Pure Love! But why am i crying now? Pure Bliss. Thanks SKAM!
Caja
Love ittttt!!!! – And love them!!!! AWE!
elsker dere ?
Kommer til å savne dere sånn ??
Kjærlighet
Det her gjør meg så SINNSYKT glad! Smiler som en tulling her jeg står alene på jobb❤️
Verdens søteste kjærestepar ❤
Det eneste jeg håper på i kveld er egentlig å høre de si ordene «jeg elsker deg» til hverandre. Det hadde vært nydelig det. Vet at Even skrev det i en melding og Isak føler jo det samme men jeg trenger å høre de si det.
Enig med deg, men...
blir ikke det for forutsigbart for SKAM? ?
"Enig med deg, men..."
Jo, du har nok rett i det. Men jeg kan ikke noe for det, jeg drømmer om å få klisjeen servert på sølvfat. Kosegruppa julefeiring, Isak og Even omringet av venner som et åpent og offisielt kjærestepar og så kommer ordene og sesongen er slutt.
Verdens søteste kjærestepar ❤
Jeg vet ikke hvorfor jeg prøvde å diskutere dette. Det har vært en lang, hard høst for oss alle. Det gjør ikke noe å smøre på med LOVE i kveld ❤
Trine
Tror Even siger det igen – mimer det i «passer på mig» lige før han spørger Isak og han har bedt alle i kollektivet passe på ham <3
Takk kjære Skam
for at det ikke ble rundet helt av med klippet i går <3 <3 <3 It means the world to me right now 🙂
Fra mitt innerste indre:
Tusen takk!
Gråter over disse fine menneskene som har gitt meg sorg, glede, tro, ensomhet, bevissthet i livet.
I kveld mister jeg noe i livet mitt, akkurat nå ser jeg bare sorg, men har håp om at det føles annerledes neste dag eller neste uke, eller snart.
Love
Isak trenger ikke gjemme seg i skap eller bak filtre. Han er lykkelig og er komfortabel med seg selv! Dette er ALT! <3 De gutta her vil alltid holde sammen <3
No filter
No filter herfra til evigheten! Bare rå ekte mennesker som elsker hverandre! Mennesker trenger mennesker! Even og Isak for alltid! ❤️??? Skam, takk….. så uendelig tusen takk for denne sesongen!
Fortsatt spennende
Blir spennende å se hvor Julie vil med dette nå. Even har vært åpen med Isak om sine problemer. Isak har vært åpen med andre om han og Even, og sånn sett er jo mye av handlingen oppklart, og Isak ser ut til å ha fred med seg selv.
Allikevel gjenstår det å se hvordan Julie vil fremstille psykiske lidelser. Hun har jo allerede tatt bort tabueet og mange av fordommene rundt det, som jeg tror alle med slike lidelser og hele det Norske folk burde være takknemlige for. Det er blitt normalisert, og en person med lidelser er mye mer enn bare symptomene til lidelsen, som Even viser på en fremdragende måte.
Det gjenstår derimot fortsatt å se hvordan forholdet til Isak og Even utvikler seg. Blir det aldri bedre, kan det aldri bli bedre? Kan de aldri tenke på framtiden. Eller har ingen av de lyst å tenke på framtiden så lenge de kan være lykklige minutt for minutt?
Det med at Even har bodd hos kollektivet denne uken er også intressant for: hjelper kontakt med medmennesker, langsiktig for depresjon og psykiske lidelser? Er det egentlig det alle med lidelser trenger for å bli bedre? Mennesker som passer på en konstant, med bare kjærlighet. Eller har ikke medmenneskene rundt Even noen effekt på selve depresjonen og det å være bipolar, bortsett fra at det er kortere vei til lysglimt. Og de varer lengre?
Det er denne fortsettelsen jeg gleder meg til å få Julie’s svar på. Selv tror jeg at for mange, er et slikt herlig kollektiv mye av det man trenger for å bli bedre.
En konstant påminnelse om at «vi er ikke alene!»
Minutt for minutt
Eg synest det kan verke som om vi alle har godt av å leve litt meir minutt for minutt, det treng ikkje vere negativt. Alt fokuset på og behovet for mindfulnesskurs og liknande i samfunnet seier oss vel kanskje at vi stressar for mykje rundt og kavar med framtida, i staden for å leve her og no…?
Ååå❤
Nydeligste gutta. Måtte de få mange lykkelige stunder sammen.
even er så forelska
fy faen så lykkelig og ovapå Isak ser ut her
jeg digger det
Lille smil
Insta official! Alt er love (nå tror jeg serveren til NRK kneler
Helsingfors
Såg detta och gav ifrån mig ett okontrollerat glädjetjut! Ååååh, kan det bli bättre (klippet ikväll kanske)!? <3 Stackars mina grannar som fått höra på mina högljudda reaktioner till SKAM sen oktober, de har säkert funderat vad jag har för fel hela hösten, haha.
NO FILETER. JUST LOVE!
LOVE THEM SO MUCH! CUTENESS OVERLOAD!!! ❤️???
Amanda
Sitter på kontoret med et stort glis om munnen og sier høyt Ja!!! ❤️ Denne Instagramoppdateringen løftet humøret mitt ? De jeg er leder for vet allerede at jeg er hekta på SKAM og har blitt vant med at stemningen varierer med utviklingen til Evak… ? Gleder meg til i kveld.
#nofilterneeded #heiaevak #alterlove
åh herregud
I’M CRYING. DIDN’T EXPECT THIS TO JUST POP UP TODAY. oh my god, my heart.
äe, fy fan vad fint.
Meg
Åhhhhhh!! Dette trengte jeg nå!! ??
Skamfangir
This so cute??
Hilde
Vakkert ❤️
Smurf
Noen som har hørt sangen som Amerikanske Carter James har laget fra SKAM Even og Isak? Den heter Paralell univers?Den er kjempe fin??
E
This is wonderful.
I want to just say that two boys kissing on the street in Oslo is not a common sight. Two girls you see «all the time», but boys not so much. We’re tolerant and all, but two boys kissing in public is still taboo. So this is wonderful and important and hopeful and makes me smile.
Ragnhild
E – Really? Is it more common to see two girls show affection in public than two boys? I’ve been wanting to ask if love between girls is an even bigger taboo than love between boys. I just have the impression that media more often displays men. Am I wrong?
In real life I think it can be easier for women than for men to show affection for one another. Men maybe still meet expectations to be «tough», don’t cry etc. But could it be that some react more negative to love between women? (Just for the record – I come from rural parts of Northern Norway. Maybe we’re a bit behind Oslo in these matters??) A lesbian woman once told me about some of the comments she’d got. It might even have been people that she knew from childhood who felt they had to tell her that she will burn in hell. That’s heavy … and I’m happy to read here in the comments about homosexuals who have no or few problems «coming out of the closet». I hope many narrow minded rednecks (I think I can say that, as I’m a redneck myself) see SKAM and that it can help them open up a bit. Myself, I thought I was open minded, but this season has helped me reveal my remaining narrow parts. I think this helps me become a better human being.
THANK YOU SO MUCH, SKAM! <3 Words are useless to describe how thankful I am …
Skamelsker
Love IT!! ❤️ Størst av alt er kjærligheten ❤️
Pat
They’re so beautiful. ♥
Today is a last day of season 3.
And you could call this my funeral.
🙁
I’m so sad, I love evak so much.
Love is love
I’M DEAD ❤❤❤
numb
my eye-lids are sour and hurting because i’ve been crying non-stop och trying to make my eye dry but i can’t make it stop. evak is life. how will i live without life?
L
No filter needed! ?
Finingan vårres
Paret som har bergtatt oss alle i hele høst <3 Tusen takk for at vi fikk følge den nydelige historien. Kvalm på tanken over at sesongen er over. Jeg kommer til å gå i dvale av kjærlighetssorg…..
Pustebesvær
No filter, bokstavelig talt. Dette. Gjør. Meg. Så. Lykkelig <3 verdens fineste gutter
Dagny
Er det å ta det litt langt å sette det i ramme i stua hjemme? Men har lyst..
?
Det er litt voldsomt….
Haha!
Fantastisk, jeg digger det!
Hmm...
Er du tenåring / student er det innafor.
Enten på rommet, stua i kollektivet eller what ever. Hvis ikke – don’t.
Jinny
jeg virkelig elsker dere.♥♥♥♥♥♥♥♥♥
og jeg er så stolt av deg, Isak!!
Vennligst la meg se dette paret for en lang tid. T.T
Alltid støtte dere. EVAK♥
takk for dette bildet. 🙂
???
Isak og Even er sammen og lykkelige > Alt andet i verden
Dansk skam-fan
Jamen altså.. ❤️❤️❤️ Hele Danmark sprenger i kok. #alterlove ❤️❤️❤️❤️❤️??
Desiree
Jag dööör!!
Filosopp
Even skrev «Elsker deg» i meldingen som Isak leste på kirkekonserten.
Har Isak noen gang sagt e-ordet til Even?
Mannen i mitt liv
Han sa du er mannen i mitt liv☺
Good point...
Nej, det tror jeg ikke, han har. Måske er det vores closure i aften?
evak4ever
You don’t always need to say. It’s more important what you do.
Dansk skam-fan
Jamen altså..❤️❤️❤️❤️ Hele Danmark sprenger i kok. #alterlove ❤️❤️❤️❤️❤️❤️?
QUEREIS MATARMEEEEEEEEEEE??????
pues lo habeis conseguido o(–(
21:21 Alt er love <3
NO FILTER är så stolt
Isak är öppen och fri. Han tar ett foto utomhus där Even kysser honom och han vill visa det för hela världen. Jag är så stolt över honom. Alt er love!
Mackenzie
Isak!! I’m so proud!! ahhh the fact that he’s come this far since episode 1, let alone series one, is amazing!! i love this show so much
Sic transit gloria mundi
Hva gjør men når man er forelsket i både Isak og Even, og så forsvinner de bare ut av livet mitt?
16. desember, den tristeste dagen i mitt liv…………..
Evak ?❤️?
Er så glad nu. Dette har været en helt fantastisk (nok endda den bedste) sæson af Skam.
Men jeg er lidt nysgerrig på om Even rent faktisk er bi- eller homoseksuel? Ikke fordi at det betyder noget. Heller ikke i forhold til hans kærlighed til Isak! Tænker mere på hans forrige forhold til Sonja. Om han har klaret 4 år i et hetero-forhold, selvom han var homo. Eller har han bare været forvirret omkring sin seksualitet? Forstår godt at Sonja har været såret. Mon hun kommer med til kosegruppa-julefest i aften, så Even og hende også kan afslutte på gode forhold? Btw. Isak er kommet så langt i denne sæson. That character development!
Mariann
Må innrømme at jeg håper INDERLIG at vi får bekreftelse på at Even er bifil i kveld. Det ville gjort sesongen komplett, for min del. *krysser fingrene*
Så utrolig vakre ♥
Blir så glad av og se på disse 2 ♥ rart og si dette , men de har forandret livet mitt , kommer aldri til og glemme denne kjærlighet historien ♥ så glad for at de vil ligge tilgjengelig på NRK ♥ det neste tv paret noensinne ♥
MmmmJA
Even er ute! Åh jeg blir altså så glad av disse to <3 håper vi får se mer til de i sesong 4. VAKRESTE SESONG jeg noen sinne har vært vitne til. En uendelig hyllest og takk til alle bak denne sesongen, jeg er målløs og uendelig imponerte av alt og det hele. Så glad jeg fikk følge dette med alle fansa.
Jeg stemmer for at Tarjei får en pris for beste mannlige hovedrolle! Henrik fortjener også en stor pris for sitt talent! Hjelp så gode de er 😀
tears
I can’t deal with this being over tonight 🙁
Does anyone know how long is the episode listed as? We’ve gotten 18 minutes of clips already if we only get 2 minutes tonight I’m gonna have a meltdown. How can I get closure with just 2 minutes?
Fisken
Å gud hjelpe meg! My soul! De er officcial!! NO FILTER! NO FØKKINGS HETEROFILTER!!!!! JAAAAAAAZZZ!
Nå kan jeg endelig kollapse i fred og ro med en bøtte B&J i hånda og endelig slappe av og ikke bekymre meg for hva som skjer videre….eller nei forresten! Det kommer jo nytt klipp i kveld! Men det går bra! Ingen ting kan vel skje nå! Det er siste episode i sesongen! Ikkeno kan gjørra mæ ulykkelig nå! :]
Hjertet mitt!
Så sitter jeg her på jobb smiler som en idiot!! Mens tårene står i øynene ❤️?
Ingrid
Dette er virkelig noe av det nydeligste. Jeg hørte på deilig er jorden, og gikk inn på Instagram. Da fikk jeg se dette nydelige bildet, uten filter både symbolsk og ikke. Tusen takk SKAM, og det sier jeg fra hjerteroten min ❤️ Nå gjør jeg som #teamtruelove, går rundt og nyter ventinga på siste episode. Så herlig, selvom jeg må innrømme at jeg blir litt (veldig) sentimental av at det er siste dag av sesong 3 i dag. Skam har virkelig påvirka meg så mye mer enn jeg trodde det kom til å gjøre, jeg har grått og ledd så mye! Tusen takk igjen ❤️
#jegtrengerenemosjonellavslutningnå
#ogjegmenerdet
Evak
Gulligaste jag sett❤️ Nu fattar man att säsongen kommer sluta lyckligt❤️
Pure Love! But why am i crying now? Pure Bliss. Thanks SKAM!
Love ittttt!!!! – And love them!!!! AWE!
Kommer til å savne dere sånn ??
Det her gjør meg så SINNSYKT glad! Smiler som en tulling her jeg står alene på jobb❤️
Det eneste jeg håper på i kveld er egentlig å høre de si ordene «jeg elsker deg» til hverandre. Det hadde vært nydelig det. Vet at Even skrev det i en melding og Isak føler jo det samme men jeg trenger å høre de si det.
blir ikke det for forutsigbart for SKAM? ?
Jo, du har nok rett i det. Men jeg kan ikke noe for det, jeg drømmer om å få klisjeen servert på sølvfat. Kosegruppa julefeiring, Isak og Even omringet av venner som et åpent og offisielt kjærestepar og så kommer ordene og sesongen er slutt.
Jeg vet ikke hvorfor jeg prøvde å diskutere dette. Det har vært en lang, hard høst for oss alle. Det gjør ikke noe å smøre på med LOVE i kveld ❤
Tror Even siger det igen – mimer det i «passer på mig» lige før han spørger Isak og han har bedt alle i kollektivet passe på ham <3
for at det ikke ble rundet helt av med klippet i går <3 <3 <3 It means the world to me right now 🙂
Tusen takk!
Gråter over disse fine menneskene som har gitt meg sorg, glede, tro, ensomhet, bevissthet i livet.
I kveld mister jeg noe i livet mitt, akkurat nå ser jeg bare sorg, men har håp om at det føles annerledes neste dag eller neste uke, eller snart.
Isak trenger ikke gjemme seg i skap eller bak filtre. Han er lykkelig og er komfortabel med seg selv! Dette er ALT! <3 De gutta her vil alltid holde sammen <3
No filter herfra til evigheten! Bare rå ekte mennesker som elsker hverandre! Mennesker trenger mennesker! Even og Isak for alltid! ❤️??? Skam, takk….. så uendelig tusen takk for denne sesongen!
Blir spennende å se hvor Julie vil med dette nå. Even har vært åpen med Isak om sine problemer. Isak har vært åpen med andre om han og Even, og sånn sett er jo mye av handlingen oppklart, og Isak ser ut til å ha fred med seg selv.
Allikevel gjenstår det å se hvordan Julie vil fremstille psykiske lidelser. Hun har jo allerede tatt bort tabueet og mange av fordommene rundt det, som jeg tror alle med slike lidelser og hele det Norske folk burde være takknemlige for. Det er blitt normalisert, og en person med lidelser er mye mer enn bare symptomene til lidelsen, som Even viser på en fremdragende måte.
Det gjenstår derimot fortsatt å se hvordan forholdet til Isak og Even utvikler seg. Blir det aldri bedre, kan det aldri bli bedre? Kan de aldri tenke på framtiden. Eller har ingen av de lyst å tenke på framtiden så lenge de kan være lykklige minutt for minutt?
Det med at Even har bodd hos kollektivet denne uken er også intressant for: hjelper kontakt med medmennesker, langsiktig for depresjon og psykiske lidelser? Er det egentlig det alle med lidelser trenger for å bli bedre? Mennesker som passer på en konstant, med bare kjærlighet. Eller har ikke medmenneskene rundt Even noen effekt på selve depresjonen og det å være bipolar, bortsett fra at det er kortere vei til lysglimt. Og de varer lengre?
Det er denne fortsettelsen jeg gleder meg til å få Julie’s svar på. Selv tror jeg at for mange, er et slikt herlig kollektiv mye av det man trenger for å bli bedre.
En konstant påminnelse om at «vi er ikke alene!»
Eg synest det kan verke som om vi alle har godt av å leve litt meir minutt for minutt, det treng ikkje vere negativt. Alt fokuset på og behovet for mindfulnesskurs og liknande i samfunnet seier oss vel kanskje at vi stressar for mykje rundt og kavar med framtida, i staden for å leve her og no…?
Nydeligste gutta. Måtte de få mange lykkelige stunder sammen.
fy faen så lykkelig og ovapå Isak ser ut her
jeg digger det
Insta official! Alt er love (nå tror jeg serveren til NRK kneler
Såg detta och gav ifrån mig ett okontrollerat glädjetjut! Ååååh, kan det bli bättre (klippet ikväll kanske)!? <3 Stackars mina grannar som fått höra på mina högljudda reaktioner till SKAM sen oktober, de har säkert funderat vad jag har för fel hela hösten, haha.
LOVE THEM SO MUCH! CUTENESS OVERLOAD!!! ❤️???
Sitter på kontoret med et stort glis om munnen og sier høyt Ja!!! ❤️ Denne Instagramoppdateringen løftet humøret mitt ? De jeg er leder for vet allerede at jeg er hekta på SKAM og har blitt vant med at stemningen varierer med utviklingen til Evak… ? Gleder meg til i kveld.
#nofilterneeded #heiaevak #alterlove
I’M CRYING. DIDN’T EXPECT THIS TO JUST POP UP TODAY. oh my god, my heart.
äe, fy fan vad fint.
Åhhhhhh!! Dette trengte jeg nå!! ??
This so cute??
Vakkert ❤️
Noen som har hørt sangen som Amerikanske Carter James har laget fra SKAM Even og Isak? Den heter Paralell univers?Den er kjempe fin??
This is wonderful.
I want to just say that two boys kissing on the street in Oslo is not a common sight. Two girls you see «all the time», but boys not so much. We’re tolerant and all, but two boys kissing in public is still taboo. So this is wonderful and important and hopeful and makes me smile.
E – Really? Is it more common to see two girls show affection in public than two boys? I’ve been wanting to ask if love between girls is an even bigger taboo than love between boys. I just have the impression that media more often displays men. Am I wrong?
In real life I think it can be easier for women than for men to show affection for one another. Men maybe still meet expectations to be «tough», don’t cry etc. But could it be that some react more negative to love between women? (Just for the record – I come from rural parts of Northern Norway. Maybe we’re a bit behind Oslo in these matters??) A lesbian woman once told me about some of the comments she’d got. It might even have been people that she knew from childhood who felt they had to tell her that she will burn in hell. That’s heavy … and I’m happy to read here in the comments about homosexuals who have no or few problems «coming out of the closet». I hope many narrow minded rednecks (I think I can say that, as I’m a redneck myself) see SKAM and that it can help them open up a bit. Myself, I thought I was open minded, but this season has helped me reveal my remaining narrow parts. I think this helps me become a better human being.
THANK YOU SO MUCH, SKAM! <3 Words are useless to describe how thankful I am …
Love IT!! ❤️ Størst av alt er kjærligheten ❤️
They’re so beautiful. ♥
Today is a last day of season 3.
And you could call this my funeral.
🙁
I’m so sad, I love evak so much.
I’M DEAD ❤❤❤
my eye-lids are sour and hurting because i’ve been crying non-stop och trying to make my eye dry but i can’t make it stop. evak is life. how will i live without life?
No filter needed! ?
Paret som har bergtatt oss alle i hele høst <3 Tusen takk for at vi fikk følge den nydelige historien. Kvalm på tanken over at sesongen er over. Jeg kommer til å gå i dvale av kjærlighetssorg…..
No filter, bokstavelig talt. Dette. Gjør. Meg. Så. Lykkelig <3 verdens fineste gutter
Er det å ta det litt langt å sette det i ramme i stua hjemme? Men har lyst..
Det er litt voldsomt….
Fantastisk, jeg digger det!
Er du tenåring / student er det innafor.
Enten på rommet, stua i kollektivet eller what ever. Hvis ikke – don’t.
jeg virkelig elsker dere.♥♥♥♥♥♥♥♥♥
og jeg er så stolt av deg, Isak!!
Vennligst la meg se dette paret for en lang tid. T.T
Alltid støtte dere. EVAK♥
takk for dette bildet. 🙂
Isak og Even er sammen og lykkelige > Alt andet i verden
Jamen altså.. ❤️❤️❤️ Hele Danmark sprenger i kok. #alterlove ❤️❤️❤️❤️❤️??
Jag dööör!!
Even skrev «Elsker deg» i meldingen som Isak leste på kirkekonserten.
Har Isak noen gang sagt e-ordet til Even?
Han sa du er mannen i mitt liv☺
Nej, det tror jeg ikke, han har. Måske er det vores closure i aften?
You don’t always need to say. It’s more important what you do.
Jamen altså..❤️❤️❤️❤️ Hele Danmark sprenger i kok. #alterlove ❤️❤️❤️❤️❤️❤️?
pues lo habeis conseguido o(–(
21:21 Alt er love <3
Isak är öppen och fri. Han tar ett foto utomhus där Even kysser honom och han vill visa det för hela världen. Jag är så stolt över honom. Alt er love!
Isak!! I’m so proud!! ahhh the fact that he’s come this far since episode 1, let alone series one, is amazing!! i love this show so much
Hva gjør men når man er forelsket i både Isak og Even, og så forsvinner de bare ut av livet mitt?
16. desember, den tristeste dagen i mitt liv…………..
Er så glad nu. Dette har været en helt fantastisk (nok endda den bedste) sæson af Skam.
Men jeg er lidt nysgerrig på om Even rent faktisk er bi- eller homoseksuel? Ikke fordi at det betyder noget. Heller ikke i forhold til hans kærlighed til Isak! Tænker mere på hans forrige forhold til Sonja. Om han har klaret 4 år i et hetero-forhold, selvom han var homo. Eller har han bare været forvirret omkring sin seksualitet? Forstår godt at Sonja har været såret. Mon hun kommer med til kosegruppa-julefest i aften, så Even og hende også kan afslutte på gode forhold? Btw. Isak er kommet så langt i denne sæson. That character development!
Må innrømme at jeg håper INDERLIG at vi får bekreftelse på at Even er bifil i kveld. Det ville gjort sesongen komplett, for min del. *krysser fingrene*
Blir så glad av og se på disse 2 ♥ rart og si dette , men de har forandret livet mitt , kommer aldri til og glemme denne kjærlighet historien ♥ så glad for at de vil ligge tilgjengelig på NRK ♥ det neste tv paret noensinne ♥
Even er ute! Åh jeg blir altså så glad av disse to <3 håper vi får se mer til de i sesong 4. VAKRESTE SESONG jeg noen sinne har vært vitne til. En uendelig hyllest og takk til alle bak denne sesongen, jeg er målløs og uendelig imponerte av alt og det hele. Så glad jeg fikk følge dette med alle fansa.
Jeg stemmer for at Tarjei får en pris for beste mannlige hovedrolle! Henrik fortjener også en stor pris for sitt talent! Hjelp så gode de er 😀
I can’t deal with this being over tonight 🙁
Does anyone know how long is the episode listed as? We’ve gotten 18 minutes of clips already if we only get 2 minutes tonight I’m gonna have a meltdown. How can I get closure with just 2 minutes?
Å gud hjelpe meg! My soul! De er officcial!! NO FILTER! NO FØKKINGS HETEROFILTER!!!!! JAAAAAAAZZZ!
Nå kan jeg endelig kollapse i fred og ro med en bøtte B&J i hånda og endelig slappe av og ikke bekymre meg for hva som skjer videre….eller nei forresten! Det kommer jo nytt klipp i kveld! Men det går bra! Ingen ting kan vel skje nå! Det er siste episode i sesongen! Ikkeno kan gjørra mæ ulykkelig nå! :]
Så sitter jeg her på jobb smiler som en idiot!! Mens tårene står i øynene ❤️?
Dette er virkelig noe av det nydeligste. Jeg hørte på deilig er jorden, og gikk inn på Instagram. Da fikk jeg se dette nydelige bildet, uten filter både symbolsk og ikke. Tusen takk SKAM, og det sier jeg fra hjerteroten min ❤️ Nå gjør jeg som #teamtruelove, går rundt og nyter ventinga på siste episode. Så herlig, selvom jeg må innrømme at jeg blir litt (veldig) sentimental av at det er siste dag av sesong 3 i dag. Skam har virkelig påvirka meg så mye mer enn jeg trodde det kom til å gjøre, jeg har grått og ledd så mye! Tusen takk igjen ❤️
#ogjegmenerdet
Gulligaste jag sett❤️ Nu fattar man att säsongen kommer sluta lyckligt❤️
I don’t want the best season to end ??