herregud jeg elsker skam <3 <3 Isak og Even er SÅÅÅ søte sammen!
Emilie
Har dere sex
Emilie
Dere liker hverandre veldig godt så dere vil sex
evakshalo
me cries heavily
Erica
????
Savner......
…disse to 🙁 <3 <3
e神和小天使天下第一撩
喜欢?
Savner disse to altså :(
Og vet ikke om jeg holder ut hvis de bare blir i bakgrunnen i neste sesong 🙁
Jenta
Å neimen så nusselige?
Анжелика
Jeg er fra Russland. Serien er virkelig fantastisk.
Angela
Jeg er fra Russland. Serien er virkelig fantastisk.
Tilde Bunæs Burud
Dere er så flinke på skam??
FADIA Rahman Audri
Hej
✨Ximena✨
They are so cute ?. I really miss them, I need the four season with evak scenes please. Remenber: «Livet er nå»
ko
de er så fine sammenn 🙂 håper vi får en sesng med even jeg viil vite mer om bibolaritet om hvordan hveragen
loveskam
«POLUBIEŃ» og «KOMENTARZY»! De er polsk ord!
Jeg elsker SKAM! ALT ER LOVE!
Dan Alexia
Aww they are so cute <3
Alexia
love them omg ?
Ella
So cute
Joana
So cute!❤
Nanna
Kommer från Sverige och fy fan vad jag fastnade i skam
Maja
???
anastasiyaaa
милашки :3
? Tarjei og Henrik ?
Dette bildet stråler av kjærlighet! Tenk om alle kunne følt det slik, No filter ?
Dere har gjort så mye for alle de som føler seg «anneledes» Tarjei og Henrik. ?
Det at dere tok/tar denne rollen så seriøst og legger så mye følelser inn i den, betyr virkelig ALT for noen!
Enda vi vet godt at det er skuespill blir man dratt inn i historien og øyeblikket når dere er på skjermen. Dom så mange andre har sagt så føler man seg som en forsket, usikker gutt på 17 eller 19-åring, uansett om man er en jente på 14år eller mann på 40år, dette har jeg sett folk over alle sosiale medier skrive og kunne ikke vært mer enig. Alt annet blir glemt, dere er vanvittig flinke. ?
Det er så viktige temaer dere har tatt opp i sesong 3 og for mange av oss kommer denne sesongen til å leve videre for all tid ?
TAKK ❤️
Sofie
Det er bare sådan et fint billede, fordi…Isaks øjne siger det hele…glad, forelsket, elsket… ?
Shaney
So very cute 🙂
Ingalb05
❤️❤️
Irem
Alt er love
OMG THE HEARTS
TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP ON THIS BITCH
Elise
Dere er veldig søte sammen Isak og Even ♡ dere er veldig søte sammen det ser jo nesten ut som at dere er kjærester selv om dere ikke er det men det ser sånn ut♡♡♡
Arit
Hola soy de la ciudad de México ??, y solo quiero decir que son una de las mejores series que e visto y que ustedes dos son realmente cute juntos. (Gracias a ustedes retome la esperanza del amor)
herregud jeg elsker skam <3 <3 Isak og Even er SÅÅÅ søte sammen!
Har dere sex
Dere liker hverandre veldig godt så dere vil sex
me cries heavily
????
…disse to 🙁 <3 <3
喜欢?
Og vet ikke om jeg holder ut hvis de bare blir i bakgrunnen i neste sesong 🙁
Å neimen så nusselige?
Jeg er fra Russland. Serien er virkelig fantastisk.
Jeg er fra Russland. Serien er virkelig fantastisk.
Dere er så flinke på skam??
Hej
They are so cute ?. I really miss them, I need the four season with evak scenes please. Remenber: «Livet er nå»
de er så fine sammenn 🙂 håper vi får en sesng med even jeg viil vite mer om bibolaritet om hvordan hveragen
«POLUBIEŃ» og «KOMENTARZY»! De er polsk ord!
Jeg elsker SKAM! ALT ER LOVE!
Aww they are so cute <3
love them omg ?
So cute
So cute!❤
Kommer från Sverige och fy fan vad jag fastnade i skam
???
милашки :3
Dette bildet stråler av kjærlighet! Tenk om alle kunne følt det slik, No filter ?
Dere har gjort så mye for alle de som føler seg «anneledes» Tarjei og Henrik. ?
Det at dere tok/tar denne rollen så seriøst og legger så mye følelser inn i den, betyr virkelig ALT for noen!
Enda vi vet godt at det er skuespill blir man dratt inn i historien og øyeblikket når dere er på skjermen. Dom så mange andre har sagt så føler man seg som en forsket, usikker gutt på 17 eller 19-åring, uansett om man er en jente på 14år eller mann på 40år, dette har jeg sett folk over alle sosiale medier skrive og kunne ikke vært mer enig. Alt annet blir glemt, dere er vanvittig flinke. ?
Det er så viktige temaer dere har tatt opp i sesong 3 og for mange av oss kommer denne sesongen til å leve videre for all tid ?
TAKK ❤️
Det er bare sådan et fint billede, fordi…Isaks øjne siger det hele…glad, forelsket, elsket… ?
So very cute 🙂
❤️❤️
Alt er love
TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP TAP ON THIS BITCH
Dere er veldig søte sammen Isak og Even ♡ dere er veldig søte sammen det ser jo nesten ut som at dere er kjærester selv om dere ikke er det men det ser sånn ut♡♡♡
Hola soy de la ciudad de México ??, y solo quiero decir que son una de las mejores series que e visto y que ustedes dos son realmente cute juntos. (Gracias a ustedes retome la esperanza del amor)