Åhhh, som jeg kommer til å savne disse to! Jeg begynner nesten å grine når jeg tenker på det 🙁
YAS!
De er endelig official.
Skapdøra er ikke bare åpen, men har falt helt av, faktisk.
Låv it!
Elma
ÄLSKAR EVAK
Monse
Please make another season about EVAK. Or another serie but please continue with this incredible storyline. It has so much to give. I love all of this and I’m not ready to say goodbye. ???
Hjææælp
er der nogen der ved hvad vilde kommenteret til billedet?? Har kun set isaks svar til vilde og jonas’s kommentar!! Vil så gerne vide det! Hjælp!
Tusen takk ?
til alle fine folka her inne ?
Jeg Har hatt det knall!! Og det sier mye! For det er ikke likt meg å delta i noe kommentarfelt for å si det sånn! ?
Tusen takk til SKAM redaksjonen!
Og en KJEMPE TAKK til fineste Tarjei og Henrik! ? Dere har tatt meg med på en reise jeg sent vil glemme ? Så flinke å talentfulle begge to.
Nå håper! Håper! Håper! jeg bare at vi får et klipp til i kveld ?
God jul folkens ❤️
Hilsen meg!
Tove
Gutta ut for å hente juletre, haha
Cat kisser and his frien... - translated
-typing to fast, sorry
Comment part 2 of 2
Magnus: fine, done
Julia
Ashndquwasjsjdjdkk my heart
Kjære Måka, #teamtruelove, tobias, KJ og alle dere andre her i kommentarfeltet
Det har vært helt fantastisk å følge denne sesongen av SKAM sammen med dere. Iblant har jeg vært like utålmodig etter ney kommentarer fra dere som jeg har vært etter klipp. Dere har lagt merke til de minste detaljer, og sett de største sammenhenger, dere har reflektert, analysert og kommentert.
Høsten hadde ikke vært den samme uten dere, tusen takk, <3
Patricia
I can’t believe #EVAK saved Christmas.
I can’t believe #EVAK saved 2k16.
I can’t believe #EVAK saved me.
Love wins.
Thank you Tarjei and Henrik for doing such a phenomenal job.
Thank you Julie Andem for creating this incredible love story.
I don’t want to say goodbye. We all need more #EVAK on our screens.
♥
Nina
Den beste sesongen så langt!
jeez
det er sykt anoying med alle kommentarene på instan hans. siden da er det praktisk talt umulig å finne ut hva de andre karakterene har komentert. folk kommenterer jo ikke noe interesant anyways…
Isak's mum
My tiny little son looks so happy therefore I’m happy <3
Maria
Pure love ❤
yes
tydeligvis ikke drat hjem til mor!!! kosegruppefest med evak toniiiiight <3
Maria
kjærlighet dør aldri ❤
Fra Tina Til skamredaksjonen
Hei, jeg vet ikke om det er mulig å gjøre noe med instakommentarene, men det er veldig frustrerende å måtte lete etter de kommentarene som karakterenes profiler har lagt ut. Måtte til slutt bruke laptop Ctrl+F for å søle etter karakterenes poster. Det er helt umulig å bruke telefon for å følge med på hva som blir lagt ut på insta, og det er litt ødeleggende for opplevelsen. Her inne på kommentarfeltet må man både ta det kuli og vente på godkjennelse, men på insta legges kommentarene rett ut og de begraver karakterenes poster. Som å lete etter nåla i høystakken.
Hilsen ei som har brukt 30 min på å finne kommentarene fra Jonas, Vilde og Isak…
Men
Om du er venn med dem dukker de opp når du følger med på «folk du følger»-funksjonen i appen.
EVAK 4EVER!!!!!!!
Tv couple of the century ❤️????
Elise
Når du glemmer å gi kidsa middag.. Fordi du bare ikke klarer å slutte å se på det bildet der ❤️
Juletre
Tror kommentaren min om juletre ble for avslørende, ettersom den først ble postet og nå er borte…
Nei
Sååå søt!! Føler hjertet mitt er varmt❤ Takk for bildet
!!!
Elsker dere gutta !! ❤❤❤
Jonas kommentar
Åh såg ni Jonas svar? «??? ikke minst ❤️»
Birna Erika
Aww, the season has been so good, I’m so sad its gonna be over ? But I can’t wait to see who the next season is about! ?
Evak 4-ever ❤️
Fine fine kjæresteparet ?
Plipp.
DE TO ASS! <3
Isak, din dejlige dreng
Det er næsten ironisk at Isak skulle se Even manisk, før han blev tryg omkring sig selv.
Han har hele tiden flygtet fra sin psykisk syge mor – ligesom han har flygtet fra (eller i hvert fald forsøgt at gemme) sin egen seksualitet.
Men lige siden at Even fik sit maniske sammenbrud, har Isak på mange måder været helt ok. Han er meget åben og selvsikker, og virker gladere.
Det er som om, han opdagede to ting:
1. Psykisk syge er også bare mennesker – og de elsker lige så meget som os andre.
2. Der findes større og tungere ting at gemme på end at være homoseksuel.
hvis Even kan være ærlig, så kan Isak også.
nora
han har litt kviser
❤ Isak+Even ❤
❤ Alt er love ❤ No filter ❤
My
Alt er Love ? Even & Isak ?
Elsk!
Å det e så gøy for de e så åpen og det e så elsk! Det e så jævlig elsk!!!
Amalie
He he kult bilde skam?????????
emely
Hei
????
77’k likes!!!
Fra hele verden
Det er helt nydelig å se på alle kommentarene, på forskjellige språk og tegn
Og ser bare positive glade meldinger ??
Wow – SKAM ?
Dere har skapt noe stort ??
Katie
Are they normally gays? Or just in Skam?
And…huh, they are so cute :3
Anonym
CUTENESS OVERLOAD!! <3
skam fan
mitt hjärta smälter
Dette er lite
men stort,
subtilt men sterkt,
enkelt men vakkert,
selvsagt, men viktig.
God jul ❤️
Carla
I’m a sobbing emotional mess after this post.
Please #Skam include somehow #Evak in s4!
I’m begging.
Forandring i tv-guiden
Ser at NRK akkurat har gjort en forandring i tv-guiden sin på nrk.no. TIdligere i ettermiddag skulle Skam sendes fra 20:35 – 20:55. Nå er det forandret. Den nye tiden er 20:35 – 21:09. Så da blir det nok juleavslutning dere! 🙂
Blandina
Eu não tenho palavras para descrever como esse amor puro e tão verdadeiro representa. Eu sou do Brasil e conheço muitas pessoas que precisam ser «sem filtro» como eles, serem mais eles mesmos. Amo muito vcs<3
dansk bøsse
85.000 likes on Instagram!
Det er mere end en hel Roskildefestival. Og mange flere end her på denne norske side. Er der virkelig så mange fans derude, som ikke taler skandinavisk og følger med her, eller er det bare for kedsommeligt med ord og «et billede betyder mere end 1000 ord»?
Aylla
MY SONS, I’M SO HAPPY FOR THEM!! <3
frø
<3
Endelig!!
Et bilde sier mer enn tusen ord, dette er et perfekte eksempel!
Sånn serr mitt favoritt skaminnlegg noen sinne<33
øynene mine regner<3<3
Bare det jeg ville si.
Hilsen en lykkelig homse
Åhhh, som jeg kommer til å savne disse to! Jeg begynner nesten å grine når jeg tenker på det 🙁
De er endelig official.
Skapdøra er ikke bare åpen, men har falt helt av, faktisk.
Låv it!
ÄLSKAR EVAK
Please make another season about EVAK. Or another serie but please continue with this incredible storyline. It has so much to give. I love all of this and I’m not ready to say goodbye. ???
er der nogen der ved hvad vilde kommenteret til billedet?? Har kun set isaks svar til vilde og jonas’s kommentar!! Vil så gerne vide det! Hjælp!
til alle fine folka her inne ?
Jeg Har hatt det knall!! Og det sier mye! For det er ikke likt meg å delta i noe kommentarfelt for å si det sånn! ?
Tusen takk til SKAM redaksjonen!
Og en KJEMPE TAKK til fineste Tarjei og Henrik! ? Dere har tatt meg med på en reise jeg sent vil glemme ? Så flinke å talentfulle begge to.
Nå håper! Håper! Håper! jeg bare at vi får et klipp til i kveld ?
God jul folkens ❤️
Hilsen meg!
Gutta ut for å hente juletre, haha
-typing to fast, sorry
Comment part 2 of 2
Magnus: fine, done
Ashndquwasjsjdjdkk my heart
Det har vært helt fantastisk å følge denne sesongen av SKAM sammen med dere. Iblant har jeg vært like utålmodig etter ney kommentarer fra dere som jeg har vært etter klipp. Dere har lagt merke til de minste detaljer, og sett de største sammenhenger, dere har reflektert, analysert og kommentert.
Høsten hadde ikke vært den samme uten dere, tusen takk, <3
I can’t believe #EVAK saved Christmas.
I can’t believe #EVAK saved 2k16.
I can’t believe #EVAK saved me.
Love wins.
Thank you Tarjei and Henrik for doing such a phenomenal job.
Thank you Julie Andem for creating this incredible love story.
I don’t want to say goodbye. We all need more #EVAK on our screens.
♥
Den beste sesongen så langt!
det er sykt anoying med alle kommentarene på instan hans. siden da er det praktisk talt umulig å finne ut hva de andre karakterene har komentert. folk kommenterer jo ikke noe interesant anyways…
My tiny little son looks so happy therefore I’m happy <3
Pure love ❤
tydeligvis ikke drat hjem til mor!!! kosegruppefest med evak toniiiiight <3
kjærlighet dør aldri ❤
Hei, jeg vet ikke om det er mulig å gjøre noe med instakommentarene, men det er veldig frustrerende å måtte lete etter de kommentarene som karakterenes profiler har lagt ut. Måtte til slutt bruke laptop Ctrl+F for å søle etter karakterenes poster. Det er helt umulig å bruke telefon for å følge med på hva som blir lagt ut på insta, og det er litt ødeleggende for opplevelsen. Her inne på kommentarfeltet må man både ta det kuli og vente på godkjennelse, men på insta legges kommentarene rett ut og de begraver karakterenes poster. Som å lete etter nåla i høystakken.
Hilsen ei som har brukt 30 min på å finne kommentarene fra Jonas, Vilde og Isak…
Om du er venn med dem dukker de opp når du følger med på «folk du følger»-funksjonen i appen.
Tv couple of the century ❤️????
Når du glemmer å gi kidsa middag.. Fordi du bare ikke klarer å slutte å se på det bildet der ❤️
Tror kommentaren min om juletre ble for avslørende, ettersom den først ble postet og nå er borte…
Sååå søt!! Føler hjertet mitt er varmt❤ Takk for bildet
Elsker dere gutta !! ❤❤❤
Åh såg ni Jonas svar? «??? ikke minst ❤️»
Aww, the season has been so good, I’m so sad its gonna be over ? But I can’t wait to see who the next season is about! ?
Fine fine kjæresteparet ?
DE TO ASS! <3
Det er næsten ironisk at Isak skulle se Even manisk, før han blev tryg omkring sig selv.
Han har hele tiden flygtet fra sin psykisk syge mor – ligesom han har flygtet fra (eller i hvert fald forsøgt at gemme) sin egen seksualitet.
Men lige siden at Even fik sit maniske sammenbrud, har Isak på mange måder været helt ok. Han er meget åben og selvsikker, og virker gladere.
Det er som om, han opdagede to ting:
1. Psykisk syge er også bare mennesker – og de elsker lige så meget som os andre.
2. Der findes større og tungere ting at gemme på end at være homoseksuel.
hvis Even kan være ærlig, så kan Isak også.
han har litt kviser
❤ Alt er love ❤ No filter ❤
Alt er Love ? Even & Isak ?
Å det e så gøy for de e så åpen og det e så elsk! Det e så jævlig elsk!!!
He he kult bilde skam?????????
Hei
77’k likes!!!
Fra hele verden
Det er helt nydelig å se på alle kommentarene, på forskjellige språk og tegn
Og ser bare positive glade meldinger ??
Wow – SKAM ?
Dere har skapt noe stort ??
Are they normally gays? Or just in Skam?
And…huh, they are so cute :3
CUTENESS OVERLOAD!! <3
mitt hjärta smälter
men stort,
subtilt men sterkt,
enkelt men vakkert,
selvsagt, men viktig.
God jul ❤️
I’m a sobbing emotional mess after this post.
Please #Skam include somehow #Evak in s4!
I’m begging.
Ser at NRK akkurat har gjort en forandring i tv-guiden sin på nrk.no. TIdligere i ettermiddag skulle Skam sendes fra 20:35 – 20:55. Nå er det forandret. Den nye tiden er 20:35 – 21:09. Så da blir det nok juleavslutning dere! 🙂
Eu não tenho palavras para descrever como esse amor puro e tão verdadeiro representa. Eu sou do Brasil e conheço muitas pessoas que precisam ser «sem filtro» como eles, serem mais eles mesmos. Amo muito vcs<3
85.000 likes on Instagram!
Det er mere end en hel Roskildefestival. Og mange flere end her på denne norske side. Er der virkelig så mange fans derude, som ikke taler skandinavisk og følger med her, eller er det bare for kedsommeligt med ord og «et billede betyder mere end 1000 ord»?
MY SONS, I’M SO HAPPY FOR THEM!! <3
<3
Et bilde sier mer enn tusen ord, dette er et perfekte eksempel!
Sånn serr mitt favoritt skaminnlegg noen sinne<33
Oh, jeg er så stolt av ham.
看不懂啊