but got herself in the mindset of Juliet. SKAM has so many scenes where the acting reaches that level. The cast is so unbelievably good, the supporting actors, everyone. I mean… Absolutely nothing can compare to this series.
Even ta med deg Isak hjem på middag
Han fortjener det og dine foreldre bør hilse på han. Veldig fint å se Even smile igjen. De to er jo så søte sammen. De spiller veldig bra. Dumt de ikke er kjærester i virkeligheten
Er nok bare meg..
.. som legger merke til at Even ble tiltrukket av Isak, mens han var i ett kjæresteforhold med Sonja, og aktivt søkte opp Isak. Han var utro.. han var ikke manisk, han var i stabilt stemningsleie. Er ikke greit synes nå jeg, selv om Isak+Even er helt fantastisk, så er det bygget på Even som var utro mot Sonja ?
(Forbereder meg på mye hat fra mange skam-fans)
..
I agree with you! But maybe Even just didn’t want to be with Sonja anymore but he felt guilty about it because she had been there for him for four years? And when he then saw and met Isak he just couldn’t deny it anymore? I’m not saying it’s a good thing to cheat though because it’s not, he should have ended it with Sonja earlier (but at the same time, maybe he was scared to be left alone?)
And maybe Even just acted on his impulses and then everything with Isak just happened? People make mistakes (not saying Isak was a mistake, obviously, but the cheating part.)
(hope it’s okay that I wrote in english, I can’t write in Norwegian)
...
Ikke hat – men dersom du åpner opp for at situasjoner vanligvis ikke er sort/hvitt, så kan du kanskje tenke litt annerledes om det?
Å bli tiltrukket av andre mens man er i et forhold er jo ikke noe man nødvendigvis kan noe for. I dette tilfellet har det sikkert også medført en del ekstra usikkerhet, i og med at Even plutselig innser at han er tiltrukket av en gutt… ikke så rart da, kanskje, at han brukte litt tid på å bryte opp med Sonja, og at han gjerne ville finne ut hva han selv følte og om det faktisk kunne stemme at Isak var tiltrukket av ham og først.
Så kan man jo mene at han burde snakket med Sonja i det han forsto at han faktisk var forelsket i Isak – men kanskje han ikke visste om det bare var noe forbigående? I det han innså at det ikke var noen vei tilbake gikk han jo faktisk rett til Sonja og gjorde det slutt…
Mie
Se på ansiktsuttrykkene til Even når Emma kommer bort til benken i » Kosegruppa» – han er ikke sikker på Isaks legning.. Han er også usikker på kjøkkenet i » Bånder»: «god stemning med hun Emma, eller?»
Han fortalte jo Sonja det med en gang det faktisk hadde skjedd noe
#Er nok bare meg..
Utro? De er bare 17 og 19, der er hverken huslån, bil, båd, børn eller borrerig involveret, så er det heller ikke værre; det er en del af det at være ung, at kysse på de forkerte først og i forkert rækkefølge. PS: Ingen had herfra 🙂
O
Viss du ser på klippet Kosegruppa så sitter Even bak Isak og kikker på han i smug. Så kommer Emma og venninnene inn og er sykt gira på å snakke med Isak. Even ser ikke ansiktet til Isak så han får ikke med seg at Isak ikke er spesielt gira på å snakke med Emma. Han hører bare Isaks svar «Fett!». Det samme i klippet Bånder. Der ser Even Isak kast seg over Emma. Det er veldig forsåelig at han bruker litt tid på å sondere terrenget før han tar sjansen på å ødelegge et forhold han har vært i 4 år. Ville vært utrolig kipt å føkke opp et forhold som tross alt var stabilt og bra, sannsynligvis, for noe som kanskje var uaktuelt. Enig i at utroskap er ille, men her ordner han jo opp med en gang han får sjansen, så synes ikke dette er utroskap på denne måten. De har jo ikke et forhold bak ryggen hennes.
ENDELIG!!!
…ET KLIP!!!! TAAAAAAAAAK! ÅHHHH hvor jeg elsker Evak❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
middag hos Even
bør ikke Iska bli bedt med hjem på middag til familien til Even. Even, ta nå med deg Isak hjem. De burde være nysgjerrig på hvem sønnen er kjær i. De er så søte sammen I+E
Jeg tror ikke
Tror ikke han har snakket med moren – han fikk litt angst da han hørte om festen, og fant en nødløgn.
Even, ikke dra hjem på middag uten Isak
Isak fortjener nå å hilse på dine foreldre så hvis du blir syk igjen så kan han snakke med dem og ting som uroer og ikke Sonja. ALT ER LOVE
Er det mulig
å like dette 100 ganger? De er bare så fine sammen. ❤ Gruer meg til sesongslutt.
Fortryllede
Jeg ved virkelig ikke hvad det er som Isak og Even ( Henrik og Tarjei ) kan, men de kan tryllebunde mig fuldkommen. Jeg ELSKER at se på dem. jeg er helt hensat i deres univers, jeg glemmer hele tiden at det er fiktivt. Jeg tænker på den serie hele tiden og har set sæson 3 igen og igen, bare for at kigge på deres intime stunder og vidunderlige blikke og smil igen og igen. Deres kemi og timing og deres indlevelse evne overgår simpelthen alt. Det er yderst sjælden jeg har set noget så smukt. Deres blidhed over for hinanden og kærtegn og så musikken, man er fuldkommen solgt. Jeg ELSKER dem. De burde få alle verdens priser for at fremvise homoseksualitet på smukkeste vis.
Siden
ingenting er random i Skam-universet er jeg litt spent på når den kommentaren om hvor bra Isak er på å juge kommer og biter ham i halen.
Liker å se dem begge smile though 🙂
Awwwwww
Oh these guys!!! The acting/chemistry is just beautiful.They have created something magical for us to enjoy.Its so hard to get my head around that its not real!!…and that is what is what good acting is and Henrik and Tarjei, you are GREAT actors! And you are very easy on the eyes 🙂
Stian H-J
Så herlig at Even innrømmer at det var kjærlighet ved første blikk… og Isak kan jo være årsaken til en ekstrem påkjenning ved å gå gjennom en del for å komme seg både til kosegruppa og ut av skapet og til Isak. En veldig heldig og herlig årsak da 🙂
Even var ikke i skapet?
Tror du tolker det feil om skapet til Even. Den skapdøra der var på vid vegg fra før. Bare Isak som hadde problemer på den fronten av dem to. Virker dessuten veldig som om Even er bifil. Uten at det er så nøye, bortsett fra at de har fått om mulig enda mindre skjermskildring enn homofile da.
En inspirasjon ❤
Dette her er så ubeskrivelig vakkert!! Måten Isak bryr seg om Even på er helt fantastisk, og måten kollektivet hjelper til på er så flott! Det var så søtt å se Linn og Even spille ps sammen, og det at Even endelig smiler. Han er jo ikke kurert, men han er på vei opp igjen ❤ håper bare han kommer på julefesten på fredag, trenger litt Evak offentlig nå. ??
No entiendo ni madres
Pero ahhhhhhh que beshoooossss!!!
Dette er så nydelig
Visste at Linn var bra for Even? Ser for meg drømmeavslutning på fredag. Isak og Even på dansegulvet, med gabrielle i bakgrunnen kline, smile og med alle vennene rundt! (Sorry, ble lit treven med her?) Men uansett: Loveisloveisloveislove ?
Kjenner meg sånn igjen i depresjonen til Even. Han formidler det på en fantastisk måte. Bare det å måtte forholde seg til fredag….. så slitsomt. Så fint av isak å fange det opp? Ta en dag av gangen? smelt
Lenge leve kjærleiken!
Plis
Kan dere kutte ut og bare legge ut video dere der de ligger kun i senga// kan de ikke stå oppe eller noe ?:///
Lykkelig!!
ELSKER Å HØRE DE LE SAMMEN IGJEN <3<3<3<3<3
Hope
Jeg smilte gjennom hele klippet! Hvis ikke det er en lykkelig slutt så vet ikke jeg. Tar en dag om gangen❤️
Fy søren
Tusen takk Julie. Takk for at vi fikk se Even igjen. Å takk for at vi fikk se han smile. Det varmet så utrolig godt. Men Even bærer på noe tungt,det så vi alle sammen. Det er noe der Even sliter med å fortelle. Men han har åpnet seg litt. Nå veit vi at Even har holdt øye med Isak fra første skole dag. Håper vi får Even sin Historie i neste sessong ?
Ja!
EVEN i neste sesong!
WARRIOR
GAAH AURORA SANG
Æslappa litt a, Isak
Stakkars Vilde som bare er kjempesøt og lager det trivelig for alle med juletre, og så blir Isak så irritert på a. Æslapp a litt a. Ere nødvendig, a?
Itte visste je at...
… (fyll inn sjøl)
Anne
Jeg elsker alt ved dette klip <3 <3 <3
Aurora - Conqueror
Meningen med låten som spelas i bakgrunden:
‘Conqueror’ is about a world that is kind of falling apart around you, and you’re looking for a conqueror to save you. But you’re looking for the conqueror in someone else, which I think is something you should not do. You should find the conqueror in yourself first, and be your own hero. If you stand strong, then you will stand for a bit longer.
Fifa
Den låta finnes på Fifa spillet de akkurat spilte. Derfor spilles den i bakgrunnen.
Fantastisk deilig klipp. Fantastisk å se Even ha det bedre. Fantastisk å få vite at Even la merke til Isak allerede første skoledag. Fantastisk hvordan Isak viser omsorg for Even «vi tar bare en dag av gangen». Fantastisk at Linn har gjort innsats som sjukepasser, men heller ikke legger skjul på hva det har kosta av krefter. HAHAHAHA. Linn for the win.
Bye. Nå skal jeg se klippet 100 ganger til før jeg gjør noe annet.
Fortell Even med ord at du elsker han også❤?
Akkurat nå har vi dagens luke fra forskerfabrikken i lufta som er en sommerfugl og jeg har sommerfugler i magen etter å ha sett dette klippet ? For noen søtnoser diise guttene er ❤️
Like if u agree
Herregud så nydelige de er. ?
Jeg dør litt på meg her jeg nå. Dette er så vakkert.
This clip makes my heart melt. I’m a bit curious though why Even didn’t break up with Sonja earlier if he was already checking Isak out (which at the same time is so cute in their love story, that Even joined kosegruppa to meet Isak.) But maybe it was a comfort and guilt thing, because Sonja had been there for Even for four years, I guess.
Anyway, love Evak so much. Love seeing them smile together!! May this end well!
Fire perfekte minutter! Alt er LOVE! ????
Fred og bevares så nydeligt da <3 Og Even er oppe fra dyna.Smiler og ler. Flørter med Isak. Tar initiativ til et kyss. Det går sakte,men sikkert rett vei. Dag for dag <3
I am smiling to it like an idiot though I dont understand a sh*t?
Åååh, sukk!! Vil sjå meir, og meir og meir. Kunne glatt fulgt disse to i ein sesong til! Så fine og gode❤️????❤️??
Åhh ja!!!
Fett fett fett! Fett at det er Linn som får lov til å følge Even inn i en gladere tilstand, fett å høre mer til henne, fett at Even tar Isak i å lyve først også åpenbart lyver om fredagen, Even orker ikke, men Isak tar det kuli (som vi alltid får beskjed om) og buster ham ikke tilbake; én dag av gangen ❤️og FETT OG DEILIG å se Even smile!!
Jeg blir så glad når Isak og Even er glad!!?
OG jeg kommer til å savne alle dere i kommentarfeltet så mye?
Kan kanskje Magnus eller noen komme ned på Aleksander Kielland plass? Trenger hjelp med et juletre? Det er ekstremt viktig symbol for julen?
Alle de fine blikkene de veksler seg imellom og alle de fine smilene, det smitter over på meg. Dette gjorde godt langt inn i hjerterota<3
Bare jeg som fikk skikkelig klump i magen??.. Evens reaksjon på fredagens fest var urovekkende… Historien om hjem til middag hos mamma var BS. Han har andre tanker….
? Ikke god følelse…
Utrolig nydelig! <3
Jeg følte at han har noe annet å gjøre på fredag, ikke møte mora si, men et eller annet liksom. Føler at noe dårlig kommer til å skje ass! Pliiiiz ikkkeeeeee!!!!! Even <3 Isak
Even och Isak är nog det bästa som har hänt världen<33
Oh, happy day!
Takk, #julieandem ! Nå kommer jeg til å smile helt til fredag! (Da kommer jeg serr til å grine over at denne sesongen er over..)
Jeg bliver så glad. Jeg bliver så glad af at se Even og Isak sammen. Jeg bliver glad når de er glade. Sammen. Kærlighed <3
To helt fantastiske skuespillere, som virkelig får følelserne frem i mig. Mit hjerte gør ondt når de har ondt, men jeg bliver så glad når de er sammen.
Tak SKAM, for denne fantastiske serie.
Jeg bliver så glad. Jeg bliver så glad af at se Even og Isak sammen. Jeg bliver glad når de er glade. Sammen. Kærlighed <3
To helt fantastiske skuespillere, som virkelig får følelserne frem i mig. Mit hjerte gør ondt når de har ondt, men jeg bliver så glad når de er sammen.
Tak SKAM, for denne fantastiske serie.
Nå klarer jeg ikke mer. Dør av cuteness overload! Måtte det bli Isak og Even for alltid ❤️❤️❤️
Alltså, blicken när Even ser på Isak. Hur mycket kärlek kan man ha i ögonen egentligen? Det är helt vidunderligt.
Jeg ventede faktisk på endelig at høre ham sige ‘jeg elsker dig’ – men det blik dér. Det siger mere end 1000ord. Det siger ‘tak, fordi du giver mig tid. Tak, fordi du giver mig plads. Tak, fordi vi ikke behøver at beslutte noget lige nu. Og tak fordi du elsker mig’ og selvfølgelig siger det også bare ‘jeg elsker dig så meget, at jeg ikek engang kan udtrykke det med ord’.
Suk. Mit hjerte. Godt der er adgang til alt dette efter på fredag. Jeg kommer da til at gå lang tid, før jeg bliver træt af at se og gense denne vidunderlige kærligheds-historie.
Det blikket til Even når han ser på Isak.. JEG blir helt fortapt bare av å se på det – tenk å være den som skaper det blikket! <3
Men.. Nå som Isak sin sesong går mot slutten, skal vi få vite hvem Julian Dahl er da? Han ble nevnt en gang i sesong 1, da Isak sa han stalket han på Insta, i sesong 3 var han meldt på kosegruppemøtet. Dette kan vel ikke være tilfeldig?
Julie Andem
JulieAn Dem
Tror nå jeg
Julian Dahl aka Julie Andem?
Och så står jag här mitt i Helsingfors och ler som en tok för att jag bara inte kunde vänta tills jag var hemma innan jag kollade. Folk stirrar, men vad spelar det för roll när Isak och Even är tillsammans och lyckliga! ❤
Dette er et nydelig klipp, men hvorfor klarer jeg ikke unnslippe følelsen av at Even lyver om hva han skal på fredagen? Særlig etter at Isak snakket om at ingen var bedre til å lyve enn han. Men kan jo ikke være en fredagsepisode uten Even. Er så redd for at nå skjønner at hele kollektivet passer på han og at han bare føler seg til bry. Kjenner jeg gleder meg til denne sesongen er over nå. Er så emosjonelt utkjørt ass.
Enig i alt du sier!
Tror han bare synes det muligens blir litt mye med fest i kollektivet på fredag, men han vil ikke si det til Isak, så han skaper seg en mulighet til å dra hjem istedenfor («Mamma inviterete jo til middag»), men med mulighet for å komme hvis han føler for det.
I think SKAM actually shows us that everybody really IS a special snowflake. Romeo+Juliet is one of my all time favorite movies and I especially remember the death scene when Claire Danes cries. Her acting was so good at that moment and it stayed in my mind a really long time. Like she could not just ACT the feelings, but got herself in the mindset of Juliet. SKAM has so many scenes where the acting reaches that level. The cast is so unbelievably good, the supporting actors, everyone. I mean… Absolutely nothing can compare to this series.
Han fortjener det og dine foreldre bør hilse på han. Veldig fint å se Even smile igjen. De to er jo så søte sammen. De spiller veldig bra. Dumt de ikke er kjærester i virkeligheten
.. som legger merke til at Even ble tiltrukket av Isak, mens han var i ett kjæresteforhold med Sonja, og aktivt søkte opp Isak. Han var utro.. han var ikke manisk, han var i stabilt stemningsleie. Er ikke greit synes nå jeg, selv om Isak+Even er helt fantastisk, så er det bygget på Even som var utro mot Sonja ?
(Forbereder meg på mye hat fra mange skam-fans)
I agree with you! But maybe Even just didn’t want to be with Sonja anymore but he felt guilty about it because she had been there for him for four years? And when he then saw and met Isak he just couldn’t deny it anymore? I’m not saying it’s a good thing to cheat though because it’s not, he should have ended it with Sonja earlier (but at the same time, maybe he was scared to be left alone?)
And maybe Even just acted on his impulses and then everything with Isak just happened? People make mistakes (not saying Isak was a mistake, obviously, but the cheating part.)
(hope it’s okay that I wrote in english, I can’t write in Norwegian)
Ikke hat – men dersom du åpner opp for at situasjoner vanligvis ikke er sort/hvitt, så kan du kanskje tenke litt annerledes om det?
Å bli tiltrukket av andre mens man er i et forhold er jo ikke noe man nødvendigvis kan noe for. I dette tilfellet har det sikkert også medført en del ekstra usikkerhet, i og med at Even plutselig innser at han er tiltrukket av en gutt… ikke så rart da, kanskje, at han brukte litt tid på å bryte opp med Sonja, og at han gjerne ville finne ut hva han selv følte og om det faktisk kunne stemme at Isak var tiltrukket av ham og først.
Så kan man jo mene at han burde snakket med Sonja i det han forsto at han faktisk var forelsket i Isak – men kanskje han ikke visste om det bare var noe forbigående? I det han innså at det ikke var noen vei tilbake gikk han jo faktisk rett til Sonja og gjorde det slutt…
Se på ansiktsuttrykkene til Even når Emma kommer bort til benken i » Kosegruppa» – han er ikke sikker på Isaks legning.. Han er også usikker på kjøkkenet i » Bånder»: «god stemning med hun Emma, eller?»
Han fortalte jo Sonja det med en gang det faktisk hadde skjedd noe
Utro? De er bare 17 og 19, der er hverken huslån, bil, båd, børn eller borrerig involveret, så er det heller ikke værre; det er en del af det at være ung, at kysse på de forkerte først og i forkert rækkefølge. PS: Ingen had herfra 🙂
Viss du ser på klippet Kosegruppa så sitter Even bak Isak og kikker på han i smug. Så kommer Emma og venninnene inn og er sykt gira på å snakke med Isak. Even ser ikke ansiktet til Isak så han får ikke med seg at Isak ikke er spesielt gira på å snakke med Emma. Han hører bare Isaks svar «Fett!». Det samme i klippet Bånder. Der ser Even Isak kast seg over Emma. Det er veldig forsåelig at han bruker litt tid på å sondere terrenget før han tar sjansen på å ødelegge et forhold han har vært i 4 år. Ville vært utrolig kipt å føkke opp et forhold som tross alt var stabilt og bra, sannsynligvis, for noe som kanskje var uaktuelt. Enig i at utroskap er ille, men her ordner han jo opp med en gang han får sjansen, så synes ikke dette er utroskap på denne måten. De har jo ikke et forhold bak ryggen hennes.
…ET KLIP!!!! TAAAAAAAAAK! ÅHHHH hvor jeg elsker Evak❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
bør ikke Iska bli bedt med hjem på middag til familien til Even. Even, ta nå med deg Isak hjem. De burde være nysgjerrig på hvem sønnen er kjær i. De er så søte sammen I+E
Tror ikke han har snakket med moren – han fikk litt angst da han hørte om festen, og fant en nødløgn.
Isak fortjener nå å hilse på dine foreldre så hvis du blir syk igjen så kan han snakke med dem og ting som uroer og ikke Sonja. ALT ER LOVE
å like dette 100 ganger? De er bare så fine sammen. ❤ Gruer meg til sesongslutt.
Jeg ved virkelig ikke hvad det er som Isak og Even ( Henrik og Tarjei ) kan, men de kan tryllebunde mig fuldkommen. Jeg ELSKER at se på dem. jeg er helt hensat i deres univers, jeg glemmer hele tiden at det er fiktivt. Jeg tænker på den serie hele tiden og har set sæson 3 igen og igen, bare for at kigge på deres intime stunder og vidunderlige blikke og smil igen og igen. Deres kemi og timing og deres indlevelse evne overgår simpelthen alt. Det er yderst sjælden jeg har set noget så smukt. Deres blidhed over for hinanden og kærtegn og så musikken, man er fuldkommen solgt. Jeg ELSKER dem. De burde få alle verdens priser for at fremvise homoseksualitet på smukkeste vis.
ingenting er random i Skam-universet er jeg litt spent på når den kommentaren om hvor bra Isak er på å juge kommer og biter ham i halen.
Liker å se dem begge smile though 🙂
Oh these guys!!! The acting/chemistry is just beautiful.They have created something magical for us to enjoy.Its so hard to get my head around that its not real!!…and that is what is what good acting is and Henrik and Tarjei, you are GREAT actors! And you are very easy on the eyes 🙂
Så herlig at Even innrømmer at det var kjærlighet ved første blikk… og Isak kan jo være årsaken til en ekstrem påkjenning ved å gå gjennom en del for å komme seg både til kosegruppa og ut av skapet og til Isak. En veldig heldig og herlig årsak da 🙂
Tror du tolker det feil om skapet til Even. Den skapdøra der var på vid vegg fra før. Bare Isak som hadde problemer på den fronten av dem to. Virker dessuten veldig som om Even er bifil. Uten at det er så nøye, bortsett fra at de har fått om mulig enda mindre skjermskildring enn homofile da.
Dette her er så ubeskrivelig vakkert!! Måten Isak bryr seg om Even på er helt fantastisk, og måten kollektivet hjelper til på er så flott! Det var så søtt å se Linn og Even spille ps sammen, og det at Even endelig smiler. Han er jo ikke kurert, men han er på vei opp igjen ❤ håper bare han kommer på julefesten på fredag, trenger litt Evak offentlig nå. ??
Pero ahhhhhhh que beshoooossss!!!
Visste at Linn var bra for Even? Ser for meg drømmeavslutning på fredag. Isak og Even på dansegulvet, med gabrielle i bakgrunnen kline, smile og med alle vennene rundt! (Sorry, ble lit treven med her?) Men uansett: Loveisloveisloveislove ?
Kjenner meg sånn igjen i depresjonen til Even. Han formidler det på en fantastisk måte. Bare det å måtte forholde seg til fredag….. så slitsomt. Så fint av isak å fange det opp? Ta en dag av gangen? smelt
Lenge leve kjærleiken!
Kan dere kutte ut og bare legge ut video dere der de ligger kun i senga// kan de ikke stå oppe eller noe ?:///
ELSKER Å HØRE DE LE SAMMEN IGJEN <3<3<3<3<3
Jeg smilte gjennom hele klippet! Hvis ikke det er en lykkelig slutt så vet ikke jeg. Tar en dag om gangen❤️
Tusen takk Julie. Takk for at vi fikk se Even igjen. Å takk for at vi fikk se han smile. Det varmet så utrolig godt. Men Even bærer på noe tungt,det så vi alle sammen. Det er noe der Even sliter med å fortelle. Men han har åpnet seg litt. Nå veit vi at Even har holdt øye med Isak fra første skole dag. Håper vi får Even sin Historie i neste sessong ?
EVEN i neste sesong!
GAAH AURORA SANG
Stakkars Vilde som bare er kjempesøt og lager det trivelig for alle med juletre, og så blir Isak så irritert på a. Æslapp a litt a. Ere nødvendig, a?
… (fyll inn sjøl)
Jeg elsker alt ved dette klip <3 <3 <3
Meningen med låten som spelas i bakgrunden:
‘Conqueror’ is about a world that is kind of falling apart around you, and you’re looking for a conqueror to save you. But you’re looking for the conqueror in someone else, which I think is something you should not do. You should find the conqueror in yourself first, and be your own hero. If you stand strong, then you will stand for a bit longer.
Den låta finnes på Fifa spillet de akkurat spilte. Derfor spilles den i bakgrunnen.
Homo!!!
Og vi elsker det!