Akkurat som i «Øyeblikket før rage», er dette en kommentar til kveldens klipp. Tror jeg. Akkurat som gårsdagens tittel «Porten til Paradis». I kveld møter vi nok Isak og Even i «Paradis». Uten filter.
Fisken
JEEEESSSSSS!!! GUD MY SOOOUULL!!!! JAAAAAAA, DE ER OFFICCIAL!! #NOFILTER!!! NO.FØKKINGS.HETEROFILTER!!! NO HIDING AWAY NO MORE!!! JAAAAAAAA ENDELIIIIIIIG!!!!!!
Da kan jeg endelig tillate meg å kollapse på sofaen med en bøtte Ben&Jerry’s i hånda og PC’en forran meg og sette på kveldens klipp UTEN å bekymre meg for om det skal skje no! For det kan ikke skje no nå; det er siste dag, det skal være fest, Vilde liker Maggs og Evak er officcial. Hva kan gå galt da? nei, nemlig! Ikke en shit kan gå galt da! JAAA, SÅNN SKAL DET VÆRE! :]
Jeg tar det kuli når JEG vil ta det kuli. Og akkurat nå vil ikke jeg ta det kuli. Jeg synes sjæl at jeg tok det ganske kuli, jeg! Greit, SKAM?
Evak
Såå söta!!!
Julian Dahl...
…har kommentert bildet! Skulle gitt mye for å forstå denne interne vitsen…
Evak❤️
Vi har vel enda til gode å se klippet som ble lagt ut 14.11? Det betyr at dette kommer i kveld❤️❤️❤️
Madde
Så fine! <3
Anna
Dette er ikke bra.
På min pakke med facial wipes står det «EVEN softer» og jeg tenkte kun på hvordan Even har det akkurat nå. Og til frokost igår kalte jeg min egen sønn Even….. Han heter Alexander
Haha!!
Jeg ler så jeg får helt vondt ?
Å deilig!!! Å deilig å deilig å deililig
Ååå ja!! Hahahaahah!! Da kommer det klipp i kveld!! Åå opp Åå ueueeue jejeejejejeejejejejejej! Løøøving IT!! Trodde gårsdagens klipp sv siste, å var skuffa! Men fyfan! YESSSSSSSSSSSSS
Helena
Why Eva and Noora’ season were bigger than Isak’s?
Merra
På forrige kosegruppefest hjemme hos Isak klinte de med hver sin jente og så hverandre inn i øynene. I kveld får vi kanskje se dem kline åpenlyst med hverandre som en fin konklusjon på hvor langt de har kommet? Og så et hint om hvem som får neste sesong? ?
Julian Dahl
Stalkeren til Isak fra ses 1 (og fra kosegruppe lista i «even») har kommentert: hvordan har du klart å få nesten 200000 følgere Isak på insta. Lurer på om han kommer på julesamlinga i kveld. Synd vi ikke får vært med å sett?
ALT ER KÆRLIGHED
Av mit hjerte ? på den gode måde!
Truls
Så dem er altså official nå? Så søtt! Flotte gutter ?
Men er så ikke klar for å ta farvel med dem i kveld. #vitrengerevak
Følelsesmessig berg-og-dalbane
er det denne sesongen har vært. Ingen over, ingen ved siden. Jeg har felt flere tårer de siste ukene enn i hele mitt liv tilsammen. Når det kommer til tv serier så har jeg aldri vært så engasjert. Jeg har aldri vært så redd. Jeg har aldri vært så bekymret. Jeg har aldri vært så glad. Jeg er helt utslitt, men på en god måte. Også endte det godt da. For et eventyr!
PS: Tarjei og Henrik. Tusen takk!
Gamla
Griner av lykke her men også for at det er slutt!!! Trodde aldri det var mulig å bli så engasjert i ett fiktivt par som dette ❤️ Tårene kommer til å renne i kveld også. Hvordan dagene skal bli uten vet jeg jammen ikke, men Eskild the guru har sagt at det går over ?Takk til Evak som har spilt rollene sine helt fabelaktig ??og selvfølgelig Andem og co, og alle dere her inne ???
Men altså, ærlig talt..
Har to mennesker noen gang i hele verdenshistorien kledd hverandre bedre enn Tarjei og Henrik? Jeg dåner. Ja, de er to heterofile, enormt dyktige skuespillere som ga liv til Isak og Even men her må det revurderes altså, de hører jo bare sammen! ❤?
??
I’m in loooove….. ?
græder
mit nye baggrundsbillede
;(((
kommer til at savne det her kommentarfelt…..
azla
ALL WE NEED IS LOVE …..
Isak og Even ❤
Hvordan skal Skam kunne toppe dette? Det går jo bare ikke. Det er helt umulig. Vi snakker tross alt om tidenes, norske (og sikkert utenlandske) kjærlighetshistorie her liksom.
Danmark elsker SKAM
ja, også danske
Juletre
Rett fremfor haken til Even ser jeg det som må være kuttflatene til juletrær ?
Mari
Herregud, jeg hopper av glede! Denne sesongen har vært så fantastisk på mange måter og jeg kommer til å savne gutta:)
For noen talenter disse to er! De har fått meg til å glemme at det ikke er virkelig og jeg har vært forelska i forelskelsen, alt er love <3
Kjærlighetsdoktoren
Dør av lykke!
God morgen
Perfect!
Emma
❤ Vilken tid läggs episoden upp?
#TAKKTARJEIOGHENRIK
takk. sånn helt seriøst… tusen takk
My
? Isak & Even ? Alt er Love ???
Mitt hjerte ❤️ Evak ❤️
Tusen takk Andem,
Men jeg vil ha de med i sesong 4 hvor akt er love og i samme univers ❤️?
Official ?
❤️?❤️?❤️
Kuli
Tenker at flere kommentarfelt burde ha en «Ta det kuli»-funksjon, kanskje -bare kanskje- ville kommentarfeltene da bli litt mer som dette
❤️????
Helena
I’m gonna miss these two ?
Ha ha
Når sønnen på 11 kommer hjem fra skolen å synger…. jeg er KO KO i nøtta, psykologen sier jeg er føkka. Mammma du er snart 40 å ser skam hver dag ?? Men mamma… de er syyyykt kule! ♥️
Kari
No filter for the win!
JO
Begynte å se skam for snart to måneder siden. Jeg har ikke vært meg selv siden. Dette har vært en tv-opplevelse jeg aldri har vært med på før, og ikke bare det, det kan være større enn det også. Julie, hva er det du gjør med meg???!!! Takk, love <3
Stian
Håper vi på en dramatisk ending eller en happy ending?
*
LOVE! Pure LOVE!
jeg dør
De er de søteste <3
Anonym
JAG ORKAR INTE DE ÄR SÅ SÖTAAAAAAA
Ann H.
Alt det der #EVAK styret til side. Vi MÅ få ett klipp i dag sånn at jeg får se hva som skjer med det juletreet! Blir det hentet? Hvorfor er det så viktig for Vilde å ha juletre på festen? Vil det bli pyntet? Isåfall av hvem? Så mange ubesvarte spørsmål, så lite tid
Det er bare jeg som kan føle det jeg føler
Jeg har merka at etter at Isak viste så tydelig at han elsker Even med alt det innebærer, har jeg gått med litt rakere rygg.
Jeg var ikke klar over at jeg bærer på en del skam i forbindelse min psykiske lidelse, men det har altså SKAM vist meg. Det er som jeg fysisk har blitt litt lettere, føler meg mer hel etter denne høsten.
Og jeg har lært at det at jeg har den bagasjen jeg har gjør at jeg på noen områder har egenskaper som ikke så mange andre har. Jeg har egentlig aldri tenkt på det på den måten. Det føles så godt.
Jeg kommer aldri til å glemme Even, og vil bære han med meg resten av livet. Han er meg og han er en del av meg. ❤
Space girl
ahhh så skjønne <3 <3
Julia
Tomheten börjar sprida sig i kroppen. Kommer självklart att sakna SKAM men jag tror faktiskt att jag mest kommer att sakna alla som kommenterar och den gemenskapen som vi alla har delat tillsammans. Längtar tills att säson 4 startar igen så att vi får dela glädje, hopp, förtvivlan TILLSAMMANS igen. Men vi har ju samtidigt lärt oss något genom denna säsongen och det är att vi inte är ensamma. Kärlek till er alla! <3
Et annet sted i universet..
..er denne sesongen uendelig! Og det er akkurat det universet jeg vil være i !! ❤
Evak forever
I love them.so much, i’m happy to see them like that
I really hope to see them together next season as well ???Isak + Even = L❤VE
Felicia Johansson
Såååå söta!!!
Pernille
Eksamen virker så uviktig sammenliknet med dette. Har gått hele dagen med en urolig forventning i kroppen, gleder meg til kveldens klipp:) Kjærlighet! Kommer til å savne Skam helt vanvittig!
Perfekt❤️
Kommer til å savne disse gutta veldig mye!! Håper på en fin avslutningsfest i kveld. Isak❤️Even = LOVE❤️ Tuuuuusen takk Skam og spesielt Tarjei og Henrik, dere er helt fantastiske??
Tåre
Endelig er Isak åpent ute med sine følelser fra Even og outer det for «hele verden».
ALT ER LOVE ????♥️
ALT ER LOVE❤️
I love this! Thank you! You guys are incredible! #Evak ❤️ I love that there are NO FILTERS anymore! ???
Akkurat som i «Øyeblikket før rage», er dette en kommentar til kveldens klipp. Tror jeg. Akkurat som gårsdagens tittel «Porten til Paradis». I kveld møter vi nok Isak og Even i «Paradis». Uten filter.
JEEEESSSSSS!!! GUD MY SOOOUULL!!!! JAAAAAAA, DE ER OFFICCIAL!! #NOFILTER!!! NO.FØKKINGS.HETEROFILTER!!! NO HIDING AWAY NO MORE!!! JAAAAAAAA ENDELIIIIIIIG!!!!!!
Da kan jeg endelig tillate meg å kollapse på sofaen med en bøtte Ben&Jerry’s i hånda og PC’en forran meg og sette på kveldens klipp UTEN å bekymre meg for om det skal skje no! For det kan ikke skje no nå; det er siste dag, det skal være fest, Vilde liker Maggs og Evak er officcial. Hva kan gå galt da? nei, nemlig! Ikke en shit kan gå galt da! JAAA, SÅNN SKAL DET VÆRE! :]
Jeg tar det kuli når JEG vil ta det kuli. Og akkurat nå vil ikke jeg ta det kuli. Jeg synes sjæl at jeg tok det ganske kuli, jeg! Greit, SKAM?
Såå söta!!!
…har kommentert bildet! Skulle gitt mye for å forstå denne interne vitsen…
Vi har vel enda til gode å se klippet som ble lagt ut 14.11? Det betyr at dette kommer i kveld❤️❤️❤️
Så fine! <3
Dette er ikke bra.
På min pakke med facial wipes står det «EVEN softer» og jeg tenkte kun på hvordan Even har det akkurat nå. Og til frokost igår kalte jeg min egen sønn Even….. Han heter Alexander
Jeg ler så jeg får helt vondt ?
Ååå ja!! Hahahaahah!! Da kommer det klipp i kveld!! Åå opp Åå ueueeue jejeejejejeejejejejejej! Løøøving IT!! Trodde gårsdagens klipp sv siste, å var skuffa! Men fyfan! YESSSSSSSSSSSSS
Why Eva and Noora’ season were bigger than Isak’s?
På forrige kosegruppefest hjemme hos Isak klinte de med hver sin jente og så hverandre inn i øynene. I kveld får vi kanskje se dem kline åpenlyst med hverandre som en fin konklusjon på hvor langt de har kommet? Og så et hint om hvem som får neste sesong? ?
Stalkeren til Isak fra ses 1 (og fra kosegruppe lista i «even») har kommentert: hvordan har du klart å få nesten 200000 følgere Isak på insta. Lurer på om han kommer på julesamlinga i kveld. Synd vi ikke får vært med å sett?
Av mit hjerte ? på den gode måde!
Så dem er altså official nå? Så søtt! Flotte gutter ?
Men er så ikke klar for å ta farvel med dem i kveld. #vitrengerevak
er det denne sesongen har vært. Ingen over, ingen ved siden. Jeg har felt flere tårer de siste ukene enn i hele mitt liv tilsammen. Når det kommer til tv serier så har jeg aldri vært så engasjert. Jeg har aldri vært så redd. Jeg har aldri vært så bekymret. Jeg har aldri vært så glad. Jeg er helt utslitt, men på en god måte. Også endte det godt da. For et eventyr!
PS: Tarjei og Henrik. Tusen takk!
Griner av lykke her men også for at det er slutt!!! Trodde aldri det var mulig å bli så engasjert i ett fiktivt par som dette ❤️ Tårene kommer til å renne i kveld også. Hvordan dagene skal bli uten vet jeg jammen ikke, men Eskild the guru har sagt at det går over ?Takk til Evak som har spilt rollene sine helt fabelaktig ??og selvfølgelig Andem og co, og alle dere her inne ???
Har to mennesker noen gang i hele verdenshistorien kledd hverandre bedre enn Tarjei og Henrik? Jeg dåner. Ja, de er to heterofile, enormt dyktige skuespillere som ga liv til Isak og Even men her må det revurderes altså, de hører jo bare sammen! ❤?
I’m in loooove….. ?
mit nye baggrundsbillede
kommer til at savne det her kommentarfelt…..
ALL WE NEED IS LOVE …..
Hvordan skal Skam kunne toppe dette? Det går jo bare ikke. Det er helt umulig. Vi snakker tross alt om tidenes, norske (og sikkert utenlandske) kjærlighetshistorie her liksom.
ja, også danske
Rett fremfor haken til Even ser jeg det som må være kuttflatene til juletrær ?
Herregud, jeg hopper av glede! Denne sesongen har vært så fantastisk på mange måter og jeg kommer til å savne gutta:)
For noen talenter disse to er! De har fått meg til å glemme at det ikke er virkelig og jeg har vært forelska i forelskelsen, alt er love <3
Dør av lykke!
Perfect!
❤ Vilken tid läggs episoden upp?
takk. sånn helt seriøst… tusen takk
? Isak & Even ? Alt er Love ???
Tusen takk Andem,
Men jeg vil ha de med i sesong 4 hvor akt er love og i samme univers ❤️?
❤️?❤️?❤️
Tenker at flere kommentarfelt burde ha en «Ta det kuli»-funksjon, kanskje -bare kanskje- ville kommentarfeltene da bli litt mer som dette
❤️????
I’m gonna miss these two ?
Når sønnen på 11 kommer hjem fra skolen å synger…. jeg er KO KO i nøtta, psykologen sier jeg er føkka. Mammma du er snart 40 å ser skam hver dag ?? Men mamma… de er syyyykt kule! ♥️
No filter for the win!
Begynte å se skam for snart to måneder siden. Jeg har ikke vært meg selv siden. Dette har vært en tv-opplevelse jeg aldri har vært med på før, og ikke bare det, det kan være større enn det også. Julie, hva er det du gjør med meg???!!! Takk, love <3
Håper vi på en dramatisk ending eller en happy ending?
LOVE! Pure LOVE!
De er de søteste <3
JAG ORKAR INTE DE ÄR SÅ SÖTAAAAAAA
Alt det der #EVAK styret til side. Vi MÅ få ett klipp i dag sånn at jeg får se hva som skjer med det juletreet! Blir det hentet? Hvorfor er det så viktig for Vilde å ha juletre på festen? Vil det bli pyntet? Isåfall av hvem? Så mange ubesvarte spørsmål, så lite tid
Jeg har merka at etter at Isak viste så tydelig at han elsker Even med alt det innebærer, har jeg gått med litt rakere rygg.
Jeg var ikke klar over at jeg bærer på en del skam i forbindelse min psykiske lidelse, men det har altså SKAM vist meg. Det er som jeg fysisk har blitt litt lettere, føler meg mer hel etter denne høsten.
Og jeg har lært at det at jeg har den bagasjen jeg har gjør at jeg på noen områder har egenskaper som ikke så mange andre har. Jeg har egentlig aldri tenkt på det på den måten. Det føles så godt.
Jeg kommer aldri til å glemme Even, og vil bære han med meg resten av livet. Han er meg og han er en del av meg. ❤
ahhh så skjønne <3 <3
Tomheten börjar sprida sig i kroppen. Kommer självklart att sakna SKAM men jag tror faktiskt att jag mest kommer att sakna alla som kommenterar och den gemenskapen som vi alla har delat tillsammans. Längtar tills att säson 4 startar igen så att vi får dela glädje, hopp, förtvivlan TILLSAMMANS igen. Men vi har ju samtidigt lärt oss något genom denna säsongen och det är att vi inte är ensamma. Kärlek till er alla! <3
..er denne sesongen uendelig! Og det er akkurat det universet jeg vil være i !! ❤
I love them.so much, i’m happy to see them like that
I really hope to see them together next season as well ???Isak + Even = L❤VE
Såååå söta!!!
Eksamen virker så uviktig sammenliknet med dette. Har gått hele dagen med en urolig forventning i kroppen, gleder meg til kveldens klipp:) Kjærlighet! Kommer til å savne Skam helt vanvittig!
Kommer til å savne disse gutta veldig mye!! Håper på en fin avslutningsfest i kveld. Isak❤️Even = LOVE❤️ Tuuuuusen takk Skam og spesielt Tarjei og Henrik, dere er helt fantastiske??
Endelig er Isak åpent ute med sine følelser fra Even og outer det for «hele verden».
ALT ER LOVE ????♥️
I love this! Thank you! You guys are incredible! #Evak ❤️ I love that there are NO FILTERS anymore! ???