620 kommentarer

  1. Afhængig af Evak

    Jeg ville ønske Isak og Even fik en sæson mere, jeg kan ikke få nok af dem. De har fandme trukket mig igennem meget. Det er nok også for det bedste at det snart er slut, men jeg er afhængig af kemien mellem Tarjei og Henrik. Jeg er afhængig af Isak og Evens’ kærlighed.

    19
  2. Helena

    I swear if the last scene isn’t with the two of them it will be the end of me.

    13
  3. Even❤Isak

    Er totalt forført, dette er den beste kjærlighetshistorien ever❤ Tusen takk kjære Skam gjengen for å gi meg denne opplevelsen. Jeg føler meg klokere, mer tolerant og fylt med kjærlighet❤

    21
  4. Juletre

    Skjønne Even, rask med deg et juletre og møt opp på kosegruppas juletreff ❤❤❤

    5
  5. Lykkelig!!

    Dette har jeg ventet lenge på!! Fantastisk å se de smile og le sammen igjen <3 For noen fine gutter! Har hatt en ekkel følelse lenge, men nå har jeg enda mer tro på at de klarer seg sammen! Isak svarte btw perfekt med å si "en dag av gangen". Even var tydelig nervøs for å bli med på noe sånt. Deilig å se lettelse i Evens øyne da han sa det <3 HALLELUJA!!

    9
  6. En dag av gangen

    Ta en dag av gangen dere,fininger <3 Fra minutt til minutt,til en dag av gangen. Ingenting er bedre å høre akkurat nå. Dette er kjærlighet <3

    9
  7. Herregud så nydelig Even er

    så utrolig deilig og se han smile igjen <3 og godt han skal en tur til mamman sin <3 men håper han kommer på festen også 🙂 og så gøy at Even har fulgt isak så lenge 🙂

    14
  8. josegil

    i’m terrified they could go with the ugly ending… please don’t, i want to feel butterflies on my belly on friday.. after finishing the last episode, lol. PS: Make season 4 about even and his struggles with being diagnosed bipolar….more even and isak ..

    10
  9. Liv

    Bare elsker skam ❤️❤️

    2
  10. Jinny

    En fire-minutters video holder meg fra å sove. !!!!!!!!!!♥
    Jeg støtter deres kjærlighet. Isak & Even Forever!!!!!!
    (Jeg er en fan som bor i Sør-Korea 🙂 ♥)

    10
  11. Bekymret for Even, men håper jeg tar feil

    Håper det blir en lykkelig slutt, men er litt bekymret fordi Even når han sier han har snakket med moren har akkurat samme stemme som når han i garderobescenen forteller at han har snakket med Sonja. Deretter når han mot slutten kysser Isak og stryker ham langs ansiktet/halsen så er dette veldig likt det kysset til slutt i garderobescenen hvor deretter Even trakk seg unna. Så jeg er også redd for at han har andre farligere planer enn å besøke moren. Men jeg håper at Isaks reaksjon «ta en dag av gangen» er den rette denne gangen og at han er beroliget og derfor blir hos Isak.

    2
    • 21.21

      Jeg har også bad feeling…..

      • Det går bra

        Jeg tror han bare ikke er klar for fest og det er helt forståelig. Depresjoner kan også innebære sosial angst.
        Eller at man bare ikke orker tanken på masse folk.

    • Vivi

      Det er jeg også litt redd for. Klarer ikke helt å kjøpe historien om middag hos moren. Det er noe i ansiktet til Even som endrer seg når han får høre om festen, så enten er det det at han ønsket å ta med Isak hjem til mor, eller så er jeg også redd han legger farligere planer enn middag.

  12. Kjære Dere. Det er dette landet vårt trenger.

    Om Even skal klare å fullføre skolen trenger han mere hjelp. Han trenger noen utenfor å prate med,han trenger hjelp til Di tunge dagene. Vi har ikke vært mye inn i det psykiske,vi har bare fått et lite innblikk. Det er så mange i hele verden som sliter med Angst å depresjoner. Å sånt vil man liksom ikke snakke om. Man holder det heller for seg selv. Vi trenger en slik sessong,så Di vakre ungdommene våres som ferdes der ute kan se at man ikke trenger å være alene om slikt. At det er lov å spørre om hjelp. Det trur jeg Even hadde fått fint til i en Even sesong. Vi trenger å se litt mere en bare fyll.Rus.festing og Hukking. Livet er ikke bare dans på roser.

    6
  13. Vem

    Flott episode dette!

    2
  14. Fordi jeg elsker deg

    Fordi jeg elsker deg

    Når regnet slår i mot deg der du går
    og når du ikke vet din arme råd
    da vil jeg holde deg i tusen år
    fordi jeg elsker deg

    Når alle nattens stjerner viser seg
    og ingen er der for å trøste
    da skal du alltid ha et hjem hos meg
    fordi jeg elsker deg

    Jeg vet du ikke har bestemt deg, men
    jeg lar deg ta den tid du vil
    For jeg forstod helt fra begynnelsen
    Det er her hos meg du hører til

    Jeg ofrer hørsel eller syn for deg
    Jeg kryper naken gjennom by’n for deg
    Ingen kraft på jord kan hindre meg
    Fordi jeg elsker deg

    Nå raser stormen over åpent
    Og gjennom sorgens mørke skog
    Fremtidens vind vil blåse himlen klar
    Alt skal bli mye bedre enn du tror

    Jeg vil se deg lykkelig vil se deg glad
    Gi deg alle ting du helst vil ha
    Alt du har drømt om skal bli av en dag
    Fordi jeg elsker deg

    Fordi jeg elsker deg

    Gjendiktet etter Bob Dylan’s » Make you feel my love»

    10
    • Hvem har gjendiktet?

      Vanlig kutyme å opplyse om hvem som er oversetteren..!

      1
  15. Marit

    Det smilet til Even er jo til å dåne av??

    8
  16. Fot

    Kanskje Vilde også har en psykisk sykdom? Virker nesten sånn når man tenker på hvor perfekt alt må være for henne hele tiden.

    1
  17. Aylla Sousa

    OMFG YAAAAAAAAAAAAAS! <3 MY CHILDREN ARE HAPPIER TODAY <3

    2
  18. .

    Såg klippet på bussen på vei hjem fra jobb. Smilte og lo for meg selv ?

  19. EVAK

    EVEN HAR ISAKS TRØJE (genser) PÅ!!

    6
  20. Jeg tror Vilde får neste sesong

    Jeg tror Vilde er en skikkelig blomst av en karrakter som er morsom og er mye dypere enn det vi tror. Hun har veldig morsom Insta konto både som Vilde og privat. Vilde tror jeg har dårlig selvtillig og gjør mye for å tekke andre. Hvorfor det? hun er jeg en vakker jente, Kanskje vi bør bli mer kjent med en reflekterende Vilde.

    3
  21. NN

    Jeg er dritsliten. Går og legger meg. Bra jobba Linn! ?

    1
  22. Truls

    Dem er så fantastisk lykkelig? Helt nydelig?? Og Isak så fortjent!

    3
  23. Til Tarjei og Henrik

    Jeg kan ikke få rost formidlerevnen deres nok. Jeg har faktisk ikke ord, jeg har aldri blitt tatt med på et så stort spekter som kun formidles av blikk og ansiktsutrykk, og rollene dere spiller er ikke lettvektere, men dere viser dere som tungvektere. FY FAEN
    Dere er helt fantastiske, og jeg vet at dere har en enorm karriere foran dere.

    AT DET GÅR ANN.

    26
  24. it´s all a lie!

    men Even sto jo på lista da Isak valgte å skrive seg på, lissom? hva skjer med det? even lyver…… sry guys

    • Neida

      Isak sjekker lista etter møtet ?

      3
    • ...

      Isak sjekket lista etter møtet for å se etter navnet til Even.
      Tipper Vilde/Sana skrev Isak opp først, og så skrev Even seg på der han fant navnet til Isak.

      Ikke vanskelig på en skole å finne ut hva noen heter…

      5
  25. Milla

    Når fireåringen sier; «jeg vil se de guttene som er kjærester og susser».
    Viktige og gode øyeblikk som er med på å gi oppvoksende generasjon en forståelse av at kjærligheten kommer i alle former.
    ??

    40
    • jaaa

      mine barn har også fått se litt på utvalgte klipp – synes det er fint å vise dem at kjærlighet er universelt. Små barn blir ekstremt lite eksponert for likekjønnet kjærlighet!

      3
  26. NN

    Musikken på begynnelsen av klippet
    ? CONQUEROR?

    3
  27. #denføelsen når du ser de som sitter ved siden av deg på t-banen ser på Skam og smiler ?

    21
  28. LOVE

    Evan has Isak sweatshirt on <3

    5
  29. Stian

    Virker som at spenningen er over. Og at det blir en koselig slutt med hint av neste hovedperson i siste klipp! 🙂

    3
  30. Københavner pige

    Ej men for satan da, hvor er jeg GLAD for at se dem lykkelige sammen endelig ???? juhuuuuuu! ??????

    5
  31. Nydelig

    Disse tre folka i et og samme klipp! Vakkert!<33 Linn har blitt ganske fav, selv om ho alltid har vært det, håper sååå at ho får neste hovedrolle. Er så sykt nysgjerrig på det! Og jeg tror jeg aldri har smilt og ledd så mye av en SKAM-episøde før, som av denne! Rett og slett nydelig, vakkert og ikke minst humor twista inn i denne beskrivelsesfulle kjærlighetshistorien! Masse kjærlighet fra meg, jeg elsker det virkelig! Dette er mitt favoritt klipp! Linn har nesten ikke hatt så mange repilkker før. I tillegg var den lyden Isak lagde, da han så at det var Vilde som ringte for andre gang veldig morsom, lættis! <3<3<3<3<3ELSK<3<3<3<3

    3
  32. Fra DAnmark with love

    Evak får meg til å kjøre meg opp
    Det e ingenting som kan kjøre meg ned
    De får hjerte til å sprenge e slag
    Det er ingen andre som kan gjøre meg så glad

    To fine fyrer som forelsket, vi befaler
    Det e match made i himmelen..❤️❤️

    15
  33. skam

    snälla gör många fler säsonger av skam!!! kan inte leva utan det det är så bra!!!! det är verkligen en så speciell serie, finns ingen annan lika bra!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    7
  34. hjelp

    Hva er det egentlig Isak og Even sier når Isak nevner dyna si elns? Du vil ikke vite hva….?

  35. Plipp.

    Åååååherregud!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

    3
  36. Av min nakke!

    Får helt ondt i nakken af at ligge hovedet på skrå i de her sengescener- love it?

    11
  37. Nydelig

    Tenk hvis Even er bedre enn Isak på å juge, og faktisk har en skikkelig overraskelse planlagt til Isak på fredag! Kanskje Vilde joina ideen og foreslo kosegruppevors! Selv om det hadde vært sykt fett, tror jeg ikke det kommer til å skje ass.

    6
  38. Vilde og Even

    Hvordan har jeg missa at Even og Vilde har en laaang samtale i bakgrunnen på Går ned på chicks?!? Vilde prøver å få med Even i kosegruppa, og han ber om å få tenke på det.

    6
  39. ?

    Isak til Even: Jeg liker å se deg le.
    Meg til Isak: Jeg liker å se DEG le.
    ❤️

    9
  40. Isak og even

    Jeg tror dette er Norges vakreste par. Herregud.. får ikke nok! For en fantastisk kjemi ????

    13
  41. KAN DU PASSE LITT PÅ MEG

    Kan du komme hit og passe litt på meg?
    Ja, du, jeg vil prate litt med deg
    Kan du komme hit og passe litt på meg?
    Du ser at jeg vil ha kontakt, alright

    8
  42. Mie Danmark

    Jeg opdagede Skam så sent som fredag den 25-11-2016 og nu slutter serien på fredag!
    Jeg kan ikke klare det, hvad gør jeg når jeg ikke kan følge Isak og Even mere?! ?
    Den bedste løsning ville være at Even er hovedperson i næste sæson.
    (Det er simpelthen en vidunderlig serie! ???)

    10
  43. still trying to learn the language :(

    Could somebody translate this to english please..? like…just comment what they said if it’s not too much trouble. Please and Thank You!!

    2
  44. Aisak: Isak is just as good at telling lies as at holding his breath underwater.

    It’s great that they noticed one another on the first day of school and Even joined Kosegruppa just to meet Isak. He is smiling and talking. He is in better condition but he is not quite ready to face reality yet. I hope he will be on Friday.

    6
  45. Even+Isak

    Når du endelig har lagt babyen å mannen spør om han kan dra ut og du bare: Seff ! For jeg skal se dette klippet 80060 ganger. Åå dette var godt å se. Endelig er de trygge på hvarandre. Håper alt blir bra til fredag.

    15
  46. 21.21

    Tipper det siste klippet kommer fredag kl 21.21. Siden dette er klokkeslettet Isak ble født og det klokkeslettet Even og Isak møttes. Og jeg tror ikke vi får en happy ending, føler på meg at noe trist vil skje.,…

    1
  47. Mm

    Synes det er veldig fint å se at Isak er der for Even, men samtidig uten å utslette egne behov, og fortsetter å leve sitt liv 🙂 Det tror jeg også er veldig godt for Even.

    15
  48. Takknemlig

    Tusen tusen tusen tusen tusen tusen takk SKAM-gjengen for å ha SKAM! Men hvordan skal vi overleve uten Even og Isak etter fredag?

    12
  49. evakhduiegzfugiuh

    oh my god!!!! beautiful

    2
  50. M

    Even la merke til Isak, før Isak la merke til Even. Er så glad at jeg ikke veit hva jeg skal si.
    I tillegg; «Liker å se deg le igjen.» ❤️

    19